Help, verliefd op een dame

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maak altijd wel duidelijk na meerdere dates en betere kennismaking dat ik geen interesse heb in een relatie, ben te zeer gesteld op mijn vrijheid in doen en laten. Sommige dames lieg ik ook wel voor een relatie te hebben, maar elkaar vrij laten om te doen wat we willen. Probeer het topic relatie altijd te vermijden, zeker omdat ze hier geen zaken mee hebben in wat ik heb en wat ik doe. Blok die vragen af en draai de rollen om en meestal hebben ze wel door dat ze bij mij niet verder komen.Ok, na langere tijd met dezelfde dame verdwijnen die grenzen langzaamaan, zo realistisch ben ik ook wel. We blijven nog altijd wel mensen en geen machines.
    Sommige dames proberen het wel zoals met een bepaalde dame in het schipperskwartier, zonder namen te noemen, waarbij de gespeelde jaloezie er meters dik bovenop ligt als ik spreek over een massage-date die ik de week daarvoor heb gehad en dat ze dan absoluut hetzelfde wil doen en zelfs wil overtreffen tot in het belachelijke toe, daar speel ik dan zelf ook wel mee om eens goed te kunnen lachen. (klein vb, toen ik zei dat de dame mij mijn trui had aangegeven en geholpen had mijn jas aan te doen, wou zij mij helemaal aankleden en heb haar gewoon laten doen, hilarisch gewoon!)
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 09-12-18, 16:17. Reden: Onnodige quote

Commentaar

• @icetruckkiller: Het kan natuurlijk zo zijn dat de dame interesse in je heeft als zo zoveel weet. Ik heb dat zelf ook bij bepaalde dames. Ik weet echter ook van een van hen dat ze absoluut geen interesse in mij heeft die een normale vriendschap te boven gaan. Maar dat zegt ze ook ronduit. Bij een paar anderen daarentegen is er naar mijn gevoel wel sprake van meer dan dat. Maar ook daar is het de vraag wat er ooit van wordt. Maar die bevestigen het niet direct, ik merk het alleen aan heel veel kleine dingen die zich met de tijd aanzamelen.

Commentaar

• Het is zo'n prettig gevoel. Houd het zo lang mogelijk en geniet ervan.

Commentaar

• We zullen wel zien wat er gebeurt, zoals ik al zei, volgende keer eens al lachend en grappend aanbieden om samen flesje te kraken. Wie weet en anders gewoon verder gaan met de fun en games, either way eigenlijk win-win situatie zo ja wie weet wat de toekomst brengt en zo nee grote kuis in het hoofdje en gewoon elkaar lekker blijven verwennen. En anders zal de aap rap uit de mouw komen, zoals ik al zei, normale job dus veel geld valt bij mij niet te halen en ben daar ook niet naïef in geld te lenen, geen dure cadeaus etc ; terugkomen van een kale en beschamende reis dan voor haar.

Commentaar

• Tom00 ik begrijp wat je bedoeld, maar toch blijf ik het gevoel hebbdien dat ze het wel meent.
            Het was zij die er mee afkwam, ik heb nooit laten blijken dat er van mijn kant uit gevoelens waren. Ze is wel een knappe madame maar heb in de tijd het als is omgedraaid voor gehad,. Was toen zelf op de toenmalige favoriete DVP verliefd geworden en dat heeft mij toen heel veel geld gekost. Want de toenmalige dame ging graag shoppen en in restaurants eten maar de sex was toen niet volledig gratis.
            Nu weet ik het echt niet, ze vroeg zelfs of ze mij mocht vergezellen naar het ziekenhuis voor mijn maandelijkse behandeling.
            ??????Ze zei ook als ik haar de kans gaf om een relatie te beginnen, ze onmiddellijk stopte als DVP omdat ze het enkel doet omdat ze sex mist. Ze werkt ook maar 1 dag per week en heeft nog een andere job en ze heeft bovendien de Belgische nationaliteit.

Weet niet goed wat ik moet doen, vooral omdat ik momenteel een relatie heb maar die is op sexueel gebied volledig doodgebloed. Maar ik zie mijn vrouw nog graag, dat maakt het allemaal nog wat moeilijker vooral omdat ik weet wat ik allemaal opgeef dan, want wie zegt dat het blijft duren met haar.

