Help, verliefd op een dame

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Help, verliefd op een dame

Hallo allemaal,

Ik heb denk ik echt een probleem. Ik ben verliefd geworden op mijn favoriete meisje en niet zo'n klein beetje ook. Ik besef het nu pas, want ik heb net voor het eerst een recentie over haar gelezen. Ik ben in alle staten zelfs misschien wel jaloers. Wat moet ik nu ik heb al een lange tijd een relatie. Ik twijfel nu over alles. Ik weet niet of het gevoel wederzijds is. Ik weet alleen dat ik me nu rot voel. wie heeft er tips??

groetjes een verliefde en verdrietige Jeffrey

Gaat vanzelf over, bezoek eens een andere dame. Ik heb het vaker meegemaakt dat ik "verliefd" werd, maar ik weet gewoon dat het niet wederzijds is, dat moet je ook heus niet gaan denken ook al doet ze nog zo aardig.

Het is allemaal nep, er zullen vast wel serieuze relaties onstaan zijn uit bezoek aan dames, maar dat zie ik meer als uitzonderingen die de regel bevestigen.

Ik wissel vaak af, en dan met name de buurten die ik bezoek. Daar ik in Amsterdam zit, is het makkelijk om naar Haarlem, Alkmaar Utrecht of Denhaag te rijden, en natuurlijk hier in Amsterdam. Alhoewel ik het hier minder vind dan elders.

Commentaar

Ik sluit me aan bij John1973. Beste is haar niet meer te bezoeken. Ongetwijfeld zullen er relaties bestaan tussen klant->dame maar de kans dat zij je uitmelkt wetende dat je een crush hebt is aanzienlijk groter.
      Kortom.. andere dames bezoeken of even een stop houden voor jezelf das de betere oplossing!

Commentaar

Hi Jeffrey!
        Gewoon weer teruggaan naar dit stuk en geniet ervan zolang het duurt.Het word je vanzelf duidelijk hoe de vork in de steel zit ;D.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Youngyoung
          Hi Jeffrey!
          Gewoon weer teruggaan naar deze Thaise en geniet ervan zolang het duurt.Het word je vanzelf duidelijk hoe de vork in de steel zit ;D.
          Voor Youngyoung:

Wie zei dat het hier over een Thaise dame ging?? ???
          Niet iedereen valt op Thaise dames, toch?? Of ben ik de enige die meestal op Europese dames valt?? .... ;D

Voor Jeffrey:

Ik weet niet over welke dame het gaat, maar mijn tip is: lees vooral vaak de recensies over haar op Hookers.nl, dan wordt je duidelijk dat ze waarschijnlijk tegen iedere (nette) vent aardig doet; en dat je voor haar waarschijnlijk niet bijzonder bent. Dat gevoel van jaloezie komt, denk ik, wel vaak voor bij lezers van Hookers.nl. Denk je, dat het door jou als klant komt dat het klikt, blijkt dat de dame in kwestie ook vele andere fans heeft, waarmee ze het ook heel gezellig heeft. Wat een klote-site is dit eigenlijk!! ;D Wordt een h**renloper nog z'n laatste pleziertje, de illusie dat 'ie bijzonder is, afgenomen!! ;D. De site zou moeten openen als:

Welkom op Hookers.nl, de beste site voor een snelle ontnuchtering ....

Het bezoeken van andere dames lijkt me ook een goede tip.

De dame niet meer bezoeken lijkt me niet zo eenvoudig uitvoerbaar: als je voortdurend tegen jezelf gaat zeggen "Ik mag haar niet meer bezoeken", dan wordt het juist een soort obsessie voor je. Ik zou haar misschien nog wel een keer bezoeken, maar dan voor het laagst mogelijke tarief, en vervolgens een andere dame bezoeken, voor wat meer geld, en dan kijken aan wie je de betere gevoelens overhoudt. Dan krijg je voor jezelf weer sneller door, dat het voor de dames alleen maar een beroep is, waarmee ze zoveel mogelijk geld proberen te verdienen.

