Oudere vrouwen als sekstoerist

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oudere vrouwen als sekstoerist

Oudere vrouwen als sekstoerist

door Annemarie van de Weert
    SCHIPHOL - Een vorm van sekstoerisme die snel aan populariteit wint: hulporganisaties constateren steeds vaker dat blanke vrouwen van middelbare leeftijd in landen als Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia op zoek gaan naar een zwarte 'toyboy'. Vooral Nederlandse dames van rond de vijftig hebben de markt van bijna gratis seks ontdekt en kiezen donker Afrika als hun ultieme vakantiebestemming.

Theo Noten van Defence for Children-EPCAT, een non-profitorganisatie die wereldwijd strijdt tegen commerciële uitbuiting van kinderen, luidt de noodklok over de nieuwe trend. Want sekstoerisme is niet meer alleen voor oude, vieze mannetjes die in Azië speuren naar jongens of meisjes.

"De leeftijd is bij jeugdige zwarte mannen misschien niet zo gemakkelijk in te schatten", zegt Noten, "maar het komt vaak voor dat vrouwen met minderjarigen het bed delen. En dergelijk seksueel contact is toch heus strafbaar. Niet alleen daar waar het gebeurt, maar ook na terugkomst in Nederland. De jongemannen zijn kansarm, maar kunnen door zichzelf aan te bieden toch aan geld en luxegoederen komen. Het is het eeuwenoude verhaal, maar dan in een nieuw jasje."

Prostitutie

De slachtoffers zijn gespierd en sterk, vaak jonger dan zestien jaar. Het schouwspel van zoeken en vinden is op de stranden en in de uitgaanscentra van menig Afrikaans land te zien. Vrouwen flaneren, jongens maken hen het hof. De vijftigplussers voelen zich aangetrokken door al die jonge goden en gaan onherroepelijk voor de bijl. De zomerromance is, zo zeggen hulpverleners, niet meer dan ordinaire prostitutie. Soms betaald met een etentje in een viersterrenhotel, soms met harde valuta.

Uit onderzoek van EPCAT blijkt dat er vanuit Europa en de Verenigde Staten steeds vaker gericht naar jongens wordt gezocht door vrouwelijke reizigers, onder wie ook veel Nederlandse dames.

"Het aanbod van georganiseerde reizen naar Kenia en Gambia heeft de laatste jaren een grote vlucht genomen", legt Noten uit. "Toeristen gaan dus met een touroperator op reis, maar hun werkelijke doel is het zoeken naar een seksuele relatie. Vaak zijn het jonge gidsen, bumsters genoemd, die de vrouwen aan de haak slaan. Veel oudere dames voelen zich gevleid door alle aandacht en beginnen een 'vriendschap'. Ze zijn zich vaak niet eens bewust dat ze op deze manier bijdragen aan uitbuiting van minderjarigen."

Touroperators

Harde cijfers ontbreken, omdat de prostitutie nieuwe stijl moeilijk te bewijzen, laat staan strafrechtelijk te vervolgen is. Maar uit een recent rapport van Unicef komt naar voren dat alleen al in Kenia zeker 30% van de kinderen tussen twaalf en achttien jaar in de seksindustrie werkt. Nu, in het hoogseizoen, komen ze vanuit hun straatarme dorpen en nederzettingen naar de rijke vakantiestreken Malindi, Mombassa, Kilifi, Diani en Kwale. Hun activiteiten worden gecoördineerd door strandwachten, obers, hotelpersoneel en soms zelfs touroperators. De lokale politie knijpt een oogje dicht. Want het toerisme gaat, zeker in deze crisistijden, voor alles.

Seks

"Je hebt twee categorieën", zegt Noten. "Vrouwen die bewust op zoek gaan naar zo'n jongen met brede torso en lenig lijf en vrouwen die er ter plekke toevallig tegenaan lopen. Die laatsten zijn niet bewust op zoek naar seks. En al helemaal niet naar een avontuurtje met een kind. Als jongens zich dan vrijwillig aanbieden, zijn ze zich van geen kwaad bewust. De knapen zien er immers niet uit als slachtoffertjes, lijken prima voor zichzelf op te kunnen komen. Het flirten, in bars en op straat wordt dan ook niet als prostitutie ervaren."