??Zoals hierboven al geschreven zijn er van mijn kant nog geen echte gevoelens alhoewel ik haar een bangelijk knappe madame vind en waar ik wel een goede klik met haar heb en haar ook niet wil kwetsen door niet meer te gaan, maar langs de andere is het misschien vervelend voor haar dat ik blijf komen. Ik weet het na een weekendje nadenken helemaal niet meer.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasamopen Bekijk bericht
              Eindelijk ik ben sinds 20 juni dit jaar verlost van mijn hoertje ook echt een hoertje met ruzie uit elkaar gegaan en nooit meer gezien en gehoord
              Nog wel schaars een sms je en nog wel de intensie om nog met elkaar een drankje te drinken maar eigenlijk hoeft het voor mij helemaal niet meer
              Ik wilde haar nog bedanken voor de breuk en einde vriendschap dat zij zelf ook verkloot heeft en ik was er zelf ook schuldig aan maar goed dat ter zijde
              Eens een hoer en ze blijft echt een hoer met bijbehorend gedrag de geldlust en alle problemen en mega rugzak die ze bij zich hebben
              Zij zal never en te nimmer een goede vaste relatie krijgen dat is onmogelijk met een ijskonijn terwijl ik er helemaal gek van haar was en werd
              En nu heb ik een hele lieve meid terug gevonden en geen hoertje en hoef en heb denk ik geen behoefte om voorlopig naar de hoeren te gaan
              Ik was er wel even klaar mee en nu een meid die tenminste echt lief voor mij is en voor me kookt en waar ik mee in bed mag zonder ook maar 1 knaak te betalen
              Ik ben nog wel steeds van mening dat een relatie met een dvp er te doen zou kunnen zijn maar je moet van hele hoge huizen moeten komen en willen inzien dat er een enorme weg te gaan is
              Voor degene die nog wel verliefd zijn op een dame van plezier wil ik alle sterkte toe wensen want ik weet uit ervaring dat het heel zwaar en klote is

Meen je deze nou? Je kiest er zelf voor om met een so called hoertje te gaan. Of ben ik nou koekie lauw. Come on peeps. Effe realistisch blijven he... Xx

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door antwerpfc Bekijk bericht
                Tom00 Zoals hierboven al geschreven zijn er van mijn kant nog geen echte gevoelens alhoewel ik haar een bangelijk knappe madame vind en waar ik wel een goede klik met haar heb en haar ook niet wil kwetsen door niet meer te gaan, maar langs de andere is het misschien vervelend voor haar dat ik blijf komen.
                Als je voor de toekomst misschien wilt dat het wat wordt, moet je in mijn ogen vooral eerlijk en open zijn. Mijn favoriete dames weten bij mij allemaal hoe de vork in de steel zit. Dat respecteren ze. En ik weet ook voor een groot deel hoe zij erin staan; voor wat betreft een aantal dingen heb ik zo mijn twijfels maar dat is volgens mij weer een stukje zelfbescherming van de dames. In mijn geval is het zo dat de dames bij een langere date nooit het volledige bedrag willen dat er eigenlijk voor staat, ook al heb ik van tevoren aangegeven dat ik een date van die lengte wil. Dit wordt ingegeven doordat ze weten hoe ik er financieel voor sta. Dus ze weten ook dat ik geen melkkoe ben. Wat dat betreft geloof ik in Karma. Dat wat je zaait zal je ook oogsten.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Supajoe Bekijk bericht

Maar eerder schreef je;

Kan toch niet de enige zijn die dit meer vind klinken als een verzonnen hope-story? Mijn zege heb je hoor, maar vind het vreemd dat er dan zo tegengas gegeven wordt naar anderen toe.

volg dit topic met al zn ups en downs al n tijdje, en kan er zeker ook inkomen dat bepaalde dames anders dan anderen zijn, heck ik kwam ook geregeld bij dezelfde dame, die nu 2.5 maand terug is, en ik toch wel een beetje van slag ben, maar tja, lastige situ's allemaal.

*als dit niet mag mag het gewoon verwijderd worden..

Duidelijker bewijs dat dit allemaal op fantasie berust is niet mogelijk.
                  Banana1 reageert ook nog door te schrijven dat het hem allemaal niet interesseert.
                  Dromen zijn bedrog.

Commentaar

• Sesam: Zolang je ze hoer of hoertje noemt weet je idd zeker dat het niks gaat worden? dit zal je niet direct tegen hun zeggen maar is wel je mindset.