Natuurlijk is het een probleem, maar ergens is het toch meer een luxe-probleem: je hebt immers een lange relatie met je vriendin (of vriend, zou ook kunnen, dat kon ik niet uit het bericht opmaken), dus je kunt ook proberen je sex-leven met haar eens op te vijzelen. Misschien dat de behoefte aan iemand anders dan ook wel verdwijnt. (Maar nu klink ik misschien wel heel erg als Goedele Liekens .... ;D. Nu krijg ik misschien de kritiek: Het lijkt wel "Oom Ferry leert z'n neefje schaken" .... ;D)

Grtn,
          Ferry

Commentaar

Dit is echt heel lastig hoor..precies wat de heren hier boven al zeggen.
            Je komt er pas achter als je het met haar er over zou hebben, maar dan loop je weer het risico dat ze inderdaad gebruik maakt van je kwetsbaarheid.
            Maar het is onzin om uit te sluiten dat zij misschien ook wel wat in jou ziet.
            Alleen daar kom je alleen maar achter door het voorzichtig te laten doorschemeren
            "

Ik persoonlijk heb het regelmatig meegemaakt en nadat ik het er met die personen over gesproken had, heb ik ze toch geadviseerd om niet meer bij me te komen.Het is nl heel moeilijk om jezelf te kunnen zijn, omdat je niet iemand wilt kwetsen
            Maar je bent wel iemand van vlees en bloed en ondanks dat je daar uiteindelijk zit om je geld te verdienen, maak je toch wel eens mee dat iemand je meer doet dan dat je zou willen of verwachten.
            Alleen in mijn geval laat ik dat los omdat ik dit nl een vreemde basis voor een relatie zou vinden...het vertrouwen zou aan beide kanten een aardig knelpunt kunnen worden...

Ik zie toch vrij regelmatig dat meiden echt verkikkerd raken op een "klant"
            Ik ken zelfs een paar meiden die nu gelukkig getrouwd zijn met iemand die ze hebben ontmoet op het werk.

Bedenk je wel eerst goed, want als je relatie even niet goed is en je krijgt een bepaalde aandacht van een dame die je daar nou eenmaal voor betaald, kun je dat gevoel al snel verwarren met "verliefdheid"

Commentaar

Wat de heren en dame hieroven schrijven is absoluut waar. Vergeet niet dat je met een dame van plezier van doen hebt. Daarbij is het volgens mij zo dat een echt goede prostituee haar klanten het gevoel kan geven dat ze speciaal voor ze zijn, het sexueel technische aspect speelt volgens mij een veel mider grote rol.

Even deze kanttekening, naar aanleiding van het verhaal van Rachelle, er zijn ook protsituees die een succesvolle relatie zijn aangegaan met een klant. Ik ken daar zelf een aantal voorbeelden van. Mijn ervaringen met relaties met prostituees zijn ook vrij goed. Momenteel ben ik weer singel maar twee keer heb ik een vrij duurzame relatie met een prostituee onderhouden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door John
                Gaat vanzelf over, bezoek eens een andere dame. Ik heb het vaker meegemaakt dat ik "verliefd" werd, maar ik weet gewoon dat het niet wederzijds is, dat moet je ook heus niet gaan denken ook al doet ze nog zo aardig.

Het is allemaal nep, er zullen vast wel serieuze relaties onstaan zijn uit bezoek aan dames, maar dat zie ik meer als uitzonderingen die de regel bevestigen.
                Ik ben het helemaal met John 1973 eens.

Voor Rachelle en Bruce: geef Jeffrey geen valse hoop. De kans op een slechte ervaring (uitgepeest worden of gewoon teleurgesteld raken) is echt vele malen groter dan de kans op een mooie relatie!!

Ik heb nog eens nagedacht: als ik jou was, zou ik die hele prostitutie voorlopig laten voor wat het is, en voorlopig al je energie in je ECHTE relatie steken.

Ferry

Commentaar

In het verleden meegemaakt dat ik verliefd begon te worden, tot het moment dat ik binnenkom en ontdek dat ze met meerdere mannen zo omging als met mij.

Tegenwoordig kijk ik wel uit, als ik merk dat ik een dame wel erg leuk begint te vinden, of de dame begint zich op te dringen kies ik bewust de volgende keer steeds een andere dame.

Op deze manier wordt het niet meer vanzelfsprekend wie ik kies.

Zo blijft het spannend, en alle dames zijn aardig.

Groetjes van Jacob die niet verliefd is.

Commentaar

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties zover.

Ik denk dat ik erg veel moet nadenken de komende tijd.

Maar het blijft moeilijk, ik ben zelf 24 jaar oud en het meisje in kwestie 19. (veel vaste lezers/bezoekers van deze site weten dan ongeveer wel wie ik bedoel).
                    Ik vind het erg moeilijk om mijn gevoelens weg te drukken, en eigenlijk durf ik nu niet goed meer naar haar toe te gaan.
                    maar ze is zo aardig,lief,spontaan en verteld ook veel over haarzelf. dus iedere keer dat ik ga word het steeds erger.
                    Ik ben heel blij met jullie reacties, ze helpen me een klein beetje door deze rot-periode heen.

hopelijk tot horens/lezens,
                    groetjes jeffrey

Commentaar

Ik krijg een beetje een naar gevoel van sommige reakties.
                      Het is net of wij prostituees allemaal harteloze dames zijn die nergens anders aan kunnen denken dan aan geld.

