Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Schimmelweg 413, Baan Mai, Ni

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Schimmelweg 413, Baan Mai, Ni

Den Haag, Schimmelweg 413, Baan Mai.
    Onlangs hier weer eens naar binnen. Kom al jaren paar keer per jaar bij Baan Mai. Eigenlijk altijd prima hier.

Binnenkomst via trap omhoog en wachtkamer. Meestal geen keuze. ..De dame die je komt halen is de dame. ..Maar vaak gewoon goed. Dit keer genaamd Ni of Ny. Nou ja klein van stuk en half 40 zeker. ..alhoewel ik dat nooit precies weet bij thaise dames. Maar haar ogen en koppie stonden goed. .Kijk een glimlach en gewoon lief is vaak het belangrijkste.

De massagevan Ni was heerlijk...en van begin af aan erotisch. Soms zijn er van die masseurs die pas beginnen als ik me omdraai en alles nog slap is. Bij Ni niet. ..Met een harde paal mocht ik omdraaien. Met haar voeten en schrubbend met haar poes over mijn paal en uiteindelijk met haar handjes kreeg ze me heerlijk klaar.
    Daarna nog een stevige massage.

Het is nooit een 10 hier maar ook nooit een tegenvaller.
    Tot over een half jaar weer. ..

Re: Den Haag, Schimmelweg 413, Baan Mai, Ni

Ik koos voor Ni. Ze is een jaar of 45. Haar lichaam is kort en gedrongen maar toch uiterst aantrekkelijk omdat ze een duidelijke zandloperfiguur heeft.

Ook ik ervaarde dat ze vanaf het begin erotisch was. Ze masseerde me terwijl ze me tegelijkertijd masturbeerde en me aflebberde. De body to body was goed, waarbij ze me lekker ging pussysliden. Ik had ontzettend zin om in haar klaar te komen zc. Na langdurig teasen, voelen, masturberen en glijden trok ze me klaar. Ze deed dat door mijn eikel uitgebreid te masseren en mijn ballen te voelen. Zoals verwacht kwam ik hard klaar. Ze sloot af met een goede massage. De hele sessie zat vol teasen en seks. Geen moment had ik het idee dat ze me afwerkte of routinematig bezig was. Ze had een goed gevoel van wat een man echt opwindt en weet je goed op je gemak te stellen.

Ik ben erg tevreden met het bezoek. Toen ik naar buiten kwam kon ik bijna niet meer op mijn benen staan. Zo kapotgegeild was ik door haar. Een aanrader. Niets dan lof.

Commentaar

Na deze recensies en uiteraard ook de foto die van Nie op de website van Baan Mai staat ben ik ook onlangs bij Nie op visite geweest.
      Ik ben het volledig eens met wat de vorige schrijvers reeds neergezet hebben.
      Nie is een voor mij zeer aantrekkelijke vrouw die op een heerlijke manier het volle uur met je bezig is.
      Zonder meer ga ik haar binnenkort weer bezoeken.

Commentaar

Nadat ik aan een van de dames had aangegeven dat de massage wel wat erotischer mocht, verwees ze me door naar Nie. Geen spijt. Zoals de collega wandelaars al aangeven gaat Nie er vanaf het begin af aan erotisch tegenaan. Voor wat extra werd de massage gecombineerd met intiem, pmc en dergelijke. Maar vooral is Nie een erg leuk mens, die de taal goed machtig is en het jou naar de zin wil maken. Aanrader, Cheers!

Commentaar

Door de recensies was er de verwachting van een erotische massage dus een afspraak gemaakt met Ni. Ze is zeker niet meer de jongste, maar wel een goed uitziende oudere dame. Het licht ging uit en de massage aan en dat was goed erotisch. Nadat het erotische gedeelte was geweest nog een prima "gewone" massage en een normaal gesprek over van alles.

Kortom, net zoals de rest van de recensenten zeer tevreden over Ni. Als je echter meer door een jonge dame onderhanden genomen wilt worden, dan moet je iemand anders nemen.