Commentaar

• Iedereen zijn verhaal. Ik ben heel tevreden met mijn verhaal dat ik nu beleef en in een maand of 2 zal ik alle details geven. Dan kunnen alle sceptici zien en lezen dat ik niet uit m’n bek liep te lullen. Maar om de sympathie van deze gasten is het mij nooit te doen geweest. Eerder de gasten die in hetzelfde vaarwater zaten.
                      Hoe het ook zij, ik ben er blij mee en verder geloof ik het allemaal wel. Ciao

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Leo Almere Bekijk bericht

Als je voor de toekomst misschien wilt dat het wat wordt, moet je in mijn ogen vooral eerlijk en open zijn. Mijn favoriete dames weten bij mij allemaal hoe de vork in de steel zit. Dat respecteren ze. En ik weet ook voor een groot deel hoe zij erin staan; voor wat betreft een aantal dingen heb ik zo mijn twijfels maar dat is volgens mij weer een stukje zelfbescherming van de dames. In mijn geval is het zo dat de dames bij een langere date nooit het volledige bedrag willen dat er eigenlijk voor staat, ook al heb ik van tevoren aangegeven dat ik een date van die lengte wil. Dit wordt ingegeven doordat ze weten hoe ik er financieel voor sta. Dus ze weten ook dat ik geen melkkoe ben. Wat dat betreft geloof ik in Karma. Dat wat je zaait zal je ook oogsten.
                        Ik ga de volgende keer er met haar is goed praten, want ik had dit helemaal niet voelen aankomen. De klik was er vanaf de eerste afspraak wel. Maar dat heb je wel is meer, dat je goed kan praten met een DVP.Ze is heel eerlijk tegenover mij, ik weet heel veel van haar. Ze weet ook dat ik geen melkkoe ben die geld teveel heeft en nu meer gaan komen dan voorheen.
                        Het verschil bij haar is dat het niet haar vaste job is, maar gewoon omdat ze sex mist doordat ze geen relatie heeft.
                        Ik heb buiten de privé waar ze werkt niet afgesproken alhoewel ze vroeg of ze mee mocht gaan naar ergens heel belangrijk voor mij.
                        Moesten er van mijn kant gevoelens zijn voor haar dan had ik er vol voor gegaan maar nu weet ik het niet.
                        Ik ga na de feestdagen is met haar afspreken buiten het privehuis en dan zie ik wel wat er van komt. Dan is de setting ook helemaal anders dan waar ze werkt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door icetruckkiller Bekijk bericht

Maak altijd wel duidelijk na meerdere dates en betere kennismaking dat ik geen interesse heb in een relatie, ben te zeer gesteld op mijn vrijheid in doen en laten. Sommige dames lieg ik ook wel voor een relatie te hebben, maar elkaar vrij laten om te doen wat we willen. Probeer het topic relatie altijd te vermijden, zeker omdat ze hier geen zaken mee hebben in wat ik heb en wat ik doe. Blok die vragen af en draai de rollen om en meestal hebben ze wel door dat ze bij mij niet verder komen.Ok, na langere tijd met dezelfde dame verdwijnen die grenzen langzaamaan, zo realistisch ben ik ook wel. We blijven nog altijd wel mensen en geen machines.
                          Sommige dames proberen het wel zoals met een bepaalde dame in het schipperskwartier, zonder namen te noemen, waarbij de gespeelde jaloezie er meters dik bovenop ligt als ik spreek over een massage-date die ik de week daarvoor heb gehad en dat ze dan absoluut hetzelfde wil doen en zelfs wil overtreffen tot in het belachelijke toe, daar speel ik dan zelf ook wel mee om eens goed te kunnen lachen. (klein vb, toen ik zei dat de dame mij mijn trui had aangegeven en geholpen had mijn jas aan te doen, wou zij mij helemaal aankleden en heb haar gewoon laten doen, hilarisch gewoon!)
                          De tip van de trui aangeven en de jas laten aantrekken, ga ik eens proberen. Lijkt mij leuk !

