Schaapman in Rondom Tien over ****enlopers

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Schaapman in Rondom Tien over ****enlopers

Gisteravond in RONDOM TIEN kwam de site hookers nogal negatief tersprake.
    Wij ,recensie schrijvers kwamen er niet best vanaf.
    Wij werden er neergezet als vrouwen misbruikers.
    Ik herkende mijzelf er niet zo in,maar ben toch aan het nadenken of je het inderdaad niet kan maken om over de dames te schrijven.
    Hoe denken bv de moderators hier over???

Groet Gerwie.

Re: Schaapman in Rondom Tien over ****enlopers

Ik moet het nog terugzien, ik was mij rond dat tijdstip juist aan het vermaken met een dame en die vond het juist leuk als ik over haar zou schrijven want dat leverde positieve reclame op. Men is geneigd altijd van het negatieve uit te gaan er, zijn natuurlijk ook kritische recensies, maar veruit de meeste zijn positief. En als er echt iets heel vervelends staat, kan de intelligente lezer wel inschatten of het een gefrusteerde klant is of niet.

Ik schrijf naar mijn mening altijd respectvol en alleen als de dame willens en wetens de kantjes er vanaf loopt krijgt ze van mij kritiek. Maar ik vind het te gemakkelijk om negatief te schrijven omdat er een bepaalde klik niet is of zo, daar heeft een meisje niet alleen schuld aan.

Het punt is met dit soort zaken dat men het nergens mee kan of wil vergelijken. Dat er sites bestaan waarin je beoordelingen geeft over restaurants, produkten etc. vergeet men even. Niet dat ik het meisje als een produkt zie, zeer zeker niet!, maar ze levert een dienst en die mag je mijn inziens beoordelen zolang dat op een fatsoenlijke manier gaat. Bij een restaurant beoordeel je ook niet alleen het eten, maar ook de sfeer en de bediening, daarin zie ik qua benadering geen groot verschil. Verder hebben vrijwel alle meiden een werknaam en worden privegegevens hier zeer terecht verwijderd.

Er zijn zelfs meiden die het schrijven van recensies aanmoedigen, of meiden die recensies van bepaalde klanten gaan teruglezen om zo er achter te komen of zij hun dienstverlening de volgende keer nog beter kunnen afstemmen op die klant. Ook leren meiden van het lezen bij andere meiden, waarom vinden klanten die zo goed, eens kijken en lezen.

Tuurlijk er staan ook respectloze posts, maar ik vind dat Hookers.nl daar redelijk tegen optreedt, en zelfs leden reageren daarop naar zo'n lid zodat je al een zelfreinigend effect sorteert. Ik reageer altijd als ik een klant discriminerend zie schrijven of zaken beschrijft waarvan ik zeker weet dat de desbetreffende dame dat niet doet en zo in problemen kan komen door vraag er naar van andere klanten.

Ook ben ik fel als ik misstanden bespeur, alleen daar kom ik langzaam op terug omdat belanghebbenden achter zo'n meisje (pooier, loverboy, leiding privehuis) dan geen middel schuwen om de melder daarvan in een kwaad daglicht te stellen, het forum te bevuilen of zelfs overgaan tot verschillende vormen van bedreigen. En uiteindelijk is zo'n meisje waar het mij om gaat niet bij gebaat, hoe pijnlijk dat soms ook is.

Er zijn nu eenmaal veel misstanden in deze wereld en het blijkt schijnbaar dat het vaak beter is om als klant de andere kant op te kijken of je moet er niet meer aan meedoen, Dat vind ik jammer, maar de wereld verbeteren met enkelen lukt schijnbaar niet. Daarbij zijn er meisjes die niet geholpen willen worden of het zelf niet zien en op een andere manier de plussen en de minnen tegen elkaar af strepen dan dat wij dat doen. Daarvoor hoe moeilijk ook moeten we respect hebben al heb ik dat zeker niet voor de types erachter die het op een verkeerde manier uit buitten , in welk softe of milde vorm ook.

