Ervaar het leven van een prostituee

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ervaar het leven van een prostituee

maandag 20 april 2009 11:11

Wie altijd al eens wilde weten hoe het is om te werken in een raambordeel, kan vanaf nu een les volgen als prostituee.

Mariska Majoor van het Prostitutie Informatie Centrum op de Wallen laat de cursisten ervaren hoe het is om als een dame van lichte zeden achter het raam te zitten.

"Ik vertel al jaren mijn verhaal en wat er allemaal bij komt kijken. Mensen gapen me dan altijd aan, vinden het een spannend verhaal, maar snappen nog niet hoe het echt is", vertelt Majoor, die zelf ook als prostituee heeft gewerkt. "Als ik ze dan meeneem naar een raambordeel gaat er een wereld voor ze open."

Bron: www.at5.nl
    Dirty mind is a joy 4 ever!!!

Re: Ervaar het leven van een prostituee

zelf heb ik daar vroeger ook eens aangedacht.
    voor elk vak moet je leren dus waarom niet voor dvp.
    soms zijn er wel eens jonge meisjes die van sex geen benul hebben hoe je dat aanpakt.
    of is dit niet de bedoeling van de lessen van mariska?
    lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ranzig Bekijk bericht

Wie altijd al eens wilde weten hoe het is om te werken in een raambordeel, kan vanaf nu een les volgen als prostituee.

Mariska Majoor van het Prostitutie Informatie Centrum op de Wallen laat de cursisten ervaren hoe het is om als een dame van lichte zeden achter het raam te zitten.

"Ik vertel al jaren mijn verhaal en wat er allemaal bij komt kijken. Mensen gapen me dan altijd aan, vinden het een spannend verhaal, maar snappen nog niet hoe het echt is", vertelt Majoor, die zelf ook als prostituee heeft gewerkt. "Als ik ze dan meeneem naar een raambordeel gaat er een wereld voor ze open."

Bron: www.at5.nl
      Ik wil wel bijlessen geven "klantgerichtheid voor de DVP", "marketing voor de DVP", "technieken voor dummies" en dergelijke..
      Lik me een weg naar boven

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ranzig Bekijk bericht

Ik heb ooit eens een soort van open deur meegemaakt in het Antwerpse SKW..en toen mochten we eens achter het raam plaatsnemen en ik moet eerlijk bekennen dat het toch een beetje akelig is.Dus alle respect voor
        de raamdames.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Daar kan ik een boek over schrijven, dat zou dan een ellendig extreem beschrijven (uiteraard niet representatief voor alle dames) met een te verwachten suicide als uitkomst maar waarvan de uitkomst vooralsnog ongewis is en dus een knokpartij waard. Hulp vanuit het SPDC (Sociaal Psychiatrisch Diensten Centrum, Amsterdam) zou welkom zijn ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Highheel Bekijk bericht
            Ik wil wel bijlessen geven "klantgerichtheid voor de DVP", "marketing voor de DVP", "technieken voor dummies" en dergelijke..
            Veel ervaring achter het raam, Highheel ?
            Want voor zover ik weet, moet je een 'branche' of 'industrie' wel een beetje (zeer goed) kennen voor je gaat uitleggen aan de personen, actief in die branche, hoe ze aan klanten-binding (lees 'klantvriendelijkheid') of marketing gaan doen.
            't Is niet voldoende om klant cq afnemer te zijn van een branche om te weten hoe je zulke manieren van aanpak (ook wel processen genoemd) kan definieren en uitvoeren. Per slot van rekening moet er, op 't eind van ' tjaar, ook een cijfertje in zwart onderaan de boekhouding prijken.
            't is pas fijn met (een beetje ?) pijn
            "ce n'est pas être sage - qu'être plus sage qu'il ne faut" (Quinault/Lully - Armide)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
              Ik heb ooit eens een soort van open deur meegemaakt in het Antwerpse SKW..en toen mochten we eens achter het raam plaatsnemen en ik moet eerlijk bekennen dat het toch een beetje akelig is.Dus alle respect voor
              de raamdames.

Grtz,Dolfie
              Dat snap ik ja,zekers als je een paar klanten gehad hebt!

Verders heb ik zeker respect voor alle Dvp!
              Want het lijkt mij zeker geen makkelijk beroep,want je lichaam te huur aanbieden om wat voor reden dan ook is niet niks.
              Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Zeker niet als sommige klanten bang zijn voor water en zeep

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B-King Bekijk bericht
                  Zeker niet als sommige klanten bang zijn voor water en zeep
                  Hoi hoi,

Neem je daarom nooit een bad??

Dikke kusss pris

Is er ook een Dame uit het vak met een serieuze reactie...?
                  Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 21-04-09, 18:45.
                  www.justpriscilla.nl

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kale Bas Bekijk bericht
                    Dat snap ik ja,zekers als je een paar klanten gehad hebt!

Verders heb ik zeker respect voor alle Dvp!
                    Want het lijkt mij zeker geen makkelijk beroep,want je lichaam te huur aanbieden om wat voor reden dan ook is niet niks.
                    Groetjes Kale Bas.
                    Eigenlijk huur je het lichaam van een DVP ook niet tijdens een bezoek.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jerommeke1 Bekijk bericht
                      Eigenlijk huur je het lichaam van een DVP ook niet tijdens een bezoek.
                      Oke, ik betaal voor een dienst bij een Dvp,maar ik zei dat een Dvp haar lichaam te huur aan bied,en dat is toch zo?
                      Wat doet een Dvp dan met haar lichaam?
                      Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Je mag haar lichaam op een door haar bepaalde manier gebruiken gedurende de betaalde service tijd.

