Prostituee komt om bij steekpartij in Amsterdam

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Prostituee komt om bij steekpartij in Amsterdam

ANP | Gepubliceerd op 20 februari 2009, 03:45
    Laatst bijgewerkt op 20 februari 2009, 03:52

AMSTERDAM -
    Bij een steekpartij op de Wallen in Amsterdam is in de nacht van donderdag op vrijdag een prostituee omgekomen. Hulpverleners die waren afgekomen op een melding van een misdrijf, troffen de vrouw dood aan in haar peeskamer.

Dat liet de politie weten. Het incident gebeurde iets na een uur op de Oudezijds Achterburgwal. De politie heeft nog niemand aangehouden. Ook is onduidelijk wat de toedracht is van de steekpartij.
    MAYA 4 EVER

Re: Prostituee komt om bij steekpartij in Amsterdam

nou dat dit weer moet gebeuren is vreselijk! helemaal voor de prostituee natuurlijk maar ook weer dat de wallen en de prostitutie in een slecht daglicht komen.

stef de bef de happy hookerwalker
    lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Wat een treurig nieuws weer!
      Triest voor het meisje en de nabestaanden.
      Ik ben benieuwd wat zich daar nu weer heeft afgespeeld.
      En dat dit weer geen reclame is voor de wallen staat vast ja!
      Zucht!

Groetjes Kale Bas

Commentaar

Dit is natuurlijk niet iets van de wallen alleen, maar zet de hele ramensector in een slecht daglicht.
        Het is te hopen, dat de dader snel opgespoord en streng gestraft wordt, zodat dat andere potentiele misdadigers afschrikt.

Groet, Jaccoone

Commentaar

Prostituee komt om bij steekpartij in Amsterdam

Wat een in en in triest bericht... Volgens de berichten een meisje van 19... afschuwelijk.. Mijn gedachten gaan uit naar haar familie en vrienden.. Zij moge rusten in vrede...
          Sex is niet het antwoord, sex is de vraag, ja is het antwoord

Commentaar

vreselijk dit dit heeft kunnen gebeuren

arm meisje rest in peace

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
              Dit is natuurlijk niet iets van de wallen alleen, maar zet de hele ramensector in een slecht daglicht.
              Het is te hopen, dat de dader snel opgespoord en streng gestraft wordt, zodat dat andere potentiele misdadigers afschrikt.

Groet, Jaccoone
              Niet alleen ramen hoor.
              Vorige week nog op opsporing verzocht ook mishandeling van dame van plezier.
              Dame in tilburg hotel was ook werkzaam in erotiek.
              Hele sector lijdt onder dit soort dingen.

Hoop dat haar mede raamdames toch nog gewoon door durven blijven gaan en dat hun veiligheid beter bewaakt gaat worden.

Rust in vrede 19 jr dame uit het vak.

Commentaar

deze week ook dame op Zandpad op boot 168 neergestoken door een Marokkaan in buit en gezicht, dame is buiten levensgevaar.

tja trieste gebeurtenissen, maar er lopen nu eenmaal gekken rond in de wereld.

Commentaar

Wat mij trouwens zeer boos maakte, was toen ik het nieuwsbericht in de telegraaf las, (internet) dat er tot 3 keer aan toe iemand reageerde met de opmerking: "risico van het vak".
                  Hoe kun je zo dom zijn, om zoiets te zeggen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
                    Wat mij trouwens zeer boos maakte, was toen ik het nieuwsbericht in de telegraaf las, (internet) dat er tot 3 keer aan toe iemand reageerde met de opmerking: "risico van het vak".
                    Hoe kun je zo dom zijn, om zoiets te zeggen!
                    Wat ik zo erg vind dat het meisje nog maar 19 was .Had mijn dochter kunnen zijn

Commentaar

Hallo,

Clowntje was donderdag en vrijdag op de Wallen,en was van plan om een paar dagen te blijven.
                      Vrijdagmorgen liep ik even een rondje over de de wallen,wat ik toen zag,politie,mannen in witte pakken,een heel stuk was afgezet en wat ik toen hoorde dat er een meisje,van amper 19 jaar was doordgestoken,ben ik nog even gebleven, trein naar huis gepakt,want dan is het voor Clowntje toch even over met de pret.

HET IS RESPECTLOOS.

Met vriendelijke groet,Clowntje

Commentaar

Ik zag het net op AT5
                        Meisje had een man en baby en was net in NL om geld te verdienen, omdat ze zo arm waren in Bulgarije.
                        Volgens haar vriendin zou wel een alarmknop hebben maar geen bewaking hebben gehad.

Al met al een treurige zaak, kom je naar NL voor een betere toekomst , krijg je dit.

Hopelijk pakken ze dader snel op, met al die camera's daar zou de politie toch wel snel een signalement moeten hebben.

Commentaar

Het is triest, ik zag vandaag de vele bloemen en kaarsjes voor het raam van dat meisje. Volgens mij werkte ze er al sinds de zomer, volgens mij is het het meisje met het buikje (zwanger geweest??) en hele buik vol met een tattoo.

RIP

Commentaar

Vermoorde prostituees sinds 1990 in Amsterdam

Vermoorde prostituees sinds 1990 in Amsterdam

- 1992 - Een 22-jarige Engelsman slaat in april een 26-jarige Duitse prostituee met dood een hamer, in de Oude Nieuwstraat. Hij zou eerder problemen hebben gehad met een prostituee en haar daarom hebben vermoord.

- 1993 - In de Bloedstraat, tussen de Nieuwmarkt en Oudezijds Achterburgwal, wordt in juni een 35-jarige Braziliaanse prostituee vermoord.