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sequoia Bekijk bericht
                            Precies zo is het Nightrider100.
                            En als je privé contact met Banana1 zoekt krijg je plotseling een kompleet ander persoon te zien die je zit uit te maken voor Loser.
                            Jonges laten we toch nu eens eerlijk zijn tegen elkaar. Zet dat enorme Ego van jullie is op zij en wees gewoon eerlijk tegen elkaar.
                            Er is nog nooit geen ene wandelaar geweest die ooit een privé relatie heb gehad met een hoertje. Dat willen die hoertjes namelijk zelf helemaal niet. Die vallen niet op wandelaars. Die redeneren zo, ééns een wandelaar altijd een wandelaar. En zo is het precies. Aan de andere kant is het zo, ééns een hoertje altijd een hoertje. Een andere wandelaar op een konkurrerend hoerenforum omschreef het super mooi; je haalt misschien een hoertje uit de club, maar de club nooit uit het hoertje. Het grote geld, de easy money. de vrijheid en het glossy leventje zal een ex hoertje altijd blijven treken. Een ex hoertje komt niet bij jullie wonen, gaat geen maaltijdje voor jullie koken of jullie huisje schoonmaken, een baantje achter de kassa bij Lidl accepteren voor 9,30 euro per uur bruto om bij jullie te kunnen zijn. Die willen gewoon een jonge lekkere gespierde pooier met een grote BMW, iedere dag grote feesten waar de alcohol en drugs overmatig vloeit. Ze moeten voor die pooier hun lichaam verkopen aan onfrisse wandelaars maar dat hebben ze er graag voor over om deel uit te kunne maken van het kriminele pooier en drugs wereldje. Want als je in dat wereldje zit heb je in Roemenie pas aanzien en kun je pronken bij je familie met mooie foto's van jouw in dure kleding en peperdure auto's. En precies dat is waar het allemaal om draait daar. Aanzien en reputatie en dat je ken laten zien aan je familie dat je het zogenaamd helemaal hebt gemaakt in het Westen. Terwijl de realiteit wel anders is. Maar daar gaat het niet om. Het is ook eigenlijk erg simpel volk die hoertjes en dat wereldje. Dat zie ik ook op de fora. Sommige doen alsof die hoertjes allemaal een universitaire opleiding hebben gevolgd en halen alles uit de kast om maar bij zo een hoertje in de smaak te vallen. Als of ze super intelligent zijn die hoertjes en zeer begeerlijke dames. Ik zit zelf in het onderwijs en kan jullie vertellen, een Roemeense universiteit dat moet je qua nivo een beetje vergelijken met een LBO opleiding hier in Nederland. Sommige hier zoeken er ook veel te veel achter. Jongens, de meeste hoertjes hebben nog niet eens de hersens van een garnaal en zijn zo simpel als maar kan. En dan die wandelaars er maar moeilijk over doen en elkaar figuurlijk de hersens inslaan op een fora als dit terwijl die hoertjes ze staan uit te lachen. De meesten trekken al direkt de portemonnee zo dra zo een hoertje tegen ze knip oogt. Dan ben je erg dom bezig. Ik ken een wandelaar die heb zo een beetje 26.000 euro verloren door verliefd te worden op zo een hoertje. Zo dra ze het geld binnen had was ze vertrokken met haar pooiertje richting andere oorden om daar weer andere wandelaars de poot uit te trekken. Die wandelaar is nu ze hele hebben en houden kwijt en zit te teren op een bijstanduitkering. Dat is het resultaat van zijn domheid en hij kan ze eigen nu wel voor ze kop slaan.
                            Maar iedereen moet maar zelf weten wat ie doet. Als je denkt verliefd te moeten worden op zo een hoertje en haar grote geld bedragen gaat schenken moet je dat voor al doen. Ga maar leker je gang. Maar ga hier niet op het forum zitten te verkondigen dat je de ware liefde vind in een rosse buurt of club of andere zitte te stimuleren voor al op zoek te gaan naar de waren liefde in de prostitutie. De p6 is er om leker te genieten en je lusten bot te vieren. En de volgende dag, goede morgen zonder zorgen.
                            Tjonge, dit is een goeie tekst en ook zo goed geschreven. Vooral die intelligentie inderdaad, domme meisjes die heel waarschijnlijk verliefd zijn op een knappe stoere gespierde halve bodybuilder met een bmw, de hele dag bezig zijn met kleertjes en make up, het leukste van het vak, en een Nederlandse droplul inderdaad niks vinden en niet eens begrijpen waar ie het over heeft en maar knikken en lachen, alhoewel, dat doen ze daar niet zo veel.. We zijn echt lucht voor dat soort meisjes, dat moet je inderdaad wel begrijpen ja.. Wel enige nuance, je hebt dan natuurlijk ook de oudere dvp's, vaak zonder vriend. Dat is wel even een ander verhaal. Hoe zie je dat dan?