Al met al denk ik dat Hookers.nl eerder een positieve bijdrage levert voor de meiden dan een negatieve, al vind ik wel dat men harder mag optreden tegen misstanden en mensen die Hookers.nl ook gebruiken om hun uitvoering van de misstanden gestand te houden

Commentaar

FF weer Carina schaapvrouw
      http://player.omroep.nl/?aflID=42906...a222298beb1fe9

De vrouw van eindeloze stokpaartjes.(van mij mag die repeat knop er af!)
      Ik vond haar optreden erg zwak, zeker als je de boute uitspraken en het gescherm met de vele onderzoeken mee laat tellen.
      Ze kwam slecht uit haar woorden maar probeerde wel uit alle macht de rest doen geloven dat zij alleen de waarheid in pacht had.
      Jammer dat er geen echte discussie op gang kwam.
      Ook Gerrit kwam maar weinig aan het woord (hoop dat zijn optreden hem geen schade doet).
      Kortom een slappe uitzending van rondom 10, een hoop gekakel van onbegrepen vrouwen welke elkaar ook nog eens niet wilden begrijpen.
      __________________________________________________ ____

h.oerenlopen zal maatschappelijk nooit normaal gevonden worden, slimme vrouwen zullen dat ook begrijpen
      Laatst gewijzigd door dieperin; 25-03-07, 15:02. Reden: link werkt niet

Commentaar

Recensies over dames schrijven, kan dat wel?

Oorspronkelijk geplaatst door gerwie
        ben toch aan het nadenken of je het inderdaad niet kan maken om over de dames te schrijven.
        Het hele idee van een Hookers-forum is een constant hellend vlak.
        Ik ken collega's die niets liever hebben dan een recensie op Hookers. Ik ken ook collega's (en dat zijn er veel meer, eerlijk gezegd) die helemaal niets te maken willen hebben met Hookers.
        In de eerste plaats omdat je als een wasmachine of MP3-speler besproken wordt, dat is een rare gewaarwording, omdat we geen voorwerpen maar mensen zijn. Veel mannen snappen dat niet: je levert een dienst waar je geld voor vraagt, dus je moet niet moeilijk doen als je dan ook op je lichaam (heerlijk, of te dik, te dun, te slap, te dit, te dat), je gezicht, je kut, je borsten, en je pijp- en neukkwaliteiten beoordeeld wordt. Vaak blijkt uit een recensie totaal geen respect voor de dame.

In de tweede plaats omdat Hookers een handig hulpmiddel is voor belastingdienst, prostitutiecontroleteam, vreemdelingendienst en sociale diensten en daarom ook door deze overheden zorgvuldig wordt nagevlooid.
        Posters zetten wel eens (soms expres, soms per ongeluk) verkeerde data, prijzen enz. neer, waardoor ze een dame behoorlijk wat problemen kunnen bezorgen. Dat kan de meeste mannen overigens geen moer schelen. Het is niet gemakkelijk om een vergunning te krijgen, en als je als vrouw besproken wordt terwijl je geen vergunning hebt, riskeer je ook een hoop ellende.

Dat de mannen hier eigenlijk best wel snappen hoe vervelend het is om op een forum besproken te worden, blijkt uit het gekakel dat losbrak toen er een forum was opgericht waarin DVPs de wandelaars konden bespreken…. Gelukkig voor de wandelaars zitten de meeste DVP’s niet zo vaak ander een PC als veel wandelaars, dus dat initiatief is nooit van de grond gekomen…….

Commentaar

In de prostitutie bied je je lijf aan en de diensten waar je geld voor wilt.
          Dat lijf word samen met de diensten op dit forum besproken door mannen.
          Dat betekent niet dat wij mannen de prostituee als ding zien.
          Bij een prostituee binnen geeft zij haar grenzen aan, te persoonlijke zaken houd zij voor zich zelf. Wel weet zij dat het doen voorkomen van een geil wijf financieel voordelig is, de klant komt vaker en is tevreden. De prostituee ook de beurs wordt gevuld!
          Als de bezoeker meer wil geeft de prostituee aan dat dit voor haar vriendje is. De grens is bereikt. Een deel van haar mens zijn deelt zij niet,uit zelfbescherming, waarschijnlijk terecht.
          De bezoeker schrijft een recensie over zijn ervaringen.
          De prostituee voelt zich een ding, hij had best meer kunnen schrijven over het mooie karakter en de zaken die zij liever voor haar vriendje houdt.
          Ander potentiele bezoekers lezen dit en gaan ook bij de prostitue met de kleine borsten en dikke reet naar binnen. Ze zijn nieuwsgierig of hun ervaring ook zo leuk word!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gerwie
            Gisteravond in RONDOM TIEN kwam de site hookers nogal negatief tersprake. Wij recensie schrijvers kwamen er niet best vanaf. Wij werden er neergezet als vrouwen misbruikers.
            Ik herkende mijzelf er niet zo in, maar ben toch aan het nadenken of je het inderdaad niet kan maken om over de dames te schrijven.
            Frankkinky noemde het al en ik zal het nog eens benadrukken:
            in een moderne open samenleving als de onze is het de normaalste zaak van de wereld dat aanbieders van goederen en diensten openlijk worden besproken en beoordeeld. Zolang dat met respect gebeurt, zou ik niet weten wat daar verkeerd aan is.