Om het imago van Afrikaanse landen als vakantiebestemming te verbeteren, hebben reisorganisaties de zogenaamde 'code of conduct' ondertekend. Een richtlijn van de Wereld Toerisme Organisatie (UNWTO), in samenwerking met Unicef en EPCAT, om kindsekstoerisme actief tegen te gaan.

"In principe een goed initiatief om toezicht te houden", meent Adriaan Kauffman, die vorig jaar onderzoek deed naar de status van sekstoerisme in Gambia. "In de praktijk is er echter nog maar weinig veranderd. Op de stranden van Bakau en Crocodile Pool zie je het gewoon voor je ogen gebeuren. Een combinatie van romantiek en prostitutie. Oudere vrouwen, jonge jongens. Je kunt wereldwijd de mooiste regels opstellen, maar als die lokaal niet worden nageleefd gebeurt er dus niets. Medewerking van de toerisme-industrie, overheden en toeristen zelf is daarbij meer dan nodig. Want zo lang seks geld oplevert blijven de kinderen zich aanbieden en blijven de 'toeristen' komen."

Theo Noten van EPCAT: "Het is dweilen met de kraan open. Voor elk kind dat je uit deze industrie weet weg te trekken, komen er drie terug. We kunnen alleen maar proberen zo veel mogelijk vrouwen aan het denken te zetten. Want in Nederland deel je het bed toch ook niet met een minderjarige jongen?"

Bron: www.telegraaf.nl
    Dirty mind is a joy 4 ever!!!

Re: Oudere vrouwen als sekstoerist

Grappig bij pedo's dacht ik altijd aan mannen, maar blijkbaar is de emancipatie ook daar doorgedrongen.
    In ieder geval blijft het fout het bed te delen met een minderjarige of je nou man of vrouw bent. Het hoort niet en je doet het niet.

Commentaar

ik stel me toch ernstig vragen bij de bedprestaties van al die jonge en onervaren mannen, misschien dat het ginder anders is, hier is t in elk geval meestal niet veel soeps,
      en een man kan nu eenmaal sommige dingen niet faken hé

Commentaar

Ach als je 16 bent krijg je hem van alles overeind als het maar een vrouw is, ok het moet geen geraamte zijn natuurlijk. Je staat dan stijf van de testoron oid.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B-King Bekijk bericht
          Ach als je 16 bent krijg je hem van alles overeind als het maar een vrouw is, ok het moet geen geraamte zijn natuurlijk. Je staat dan stijf van de testoron oid.
          ja oke, maar dat houd dan ook in dat ze binnen een halve minuut klaarkomen, en ook de techniek om lekker te neuken nog niet onder de knie hebben, zoiets wordt beter naargelang je meer ervaring opdoet, aangezien hier de dames de klant zijn willen ze toch ook wel een beetje lekkere sex waar zijzelf genot aan beleven.

Commentaar

Ik vind het een zwaar overtrokken artikel.

1. De vrouwen lijken voor een groot deel niet eens bewust daarheen te gaan voor seks, maar ter plekke in een mooie droom te belanden. Dat gun ik ze van harte!

2. De vrouwen die wel bewust op zoek zijn naar seks, zijn niet op zoek naar minderjarigen, maar naar een goede sekspartner. Wat meer ervaring is dan juist een voordeel. Ze zijn pas pedofiel als ze seks zoeken met nog niet seksueel rijpe kinderen, en dat doen ze dus niet.

3. Een deel van de jongens is minderjarig. In onze maatschappelijke visie is het ongewenst dat ze al seks hebben, maar daar denkt elke puber zelf héél anders over. Er is ook geen sprake van dwang, ronselpraktijken, misbruik. Het gaat er puur om dat een oudere vrouw seks heeft met een puber, wat in de ogen van sommigen fout is.
            Wie ben je wel dat je dat voor een ander mens kunt beslissen?

4. Wie is er nou eigenlijk slachtoffer in dit verhaal?
            De vrouwen belanden in een zalige droom, die hoor je niet klagen.
            Ook die jongens willen helemaal niet "gered" worden.
            Waarschijnlijk hebben ze jaren gefitnest om er goed uit te zien, als alternatief voor in een verrot bootje met een 30% kans op verzuipen naar Italie te varen voor €10.000.
            Of voor het aansluiten bij een groep kindersoldaten.

Ik durf te wedden dat alle vriendjes van zo'n jongen stinkend jaloers zijn als hij een aardige weldoenster heeft versierd. Een lichtpuntje in een duistere wereld!

