Alternatieven voor Alkmaar of Utrecht?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alternatieven voor Alkmaar of Utrecht?

Zag net het plattegrond....gadverdamme hey....!
    Volgende stap....ze zullen bij de lege panden beginnen met "lang durende" irritante verbouwingen, met de volgende straatbeeld : stellingen,zand-cement mengers en hekken in de weg,bestrating los en een wankelende loopplank, plassen water... Lekker die zand en modder de kamers in lopen en de dames gek maken.....*

Panden die klaar zijn,na een lang durende verbouwing, worden voor een aanzienlijk weinig bedrag met/zonder subsidie verhuurt aan "kunstenaars" met in de vitrines spullen uit een vuilnisbelt in elkaar geronseld troep. Ik heb respect voor een kunstenaar....jullie weten wat ik bedoel, gewoon straat beeld veranderen....dus geen serieuze atelier. En jij maar denken waarom je die atelier nooit open ziet.

Of kamers te huur voor studenten die meer gothic zijn dan student, je ken ze wel...die met de hondenketting lopen als accessoir.*
    En geen reet interesseert dat er in hun straat mensen lopen die prostituees willen bezoeken of daar uren blijfen hangen. Na 1 uur sluit de boel toch....

Kortom....De boel verzieken....weinig klanten....mooie 20+ slanke meiden die we gewend waren maken plaats voor MILFS,een straat met MATURE-MILFS is minder populair dan BARELY-LEGALS...wat een Internet taal ook of LMFAO.

Even zonder gekheid....Binnen 1.5 jaar.....Alkmaar topic weg uit hookers.

Re: Sluiting van 92 ramen op Achterdam

trouwens de kamer huur word van af maandag 120 tot 125 euri per dag en ze willen de prijs opschroefen naar 40 euro per kwatier gaat niet werken he !!!
    en dan nog tot 1,00 het gaat meer richting de geleen die hebben ze ook op die manier kapot gemaakt nee ik denk dat de achterdam nooit meer het zelfde zal zijn jammer hoor game over

Commentaar

Alternatieven voor Alkmaar?

40€.... ik ga dus niet voor 70 ramen 150 km doen en dat voor 40.
      dan gaat bangtheho gewoon in Duisburg door bangen.
      Nice beautifull girls also from Romania...only 30 euros !!
      Ik denk in korte tijd geen Alkmaar in hookers.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bangtheho Bekijk bericht
        40€.... ik ga dus niet voor 70 ramen 150 km doen en dat voor 40.
        dan gaat bangtheho gewoon in Duisburg door bangen.
        Nice beautifull girls also from Romania...only 30 euros !!
        Ik denk in korte tijd geen Alkmaar in hookers.
        Heel jammer, het was het gezelligste raambuurtje van NL, met vaak bizar goede jonge vrouwen, vaak aan het begin van hun "loopbaan".

duisburg is een alternatief, de service is in Du ook veel beter voor het standaard bedrag...en veel meiden doen niet zo moeilijk over de tijd en pzc. De keuze is reuze. Alleen een flink stuk rijden vanuit N-Holland.

Maar als raampareltje blijft de Doubletstraat gelukig (voorlopig ) over !
        Met vele toppers die slechts 25 euries vragen, ik voorzie een vlucht van Alkmaar naar Den Haag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
          duisburg is een alternatief, de service is in Du ook veel beter voor het standaard bedrag...en veel meiden doen niet zo moeilijk over de tijd en pzc. De keuze is reuze. Alleen een flink stuk rijden vanuit N-Holland.
          Voor 5 EUR verschil met Alkmaar nu of 10 EUR met Duitsland straks is het vanuit Noord-Holland wel redelijk omrijden naar Duisburg (zo'n 350 km in mijn geval).

Wellicht dat Alkmaar op deze manier wat meer de lokale markt gaat serveren, hoewel ik niet denk dat de 5 EUR heel veel verschil gaat maken.