Commentaar

bij binnen komst ontvangen in een wachtkamertje daar werd ik voorgesteld aan 3 dames. ik koos voor de goed lachse dame met een leuk en mooi uiterlijk. in de kamer aangekomen werd er gevraagd wat ik wilde drinken. nadat ik dat had gekregen werd er overlegt wat voor massage ik zou willen onder gaan. nau ik koos voor een tantra massage. eerst douchen en onder tussen werd de warme olie gehaald. ik mocht op de buik gaan liggen en de warme olie werd over mijn lichaam geschonken van uit een kannetje. Nie die begon de olie met haar handen te verdelen over de plekken waar het nog niet zat. binnen 5 minuten begon zij aan de body to body haar handen werden ingezet waar ze maar kon. vanaf het begin wist zij de plekjes te vinden die een man zich maar kan bedenken om opgewonden te raken. zij weet waar deze plekken zich bevinden. wat mij opviel bij binnen komst was de glimlach. nau tijdens de massage op welke wijze dan ook werd de glimlach steeds groter en heftiger. wat een mooi mens. ik was er 2 uur maar van af begin tot het eind weet zij het snaartje te raken met alles wat zij heeft. we praten overal over. hebben zitten schaterlachen. en haar handen lichaam deden de rest. om deze dame een cijfer te geven dan kom je vingers te kort. zij is een masseuse die waar voor je geld geeft. uiteindelijk maak je van haar diensten gebruik en zij betaald je terug tot de laatste cent. ik was er 2 uur. de massage was geweldig en rust gevend. mocht je stress hebben dan weet zij precies wat ze moet doen om dat weg te nemen. bij thuis komst voelde ik mij eufories. mijn vrouw vroeg mij waar ik geweest was. ik heb haar verteld dat ik bij de masseuse was maar niet verteld wat die masseuse voor mij had gedaan. ik ben op de bank gaan zitten en ben lekker weggedommeld. ik was er 2 uur. ben de volledige 2 uur bezig geweest om adem te happen. van begin tot het einde. Nie was overal mee bezig op een lekkere manier. zij zorgt ervoor dat als je klaar komt het ook uit je tenen komt. man oh man het is dat ik getrouwd ben en geen bij vrouwen mag dus dan maar wat vaker naar baan mai om Nie te ontmoeten. zorg dat je fris en fruitig er bij loopt neem geen nare luchies mee wees beleeft naar de masseuses toe en dan kan er een hoop. volgende week ga ik voor de verlenging ga maar wat extra lege flessen weg brengen om van 2 uur 3 of meer uur te maken. Nie is iets aparts en als je haar behandeld met respect dan word er veel gelachen en jij word niet vergeten. als zij jou niet tot een hoogte punt kan brengen is zij kwaad op zich zelf en voelt het voor haar of zij heeft gefaald in haar werk. op de schaal van 1 tot 10 geef ik haar een 13 van geluk

Commentaar

Nie brengt de van oorsprong Oosterse tantrische massage is de massage van het geduld, verdieping en verfijning, het loslaten van dwang en urgentie, het loslaten van het nu… De subtiele, tedere aanraking van uw masseuse zet uw zintuigen op scherp en brengt u als het ware in een staat van extase. Het daarop volgende zorgvuldig bespelen van de erogene zones zoals de nek, het gevoelige gebied rond het middel, de knieholtes, de binnenkant van de dijen, de tepels zorgt ervoor dat de seksuele energie zich door uw hele lichaam verspreid. De enorme energie en het intense erotische genot die door deze massage worden opgewekt zullen u nog lang doen nagloeien! De eerste keer dat ik bij Nie was is geweest op 24-12-2017 ze heeft mij in ieder geval niet los gelaten. We zijn nu een paar weken verder en ik heb met haar samen al een 12 uur door gebracht. Man oh man met wat zij bij mij los maakt geeft zoveel voldoening dat ik haar bijna weeklijks zie. één ding weet ik wel als je waar dan maar ook binnen loopt voor een massage kom dan niet naar binnen met IK moet iets presteren. de dame geeft aan wat wel kan en wat niet. met Nie weet je in ieder geval tenminste ik dan dat je een gast bent die in de watten word gelegd. vanaf het momentum dat je van haar diensten gebruikt maakt krijg je ook de aandacht. wees respect vol naar haar toe. hou er rekening mee als je voor een uur komt is het ook een uur maar dan wel een uur waar je ook volledig een uur aandacht krijgt. gelukkig ga ik er meestal 2 uur omdat ik geen genoeg kan krijgen van wat ik het eerste uur heb mee gemaakt. ze is Thaise maar soms zo oer hollands in haar uitspraken. we praten en lachen veel. hebben respect naar elkaar toe. ze brengt je naar een HE wat uit je tenen kan komen als je opgaat in wat zij brengt. zij geeft je een gevoel alsof dat jouw honger gestild wordt door een happy meal :-) die je gezamelijk op eet. zij is een mooi mens die je weinig tegen komt in het leven. Nie geeft mij voldoening en aandacht die er niet altijd thuis is en als die er thuis wel is dan is een bezoek aan Nie het toetje. Jammer genoeg niet het dagelijkse toetje. gelukkig voor mij is de massage salon waar ze werkt maar 10 minuten bij mij vandaan.