Ik heb de uitzending grotendeels gezien. Onze site was negatief in het nieuws, maar het bleef bij verdachtmakingen, want er was geen onderbouwing. De presentator zei dat hij erg was geschrokken toen hij op deze site keek, maar hij zei er niet bij waarom en ook vroeg niemand daarop door. Aan de andere kant heeft ieder nadeel zijn voordeel. Elke vorm van publiciteit levert nieuwe belangstelling op, waaronder natuurlijk ook mensen die deze site wel een warm hart gaan toedragen.

De "enige" wandelaar in de uitzending was volgens mij Gerrit Bloemen van
            www.****enlopers.net. Ik vond zijn optreden dapper maar niet heel sterk. Hij miste volgens mij de kans om Karina Schaapman meteen hard aan te pakken. Nadat ze had gezegd dat een prostituee E 25,00 kost, had hij kunnen zeggen dat zij, net aan het woord, direct de waarheid begint te verdraaien en dat deze constatering veel zegt over de persoon Schaapman...

Karina Schaapman vertelt iedere keer ongeveer hetzelfde, waardoor de nieuwswaarde snel afneemt. Ik verwacht daarom dat de media binnenkort op haar uitgekeken zijn, ook omdat ik de indruk heb dat ze weinig medestanders heeft. Ze lijkt vooral te worden gedreven door persoonlijke frustraties, maar dat lijkt mij geen goede reden om politiek te drijven.

Commentaar

Re: Recensies over dames schrijven, kan dat wel?

Oorspronkelijk geplaatst door Gezocht!
              Het hele idee van een Hookers-forum is een constant hellend vlak.
              Interessante stelling, die verder in het hele verhaal niet onderbouwd wordt.
              Ik ken collega's die niets liever hebben dan een recensie op Hookers. Ik ken ook collega's (en dat zijn er veel meer, eerlijk gezegd) die helemaal niets te maken willen hebben met Hookers.
              Aha, misschien kan de stelling ook niet onderbouwd worden, omdat het vlak twee kanten op helt!
              In de eerste plaats omdat je als een wasmachine of MP3-speler besproken wordt, dat is een rare gewaarwording, omdat we geen voorwerpen maar mensen zijn.
              Raar, als ik een dame beoordeel ben ik me meestal goed bewust van dat verschil.
              Veel mannen snappen dat niet: je levert een dienst waar je geld voor vraagt, dus je moet niet moeilijk doen als je dan ook op je lichaam (heerlijk, of te dik, te dun, te slap, te dit, te dat), je gezicht, je kut, je borsten, en je pijp- en neukkwaliteiten beoordeeld wordt. Vaak blijkt uit een recensie totaal geen respect voor de dame.
              Dat komt inderdaad helaas voor. Erger ik me, met vele anderen hier, ook aan

In de tweede plaats omdat Hookers een handig hulpmiddel is voor belastingdienst, prostitutiecontroleteam, vreemdelingendienst en sociale diensten en daarom ook door deze overheden zorgvuldig wordt nagevlooid.
              Zeg, we zijn toch wel legaal bezig hè?
              Posters zetten wel eens (soms expres, soms per ongeluk) verkeerde data, prijzen enz. neer, waardoor ze een dame behoorlijk wat problemen kunnen bezorgen. Dat kan de meeste mannen overigens geen moer schelen. Het is niet gemakkelijk om een vergunning te krijgen, en als je als vrouw besproken wordt terwijl je geen vergunning hebt, riskeer je ook een hoop ellende.
              Zorg dan voor een vergunning! En die verkeerde informatie wordt vrij vaak snel genoeg neergesabeld.