Er word over telleurstellingen gesproken en over uitpezen, maar hoevaak gebeurd dit zelfde niet met meiden die niet in het leven zitten??
                      Verliefdheid hangt nou eenmaal samen met teleurstellingen binnen maar óók buiten de prostitutie.

Succes ermee Jeff :-*

Commentaar

dank je wel rachelle,

groetjes jeffrey

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rachelle1973
                          Het is net of wij prostituees allemaal harteloze dames zijn die nergens anders aan kunnen denken dan aan geld.

Er word over telleurstellingen gesproken en over uitpezen, maar hoevaak gebeurd dit zelfde niet met meiden die niet in het leven zitten??
                          Verliefdheid hangt nou eenmaal samen met teleurstellingen binnen maar óók buiten de prostitutie.

beste Jeffrey,

Ik heb mij tot nu toe met moeite kunnen inhouden me te mengen in deze discussie echter maar ik deel de mening van Rachelle volledig tot en met haar 1e zin!

Zolang je de ratio niet vergeet bij jezelf toon je gevoelens aan deze vrouw en kijk hoe ze reageert en accepteer haar beslissing daarop hoe die ook moge uitvallen.

Heel veel sterkte en wijsheid gewenst!

groet
                          wimwim

Commentaar

Als er een relatie zou ontstaan tussen een dame en een bezoeker,kan denk ik die relatie alleen stand houden als de dame in kwestie met het werk stopt.
                            Althans dat is mijn persoonlijke ervaring.Ik heb voor een aantal jaren geleden ook een (liefdes)relatie met een dame gehad en die is er (uit eigen beweging) bij het begin van de relatie met het werk gestopt.
                            Al met al eenvoudig is het niet,maar je kunt er nu eenmaal niets aan doen als je verliefd wordt.En het is natuurlijk wel een van de mooiste dingen die je kan gebeuren,vooral als het wederzijds is. Alleen de kans dat de dame ook verliefd op je is ,is natuurlijk
                            klein,dus wees voorzichtig met je gevoelens.... :

Gr,Paulus

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rachelle1973

Ik wil me volledig aansluiten bij hetgeen Rachelle schrijft. Als oud-collega van haar weet ik, net zo goed als zij, dat er inderdaad dames zijn die uit zijn op het geld van mannen. Maar bij een grote meerderheid van de meisjes is dat beslist niet het geval. Maar in een aantal reacties worden in dit geval alle prostituees op een hoop gegooid.

Dit begrijp ik dus niet!!! Er worden over heel wat meisjes positieve recencies geschreven, maar als het op het punt van verliefdheid aankomt dan bestaat er ineens alleen maar achterdocht ten aanzien van en wordt Jeffrey gewaarschuwd voor alle meisjes uit 'het leven'.

Jeffrey heel veel sterkte en ik hoop voor jou op een goede afloop.
                              Zwarte fully fashioned nylons achter het raam doet wonderen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wimwim
                                Zolang je de ratio niet vergeet bij jezelf toon je gevoelens aan deze vrouw en kijk hoe ze reageert en accepteer haar beslissing daarop hoe die ook moge uitvallen.
                                Je verliefdheid aan een dame van plezier tonen is volgens mij net zo gevaarlijk als gepijpt worden zonder condoom. Waarom wel voorzichtig omgaan met je lichaam, als je op sociaal-emotioneel niveau de veiligheid helemaal laat lopen en je lot in handen van een prostituee legt?? Pas goed op je gezondheid, zowel je lichamelijke als je geestelijke (en je financiele) zou ik zeggen.

Hoe zou het toch komen, dat veel mannen het beeld hebben van prostituees als koele, op geld beluste roofdieren?? Misschien omdat veel mannen slechte ervaringen hebben gehad met prostituees, die ze vertrouwd hebben?? Natuurlijk zijn niet alle prostituees zo, maar velen wel; en daar moet je dan toch ook voor oppassen??

Ferry

Commentaar

Een gevoelig onderwerp zeg dames en heren :-\
                                  Ik zal zeggen laten we de waarheid in het midden houden.We zijn allemaal mensen,met gevoelens en behoeftes, dus ook verliefd worden/zijn.

