Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

De deur gaat open...

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De deur gaat open...

Ik wandel nu ruim een jaar en spreek het meeste af met DVP's die privé ontvangst doen. En dan is er altijd het magische moment dat de voordeur open gaat.
    Meestal staat de dame achter de deur - je loopt naar binnen en de deur gaat dicht. En dan zie je de dame voor het eerst in levende lijve (en zei jouw ook dus voor het eerst).

En ik vind dat altijd zo'n magisch moment!

Soms ziet de dame er echt mooier uit dan op de foto's - meestal klopt het een beetje (maar is de dame 5 of 10 jaar ouder dan op de foto) en soms valt het (een beetje) tegen.
    (ik weet niet hoe de dame mij ervaart - ik vraag er soms wel eens naar, maar je krijgt nooit een eerlijk antwoord en dat snap ik wel).

Maar nu komt het: het uiterlijk zegt niks over het plezier wat je daarna met de dame kan hebben. Meestal is het zo dat hoe mooier de dame hoe meer het tegenvalt.
    Juist de dames die wat tegenvallen op het eerste gezicht ontdooien soms helemaal en geven een geweldige sensatie.

Ik val vaak op wat jonger en slank en mooi, maar de ervaring is dat met de wat oudere en wat vol slankere dames veel meer plezier te beleven valt.

Hoe ervaren jullie dat?

Voor de dame is het misschien nog spannender (en soms schrikken) bij een nieuwe klant, want zij heeft hem nog nooit eerder gezien, hij haar wel op een aantal foto's op een website.

Maar inderdaad de deur gaat open.... hét magische moment.... en dan valt het soms (erg) mee of soms (erg) tegen. Ook hoe het er achter de deur verder uitziet, dus de inrichting: de kamer, het bed, de badkamer e.d.
    Ik zou ook niet durven beweren dat je met de mooiste, jongste dames de beste seks hebt. Oudere en wat minder mooie dames doen het eerder wat beter, wellicht ook door meer ervaring. Het hangt er ook van af hoe oud jezelf bent, denk ik.

Nou ja, Paul-1975, haar uiterlijk zegt natuurlijk wel iets, wil je voldoende plezier hebben met een dame (en omgekeerd zij met jou). De dame moet natuurlijk niet echt lelijk, onfris of afstotend zijn.
    Ga je op de recensies af hier op het forum, heb je toch wel enig houvast. Bij een geheel nieuwe dame blijft het een gok.

Commentaar

Meestal als de deur open gaat weet ik met 5 tot 10 seconden of het iets gaat worden of niet, eerste indruk dame, ontvangst ruimte komt op de tweede plaats. Als het al met openen wat tegenvalt even verder tasten op het een en ander. Ik heb als eens een leuke dame gehad met het openen van de deur en dacht emmm, leuk, loop je verder kom je op een kamer waar het behang er half afligt ranzige vloerbedekking en alleen een matras op de grond met overtrek erop, en een laken voor de raam als gordijn , dan gaat bij mij er een alarmbel rinkelen, en de pingelmodus komt om de hoek kijken , en meestal komen we er dan over de prijs en geboden diensten niet uit en wegwezen. Dit zijn over het algemeen meestal redelijk knappen dames, maar de accommodatie laat veel de wensen over, men hoopt dan dat je met je lul denk en toch verder gaat, soms gedaan en dan beleef je weeeer en mindere ervaring, zijn dames die prive ontvangst doen, maar met raam regels afgewerkt wordt, dus niet prijs /kwaliteit in verhouding..

Mijn ervaring met wat oudere dames is wel beter als met jonge, deze hebben meestal een hoog afwerkgehalte ,met de wat oudere is dit minder, misschien denken deze aan wat klantenbinding met wat betere service.

Commentaar

Ik herken het wel wat Paul-1975 schrijft: het magisch moment dat de deur open gaat...
        Ik ben denk ik wat ouder dan Paul en kies bijna altijd voor een andere DVP en bijna altijd privé ontvangst, juist voor dat magische moment.
        Je drukt op de bel en dan gaat de deur open... Wat me opvalt is dat de dames bijna altijd veel ouder zijn dan op de foto's.
        Voor mij is dat geen punt - soms wel een voordeel omdat ik zelf ook wat ouder ben. Ik maak altijd eerst een praatje en zoek dan langzaam contact.
        Ik vind juist het verkennen en de opbouw fase het leukst en vraag meestal wat de dame lekker vind en wat ze juist niet lekker vind en hou daar rekening mee.
        Meestal loopt het contact verder goed en hebben we een leuk uur samen. Ik heb groot respect voor de dames die dit werk doen!

Commentaar

ik ben juist bang dat de foto s niet kloppen of het gezicht tegenvalt wat meestal niet op de foto staat. Daarom bezoek ik privehuizen, dan zie ik meerdere dames waaruit ik kan kiezen en dan beslis ik pas wat ik ga doen. Dus ik heb hooguit alleen een magisch moment als deur van voorstel kamer van privehuis open gaat om te zien welke dames er allemaal komen.

Commentaar

Aan het werk...
          X