Dat de mannen hier eigenlijk best wel snappen hoe vervelend het is om op een forum besproken te worden, blijkt uit het gekakel dat losbrak toen er een forum was opgericht waarin DVPs de wandelaars konden bespreken…. Gelukkig voor de wandelaars zitten de meeste DVP’s niet zo vaak ander een PC als veel wandelaars, dus dat initiatief is nooit van de grond gekomen…….
              Beetje minimaal dat begrip, maar dat zijn we intussen van je gewend. Wie zoekt jou eigenlijk?

Groet!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door QRL
                Interessante stelling, die verder in het hele verhaal niet onderbouwd wordt.
                Je splitst mijn onderbouwing anders prima op in quotes en geeft op elk argumentje een typisch QRLiaans tegenzetje. Dat is best wel knap eigenlijk, als je niet eens begrijpt waar je op reageert .

Oorspronkelijk geplaatst door QRL
                Wie zoekt jou eigenlijk?
                Kom op, een beetje moeite doen, af en toe klikken op een link in mijn postings, ja, gewoon goed lezen eigenlijk, dan kom je er vanzelf achter .

QRL.... heb jij nou ook het gevoel alsof je tegen een muur aan het praten bent?

Commentaar

Re: Schaapman in Rondom Tien over heorenlopers

Oorspronkelijk geplaatst door hitsige man
                  De presentator zei dat hij erg was geschrokken toen hij op deze site keek, maar hij zei er niet bij waarom en ook vroeg niemand daarop door.
                  Je moet niet vergeten dat je als wandelaar EN als poster op Hookers al in een speciaal hoekje zit, waar je dingen gewoon vindt die voor een buitenstaander helemaal niet zo gewoon zijn.
                  Ik kan me goed voorstellen dat iemand die 1. geen DVPs bezoekt en 2. nog nooit op Hookers heeft rondgekeken 3. misschien ook een bepaald waarde-oordeel heeft over het hele prostitutiegebeuren, de inhoud van dit forum behoorlijk choquerend vindt..

Commentaar

Je moet niet vergeten dat je als wandelaar EN als poster op Hookers al in een speciaal hoekje zit, waar je dingen gewoon vindt die voor een buitenstaander helemaal niet zo gewoon zijn.
                    Het verbaasd mij ook niet, het is een tv-programma van de NCRV (een christelijke omroep). Daarvan is het waardeoordeel over prostitutie bekend.

Als iemand als Sophie Hilbrand het onderwerp "h.oerenlopers" had gedaan was de discussie interessanter geworden. Mogelijk dat zij wat neutraler tegen het onderwerp aankijkt dan iemand van de NCRV.

Het was nu een beetje van 1 ketter tegen de rest. Vroeger werden deze personen nog op de brandstapel gegooid. De kerk is anno 2007 wat toleranter geworden. Mogelijk omdat onze (westerse) cultuur in de afgelopen eeuwen een enorme sprong voorwaarts heeft gemaakt dankzij scheiding van kerk en staat Dit laatste is een beetje "off topic" maar het geeft onderliggende processen weer, die de huidige kijk van grote groepen op "waarde en normen" verklaren.

Groet, LP

Commentaar

Ik kan me goed voorstellen dat iemand die 1. geen DVPs bezoekt en 2. nog nooit op Hookers heeft rondgekeken 3. misschien ook een bepaald waarde-oordeel heeft over het hele prostitutiegebeuren, de inhoud van dit forum behoorlijk choquerend vindt..
                      Wie zegt dat hij geen DVP's bezoekt?
                      Maar ja, wat kan je nu van een NCRV medewerker verwachten ?
                      Enkel dat ie op onze site kwam en Wandelaars wilde ronselen voor zijn programma pffffffffffff

En wil ze hier de kost niet geven die enkel op Hookers komen om te lezen, denk je dat iedereen geschokt is om hetgeen ze hier als leesvoer voor geschotelt krijgen ?

Ik als DVP ben blij met sites zoals Hookers, Provla en het *************, en dat ex DVP's eens ophouden met te zeggen dat alle mannen onrespectvol en ze alleen maar hun seksuele fantasieen en driften botvieren op een DVP, alsof seks vies ordinair en vulgair zou zijn.