Commentaar

• Nijntje Wortel heeft het goed verwoord. Zelf heb ik een dubbel gevoel bij prostitutie. Aan de ene kant vind ik het goed dat het er is omdat het een aan behoefte voldoet. Maar andersom heeft het ook een grote duistere kant maar veel sociale ellende erachter. Als je gebruik maakt van een dvp houdt je dit in stand. Ook al ga je met de beste bedoelingen. Voor mezelf probeer ik niet van misstanden te profiteren, maar je hebt een beperkte zicht er op. In ieder geval gebruik ik wel een condoom.

Commentaar

• Dit topic heet "help, verliefd op een dame" en gaat dus niet over het in stand houden van de prostitutie.

Graag on topic blijven.
                                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Eres Rico Bekijk bericht
                                  Nijntje Wortel heeft het goed verwoord. Zelf heb ik een dubbel gevoel bij prostitutie. Aan de ene kant vind ik het goed dat het er is omdat het een aan behoefte voldoet. Maar andersom heeft het ook een grote duistere kant maar veel sociale ellende erachter. Als je gebruik maakt van een dvp houdt je dit in stand. Ook al ga je met de beste bedoelingen. Voor mezelf probeer ik niet van misstanden te profiteren, maar je hebt een beperkte zicht er op. In ieder geval gebruik ik wel een condoom.
                                  Eeuuuhh nou dan heb je nog steeds niet helemaal begrepen wat Sequioia bedoelt en wat ik zo goed vind aan zijn tekst. Veel meisjes van plezier van begin 20 denken niet als jij, ze komen uit een lager milieu uit ook nog eens een simpeler land en ze vinden waarschijnlijk alleen een stoere gespierde vriend met een bmw belangrijk. Verder denken ze helemaal niet na over het werk of waar dan ook over. Een Nederlandse man met z'n gezeur van 'nou dit' en 'nou dat' en 'wil je dit wel?' leeft in een andere wereld. Verliefd worden op zo'n meisje is dan ook niet handig. Een relatie met zo'n meisje is voor 99% van ons niet weggelegd, zijn we niet stoer genoeg voor. Dat bedoelt ie, ondermeer, en dat ziet ie heel goed.

Commentaar

• Heeft er ooit iemand een relatie gehad met een meisje van Massagewereld?

Commentaar

• Nee niemand. Zijn allemaal maagden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom00 Bekijk bericht
                                        Dit is inderdaad een standaardtactiek welke in de klantenbinding wordt gebruikt.
                                        Interessant topic dit. Toch blijf ik mij verbazen over de naïviteit. Ik gok maar even dat eenzaamheid en verlangen gekke dingen met een mens doet. Ik zelf ga er niet vanuit dat er ook maar enige kans is dat met notabene iemand die je in eerste instantie betaald hebt om mee te neuken ook maar kan uitbloeien tot iets als een oprechte relatie. De vrouw in kwestie zal je blijven zien als een hoerenloper en je zeer waarschijnlijk berooid achterlaten.
                                        Als een dame "interesse" in mij toont ga ik er wel in mee, maar serieus neem ik het nooit. Met de tijd krijg ik tevens genoeg signalen dat ze zoals velen het type is dat er alles voor over heeft om maar een luxe en onbezorgd leventje te leiden. Niets voor mij.
                                        De meeste dames zitten ook niet te wachten op verliefde klanten. Ze zullen blij zijn met vaste klanten, maakt hun werk makkelijker, maar uiteindelijk is het een zakelijke relatie. Ik heb vaker vaste dames gehad en het fijne is dat de dame weet wat ik fijn vind en dat ik haar niet meer hoef te sturen.
                                        Tenslotte moet jij je als verliefde klant ook beseffen dat je waarschijnlijk verliefd bent op de prostituee achter de dame. Met andere woordrn je kent de dame niet echt.
                                        “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

• Het zit hem in een beetje in de natuur van de man geilheid en verlangen te verwarren met verliefdheid. Je ziet/kent een lekker ding en vervolgens idealiseer je er vanalles op/bij/aan.

Ik zou zeggen, heb een beetje respect voor jezelf en zie toch in als een vrouw weet dat je zon type bent welke naar de hoeren moet gaan om zijn roes kwijt te kunnen je nooit zal zien als relatiemateriaal. Wil je een vriendin, dan zijn er duizend anderen wegen beter te bewandelen.
                                          Laatst gewijzigd door Krukkie; 16-12-18, 17:35. Reden: Onnodige quote

Commentaar

• Precies geilheid/sex is niet hetzelfde als verliefdheid/houden van.