Zwitserland: Dronken man neemt wraak en steekt prostituee dood

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zwitserland: Dronken man neemt wraak en steekt prostituee dood

Dronken man neemt wraak en steekt prostituee dood

30/03/10
    Een dronken man heeft een prostituee doodgestoken in Sankt Gallen. De Zwitser werd kwaad omdat hij afgewezen werd door een ****tje. De prostituees zijn nu doodsbang. "Het is verschrikkelijk, we hadden dit niet verwacht", aldus een collega van het slachtoffer.

"Ik mag er niet aan denken dat het mij zou overkomen zijn", aldus de lichtekooi. Ze had de dader zien aankomen op het schermpje van de videobewaking. "Ik zag dat hij stomdronken was en moest hem niet. Ik heb hem recht in de ogen gekeken en hem weggestuurd."

De politie kan geen beelden gebruiken omdat ze niet opgenomen werden. De meisjes van het bordeel zijn doodsbang, schrijft de krant Blick. "Na zo'n voorval ben je niet meer geneigd om nog de deur te openen", aldus een prostituee die hoopt dat de dader snel ingerekend wordt.

Voorlopig heeft de politie nog geen spoor en de kroongetuige en eigenaar van het bordeel Wiler-Girls ligt zwaargewond in het ziekenhuis. "We hopen dat de beelden van de bewakingscamera's nu wel opgenomen worden. Dat zou ons toch een veiliger gevoel geven", besluit een prostituee. (vsv)

Bron http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...uee-dood.dhtml

Re: Dronken man neemt wraak en steekt prostituee dood

Het blijft triest om elke keer dergelijke berichten te lezen. Het maakt het erger om te lezen dat er nog geen dader gepakt is!
    And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
      Het blijft triest om elke keer dergelijke berichten te lezen. Het maakt het erger om te lezen dat er nog geen dader gepakt is!
      Het lijkt wel of het steeds erger word
      En het is ook niet goed voor onze hobby heel veel zullen dit gebruiken van zie je wel dat het wereldje van prostitutie niet deugt.
      lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Erg sneu inderdaad .

Ik snap alleen niet waarom ze die bewakingscamera's hebben als ze die niet optimaal gebruiken zoals het opnemen van de beelden. Al denk ik nog steeds niet dat zulke gevallen daardoor voorkomen zal worden, maar zo kan wel de identiteit van de dader sneller vastgesteld worden en nog belangrijk dat het harde bewijsmateriaal is voor de rechter.

Commentaar

Wereldje deugt wel alleen heb je helaas teveel gestoorde op deze wereld. Is dus een beetje een algemeen probleem helaas
          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
            Wereldje deugt wel alleen heb je helaas teveel gestoorde op deze wereld. Is dus een beetje een algemeen probleem helaas
            Dat weet ik wel dat het wereldje deugt,ik bedoel dat de overheid weer dit ziet als de zogenaamde misstanden.
            Alles wat in het nieuws hier van komt vergeet niet gauw iemand.
            lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Dader aangehouden

Uit dit bericht uit het "Tagblatt" dat waarschijnlijk beter geinformeerd is dan het slonzige Belgische krantje, wordt duidelijk dat het slachtoffer samen met een collega haar pooier te hulp schoot en haar dapperheid met de dood moest bekopen.
              De aanvankelijke vechtpartij was ontstaan nadat de moordenaar de toegang tot het etablissement was ontzegd.

Een summier politiebericht over de zaak.

Twee dagen later kon de politie de dader gelukkig aanhouden.

Steeds meer gruwelijk prostitutienieuws uit verre streken als zelfstandig nieuwsonderwerp kleurt de nieuwsrubriek van Hookers.nl misschien wel erg zwart. Bovendien met een titel die in eerste instantie doet vermoeden dat het om een nieuwsfeit dichtbij gaat. Kranten doen dit laatste overigens opzettelijk om meer lezers naar een betrekkelijk secundair - immers uit een redelijk ver buitenland -bericht te lokken. Bij een tijdelijk optredend gebrek aan sensationeel misdaadnieuws in eigen contreien halen kranten als de Telegraaf akelig misdaadnieuws van steeds verder weg, bij voorkeur de VS. De vele misdaadnieuwsverslaafden moeten immers dagelijks van hun portie voorzien worden. Bij uitverkochte Hollandse waar desnoods lagere importkwaliteit.

Zulk soort berichten uit Duitsland en België vind ik persoonlijk wel relevant omdat het ook wat over de situatie in Nederland kan zeggen, nu of op termijn.
              Hou je van mensen, hou je van handel, probeer het dan eens in de mensenhandel!

Commentaar

Re: Dader aangehouden

Oorspronkelijk geplaatst door STL Bekijk bericht
                Steeds meer gruwelijk prostitutienieuws uit verre streken als zelfstandig nieuwsonderwerp kleurt de nieuwsrubriek van Hookers.nl misschien wel erg zwart. Bovendien met een titel die in eerste instantie doet vermoeden dat het om een nieuwsfeit dichtbij gaat. Kranten doen dit laatste overigens opzettelijk om meer lezers naar een betrekkelijk secundair - immers uit een redelijk ver buitenland -bericht te lokken. Bij een tijdelijk optredend gebrek aan sensationeel misdaadnieuws in eigen contreien halen kranten als de Telegraaf akelig misdaadnieuws van steeds verder weg, bij voorkeur de VS. De vele misdaadnieuwsverslaafden moeten immers dagelijks van hun portie voorzien worden. Bij uitverkochte Hollandse waar desnoods lagere importkwaliteit.
                Zo nu en dan voorzie ik titels van topics in de Hookers nieuwsrubriek van een land- of plaatsaanduiding. Niet dat het nieuws daardoor minder ‘akelig’ wordt, maar het signaal dat de titel geeft, wordt m.i. wel juister en dekt meer de inhoud.

Inderdaad hebben de meeste kranten – en zeker De Telegraaf – geen boodschap aan nuancering. Iedere sensationele kop is mooi meegenomen en trekt lezers/kopers/adverteerders – en daar gaat het maar om. Ik vrees trouwens dat bij veel lezers onbewust het beeld zal blijven hangen dat het hier weer eens ging om prostitutienieuws uit Nederland (c.q. de Wallen, want veel meer kennen de meeste mensen niet).

Het is nu eenmaal zo dat positief nieuws = geen nieuws. Gruwelverhalen trekken de aandacht en leveren de meeste reacties op. Dat is zelfs zo op Hookers.nl

Commentaar

Aan het werk...
                X