DVP's en roken

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• DVP's en roken

Waarom wordt er zoveel gerookt door DVP? Ik vind dat eigenlijk als niet-roker niet zo heel fijn en het is in een raambuurt maar een handjevol die dat niet doen.

Stress, denk ik.

Commentaar

Omdat het vooral mensen zijn met een drang naar behoeftebevrediging op korte termijn die uiteindelijk in een situatie terecht zullen komen waarin ze zich laten betalen voor sex door wildvreemden. De kans dat ze dan van het roken afkomen is ook veel kleiner dan bij mensen die behoeftebevrediging gemakkelijker kunnen uitstellen (en dus tijdig doorhebben dat nicotine weinig doet, behalve tijdelijk de ongenoegen wegnemen die de nicotine zelf veroorzaakt)..

Commentaar

Wandelen is ook een behoeftebevrediging.....

Commentaar

Bij de raamprostitutie zitten de minder “populaire” dames soms lang te wachten op een cliënt. Naast het veelvuldig gebruiken van de smarttelefoon steken ze dan ook een sigaretje op. Ze moeten de huur van de kamer op die dag ten eerste verdienen en dan ook nog voor (eigen?) loon zorgen. Ze hebben ook nog de huur van hun woonruimte etc.
          Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

sluit mij hier grotendeels bij aan. Ook populaire dames die selectief zijn hebben soms lange wachttijden.... de dame waar ik veel kom rookt 2 pakjes per dag.
            Zij klaagt steen en been over terugval in inkomsten, kwantitatief minder wandelaars en dan ook nog een kwalitatieve terugval spelen hier parten.
            Laatst gewijzigd door Deadalos; 02-05-18, 18:09. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

Die twee pakjes per dag zullen ook niet goed doen aan hun inkomsten, maar dat moeten ze zelf weten

Commentaar

Ik rook af en toe, misschien maar 3 tot 5 sigaretten op een dag, en soms alleen savonds gelijk na het sporten,ik weet dat het slecht is maar na het eten en vooral na het sporten vind ik het heerlijk.
                ik gebruik wel mondwater en rook nooit binnenshuis, soms onder de afzuigkap bij iemand thuis als het mag of als de persoon zelf in de woonkamer rookt,dan rook ik misschien wel 1 of 2 sigarettjes meer.
                masr ik oet er niet aan denken om 2 pakjes op een dag te roken.
                is veels te duur (neem meestal wel sigaretten mee uit rusland,zijn 1 euro per pakje).
                town ik in de clubs en privehuizen werkte toen rookte grotendeels de dames en er zaten ook behoorlijke kettingrokers bij, ik rookte toen ook meer
                heeft grotendeels te make met verveling, en vooral een excuses om een vuurtje te vragen.
                laatst nog een stevige schaakpartij gehad van 2uur!!! En toen heb ik er toch wel een stuk of 3 of 4 aangestoken.
                als je een paar sigaretten per dag rookt dan blijft het een ontspanningskwestie, als je er echter meer dan 10 rookt op een dag dan ga je een verslavingskant op vind ik.
                en dames werken meestal van sochtends tot een uur of 6 uur smiddags, en de volgende ploeg tot en met 5uur snachts.
                voordat de afspraak begi t een sigaretje en na de afspraak een sigaretje en tussen de afspraak door ook nog is sigaretjes, en voor je het weet zit je op 10 sigaretten tijdens een werkdienst.
                en als er niks te doen is dan ga je gezellig met je collegas een sigaretje roken en kletsen.

Commentaar

Ik heb deze maand examens en heb gemerkt dat ik tijde s het studeren de laatste tijd toch wel een sigaretje wil opsteken en als ik dit niet doe dan merk ik een irritatie dus grijp ik toch maar naar mijn sigaretje.

Commentaar

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-wer...nderen-in-2018
                    Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Tip voor alle rokers die ervan af willen: hypnotherapie
                      Had in het verleden vanalles en nog wat geprobeerd, kwam er niet vanaf, nu dmv hypnotherapie wel.
                      Al 16 maanden niet meer gerookt en totaal geen behoefte meer

Commentaar

Het is mij ook al langer opgevallen dat er onder de DVP's veel meer rokers/rooksters zitten dan gemiddeld in de maatschappij. Heeft dit alleen met de stress van het vak te maken, en hoe zit het dan met ander gebruik van 'middelen' om dit 'vak' vol te houden? Het is blijkbaar toch zwaarder dan de dames doen voorkomen! Ik heb het dus niet over drugsprostituees, want dan is het wel duidelijk. Ik bedoel dus dames in privéhuizen e.d..