Als je nou echt onrecht, armoede, mensonterende omstandigheden en misbruik in Afrika wilt bestrijden, dan komt deze betuttelende actie in mijn ogen op een "onverkiesbare" plaats.
            Begin dan eens met vrouwenbesnijdenis, verkrachting van meisjes door aidspatienten (om te genezen), gedwongen kindersoldaten, malaria, vervuild water, hongerdood, rücksichtslos geweld in de steden, uitzichtloosheid van het bestaan voor de meeste pubers.

Pokey

Commentaar

Tja, "een oude aardappel wil ook wel eens uit de kelder" ; een uitspraak van mijn grootvader zaliger.

Vroeger had je in Den Haag tearooms waar oudere, meestal gesettelde dames een kopje thee kwamen drinken, om naast het roddelen ook eens uit te kijken naar een geschikte "one night stand", dikwijls met succes, want diverse gigolo's frequenteerden deze gelegenheden.

Toen ik een jaar of 18/19 was, hoorde ik eens van dit soort zaken en besloot vanwege mijn chronische geldgebrek zo'n tearoom met een bezoek te vereren.
              In de buurt van de Passage ging ik bij zo'n sjieke tent naar binnen en ging aan een tafeltje zitten, met een kopje thee wachtend op de dingen die naar ik dacht ongetwijfeld zouden gaan gebeuren.

Om mij heen zaten inderdaad oudere dames, meest lelijkerds, gezellig te keuvelen en taartjes te eten, hier en daar zat er ook een man bij.

Het was nou niet bepaald een ambiance die mij aantrok, bovendien hield ik helemaal niet van thee, maar ja, ik besloot maar even af te wachten.

Na een kwartier gezeten te hebben, kwam er plotseling een oude man bij mij aan tafel zitten, die mij een kopje thee aanbood, onderwijl streek hij licht over mijn knie.

Als door een adder gebeten kwam ik overeind en stamelde dat ik de trein moest halen en bonjourde haastig de tent uit.

Dat was het einde van mijn tearoomavontuur, gezien het gehalte van de aanwezige dames heb ik ook nooit meer een poging ondernomen.

Waarschijnlijk ben ik niet geschikt als gigolo!

Groet,

Gerrit.

Commentaar

Ik ben het met Pokey eens: een zwaar overtrokken artikel. Waarschijnijk geschreven door een journalist die zelf net terug was van vakantie en even wat woorden produceerde om in deze komkommertijd voor vulling te zorgen.

Het verschijnsel is ook helemaal niet nieuw en van alle tijden. Als je in de bekende vakantieplaatsen bent in Turkije, Noord-Afrika of zuid-Europa dan kun je dit al jaren zien. Zelf heb ik er altijd met een meewarig plezier naar gekeken. Inderdaad: wat middelbare vrouwen die aan de rol gaan op vakantie. En er is genoeg aanbod van jongens. Maar ik zie daar toch alleen maar jongens/jongemannen van in de twintig, soms dertig jaar met de dames. Dat is voor de dames nog steeds een groen blaadje. Maar ongetwijfeld wel met de nodige ervaring: wat alleen maar van pas kan komen. Nooit heb ik ook maar iets gezien wat op minderjarige jongens lijkt.
                Het lijkt me zwaar overtrokken van een hypocriete krant/journalist die weer eens met het moralistische vingertje wil zwaaien. Laat die vrouwen toch!

Wat me altijd wel opvalt is dat de dames vaak niet alleen op vakantie zijn, maar met een vriendin. Waarschijnlijk zijn het vaak getrouwde vrouwen. Maar ja, als manlief alleen maar aandcht voor zijn werk heeft....

Commentaar

Ik vraag me af of die oudere vrouwelijke sekstoeristen zich wel bewust zijn van de gezondheidsrisico's wanneer ze sex hebben met Afrikanen. Zouden ze een condoom gebruiken ? Zoniet dan riskeren ze AIDS en andere leuke kwalen, die in Afrika veel meer verspreid zijn dan in Europa. Ook vraag ik me af waarom ze het zover zoeken, terwijl er in Europa genoeg mannen zijn die op zoek zijn naar een verzetje. Misschien zijn die oudere vrouwelijke toeristen wel écht oud (65+) en niet om aan te zien, dan beklaag ik die jonge zwarten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ERICO08 Bekijk bericht
                    Ik vraag me af of die oudere vrouwelijke sekstoeristen zich wel bewust zijn van de gezondheidsrisico's wanneer ze sex hebben met Afrikanen. Zouden ze een condoom gebruiken ? Zoniet dan riskeren ze AIDS en andere leuke kwalen, die in Afrika veel meer verspreid zijn dan in Europa. Ook vraag ik me af waarom ze het zover zoeken, terwijl er in Europa genoeg mannen zijn die op zoek zijn naar een verzetje. Misschien zijn die oudere vrouwelijke toeristen wel écht oud (65+) en niet om aan te zien, dan beklaag ik die jonge zwarten.
                    Europese mannen zijn lastig en het is te dichtbij, die vrouwen gaat het puur om het verzetje, niet meer dan dat, bovendien spotgoedkoop zonder verdere verplichtingen.