En dan nog ! hoeveel DVP's zij er die weten dat er collega's zijn die gedwongen worden om dit vak uit te oefenen? Wat doen zij eraan ?

Alleen de Wandelaar in deze aanpakken helpt dus echt niet
                      We zullen allemaal de handjes uit de mouwen moeten steken !!!

Commentaar

Wow. Ik heb zelden zoveel woorden in mijn mond gelegd gekregen als hier in deze Schaapman-discussie.
                        (voor alle duidelijkheid, voordat iemand DAT weer verkeerd opvat: iemand woorden in de mond leggen = doen alsof een ander iets beweerd heeft, terwijl die ander dat helemaal niet beweerd heeft).

Ik probeer steeds wat te nuanceren, tegenlicht te werpen op zaken die hier misschien door velen als vanzelfsprekend worden aangenomen.

Ik weet van mezelf dat ik behoorlijk wat grenzen aan het verschuiven ben sinds ik aan paydates doe. Ik hoor dat eerlijk gezegd van alle dames die in het vak zitten. Je kijk op de wereld wordt er toch wel anders door! Je komt de raarste dingen tegen, de mafste mensen en je krijgt de meest kinky voorstellen. Wat ik twee jaar terug bizar gevonden zou hebben, daar kijk ik nu absoluut niet raar meer van op.

Zo geldt dat natuurlijk ook voor een site als Hookers. Als jij al sinds jaar en dag schrijft en leest op dit forum, dan doet die vleeswarenkeuring je waarschijnlijk niet zoveel meer, al dat geschrijf over neuken, pijpen, borsten, sletjes, wijven, kutten enzovoorts. Maar als je hier voor het eerst komt, en totaal niets met het DVP-wereldje te maken hebt, dan is het echt wel even wennen.....

Commentaar

Zo geldt dat natuurlijk ook voor een site als Hookers. Als jij al sinds jaar en dag schrijft en leest op dit forum, dan doet die vleeswarenkeuring je waarschijnlijk niet zoveel meer, al dat geschrijf over neuken, pijpen, borsten, sletjes, wijven, kutten enzovoorts. Maar als je hier voor het eerst komt, en totaal niets met het DVP-wereldje te maken hebt, dan is het echt wel even wennen.....
                          Dus zo zie jij jezelf, als een stuk vleeswaar ?

Ik zie mezelf als een vrouw die nog iedere dag bij leert, en geniet van haar vak, de mannen en seks. Maar ook een vrouw die haar ogen niet in haar zakken heeft zitten en die er als eerste opzit als ik een melding zou krijgen dat een collega gedwongen word om dit vak uit te oefenen.

En zeg nu eens eerlijk, wat is er nu nog lekkerder dan een stukje mannenvlees ( vrouwenvlees mag ook ), je krijgt het bijna iedere dag vers voorgeschoteld

Commentaar

Maya, ik ga niet op alles wat je schrijft reageren, maar WAAR lees jij precies dat ik mezelf als vleeswaar zie?

Je kunt wel over het woord vallen, maar Hookers is een vleeswarenkeuringssite. Dat is precies de reden waarom veel DVP's het niet leuk vinden om hier besproken te worden.

Veel DVPs vinden het ook niet leuk dat ze vaak vrij herkenbaar en tot in de details beschreven worden (als je thuis ontvangt worden soms je huis, je huisdieren, het speelgoed van de kids en het stof op je televisietoestel beschreven, vele dames voelen dat als een behoorlijke inbreuk op de privacy, terwijl veel recensenten dat totaal NIET inzien). Of wat dacht je van zo'n absoluut debiele discussie over of jij als dame nu slank, niet slank, lekker slank of volslank bent - gruwel gruwel - als je Brittney Spears heet dan krijg je zoveel van dat soort gewauwel over je heen dat je dat niet meer raakt, maar dat ligt bij de meeste DVPs toch wel wat anders).

Extra irri is dat, terwijl ze in de bespreking van de DVP vaak de randjes van de privacy opzoeken, vrijwel alle recensenten hysterische moeite doen om zelf anoniem te blijven, tot aan het paranoïde toe. Er zijn posters die opzettelijk andere tijden en data in hun recensie noteren, omdat de dame in kwestie hem anders misschien zou kunnen herkennen. Dat die dame daardoor problemen kan krijgen met bijvoorbeeld de belastingdienst ("Mevrouw, hier op Hookers staat dat u dan en dan heeft ontvangen, en in uw agenda staat geen afspraak"), zal zo'n recensent worst wezen.