Succes Jeffrey en hierbij nog een tip;

Huur een Suzuki Vitara cabrio,rijd met de dame in kwestie naar Z.Frankrijk,geniet van de zon ,zee en een
                                  goed glas wijn en je zou zien dat ze dan helemaal in de wolken van je is.....

Gr,Paulus

Commentaar

Ik doe toch nog maar even een duit in het zakje ;D
                                    Een Dame is ook een mens.Daar zijn we het allemaal over eens.Als je zegt,dat je verliefd bent op een meisje,dan wil je graag,dat ze, zeg maar, "(ver)lief(d)" terugreageert.Als ze wat voor je voelt,dan zal ze dat niet kunnen laten.Als ze niets voor je voelt,dan merk je dat ook meteen.Dat hoef ik helemaal niet uit te leggen.Dan is het verder aan jou om al of niet te volharden. 8)
                                    Sterkte ermee.

Commentaar

Dames van plezier leren twee gouden regels als ze aan het vak beginnen:

1) doe het veilig
                                      2) wordt niet verliefd op een klant.

Commentaar

Tja, ik weet precies hoe je je nu voelt. Heb hetzelfde meegemaakt. Het was de allereerste keer dat ik een Privéhuis bezocht en ben toen met een mooie dame meegegaan. Een tijd erna ging ik weer naar haar toe en dit werden dus wekelijkse bezoekjes. In het begin vond ik haar gewoon aardig, het was reuze gezellig en we konden het goed met elkaar vinden, maar na een paar maanden begon ik toch steeds meer voor haar te voelen en werd dus smoor ….. ik heb het haar toen verteld (en daar heb ik veel moed voor samengeraapt). Ze liet wel weten dat het niet wederzijds was en dat ze me meer als een maatje zag. Ben haar gewoon blijven bezoeken en was ook nooit bij een andere dame geweest. Ik belde meestal een dag van te voren om een afspraak te maken maar toen ineens was ik een keer te laat en was er al iemand op “mijn” tijd. Daar werd ik zo ziek van dat ik dus een paar dagen van te voren al ging bellen. Ze is toen weggegaan en weer terug gekomen en toen werd het dus erger en ging ik 2x per week en had ik een “doorlopende” afspraak tot dat de dag kwam dat ze echt verdwenen was. Dit voelde net zo zwaar of dat er iemand dood was gegaan. Heb haar toen later nog een keer op het nieuwe adres bezocht maar ben er toen mee gestopt. Dit gedoe heeft een grote impact op m’n leven gehad en ben er heel lang mee bezig geweest om het te verwerken. Heb gelukkig hulp gehad van een heel goede vriendin. Het is al ruim een half jaar geleden maar het komt nog regelmatig terug zij het gelukkig in mindere mate.
                                        Het kan dus heel lastig zijn om verliefd te worden op je favoriet. Ben er ook bijna failliet aan gegaan. Ik weet uit ervaring dat je toch geen andere dame gaat bezoeken maar probeer het toch om het te doen, anders maak je het jezelf heel erg moeilijk en zeker als je ook nog een relatie hebt. Of probeer een maand niet te gaan (pffff das inderdaad heel lastig :-[).
                                        Ik weet dat er heel veel heren zijn die hetzelfde probleem hebben, een hoop durven er niet voor uit te komen maar het is een serieus probleem. Zie je bezoekjes als een spel met spelregels en houd je eraan, ga je te ver dan heb je kans dat er vals wordt gespeeld….
                                        Succes ermee.
                                        Alfa

Commentaar

Zie ook mijn ander stukje..

Oorspronkelijk geplaatst door jeffreydewilde
                                          .................maar ze is zo aardig,lief,spontaan en verteld ook veel over haarzelf. dus iedere keer dat ik ga word het steeds erger..................
                                          Kijk uit, sorry voor de dames die het wel menen, hier schuilt dus het gevaar. Een deel over wat ze over haar zelf verteld zal best wel waar zijn, MAAR, het meeste is onzin. Het zijn praatjes om je in te palmen. Natuurlijk vertellen ze vaak dat ze vrijgezel zijn, om zo interessant te blijven, het is immers hun brood en dat kun je ze ook zeker niet kwalijk nemen. Ik verwijt daarom de dame waar ik verliefd op was ook niks, het is haar vak en ik had bij de les moeten blijven. Dus zoals ik al ik m'n ander stukje vertelde, zie het als een spel, speel het spel mee dan beleef je er plezier aan.
                                          Alfa