En dan is het van belang om op voorhand af te spreken wat mag en niet mag.

Commentaar

Wat doet een Dvp dan met haar lichaam?

Ons lekker verwennen

Grtz,Dolfie

Commentaar

Zucht,als ik betaal om haar lichaam te gebruiken dan huur ik het toch?
                            Maar oke,laat maar ik denk dat jij best wel begrijp wat ik bedoel.

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
                            Ons lekker verwennen

Grtz,Dolfie
                            Kijk Dolfie heeft daar achter de ramen wat geleerd!
                            Maar je hebt gelijk Dolfie
                            Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Je weet toch het Zuid-Afrikaanse woord voor prostituee: huurmeisje.

Binnenkort verschijnt het "Handboek voor huurmeisjes", geschreven door Metje Blaak (geen grap).

Commentaar

Zucht,als ik betaal om haar lichaam te gebruiken dan huur ik het toch?
                                Euhm, jij gebruikt haar lichaam niet, zij verleent diensten waarvoor zij gebruik maakt van o.a. haar lichaam (en haar intelligentie en emotie).
                                Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 22-04-09, 19:42.
                                Thalysman
                                Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OldAmsterdam Bekijk bericht
                                  Je weet toch het Zuid-Afrikaanse woord voor prostituee: huurmeisje.

Binnenkort verschijnt het "Handboek voor huurmeisjes", geschreven door Metje Blaak (geen grap).
                                  Geloof mij OldAmsterdam,dat ga ik nu zeker kopen!
                                  Maar het lijkt mij zo en zo wel leuk om te lezen.
                                  Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Ter informatie, volledige versie van het artikel:

http://www.at5.nl/artikelen/15429/ervaar-het-leven-van-een-prostituee

Mariska Majoor van het Prostitutie Informatie Centrum op de Wallen laat de cursisten ervaren hoe het is om als een dame van lichte zeden achter het raam te zitten. "Ik vertel al jaren mijn verhaal en wat er allemaal bij komt kijken. Mensen gapen me dan altijd aan, vinden het een spannend verhaal, maar snappen nog niet hoe het echt is", vertelt Majoor, die zelf ook als prostituee heeft gewerkt. "Als ik ze dan meeneem naar een raambordeel gaat er een wereld voor ze open."

Misverstand
                                    In de half uur durende les laat de initiatiefneemster zien hoe de cursist oogcontact kan maken met een potentiële klant, hem kan wenken en een gesprekje bij de deur kan voeren. Daar wordt hem echter wel verteld dat de betreffende dame het vak nog moet leren en dat hij niet verder mag komen dan de deur.

Volgens Majoor denken veel mensen dat je als prostituee ondergeschikt bent aan de klant. "Het grootste misverstand is dat de prostituee alles moet doen met de persoon die haar benadert. Maar ze heeft juist alle macht. Als je achter het raam zit, ben jij degene die contact maakt en die uitmaakt wat er gebeurt."

Leren pakje
                                    De cursist hoeft niet per se een pikante outfit aan te trekken, stelt Majoor gerust. "Er moet niks. Als ze haar broek wil aanhouden, vind ik het ook goed. Mensen mogen ook zelf kleding meenemen. Als je bijvoorbeeld een fantasie hebt over een spannend leren pakje, dan kan je dat aantrekken." Overigens maakt het volgens Majoor weinig uit wat de prostituee draagt. "Als je in je dagelijkse kloffie aankomt, vinden klanten dat vaak ook al spannend."

De iniatiefneemster wil met de cursus iets positiefs doen in de roemruchte ****enbuurt. De plannen van de gemeente om de Wallen flink op de schop te nemen en een groot deel van de ramen te sluiten om daarmee misstanden aan te pakken, hebben tot grote onrust geleid. Majoor denkt echter dat mensen hierdoor juist belangstelling hebben voor de cursus. "Ze willen weten hoe het zit nu de buurt zoveel in het nieuws is geweest. Vraag is alleen, durven ze het aan?"

De les is toegankelijk voor vrouwen én mannen en is geheel vrijblijvend. Mocht iemand toch voor het vak willen kiezen, dan helpt Majoor hen verder.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Euhm, "toegankelijk voor vrouwen én mannen"...?
                                    Thalysman
                                    Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door priscilla139 Bekijk bericht
                                      Hoi hoi,

Neem je daarom nooit een bad??

Dikke kusss pris

Is er ook een Dame uit het vak met een serieuze reactie...?
                                      Ik vind het al leuk als een DVP op dit forum een reactie geeft. Zo jaag je de dames weg. Gun haar ook een pleziertje......
                                      Mgee

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mgee Bekijk bericht
                                        Ik vind het al leuk als een DVP op dit forum een reactie geeft. Zo jaag je de dames weg. Gun haar ook een pleziertje......
                                        Mgee
                                        Ik vind reacties van dames ook leuk. Ze wegjagen...? Nee hoor.

Maar dit kan beter... Was ook uitdagend bedoeld...

Commentaar

omdat ik nu eenmaal nieuwsgierig van aard ben zou ik het wel eens willen (proberen), ben wel erg op mijn privacy en discretie gestelt, misschien met een pruik op en ergens in nederland
                                          eerst wel een paar wijntjes 'moed indrinken' vrees ik toch wel ...
                                          ik zal er eens over denken heren

Commentaar