Verder staan recensenten er niet bij stil of het kan ze geen moer schelen (zie QRL) hoe een DVP op andere manieren in de problemen kan komen door een recensie. "Zorg dan maar dat je in orde bent", zeggen ze, terwijl ze niet (willen) begrijpen hoe moeilijk het in Nederland is om met de regels in orde te zijn.

Maar goed, daar heb ik maanden terug al lang en breed over gepost. Al is het maar die ene man die oppikt wat ik schrijf, dan ben ik al blij

Commentaar

wat op hookers staat kan de belastingdienst nooit als wettig middel gebruiken!

Er staan meer rare dingen op en juist omdat mannen vaak express andere tijden invullen etc. of dat niet meer precies weten, en verder zegt het niet er staat hooguit 2 recensies bij 1 dvp op een dag dan zegt dat nog niets over wat ze die dag verdiend heeft.

Het is maar hoe je ermee om gaat, veel vrouwen zien het als een prachtig reclame medium. Hoe beter beschreven hoe drukker ik het heb. En je kan beter veel belasting betalen want dat houdt in dat je ook veel verdient.

En als je het niet zint hoe zaken beschreven worden, lees het dan niet, het valt op zich best mee en mannen kijken er anders tegen aan en daar is deze site voor bedoeld. Ik probeer altijd respectvol te schrijven, ja dan kan het nog wel sexueel etc. geschreven zijn, maar het gaat toch ook om de sex hier?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dieperin
                                FF weer Carina schaapvrouw
                                http://player.omroep.nl/?aflID=42906...a222298beb1fe9

De vrouw van eindeloze stokpaartjes.(van mij mag die repeat knop er af!)
                                Ik vond haar optreden erg zwak, zeker als je de boute uitspraken en het gescherm met de vele onderzoeken mee laat tellen.
                                Ze kwam slecht uit haar woorden maar probeerde wel uit alle macht de rest doen geloven dat zij alleen de waarheid in pacht had.
                                Jammer dat er geen echte discussie op gang kwam.
                                Ook Gerrit kwam maar weinig aan het woord (hoop dat zijn optreden hem geen schade doet).
                                Kortom een slappe uitzending van rondom 10, een hoop gekakel van onbegrepen vrouwen welke elkaar ook nog eens niet wilden begrijpen.
                                __________________________________________________ ____

h.oerenlopen zal maatschappelijk nooit normaal gevonden worden, slimme vrouwen zullen dat ook begrijpen
                                bedankt voor de link, heb het hele programma gezien, het volledige scala aan vrouwen kwam goed aan het woord , Karina Schaapman benadrukt haar betoog met de `ongelooflijke misstanden die er hier aan de hand zijn` en waarvan zij ´als gemeenteraadslid´ suggereert dat ze daar alles van af weet.

Ze weet daar weinig of niets van.

Ze richt zich teveel op ziekelijke porno die uit Amerika komt , daar bestaat geen prostitutie, nog dat er enige discussie bestaat , misschien dat ze daar eens een bezwerende vinger op kan richten.
                                Of laat ze eens in Duitsland gaan kijken. Vergeleken daar mee hebben wij de zaken hier goed in de hand.
                                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Je splitst mijn onderbouwing anders prima op in quotes en geeft op elk argumentje een typisch QRLiaans tegenzetje. Dat is best wel knap eigenlijk, als je niet eens begrijpt waar je op reageert .

Kom op, een beetje moeite doen, af en toe klikken op een link in mijn postings, ja, gewoon goed lezen eigenlijk, dan kom je er vanzelf achter .

QRL.... heb jij nou ook het gevoel alsof je tegen een muur aan het praten bent?
                                  Ik heb inderdaad het gevoel dat ik tegen een muur aan het praten ben, of liever met iemand die niet kan argumenteren. Dingen roepen, wat jij de hele tijd doet, is echt iets anders.

