Petitie - Decriminaliseer de prostitutie

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Petitie - Decriminaliseer de prostitutie

Gelijke rechten voor sekswerkers - decriminaliseer de prostitutie

https://decriminaliseerprostitutie.petities.nl/

Tekenen kan ook anoniem.

Lijkt me belangrijk dat we dat allemaal even gaan doen die petitie tekenen.

Commentaar

Graag, maar als Belg zal mijn stem waarschijnlijk wel ongeldig zijn.
      Bij groot succes ken ik trouwens al het tegenargument van CU: de ondertekenaars zijn grotendeels vieze hoerenlopertjes!

@Moderators: misschien een goed idee om deze petitie apart op een prikbord te plaatsen?
      Laatst gewijzigd door Deadalos; 14-04-19, 19:14.

Commentaar

Wat shakir123 zegt lijkt mij ook verstandig. Mischien zelfs een idee om op het moment je de website hookers opent daar een soort melding van krijgt dat er een petitie loopt voor decriminalisatie.
        geen idee hoeveel bezoekers hookers wekelijks krijgt maar zou mooi zijn als de een boel tekenen toch.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door the blooddevine Bekijk bericht
          geen idee hoeveel bezoekers hookers wekelijks krijgt.
          Kijk eens onderaan de website: Er zijn op het moment 2858 bezoekers online. 351 leden en 2507 Gasten.

De stemmen vliegen nu al binnen! Die petitie wordt gewoon een knallend succes!

Commentaar

shakir123

Dat zou mooi zijn. Maar zijn hier dan ook minstens 40.000 handtekeningen voor nodig?
            ik heb zowieso ook al kameraden van me gevraagd te tekenen. Die weten zelf niet dat ik deze "hobby" uitvoer maar die kon ik verleiden door te zeggen dat je hiermee een beetje de christelijke bemoeienis in de samenleving kan tegenhouden. Sowieso zijn hun ook wel tegen een verbod maar ja ze moeten natuurlijk wel op de hoogte zijn van deze petitie?

Commentaar

En aangezien exxpose er geloof ik 6 jaar over heeft gedaan om aan het aantal van 40.000 handtekeningen te komen vind ik dat deze petitie ook sowieso 6 jaar de kans hoort te krijgen. Lijkt mij dat er dan voor die tijd geen ander beleid mag worden ingevoerd....

Commentaar

Eigelijk zouden alle clubs en privehuizen de komende tijd ook op hun balie iets moeten hebben liggen waar gewezen wordt op deze petitie. Ik ga het sowieso aankomend weekend aankaarten bij de salon waar ik dan heen ga.

Commentaar

Zo af en toe kijk ik even hoe het ervoor staat met het aantal mensen wat getekent heeft, druppelt lekker door tot nu toe!

Commentaar

Ik heb hem in ieder geval ondertekend. Ik ga een wandelbroeder aansporen om de petitie ook te tekenen.

Commentaar

Ik heb h'm inmiddels ook ondertekend
                      Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Commentaar

Getekend en een tweet van gemaakt met het verzoek om te ondertekenen en te retweeten.
                        Hopelijk komen er een berg handtekeningen binnen..
                        Leeftijd is als wijn, hoe ouder hoe beter!

Commentaar

Het zou mooi zijn als bijvoorbeeld een site zoals geenstijl bericht over deze petitie. Daar kijken denk ik veel mensen dagelijks op die ook maar zo eens tegen een verbod op prostitutie zouden kunnen zijn.

Ook heb ik gekeken op de facebook pagina van Proud Nederland maar daar wordt helaas ook (nog) niet gewezen op deze petitie.

ik zie dat Proud Nederland meer dan 1200 likes heeft dus als al die mensen zouden tekenen dan kan het zo maar eens hard gaan....

Commentaar

Vind het een goed idee, heb ik ook onmiddellijk ondertekend.
                            Delta 1

Commentaar

Het zou mooi zijn als bijvoorbeeld een site zoals geenstijl bericht over deze petitie.....
                              Je kunt ze mailen.
                              When you're lustfull & you're lonely & the heat is rising...slowly

Commentaar

Ronnie V

Wellicht ga ik dat eerdaags nog wel doen.
                                Persoonlijk denk ik ook dat je al veel mensen kan bereiken door ze attent te maken op deze petitie wanneer men naar deze site hookers gaat.
                                je ziet dat er constant duizenden mensen actief zijn op hookers.nl maar dat maar een klein gedeelte daarvan dit topic geopend heeft. Dus of ze zien het niet staan omdat ze op andere dingen zoeken of nog erger mischien het intresseerd ze niet zoveel, maar ik gok dat het het eerste is.

verbaast me sowieso hoeveel leden deze site heeft. Meer dan 200.000...dat had ik nooit verwacht.
                                volgens mij als je het goed aanpakt zou je toch enorm veel petitie tekenaars moeten bij elkaar kunnen scharrelen.
                                maar goed volgens mij zijn er op het moment van schrijven nu al bijna 500 ondertekenaars geweest in 2 dagen tijd, lijkt me niet slecht.

Commentaar

Is het nuttig om van uit België te voten? Of worden enkel NL stemmen meegeteld?

Commentaar

Nog een Belgische ondertekening!

Commentaar

Ronnie V

maar goed volgens mij zijn er op het moment van schrijven nu al bijna 500 ondertekenaars geweest in 2 dagen tijd, lijkt me niet slecht.
                                      Als ik een beetje mijn tweet bekijk, komen er al zeker 100 handtekeningen daarvan af. En het wordt redelijk goed geretweet.
                                      Leeftijd is als wijn, hoe ouder hoe beter!

Commentaar

Joke ( van Cor)

Dan heb je al een goede bijdrage geleverd. Zelf heb ik enkele mensen benaderd en gevraagd of ze willen tekenen en die hebben dat ook gedaan. Denk dat ik de komende tijd er nog wel wat ga vragen.

het zou mooi zijn als zenders zoals Rtl, Sbs6 en de Nos hier ook over zouden berichten. Ik vermoed dat er een boel mensen voorstander zijn van meer rechten voor de mensen uit dit vak, maar ja die mensen zullen wel moeten afweten van het bestaan van deze petitie.

ik hoop dat dit een groot suxes wordt.

Commentaar

Inmiddels al meer dan 1200 mensen die getekent hebben, lijkt me niet slecht voor slechts iets meer dan een dag bezig te zijn.

wat is de doelstelling eigelijk? Zijn er hier ook minimaal 40.000 van nodig om er wat mee te kunnen?

Commentaar