Andersom zie je het toch ook in Zuidoost-Azië, waar je oude 60+ knarren ziet lopen met een jonge chick van 20, waar die normaal gesproken niet in zijn eigen dorp mee durft te lopen, ook discreet en relatief goedkoop!

Veilige sex? Ik weet het niet, maar die oudjes weten toch wel dat ze de meeste aardappels gegeten hebben, dus so what!

Groet,

Gerrit.

Commentaar

Ach ja weer een hoop stennis om niets .

Wat maakt het nou uit hoe oud die knapen zijn? Zij doen het vrijwillig en worden er financieel beter van, de dames doen het vrijwillig en voelen zich weer even jong etc.

Door de heksenjacht op pedo's, kent de hysterie inmiddels geen grenzen meer. Van alles wordt er bij gehaald om de nieuwe melaatse aan het kruis te nagelen.

Vrouwen zijn net mensen, ze hebben net zoals mannen lustgevoelens die af en toe bevredigd moeten worden. Binnen 10 tien jaar is prostitutie in Zweden en Noorwegen weer toegestaan en zijn we weer terug bij af: Bij het oudste beroep!
                      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ERICO08 Bekijk bericht
                        Dat was het eerste waar ik ook aan dacht toen ik dit in de krant zag staan.
                        Ik houd mijn hart vast want het staat algemeen bekend dat in vakantie tijden en ook bij oudere de condooms ver te zoeken zijn
                        En helemaal in Afrika wat hebben deze vrouwen daar te zoeken als het hier ook stikt van de mannen en zeker ook Afrikanen
                        lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht
                          Ach ja weer een hoop stennis om niets .

Wat maakt het nou uit hoe oud die knapen zijn? Zij doen het vrijwillig en worden er financieel beter van, de dames doen het vrijwillig en voelen zich weer even jong etc.

Door de heksenjacht op pedo's, kent de hysterie inmiddels geen grenzen meer. Van alles wordt er bij gehaald om de nieuwe melaatse aan het kruis te nagelen.

Vrouwen zijn net mensen, ze hebben net zoals mannen lustgevoelens die af en toe bevredigd moeten worden. Binnen 10 tien jaar is prostitutie in Zweden en Noorwegen weer toegestaan en zijn we weer terug bij af: Bij het oudste beroep!
                          Geheel mee eens. Waaraan ik nog wil toevoegen dat in veel Afrikaanse landen de leeftijdsgrens voor ontucht veel lager ligt dan hier. Bovendien is zogenaamde ontucht in het geval van mannelijke pubers met oudere vrouwen over het algemeen heilzaam voor de psychische ontwikkeling van de jongen in kwestie. Je hoort dan ook alleen van vervolging in landen waar scherpslijpers en heksenjagers speelruimte hebben.

"In principe een goed initiatief om toezicht te houden", meent Adriaan Kauffman, die vorig jaar onderzoek deed naar de status van sekstoerisme in Gambia. "In de praktijk is er echter nog maar weinig veranderd. Op de stranden van Bakau en Crocodile Pool zie je het gewoon voor je ogen gebeuren. Een combinatie van romantiek en prostitutie. Oudere vrouwen, jonge jongens. Je kunt wereldwijd de mooiste regels opstellen, maar als die lokaal niet worden nageleefd gebeurt er dus niets. Medewerking van de toerisme-industrie, overheden en toeristen zelf is daarbij meer dan nodig. Want zo lang seks geld oplevert blijven de kinderen zich aanbieden en blijven de 'toeristen' komen."
                          Aan dergelijk volslagen nutteloos onderzoek gaat je donatie op als je clubjes als Ecpat ondersteunt: Een onderzoeker die op kosten van donateurs ( of de belastingbetaler) over Afrikaanse stranden rondslentert en zich afvraagt of bij de zich prima vermakende stelletjes er niet formeel sprake van ontucht is. Verder dan twijfel komt hij niet; harde cijfers heeft hij niet en de idiotie van de gedachte alleen al om hierop te handhaven in landen waar de misdaad welig tiert, wil maar niet tot hem doordringen.
                          Maar om de stroom donaties en subsidies aan de gang te houden moet Ecpat regelmatig in het nieuws komen waartoe berichtjes met een vleugje sex in de veelgelezen Telegraaf een effectief middel zijn. Er nog even voor zorgen dat je daarin als het allerbraafste jongentje van de klas overkomt om van instemmend gemompel van de allerbraafsten onder donateurs en politici verzekerd te zijn, en Klaar is Kees.