Commentaar

Als de pik omhoog is, is de verstand naar de klote, zeggen ze.
            Hoe klote ook, zal ik niet weten maar ga niet 200 of 300 km maken voor een paar meisjes. Duisburg is dichter bij mij dan Alkmaar. Ben er nm een jaar niet geweest.
            Thats why...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sweety boy Bekijk bericht
              trouwens de kamer huur word van af maandag 120 tot 125 euri per dag en ze willen de prijs opschroefen naar 40 euro per kwatier gaat niet werken he !!!
              en dan nog tot 1,00 het gaat meer richting de geleen die hebben ze ook op die manier kapot gemaakt nee ik denk dat de achterdam nooit meer het zelfde zal zijn jammer hoor game over
              Dit ziet idd er niet best uit als dit waar is,dan zal het ook niet zo druk meer worden denk ik.
              Maar aan de andere kant heb je natuurlijk ook inflatiecorrectie.Alle prijzen stijgen.
              Never eat yellow snow

Commentaar

Klinkt niet best allemaal, zo te lezen.
                Ik heb erg goede herinneringen aan Alkmaar en daarom ga ik komende week toch even kijken om met eigen ogen te zien hoe het er nu voorstaat. De Achterdam was mijn geliefde straat in Nederland en voor 35 euro was er genoeg keuze. Maar de vooruitzichten zijn erg somber: veel minder ramen, dus minder keuze; en dan ook nog eens een verhoging naar 40 euro. Voor ons Oost-Nederlanders een stuk minder interessant om naar toe te rijden.
                Het is hier al meer geopperd en voor mij geldt dit zeker ook: Duisburg is nu dé favoriete plek. Om 4 redenen: 1. Straks dus 10 euro goedkoper dan Alkmaar; 2. veel meer mooie meiden en dus veel meer keus; 3. service doorgaans beter; en 4. dichterbij dan Alkmaar!
                Tja, geen moeilijke beslissing dus welke kant we op gaan rijden.
                Laatst gewijzigd door hansgelderland; 02-09-11, 18:43. Reden: Alkmaar moet zijn: Achterdam

Commentaar

Tja Heren, wat dachten jullie van de Flasshofstrasse in Oberhausen, ook €30 gewoon 20 tot 25 minuten en leuke mooie meiden zowel achter het raam als in het Laufhaus.
                  gratis parkeren ook nog.
                  Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 11-09-11, 17:34. Reden: ...

Commentaar

Adrie,goed jong...het is geen geklaag. Meestal gaf ik toch al 40€ aan de meiden....Het ligt er aan waar je vandaan komt en hoeveel dames je bezoekt op zo'n avond.
                    Kijk, als je 20 min ga rijden voor 2 dames wat maakt dat 10tje uit ! Ik geef mijn mening over wat er gesuggereerd wordt.

Ik kom van ver dus ik maak er een festival van, dan blijf je ook uren daar lopen en je wilt kiezen uit meerdere. En dat kan soms persoons gebonden veel euro's zijn/worden....Alkmaar is altijd mijn favoriete straat geweest, ben er 2 maanden niet geweest omdat mijn toppers verhuist zijn plus sluitings verhaal enz...
                    Andere toppers zullen zeker achterdam weer aanvullen.Vooral nu bekend is dat het slechter kon zijn. Daarom binnenkort gaan kijken hoe het aanbod is en fuck als het 5 of 10 meer word...maar als er na paar bezoeken kwaliteit daalt en aanbod is nihil plus 40€.....
                    Dan weet ik het wel....

Commentaar

Instaptarief straks 50 euro? Ach ja waarom ook niet,in Amsterdam is het al tijden zo en de mensen betalen het er blijkbaar toch voor.
                      In Alkmaar denken ze tenslotte ook al dat ze een grote stad zijn met dat achterlijke betaald parkeren tot 23:00 pfff...
                      Never eat yellow snow

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paracetamol Bekijk bericht
                        In Alkmaar denken ze tenslotte ook al dat ze een grote stad zijn met dat achterlijke betaald parkeren tot 23:00 pfff...
                        dat maakt t dat alkmaar toch aantrekkelijk blijft want probeer maar ns ergens te parkeren in amsterdam waar t geen geld kost na 23.00 dat is bijna niet te doen
                        wat dat betreft is duisburg ideaal lage prijzen en geen parkeergelden
                        maar wat kunne ze t in nederland toch verzieken ben blij dat ik dichtbij de grens woon
                        I betcha somebody s gonna call the cops
                        dirrrrrtyyyy

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ghost005
                          hoewel we natuurlijk erg hopen onze Haagse collega's eveneens te mogen blijven verwelkomen.
                          Ik denk dat we even wachten tot alles gesettled is voordat er conseclusies getrokken kunnen worden maar alle voorgaande berichten stemmen mij niet vrolijk. Wat duidelijk is dat sfeer en charme waar Achterdam om bekend stond nu helemaal weg is! En dat is ook logisch met zoveel gesloten ramen en een deconcentratie van dames. Achterdam is volgens mij niet meer een straat waar je voor de gezellgheid gaat wandelen voor een paar uurtjes en rustig een keuze maakt, het is volgens mij nu meer dat je daar gaat als je gericht een dame in gedachte hebt. In mijn geval dus Litouwse Kristina Bij haar ben ik absoluut noglangnietuitgewandeld!

