Wat vinden jullie van het fenomeen "tongzoenen" dat zelden wordt gedaan in de sector van de betaalde seks?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Het kan nog erger. Sommigen schrijven in hun advertentie dat ze tongzoenen, maar als je er bent, mag je al blij zijn dat je een puntje van hun tong heb weten te raken...

Commentaar

• Het is wel GFE, maar niet in de echte wereld. Dat is toch het antwoord dat je vaak krijgt, dus maak je geen illusie en verwacht er niet te veel van. Je bent één van de velen en zo weer vergeten, zoveel is mij inmiddels nu wel al lang duidelijk geworden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door liberal guy Bekijk bericht

Zou ik ook de max vinden omdat ik vermoed dat het waarschijnlijk niet tegen betaling gebeurde maar uit een bepaalde vorm van geilheid of uitdaging, en zo heb ik meisjes het liefst : initiatiefnemend, onbevangen, seksueel open, spontaan sletterig! Voor mij geen strippende cockteasers die geil doen en praten maar het totaal niet zijn!!!

Waar vond dit plaats?
        Op een gangbang in Antwerpen.

Commentaar

• Niet tongzoenen, het kan nog gekker, en zelfs recent nog! Pas bij een dame in een privéhuis in Rotterdam geweest. Ik was hier al eerder geweest, en toen een fantastische tijd gehad met een andere dame. Op de site zag het er veelbelovend uit, had me er op verheugd, maar je voelt hem al aankomen, er is niets van waargemaakt. De dame had een mooi, strak en jong lichaam met stevige borsten en goede billen, maar dat was het dan ook wel. Haar ontvangst was al koel en afstandelijk, ze had er volgens mij niet echt veel zin in, dat zal dan weer wel aan mij liggen, bij één of andere jonge god zal ze wel enthousiaster zijn, mag ik hopen. Samen douchen deed ze niet, zoenen, laat staan tongzoenen, deed ze niet, haar borsten, billen en ‘poes’ aanraken wilde ze niet, voor naakt masseren moest je bijbetalen?! Als ze dit nou aangeven voordat je al uitgekleed op de kamer bent en betaald hebt, dan kun je nog vertrekken. Intiem deed ze dan weer wel, maar erg plichtmatig, zelfs een afscheidskus was te veel gevraagd. Ondanks dat ze beslist erg aantrekkelijk was, kan haar dienstverlening wel veel beter, anders zit ze in ’t verkeerde vak.

Commentaar

• ik doe het graag als de dames leuk en schoon is en ook lekker zoent. Heb ook weleens meegemaakt dat ze hun hele tong als een achtelijke naar binnen duwde dat was niet lekker.

En dat vele dames het niet willen begrijp ik wel, omdat het iets heel persoonlijk is en laten we eerlijk zijn, zouden wij als man met iedere vrouw willen zoenen die gemiddeld 20 jaar ouder is dan ons?

In advertentie van buitenlandse dames kloppen services vaak niet omdat ze de nederlandse taal niet begrijpen of diegene die de advertentie voor ze tikt niet

Commentaar

• Vreemde bedenkingen vind ik!

Het eerste is een kwestie van smaak en niet discussieerbaar, maar ik zou geld geven om dat soort van zoen te krijgen waar u blijkbaar voor past...

Een droge zoen zoals ik wel eens aan een tante moet geven, stelt toch niets voor!

En dan het zoenen dat persoonlijk zou zijn, ik blijf het zo vreemd vinden dat er geslikt en bevuild mag worden tegen betaling, maar een zoen geven is enkel voorbehouden voor toekomstige echtgenoten??

Dezelfde reactie over zoenen versus leeftijdsverschil, ik snap die redenering niet! Je hebt misschien gelijk in je uitgangspunt, maar dat staat toch los van zoenen?
              Laatst gewijzigd door Deadalos; 08-03-19, 00:14.

Commentaar

• huh ik hou niet van droge zoen, ik hou van sensueel zoenen , vol maar lekker, maar niet zoals ik 2x heb meegemaakt dat een dame zonder gevoel aanviel en haar tong als een gek rondraaiend achter in mijn keel duwde en ik amper controle had of wat terug kon doen, dat is niet mijn manier van tongzoenen die ik lekker vind

het is gewoon zo dat een sexuele handeling als pijpen met condoom en neuken met condoom door veel dames afstandelijker wordt ervaren dan tongzoenen. Dat hoor ik ze zo vaak zeggen, ook de reden dat voor veel dames zoenen een no go is. Dus wat jij of ik er ook van vindt doet dan niet meer terzake

En natuurlijk is het werk voor ze, maar ik verplaats me weleens in de gedachtegang van een dame en ik zou er ook niet aan moeten denken om met iedereen maar te zoenen ook als ze vaak ouder zijn, niet schoon, niet vriendelijk of iemand waar je gewoon niets mee hebt. ik vind het knap en ben blij dat er dan toch nog dames zijn die dat wel kunnen en doen. En daar betaal ik dan graag ook iets extra's voor. We hebben wel met mensen te maken nietwaar.