Wat zou het jaarsalaris van de uiterst vrouwonvriendelijke directeur van Ecpat zijn?
                          Hou je van mensen, hou je van handel, probeer het dan eens in de mensenhandel!

Commentaar

Hoe effectief opereren de bestrijders van "seksuele exploitatie"?

Wat zou het jaarsalaris van de uiterst vrouwonvriendelijke directeur van Ecpat zijn?
                            Dit is niet te achterhalen. In 2008 haalde Defence for Children/Ecpat Nederland zo'n 1,82 miljoen euro binnen, hoofdzakelijk aan een hoop subsidies en voor een minimaal bedrag aan donaties (paar duizend euro). In dat jaar gaf het daarvan zo'n 1,79 miljoen euro uit.
                            Hiervan ging meer dan de helft op aan personeelskosten:€ 942.000
                            Na aftrek van algemene, organisatie- en huisvestingskosten resteerde er € 623.000 voor activiteiten.
                            Van de ruim zes ton aan activiteiten werd er drie ton aan voorlichting (en wat daarvoor moet doorgaan. Zie Telegraaf) besteed en aan de primaire doelstelling van de organisatie, de bestrijding van "seksuele exploitatie en kinderhandel", € 180.030. Van dit laatste bedrag financiert de organisatie op haar beurt weer de activiteiten van andere organisaties. Dfc/Ecpat wordt hiermee als subsidieontvanger zelf een soort subsidieherverdeler waarvan het rendement niet door iedereen geweldig zal worden gevonden.

Het jaarrapport is behoorlijk informatief. Mogelijk omdat er in het verleden de nodige heibel over de (bestuurlijke/financiële) gang van zaken bij dergelijke clubs is geweest.

Lees en geniet. Non-profit betekent nog niet dat je er niet van kan leven.

DFC/Ecpat onderschrijft het Telegraaf artikel want ze heeft het prominent op haar website geplaatst.
                            Hou je van mensen, hou je van handel, probeer het dan eens in de mensenhandel!

Commentaar

Ik proef toch wederom een dubbele moraal, als een vrouw op zoek gaat naar een minderjarige jongen dat is het minder erg dan als het een man zou zijn op zoek naar een mindejarige meisje.
                              And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Tja,ik ben het eigenlijk wel met The Sorrow eens,als het in allebei de gevallen ongedwongen is,dan wordt de man toch gezien als het vieze oude mannetje.
                                En het lijkt er op dat dit bij vrouwen toch minder het geval is.
                                Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow Bekijk bericht
                                  Ik proef toch wederom een dubbele moraal, als een vrouw op zoek gaat naar een minderjarige jongen dat is het minder erg dan als het een man zou zijn op zoek naar een mindejarige meisje.
                                  Dat is ook zo!
                                  Het is het zelfde als een vrouw het met 2 mannen tegelijk doet dan is ze een slet en als de man het met 2 vrouwen tegelijk doet is ie een held.
                                  Dat is ook hier aan de orde dat er toch wat meer begrip is voor oudere dames met een jonge heer als dat een oudere man een relatie aan gaat met een jong meisje
                                  Mensen blijven op sex rare wezens.
                                  lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Maar dat bewijst alleen maar dat er wel degelijk een dubbele moraal is ten aanzien van seks in relatie tot wat vrouwen mogen en wat mannen mogen. Ik bedoel ik las laatst dat ze ergens in de metro Chippendales
                                    willen huren om iets te promoten of zo, dat kan gewoon zonder dat iemand daar moeilijk over doet. Huur je een paar dames van Hooters of zo dan is de wereld te klein!