Als ik op punten uit je bericht reageer, wil dat dan zeggen dat die punten dus de stelling aan het begin onderbouwen? Kom nou. Je eerste punt na de "beginstelling" haalde die stelling bijvoorbeeld al meteen overtuigend onderuit. Voor de rest zie ik dan ook geen tegenargumenten tegen mijn bezwaren meer, alleen en , want dat lijken je beste argumenten te zijn.

Groet!

Commentaar

Programma was een regelregte aanfluiting en er was geen evenwicht in vraagstelling ook omdat de wandelaars NIET goed vertegenwoordigd waren.

Jammer dat ze daar zo SLECHT mee omgegaan zijn bij het programma eerst met veel poeha wandelaars oproepen en dan NIKS

Ik ben GESCHROKKEN van het programma, had beter kunnen heten:
                                    Blaten doe je zo !

Sorry is niet persoonlijk maar als we in de zeik worden gezet doe het dan wel NETJES en EERLIJK bah en nog eens bah.

Groeten,

De geschrokken Cock.
                                    Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Ik probeer steeds wat te nuanceren, tegenlicht te werpen op zaken die hier misschien door velen als vanzelfsprekend worden aangenomen.
                                      ...wat te nuanceren...Jaja...
                                      Wie gebruikt woorden als sletjes, wijven en kutten
                                      Nergens in mijn pakweg 100 recensies staan deze woorden en dat geldt voor een ruime meerderheid van de andere recensenten. Uitzonderingen daargelaten denk ik dat verreweg de meeste schrijvers respectvol schrijven.
                                      Natuurlijk gaat het wel om lichamelijke dienstverlening en dus is het uiterlijk van de dame belangrijk en dat wordt beschreven. Enerzijds is dat misschien een beetje mannen eigen, maar anderzijds is een gedetailleerde beschrijving vaak hard nodig om bijvoorbeeld een raamdame tussen vele anderen te kunnen herkennen. Overigens denk ik dat vrouwen net zo makkelijk het uiterlijk van mannen keuren, ook al komen ze daar misschien minder voor uit...

Commentaar

(...) Dat de mannen hier eigenlijk best wel snappen hoe vervelend het is om op een forum besproken te worden, blijkt uit het gekakel dat losbrak toen er een forum was opgericht waarin DVPs de wandelaars konden bespreken…. Gelukkig voor de wandelaars zitten de meeste DVP’s niet zo vaak ander een PC als veel wandelaars, dus dat initiatief is nooit van de grond gekomen…….
                                        Eerlijk gezegd vind ik dat erg jammer. Ik zou het prima vinden, vooral als ik ook feed back kreeg op mijn recensies. Ik denk dat ik in de loop der tijd ongeveer 3 dames een wat onaardige recensie heb gegeven. Dat was dan vanwege hun houding. Nimmer een dame vanwege haar uiterlijk afgekraakt. Wel veel details wat ik leuk vind en wat mij minder aanspreekt, in hoe ze uitziet, wat ze doet en hoe ze (tegen je) doet. Ondertussen proberend geen details te vermelden waar een dame "hard" op geïdentificeerd zou kunnen worden.
                                        En ook wel eens een anekdote over iets wat een dame erg onhandig deed (overigens ingebed in een recensie die verder vol lof was of minstens voldoende was over het totale bezoek bezien). En zeker toegegeven, ook wel eens streekjes vermeld die een dame uithaalde.

Ook eens een keer een sexpakje van een gangbangdame vermeld. Dat was inderdaad niet handig, omdat ze datzelfde ook naar een parenclub aantrok, waar niemand mocht weten dat ze ook bijverdiende. En oh,oh, stom: ook nog erbij gezegd dat ze lange blonde haren had.

Maar al met al zou ik commentaar van dames op mijn recensies met vertrouwen tegemoetzien. En ach, mijn prestaties en eigen lichaam: daar schep ik niet bepaald over op, dus daar mogen ze me ook rustig op kraken.

Dat er recensies zijn waar veel andere recensenten zich voor schamen en soms dood aan ergeren is zeker waar. Ik vrees echter dat díe heren ook zonder dat ze op Hookers schrijven al nare klanten zijn voor de dames.
                                        Jammer genoeg is er op Hookers voor geërgerde lezers nauwelijks ruimte om een grove recensie te bekritiseren: hij wordt of weggehaald, of de kritiek wordt weggehaald. Meestal tenminste.
                                        Dat is erg jammer, want het bevestigt impliciet het beeld dat we 'allemaal zo zijn', immers 'niemand reageert erop'.

