Poppenbordeel €50 voor een heel uur inclusief alle extra's

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Poppenbordeel €50 voor een heel uur inclusief alle extra's

Mannen, dit is de toekomst

http://www.dortmund24.de/dortmund/se...puppenbordell/
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

ik ga het zeker een keer proberen

Commentaar

Las vandaag een heel stuk in het AD.
      https://www.ad.nl/bizar/duits-bordee...cces~ae3e4932/

Om uit te proberen. Misschien...
      A nice colored ass to ride on me is what I search.

Commentaar

Ik moet er niets van hebben, maar binnenkort ook mogelijk in Nederland: http://www.privehuislust.nl/

Commentaar

Ik bedank ook voor het aanbod. Ik begrijp niet wat je daar kan aan hebben.
          Ik schreef het hier al meermaals op het forum dat veel dames steeds maar passiever en nog passiever worden.
          Het toppunt van passiviteit is dan toch wel zo'n pop. Neen, bedankt, voor mij hoeft het niet. Ik denk zelf dat ik bij zo'n pop gewoon geen erectie zou kunnen bij krijgen.
          Maar voor de liefhebbers, laat jullie niet weerhouden en geniet er dan maar van.

Commentaar

De gedachte hierachter is te begrijpen, maar ik laat dit wel aan mij voorbijgaan voor nu. Misschien dat ik er over een paar jaar anders over denk.

Commentaar

Zelfs op Kinky staat al een advertentie.

https://www.kinky.nl/stellen/prive-o...7975-love-doll

Commentaar

Lijkt mij eens leuk om te doen hehe.

Commentaar

Tegen de tijd dat ik het met een pop ga doen, hoe mooi ook, geef me dan een spuitje!
                  Dan moeten toch echt alle vrouwen uitgestorven zijn en mannen ook trouwens, jezus man!

Commentaar

Voor de liefhebber net over de grens (zelf geen ervaring mee)
                    Ein Etablissement in Dortmund, in dem der Sex mit Liebespuppen möglich ist.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door heteromaar Bekijk bericht
                      Tegen de tijd dat ik het met een pop ga doen, hoe mooi ook, geef me dan een spuitje!
                      Dan moeten toch echt alle vrouwen uitgestorven zijn en mannen ook trouwens, jezus man!
                      En robots dan? Robots nemen in de toekomst het werk over van de dvp's.

Commentaar

Ik vind het een uitkomst. Laat dit concept maar uitrollen in Amsterdam op de plekken die nu leeg staan op de wallen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hobbyistje Bekijk bericht

En robots dan? Robots nemen in de toekomst het werk over van de dvp's.
                          Hee nee zeg, laat het maar al zo. Er is al genoeg concurrentie, me dunkt, laat staan dat ze ons werk volledig afpakken. Ben ik geen voorstander van lol
                          Pleasure is my business

Commentaar

Nee, niets voor mij. Een pop, dan moet je toch wel heel wanhopig zijn.
                            Onze hobby mag dan betaalde sex zijn, meer met de juiste Dame is er ook een hoop warmte te vinden. En daar kom ik voor.

Commentaar

Een pop? Nee dankje.
                              Soms tref je wel eens een DPV, die er bij ligt als een pop en totaal geen initiatief toont. Nou, na zo'n ervaring weet je zeker dat het niets is/wordt om het met een echte pop te doen.

Commentaar

Haha, zou echt een dieptepunt in mijn leven zijn.

Commentaar

sommigen dames zijn al sekspoppen
                                  liggen en verroeren niet
                                  deze poppen zullen niet klagen

Commentaar

Sexrobots daarentegen ... Geen gezeur meer, correcte foto's, correcte informatie, enz. Betere prijzen (hopelijk).
                                    Alleen de goede DVP's blijven dan over.

Commentaar

Er komen binnenkort poppen op de markt die geprogrammeerd zijn. Kan je instellen op bijvoorbeeld squirten, gaggen , pijpen+slikken.
                                      Ook op automatisch omdraaien voor een anale beurt. De z.g.n. robotwipsters.
                                      Misschien zelfs de
                                      mogelijkheid om in te stellen op klagen.

Een tevreden naaier,
                                      Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door honeybear99 Bekijk bericht
                                        sommigen dames zijn al sekspoppen
                                        liggen en verroeren niet
                                        Sommige klanten ook, hoor
                                        Pleasure is my business

Commentaar

hahaha ja dat ook

Commentaar

Die vrouw die ik laatst had en er als een pop bij lag bleek een Android te zijn een kloon van de hoer die zelf op het strand in Spanje zit. HAhaha.