Of ze dan allemaal massaal naar Duitsland of Belgie verkassen is ook maar de vraag.
                          Nou over Duitsland en Belgie gesproken....Biff Tannen en ik zijn ons al aan het orienteren om weer Antwerpen te bezoeken, is weer even geleden en het komt nu zeker weer in aanmerking nu het zo gesteld is met Alkmaar. Tevens kijken we iets verder...a street named Vulkanstrasse!

Gaat het ooit weer goed komen met Achterdam? Ik denk het niet! Bruinooge heeft Achterdam kapot gemaakt en hij deed het gewoon voor de lulz.
                          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Ik was van plan om morgen met eigen ogen te kijken hoe het er nu voor staat op de Achterdam. Maar de aanhoudende negatieve berichten hieronder hebben mij doen besluiten om het niet te doen. Zo te lezen loont het niet de moeite. Ik wacht eerst de ontwikkelingen af en misschien dat ik over een maandje ofzo het er op waag, voorlopig maar naar andere lokaties.
                            Ik lees ook dat mogelijk de standaardprijs omhoog gaat naar 40 of misschien zelfs 50 euro. Als dit, zeker dat laatste bedrag, werkelijkheid wordt dat is de Achterdam voor mij definitief voorbij.
                            Er wordt wel eens gezegd: 40 (of wie weet 50 euro) is een eerlijkere prijs voor de dame, maar zo werkt het in dit wereldje niet. Hier gelden andere normen, regels en verwachtingen.
                            Als ik in de winkel iets koop voor 50 euro en het product voldoet niet aan mijn verwachtingen dan krijg ik mijn geld terug. Maar hier betaal je de prijs en moet maar afwachten wat je er voor krijgt. Hoe slecht de dienstverlening ook evt. is, geen garantie en geen geld terug. Dus hou er svp geen economische of commerciele redenatie op na, zoals gezegd: dat geldt niet in dit wereldje!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hansgelderland Bekijk bericht
                              Er wordt wel eens gezegd: 40 (of wie weet 50 euro) is een eerlijkere prijs voor de dame, maar zo werkt het in dit wereldje niet. Hier gelden andere normen, regels en verwachtingen.
                              Weten ze dat in Amsterdam al dat vijftig vragen teveel is..
                              I betcha somebody s gonna call the cops
                              dirrrrrtyyyy

Commentaar

Nu is het instaptarief E35,-- voor 15 minuten. De dames kunnen ook het instaptarief op E50,-- te zetten, maar dan een standaardtijd van 20 minuten instellen.

Dan hebben beide partijen hun zin. De dames een instaptarief van E50,-- en dan wordt er iets meer de tijd voor een klant genomen.

Desnoods nemen de wandelaars een kookwekkertje of een stopwatch mee.

Commentaar

Dat ligt er ook een beetje aan welke dame je het vraagt - vaak is het 35 EUR voor 20 minuten en 50 EUR voor 30 minuten (rustig aan).

Commentaar

Re: Sluiting deel ramen Achterdam

ik vind ook dat het jammer is en zeker moet het niet minder worden, maar ik kom voor leuke damens te zien en dan lekkere seks te hebben, als er 100 zitten of 50 kiezen kan ik toch wel.
                                    wij hier in eindhoven doen het al zo lang met 50 damens, veel nieuwe damens steeds en je kunt met de vaste een beetje een band op bouwen wat de kwaliteid zeer ten goede komt, waarvoor ik dan zeker heel graag 50 euro over heb(krijgt dan gewoon net dat extra gedaan meestal wat je anders niet snel zult krijgen)

ik zou eerlijk gezegd in eindehoven niet meer damens willen hebben, als er maar veel goede damens zijn dan is het toch super.

veel hebben het hier over duitsland want daar is het goedkoper en worden er veel meer dingen standaard gedaan, b.v. pijpen zonder condoom maar ik snap niet goed dat dat zo in trek is, ik zou het meer een plek/ bron voor ziektes vinden daar zo.
                                    liever iets meer betalen en een beetje klasse en safe, dan goedkoop en kans op allerlij gekke mogelijke dingen.

maar goed dit is mijn mening
                                    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 11-09-11, 17:44.

Commentaar

Alternatieven voor Alkmaar?