- 1993 - Op 25 september schiet een 24-jarige man een prostituee drie keer door haar hoofd. ''Ik heb die bitch
                            geschoten, want ze wilde niet neuken,'' zou hij hebben gezegd.

- 1993 - Ook in september ontvoeren twee mannen een 41-jarige heroïneprostituee uit Amsterdam, waarna ze haar verkrachten en vermoorden. On-derweg terug naar hun woonplaats Leeuwarden dumpen ze het lichaam.

- 1993 - Op het stadsnomadenterrein aan de Amsterdamse Gevleweg wordt een man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de moord op de 24-jarige prostituee Judith Nyari.

- 1997 - Op 11 augustus wordt de zeventigjarige bordeelhoudster Ina
                            Vos dood aangetroffen in één van haar peeskamertjes op de Oudezijds Achterburgwal. Op de Wallen ver-moedt men dat zij het slachtoffer is geworden van een inbreker.

- 1997 - Een 33-jarige Fransman wordt in november aangehouden op verdenking van moord op twee verslaafde prostituees. Twee jaar later wordt hij tot vijftien jaar cel veroordeeld.

- 1998 - In december wordt langs de N247, tussen Amsterdam en Broek in Waterland, een dertigjarige heroïneprostituee dood aangetroffen. Ze blijkt uit Amsterdam te komen, maar had geen vaste verblijfplaats.

- 2003 - De politie vindt op 27 april het lichaam van de 26-jarige tippelaarster Monique Roossien, aan de voet van de Uitdammerdijk bij Durgerdam.

- 2003 - In juni vindt een terreinknecht op sportpark Spieringhorn in Geuzenveld het lichaam van een 34-jarige travestiet uit Equador die zich prostitueerde op de Theemsweg.

- 2003 - In de nacht van 14 op 15 november wordt de 42-jarige verslaafde prostituee Yvette Looijs vermoord in het Bijlmerpark, vermoedelijk door een klant.

- 2004 - In de nacht van 19 oktober wordt in de Barndesteeg een Thaise prostituee vermoord. De moordenaar zou haar keel hebben doorgesneden. Het slachtoffer zat pas sinds kort achter het raam in de steeg.

Bron: www.parool.nl
                            Dirty mind is a joy 4 ever!!!

Commentaar

Prostituee Berti vermoedelijk vermoord om geld

Prostituee Berti vermoedelijk vermoord om geld

AMSTERDAM - De 19-jarige prostituee die donderdagnacht is doodgestoken, is mogelijk het slachtoffer van een roofoverval. Dat zegt Metje Blaak van de belangenvereniging voor prostituees, De Rode Draad.

Volgens Blaak stond de vrouw, een Hongaarse die op de Wallen werkte onder de naam Berti, op het punt naar huis te gaan. Ze zou haar collega's nog gedag hebben gezegd, maar is waarschijnlijk bij de deur opgewacht. Collega's troffen haar even later liggend in een plas bloed aan in de peeskamer. Ze was door messteken om het leven gebracht.

Volgens Blaak had een bewaker, die namens de exploitant een oogje in het zeil houdt bij de ramen, vlak daarvoor nog een ronde gemaakt. De politie heeft nog geen enkele aanwijzing omtrent de dader. (HET PAROOL)
                              Dirty mind is a joy 4 ever!!!

Commentaar

Als ik de kans zou hebben zou ik die lafbek zijn kop zo verbouwen dat hij nooit meer naar buiten durft. Daar heb ik we 2 weken bladharken voor over.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joop1980 Bekijk bericht
                                  Als ik de kans zou hebben zou ik die lafbek zijn kop zo verbouwen dat hij nooit meer naar buiten durft. Daar heb ik we 2 weken bladharken voor over.
                                  Ik denk dat er meerdere mensen zijn met deze gedachte.
                                  (ik in ieder geval wel)
                                  Maar helaas is dit ook niet de oplossing.
                                  Ten eerste krijg je hier toch nooit de kans voor.
                                  En ten tweede krijg je hier het meisje ook niet mee terug.
                                  Het is gewoon heel erg dat zoiets gebeurd,en dan waarschijnlijk ook nog om geld.Zucht!
                                  Groetjes Kale Bas!

Commentaar

Maar hij zal misschien wél twee keer nadenken voor hij het weer probeert.
                                    Men have two emotions: Hungry and Horny.
                                    If you see him without an erection, make him a sandwich.

Commentaar

Ja Knave, tuurlijk.
                                      Ik denk vast en zeker dat iemand die gestoord genoeg is om iemand neer te steken, vast wel verstandig gaat worden als hij een paar hele flinke tikken krijgt.
                                      We hebben het hier gvd niet over een jochie die een paar appels gepikt heeft!

Commentaar

de dader die een postbode vermoorde kreeg ook niet zo'n hoge straf hoor ik vind dat iemand die een ander vermoord nooit meer vrij mag komen. soms is het zo dat iemand met moord met voorbedachten rade gewoon doodslag toe gerekend krijgt. kijk maar naar de dubbele moord in hoofddorp. iemand vermoorde zijn ex en zijn broer en kreeg gewoon doodslag.
                                        dit soort schorem die op de wallen een meisje om geld dood stak moeten ze gewoon linsen waarom moet zo'n klootzak steken als ie wat weg wil jatten!!!

stef de bef de happy hookerwalker
                                        lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Juist voor dit soort figuren lijken mij lijfstraffen oneindig veel effectiever dan een relatief korte vrijheidsstraf, uit te zitten in een relatief comfartabele gevangenis
                                          Men have two emotions: Hungry and Horny.
                                          If you see him without an erection, make him a sandwich.

Commentaar

Volgens AT5 is er een 46 jarige verdachte opgepakt. Dat is tenminste iets.