Maar terug on-topic, ik zal laatst een documentaire over die rijke oudere blanke vrouwen die op zoek gaan naar jonge donkere mannen, meestal op het strand maar het ging gewoon over meerderjarige mannen. Volgens die vrouwen klopte de mythe over zwarte mannen vs blanke mannen wat betreft size
                                    And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Echt komkommertijd nieuws.
                                      Dit soort zaken zijn al 20+ jaren gaande. Toen was het vaak in Italie, Griekenland, Cyprus dat deze dames naar toe gingen. Als beide mensen boven "The Age Of Consent" zijn is het prima, toch?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pokey Bekijk bericht
                                        Ik vind het een zwaar overtrokken artikel.

1. De vrouwen lijken voor een groot deel niet eens bewust daarheen te gaan voor seks, maar ter plekke in een mooie droom te belanden. Dat gun ik ze van harte!

2. De vrouwen die wel bewust op zoek zijn naar seks, zijn niet op zoek naar minderjarigen, maar naar een goede sekspartner. Wat meer ervaring is dan juist een voordeel. Ze zijn pas pedofiel als ze seks zoeken met nog niet seksueel rijpe kinderen, en dat doen ze dus niet.

3. Een deel van de jongens is minderjarig. In onze maatschappelijke visie is het ongewenst dat ze al seks hebben, maar daar denkt elke puber zelf héél anders over. Er is ook geen sprake van dwang, ronselpraktijken, misbruik. Het gaat er puur om dat een oudere vrouw seks heeft met een puber, wat in de ogen van sommigen fout is.
                                        Wie ben je wel dat je dat voor een ander mens kunt beslissen?

4. Wie is er nou eigenlijk slachtoffer in dit verhaal?
                                        De vrouwen belanden in een zalige droom, die hoor je niet klagen.
                                        Ook die jongens willen helemaal niet "gered" worden.
                                        Waarschijnlijk hebben ze jaren gefitnest om er goed uit te zien, als alternatief voor in een verrot bootje met een 30% kans op verzuipen naar Italie te varen voor €10.000.
                                        Of voor het aansluiten bij een groep kindersoldaten.

Ik durf te wedden dat alle vriendjes van zo'n jongen stinkend jaloers zijn als hij een aardige weldoenster heeft versierd. Een lichtpuntje in een duistere wereld!

Als je nou echt onrecht, armoede, mensonterende omstandigheden en misbruik in Afrika wilt bestrijden, dan komt deze betuttelende actie in mijn ogen op een "onverkiesbare" plaats.
                                        Begin dan eens met vrouwenbesnijdenis, verkrachting van meisjes door aidspatienten (om te genezen), gedwongen kindersoldaten, malaria, vervuild water, hongerdood, rücksichtslos geweld in de steden, uitzichtloosheid van het bestaan voor de meeste pubers.

Pokey
                                        1. Vrouwen zijn moreel of psychologisch niet beter of verhevener dan mannen. Ze zijn alleen beter in het dingen voor eigen gewin en op emotionele manier voorstellen. Wat is er 'mooi' of 'droomachtig' aan, als een vrouw haar economische positie gebruikt om minderjarige jongens te misbruiken; vrouwelijke ijdelheid hoor, om te denken dat zo'n minderjarig joch dat in echt alleen maar fijn vindt. Want, diep van binnen wil ook elke vrouw, verkracht worden, vinden ze fijn; dat gun je jezelf ook vast

2. Als je op zoek bent naar een bedreven sekspartner, dan moet je dus niet bij minderjarige jongens zijn. Sex met minderjarigen is bij de wet verboden en je bent als vrouw dus wel degelijk een pedofiel; het feit dat je vrouw bent, maakt geen verschil, ook niet dat jij denkt dat ze het wel fijn vinden.

3. Hier gaan pubers met elkaar naar bed niet met vrouwen die oud genoeg zijn om hun moeder te zijn; het is geen compliment als je als oude vrouw het bed deelt met minderjarigen; het is economische prostitutie met een vleugje typische vrouwelijke emotionele eigenwaan; dat je minderjarige jongens als prostituee kunt gebruiken maar dat ze er in het echt op vooruit gaan omdat het misbruik door een vrouw plaatsvindt en niet door een man.