Noot mod: topic samengevoegd met een soortgelijk topic hierover.
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 01-03-19, 15:29.
                        Seks is niet het antwoord, seks is de vraag, ja is het antwoord! En vooral, geniet ervan!

Commentaar

zal wel met opvoeding te maken hebben ouders die al roken dan doen de kinderen het ook al automatisch kijk maar naar scholieren of achteruitgangen supermarkten staan ze weer in een groep te roken ...men vind het nog steeds stoer of zo ...
                          ze roken vaak al voor ze dit werk doen lijkt me de DVPs...
                          heb er zelf nooit echt last van (ben er ook mee opgegroeid naar heb zelf nooit gerookt) zo lang hun kutjes maar niet naar rook smaken ...en erger nog... zelf gaan roken!!!

Commentaar

het zal alleen maar ontstressend zijn omdat ze er nou eenmaal aan verslaafd zijn en als ze even een rotmoment hebben zullen ze er even wat harder naar verlangen dan ze al zullen doen..

Commentaar

Ik ben over 1,5 maand 2 jaar gestopt met roken.
                              En denk dat dames het doen omdat ze even willen
                              ‘ontspannen’ na een klant. En misschien soms ook uit verveling roken. Het is ook een gewoonte voor een roker.

Zelf vind ik het niet vervelend als een dame net gerookt heeft of gaat roken na de sex. Ik heb tenslotte ook zelf een tijd gerookt en weet precies wat het is.
                              En ze zeggen altijd dat ex rokers het ergste zijn.

Er zijn momenten dat ik het smerig vind, maar ook nog momenten dat ik het lekker vind ruiken.
                              Maar ben wel blij dat ik er vanaf ben. Scheelt me erg veel geld. Ik houd het geld al bijna 2 jaar apart en dan
                              schrik je echt wat ik er per dag en per jaar aan uitgaf.
                              Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Boefje75 dit bedoel je toch DCA0BA1B-69BA-4884-B56E-970B63C26467.jpeg
                                Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

idd ps4... hoop alleen dat de kutjes nadat ik ze geneukt heb gaan roken... vd opwinding of dat ik er na ruim 10 minuten in geneukt hebben en ze moeten afkoelen

Commentaar

Hhaahahha, ja, dat hoop ik ook voor je.
                                    Laatst gewijzigd door Deadalos; 02-03-19, 04:53.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Boefje75 Bekijk bericht
                                      idd ps4... hoop alleen dat de kutjes nadat ik ze geneukt heb gaan roken... vd opwinding of dat ik er na ruim 10 minuten in geneukt hebben en ze moeten afkoelen
                                      Graag on topic blijven:
                                      1. het gaat om roken van nicotine
                                      2. als je zo goed kunt neuken, blijft je recensieteller wel achter
                                      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Misschien voor de smaak ...als ze bare of met comdoom aan een plasser hebben lopen lurken.

Commentaar

Het is allemaal geen rocket science toch? Het gros van de dames komt, op de plekken waar ik kom, uit Oost-Europa. Roken is daar nog algemeen goed. In Nederland en West-Europa in het algemeen is er door de jaren heen zoveel campagne gevoerd tegen roken en met rookverboden e.d. is het al met al flink terug gedrongen in onze maatschappij.

Dat is gewoonweg niet het geval in het Oostblok. Ik ben er de afgelopen jaren zelf ook regelmatig geweest en letterlijk iedereen rookt zowat. Het is eerder opmerkelijk als iemand niet rookt in plaats van dat iemand wel rookt. Ook is het een gegeven dat hoe armer een land, hoe meer mensen er roken. Bij DVP's is het denk ik een mengelmoes van gewoonte en tijdsverdrijf. 9/10 keer als ik met iemand (DVP of persoonlijke vriend/vriendin) uit het oostblok op pad ben steken ze de ene met de andere aan zowat. Kettingroken is daar de normaalste gang van zaken. ^^