Het is te hopen dat er een aantal van die dametjes - liefst knappe - naar de A-straat in Brussel verhuizen, want hier is het aanbod momenteel erg pover. En zeggen dat hier vroeger de mooiste meiden zaten. Maar ja, het gonst hier ook van de criminaliteit. Dit houdt de klanten weg, en misschien blijven de mooiste meiden daarom ook weg.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MERCKX01 Bekijk bericht
                                        Het is te hopen dat er een aantal van die dametjes - liefst knappe - naar de A-straat in Brussel verhuizen, want hier is het aanbod momenteel erg pover. En zeggen dat hier vroeger de mooiste meiden zaten. Maar ja, het gonst hier ook van de criminaliteit. Dit houdt de klanten weg, en misschien blijven de mooiste meiden daarom ook weg.
                                        Nu ben ik vrij aardig op de hoogte van de ins en out van zowel Alkmaar als Brussel.

In Brussel betaal je E250,-- voor 12 uur. In Alkmaar welgeteld E120,-- per 15 uur.

In Brussel hebben ze voorwaarden gesteld waar de 'barretjes' aan moeten gaan voldoen. Ik kan je vertellen dat voor ongeveer 15 van deze barretjes het onmogelijk is om aan deze eisen te gaan voldoen. Dit gaat ook ongeveer 30 werkplekken schelen. Deze komen ongeveer per 1 juni 2012 te vervallen.

Verder kun je de kwaliteit van de werkplekken tussen Alkmaar en Brussel niet vergelijken. In Alkmaar zijn (Waren!) het allemaal keurig nette kamers met geode bedden en geode hygiene. In Brussel is het één vervallen bende waar de afscheiding tussen de werkplekken vaak niet meer is dan een vies goor gordijn. Dan kun je lekker simultaan hijgen.

Ik ben bang dat veel Alkmaarse dametjes niet in Brussel trappen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door klitohopper Bekijk bericht
                                          Nu ben ik vrij aardig op de hoogte van de ins en out van zowel Alkmaar als Brussel.

In Brussel betaal je E250,-- voor 12 uur. In Alkmaar welgeteld E120,-- per 15 uur.

In Brussel hebben ze voorwaarden gesteld waar de 'barretjes' aan moeten gaan voldoen. Ik kan je vertellen dat voor ongeveer 15 van deze barretjes het onmogelijk is om aan deze eisen te gaan voldoen. Dit gaat ook ongeveer 30 werkplekken schelen. Deze komen ongeveer per 1 juni 2012 te vervallen.

Verder kun je de kwaliteit van de werkplekken tussen Alkmaar en Brussel niet vergelijken. In Alkmaar zijn (Waren!) het allemaal keurig nette kamers met geode bedden en geode hygiene. In Brussel is het één vervallen bende waar de afscheiding tussen de werkplekken vaak niet meer is dan een vies goor gordijn. Dan kun je lekker simultaan hijgen.

Ik ben bang dat veel Alkmaarse dametjes niet in Brussel trappen.
                                          Wat je vertelt over die prijzen in Brussel en het feit dat het vervallen kotjes zijn zonder de minste privacy, waar ze soms met met 3 of 4 tegelijk werken, klopt allemaal. Bovendien is er hier nog de "madame" die de tijd in het oog houdt en het timertje, dat de dametjes instellen - wat zeer enerverend is voor de klant. En toch is het zo dat er bv. op de Wallen vele meiden zitten, die hier hun carrière begonnen zijn. Soms komen ze na een tijdje zelfs terug. Heb hier onlangs nog een meisje gezien, dat een tijdje in Amsterdam heeft gewerkt. Soms duiken hier zelfs meiden terug op, die hier al jaren uit de picture verdwenen waren.
                                          De meisjes zullen het hier waarschijnlijk wel niet zo leuk vinden, ook al omdat de werkduur hier enorm lang is, 12 uur zoals je zegt. De vraag blijft natuurlijk: hebben ze vrije keuze om te werken waar ze willen ? Volgens mij moeten ze gewoon gaan waar die smerige pooiers zeggen dat ze moeten gaan. Het is inderdaad ook zo dat de gemeente hier een paar eisen gaan opleggen qua hygiene en ruimte per kamertje, zodat er inderdaad misschien een paar plaatsen verloren zullen gaan. Misschien is dat nog niet zo slecht, want nu je geen enkele privacy. Je hoort a.h.w. de klant naast jou neuken. Van mij mag het aanbod hier gerust wat verminderen, als het maar beter wordt. Met alle respect voor de minder knappe meisjes, maar die kunnen hier in Brussel geen deftige boterham verdienen.

Commentaar