Commentaar

Vreemde bedenkingen vind ik!

Het eerste is een kwestie van smaak en niet discussieerbaar, maar ik zou geld geven om dat soort van zoen te krijgen waar u blijkbaar voor past...

Een droge zoen zoals ik wel eens aan een tante moet geven, stelt toch niets voor!

En dan het zoenen dat persoonlijk zou zijn, ik blijf het zo vreemd vinden dat er geslikt en bevuild mag worden tegen betaling, maar een zoen geven is enkel voorbehouden voor toekomstige echtgenoten??

Dezelfde reactie over zoenen versus leeftijdsverschil, ik snap die redenering niet! Je hebt misschien gelijk in je uitgangspunt, maar dat staat toch los van zoenen?
                  Ik kan het hier helemaal mee eens zijn. Als je als klant netjes en verzorgd bij een dame afspreekt en vooraf hebt betaald, ook voor het (tong-)zoenen als dat door haar wordt aangeboden, dan mag leeftijd geen rol meer spelen. Als dat wel een probleem is dan moet ze dat bij een bezoek aangeven. Dat zoenen 'intiemer' voelt dan allerlei, vaak veel verdergaande seksuele handelingen, wordt vaak wel heel makkelijk als excuus gebruikt om bepaalde dingen dan maar niet te hoeven doen. Zoals martin aston aangaf dat het voor de dames werk is, willen veel dames dat 'uurtje' werk wel zo makkelijk mogelijk laten verlopen. Natuurlijk gaat het over mensen, maar ook die maken zich er wel eens te gemakkelijk van af, hoe begrijpelijk misschien ook. Laten we wel wezen, je weet als dame toch welk werk je kiest en dat het geen doorsnee beroep is. Respect over en weer hoort er natuurlijk altijd bij, maar je hebt je als dame wel bereid verklaart voor deze vorm van dienstverlening.

Commentaar

Ik zoende nooit en heb toch vele jaren gewerkt.
                    Tijdens werk tijd heb ik 1x een relatie gehad, maar ook daar zoende ik eigenlijk niet mee. (dus het was niet voorbehouden aan toekomstige partner of wat dan ook)
                    Ik heb gewoon helemaal niks met zoenen.

Ik snap de reactie over leeftijd ook niet.
                    De meeste van mijn bezoekers zou ik echt niet in mijn prive leven verwelkom als het ware.
                    En zij ook niet mij in de hunne omdat ik niet hun type was, en omgekeerd.
                    Maar werken was gewoon voor mij vorm van dienstverlening en daarvoor hoefde iemand niet mijn type te zijn of ik die van hun, zolang ze maar tevreden waren met het geheel waarvoor ze kwamen en betaalde.

Hygiëne redenen snap ik wel degelijk.
                    Hier schrijf iedereen altijd ik zorg dat ik netjes gewassen ben en tanden gepoetst heb en lekker luchtje op heb.
                    Nu dat soort heren kwam ik niet tegen.
                    Als heren een uur of half uur namen ging ik altijd samen douchen en zeepte ze grondig schoon.
                    Bij de korte dates haalde ik altijd een washand met zeep over hun paal en ballen.
                    Best regelmatig de opmerking gehad, maar ik heb me vanmorgen daar uitgebreid verzorgd, dan vroeg ik meteen altijd maar ben je niet meer naar wc geweest of heb je niet meer geplast, dan was het antwoord toch wel heel vaak ja dat ben ik wel, nu daarom altijd eerst nog een grondige wasbeurt hoe dan ook.
                    Ook best nog wel eens meegemaakt dat heren zelfs na wasbeurt wat naar bleven ruiken.

Maar niet alle vrouwen geven dus om zoenen, en tijdens werken moet je gewoon de dingen doen waar je goed in bent, en waar je voldoening uit haalt en die jou aanstaan en die binnen jou grenzen liggen. En als de bezoeker meer wil dan moet ie verder zoeken naar dames die wel aan de dingen doen en dit ook vol overgave en met plezier doen.
                    Leven en laten leven.