Maar ach, Gezocht, volgens mij (maar dat is inderdaad mijn interpretatie) wil je gewoon géén recensies, want je hebt op zo ongeveer alles wat aan te merken. Terug naar de goede oude tijd waarschijnlijk, toen de klanten van de dames elkaar niet konden informeren. En een dame dus vrolijk de één het dubbele van de ander kon vragen, voor minder diensten. Waarbij vooral de niet-ervaren, of niet zo mondige, verlegen heren waarschijnlijk de klos waren. Van die klanten die eigenlijk wél aardig werden gevonden door de dames, maar ja, je wilt als dame geen dief van je eigen portemonnee zijn, ....daar doe je het immers voor.....

Ja, ja, het heeft de informatiestatus en daarmee de onderhandelingspositie van de dames ten opzichte van de heren wel wat bijgetrokken, is mijn stellige indruk... Ik kan me voorstellen dat dat weleens wil ergeren, en dat je er dan al gauw die belastingen en zo bij gaat slepen.

Gezocht, veel succes, maar realiseer je maar dat er genoeg Forums zijn waar dames besproken worden. Ik denk dat Hookers nog vrij netjes blijft, met dank aan de grote aantallen moderators.

Groetjes,

ghost

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ghost005
                                          Maar ach, Gezocht, volgens mij (maar dat is inderdaad mijn interpretatie) wil je gewoon géén recensies, want je hebt op zo ongeveer alles wat aan te merken.
                                          Kijk, ik snap best wel dat dit een mannensite is, voor en door mannen. Het handjevol vrouwen dat hier meepost zal NOOIT het achterste van haar tong laten zien, omdat hun dat klandizie kost. Als ik een privéhuis had, zou ik ook mijn eigen mening voor me houden, een advertorial plaatsen en alleen maar verleidelijke teksten en foto's plaatsen, want het is een geweldig reclamemedium, modern, interactief, heel direct en effectief.

Ik denk dat Hookers zeker een functie heeft en ook zo weinig mogelijk taboes zou moeten hebben. Dus zelfs de postings laten staan die ik dankzij het graafwerk van Kutvulling heb gelezen over hoe een wandelaar "onderhandelt" met een heroïnehoe.rtje door rondjes te rijden tot ze zo hard een shot nodig heeft dat ze zich voor bijna niets laat neuken. Dat is namelijk ook een realiteit in de wereld van de prostitutie.

Als daar maar tegenoverstaat dat Hookers ook een rubriek heeft waarin met de hersens wordt gedacht, en niet primair met de geslachtsorganen. Waar discussies plaatsvinden zoals deze nu, naar aanleiding van Schaapman (met wie ik door sommigen zodanig geïdentificeerd word dat ik mij constant moet verweren alsof haar beweringen die van mij zijn.... ). Waar ook ik als vrouw met mijn kant van het verhaal gewoon aan het woord kan zijn. Ik ben niet alleen negatief, hoewel ik weet dat dat bij een groot aantal van de heren wel zo overkomt . Ik probeer mijn bijdragen zo sec en feitelijk mogelijk te houden, maar wel met de feminine touch. Mannen, jullie snappen zelf toch ook wel dat wij vrouwen dit allemaal heel anders beleven dan jullie.

Zoals Ghost005 al zegt, dit soort communities zal altijd bestaan, dus zorg er dan voor dat dit het beste, meest veelzijdige, genuanceerde forum is, de markleider zeg maar, top of the bill. Waar leden (als ze dat willen) ook geïnformeerd kunnen worden over de politieke, bestuurlijke, wettelijke kanten van de prostitutie. En waar een beleid is over hoe wordt omgegaan met informatie, vooral informatie die belastend zou kunnen zijn. Ik heb nu nog teveel het idee dat dat een kwestie van willekeur is. Het klinkt als godslaster in deze vrije internetgemeenschap waar juist iedereen evenveel te zeggen heeft, maar ik zou zelf een stuk geruster zijn als er daarover ergens regels bestonden die voor iedereen toegankelijk zijn.

Juist doordat Hookers niet een puur virtuele gemeenschap is, maar ook de privacy van veel vrouwen raakt.