4. Wat is het vrouwelijke equivalent van een ****enloper?? Waarom worden 'vieze oude mannetjes' hier in Nl berecht voor iets wat ze in Thailand/cambodja doen, en zouden vrouwen ongestoord minderjarigen kunnen gebruiken alleen maar omdat het vrouwen zijn? Wie zijn droom is dat dan? Tuurlijk joh, zo'n oud vet wijf is voor elke minderjarige een '' weldoenster'', en ''een lichtpuntje in een duistere wereld'' . En als vrouwen de macht hadden zou er nooit geen oorlog meer zijn en nooit geen verkrachtingen meer. behalve als ze de mogelijkheid daartoe hebben

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DevilDaddy Bekijk bericht
                                          1. Vrouwen zijn moreel of psychologisch niet beter of verhevener dan mannen. Ze zijn alleen beter in het dingen voor eigen gewin en op emotionele manier voorstellen. Wat is er 'mooi' of 'droomachtig' aan, als een vrouw haar economische positie gebruikt om minderjarige jongens te misbruiken; vrouwelijke ijdelheid hoor, om te denken dat zo'n minderjarig joch dat in echt alleen maar fijn vindt.

2. Als je op zoek bent naar een bedreven sekspartner, dan moet je dus niet bij minderjarige jongens zijn. Sex met minderjarigen is bij de wet verboden en je bent als vrouw dus wel degelijk een pedofiel; het feit dat je vrouw bent, maakt geen verschil, ook niet dat jij denkt dat ze het wel fijn vinden.

3. Hier gaan pubers met elkaar naar bed niet met vrouwen die oud genoeg zijn om hun moeder te zijn; het is geen compliment als je als oude vrouw het bed deelt met minderjarigen; het is economische prostitutie met een vleugje typische vrouwelijke emotionele eigenwaan; dat je minderjarige jongens als prostituee kunt gebruiken maar dat ze er in het echt op vooruit gaan omdat het misbruik door een vrouw plaatsvindt en niet door een man.

4. Wat is het vrouwelijke equivalent van een ****enloper?? Waarom worden 'vieze oude mannetjes' hier in Nl berecht voor iets wat ze in Thailand/cambodja doen, en zouden vrouwen ongestoord minderjarigen kunnen gebruiken alleen maar omdat het vrouwen zijn? Wie zijn droom is dat dan? Tuurlijk joh, zo'n oud vet wijf is voor elke minderjarige een '' weldoenster'', en ''een lichtpuntje in een duistere wereld'' . En als vrouwen de macht hadden zou er nooit geen oorlog meer zijn en nooit geen verkrachtingen meer. behalve als ze de mogelijkheid daartoe hebben

Het is een bekend verschijnsel dat al langer voorkomt maar meestal zijn de jonge mannen al ruimschoots volwassen, zoals menigeen hier al geschreven heeft. In de praktijk zal het een zeldzaamheid zijn dat een vrouw van 50 met een jongen van 14 of 15 rondloopt, en zelfs als dat het geval is, dan bewijst het rondlopen nog niet dat ze daadwerkelijk seks hebben. Bijna zeker wordt hier de uitzondering aangegrepen om een hype te lanceren die en passant de naam van Defence for Children/Ecpat als een voortdurend zich herhalende reclame onder de aandacht van het publiek brengt dat zo op een subtiele wijze aan de "onmisbaarheid" van dergelijke organisaties overtuigd raakt.

Ontucht door volwassen vrouwen op minderjarige mannelijke pubers is zeldzaam en heeft m.i. een totaal ander karakter dan ontucht door volwassen mannen. De vrouwen houden meer rekening met de jongere partner bij de wie de behoefte ook veel groter is dan bij zijn vrouwelijke, minderjarige lotgenoot. Het risico op al dan niet subtiele dwang is bij vrouwelijke ontucht gewoon veel lager. Dat dit overal als minder erg wordt ingeschat heeft dan ook niet zoveel of helemaal niets met een dubbele moraal te maken maar met de overtuiging dat het anders van karakter is. Juridisch kan dat verschil natuurlijk moeilijk vastgelegd worden.

De vergelijking met kindermisbruik gaat natuurlijk nog meer mank en komt over als door frustraties gemotiveerde demagogie.
                                          En wat te denken van zinswendingen als "zo'n oud vet wijf" ?

De moeite van het aanmaken van een Hookersaccount had je beter in een donatie aan de lawaaimakers van Ecpat kunnen steken. Zij hebben de ervaring en de middelen om onzin overtuigend te verkopen.