Mailbox is weer geleegd.

Commentaar

• Het is toch ook weer niet zo dat alle mannen als een soort zwervers naar een DVP gaan. Je kunt als klant wel degelijk netjes verzorgd naar een dame gaan, Waarschijnlijk heb jij (sexyelise) het dan altijd slecht getroffen. Wat leeftijd en aantrekkelijkheid betreft, wij klanten kunnen niet allemaal Brad Pitt zijn, maar de dames zijn ook niet allemaal Angelina Jolie, en ik neem toch aan dat je als dame met je volle verstand voor dit vak hebt gekozen. Of je iemand in je privéleven zou willen hebben is bij de relatie DVP/klant volgens mij van ondergeschikt belang, het is immers een betaalde dienst, en geen romance. Maar als je als dame aangeeft bepaalde 'diensten' te leveren, mag je daar ook op worden aangesproken en beoordeeld. Maar zoals ik al aangaf, wel met wederzijds respect.

Commentaar

• Over het algemeen (tong)zoen ik met al m'n klanten. Maar een enkeling geweigerd voor zoenen, maar met die klanten wilde ik al het andere ook niet doen. (Hygiëne beneden maat)

Voor mijzelf is zoenen belangrijk om mijn eigen libido ook aan te wakkeren. Zonder zoenen, voel ik me pas echt een "voorwerp" of "object". Intimiteit is wat seks leuk maakt, en alleen door te zoenen hoef ik de rest niet te faken.

Commentaar

• Komt het vaak voor dat de mondgeur niet te harden is, of valt dat in de praktijk goed mee en betreft het hier de uitzondering?
                          Laatst gewijzigd door Krukkie; 28-03-19, 21:22. Reden: Onnodige quote

Commentaar

• Als 'klant' ook helemaal mee eens, (tong-) zoenen vind ik een onderdeel van een beetje voorspel en opvoeren van de wederzijdse geilheid, evenals beffen, vingeren en pijpen. Anders ben je allebei slechts 'neukpoppen' zonder ook maar een greintje gevoel. En zeker als man helpt elk beetje opwinding!
                            Laatst gewijzigd door Krukkie; 28-03-19, 21:21. Reden: Onnodige quote

Commentaar

• ik heb zat DVPs getongzoend maar niet alle DVPs willen het graag...
                              ik normaal wel en sommige lijken het van mijn voorhoofd af te lezen...
                              het hoort bij de opwinding (om sneller een flinke stijve te krijgen of ik kan er sneller door klaarkomen als ik haar al lang genoeg geneukt heb) net als beffen en fris moet je beiden wel zijn ja....
                              voor mij is het net als beffen een belangrijk onderdeel om geil te worden of beter nog geiler te worden!!!

Commentaar

• trouwens meestal gaat het bij DVPs soms vanzelf als je er al vaste klant wordt of het langzamerhand bent... dus wat vaker komt...

Commentaar

• Veel mannen hebben gewoon geen fris mondje en klinkt misschien raar maar ik pijp liever zonder dan ik ga tongzoenen op een paar mannen uitgezonderd het is gewoon heel persoonlijk en ik bepaal het altijd ter plekke en ja dan zitten er ook bij die ik niet zoen..simpel.

Commentaar

• Fris boven en onder bij zowel DVP als klant toch niet zo moeilijk, middeltjes genoeg!

Commentaar

• liever dat ze natuurlijk 'ruikt' (nergens naar dus gewoon gezond lichaamsgeur) dan geurtjes gebruiken
                                      eerst zoenen we meestal normaal of we staan dicht bij elkaar dan weet je genoeg of je wil tongzoenen.....
                                      bij haar kutje zeg ik eerst dat ik hem eens van dichtbij ga bekijken dan weet mijn neus genoeg...... of ...
                                      Laatst gewijzigd door Deadalos; 30-03-19, 17:27.

Commentaar

• Denk dat het bij veel dames ook scheelt hoe de hygiene van de man is, schoon gebit, kauwgompje. Ik ben een tijdje vast bij een dame gekomen die in het begin ook niet wilde tongzoenen maar naarmate ik 'vaste' klant werd is die grens wel overgegaan.

Commentaar

• klopt ook wij horen bij te dragen aan een zo fris mogelijk bekkie en pikkie (heb wel eens gevraagd waar een reukloze schone pik naar smaakt ...)
                                          Laatst gewijzigd door Deadalos; 30-03-19, 17:27.

Commentaar

• En wat was haar antwoord?