Commentaar

Na de recensies hier was mijn interesse in Nie gewekt. Op een vrije zaterdag een afspraak gemaakt en naar Den Haag gereden. Parkeren is geen probleem (tot 18.00u gratis) en na aa bellen gaat de deur snel open. Direct naar boven gelopen waar ik werd ontvangen en verzocht even in de wachtruimte plaats te nemen. De deur werd netjes achter mij dicht gedaan zodat ik geen andere gasten heb gezien. Na even wachten kwam Nie mij ophalen. Een mooie vrouw met een zeer prettige uitstraling. Door haar houding voelde ik me direct op mijn gemak. Gekozen voor de tantra massage en gedoucht in de kamer. Gaan liggen op mijn buik en een heerlijke massage gehad waarbij Nie direct ook mijn ballen en bilnaad mee nam. Toen ik mocht omdraaien masseerde ze mijn pik met haar handen, met haar voeten en gleed ze met haar kut heerlijk erover heen. Na een klein half uurtje kwam het al tot een heerlijk orgasme. Daarna ging ze verder met het heerlijk masseren en vroeg ze nog of ik klachten heb. Toen masseerde ze vakkundig mijn rug en schouders tot uiteindelijk het uur voorbij was. Ze vroeg toen nog of ze nog een keer mijn pik moest masseren en tot mijn spijt hoorde ik mezelf nee zeggen. Waarom mag Joost weten.:-)

Na afloop weer gedoucht terwijl Nie het bed verschoonde. Daarna sprong ze zelf onder de douche en begeleidde ze me naar de trap.

Een zeer fijne ervaring die ik iedereen kan aanbevelen!

Commentaar

Voor het eerst op dit adres geweest. Had de recensies van Nie gelezen en een afspraak gemaakt. Nou dat was met de neus in de boter gelijk. Mooie vrouw en goed verzorgd. Eerst een uur afgesproken. Ze opende gelijk subtiel de aanval met veel olie. Na 10 minuten had ik het zo naar mijn zin dat ik gelijk een 2e uur erbij boekte. Prostaatmassage kan ze zeer goed, wel met goede hygiëne, weer een pluspunt. We zijn 1 uur en 45 minuten in de weer geweest en toen hield ik het niet meer. Het laatste kwartier heeft ze me nog een zachte (kriebel) massage gegeven, heerlijk.

Samenvattend: aanrader!! Na afloop nog een leuke fooi gegeven (kwam boven op het bedrag in recensie), had ze meer dan verdiend. Het is echt een schatje die haar best doet om het je naar de zin te maken: hulde ! Ik kom hier weer terug.......

Commentaar

Ik had mijzelf weer eens voorgenomen om een relax moment van de dag te ondergaan. Waar kan je dat nu beter gaan doen dan aan de Schimmelweg 413 in Den Haag. Gezien ik daar vaker kom omdat het maar 10 minuten van mijn huis ligt is er toch een dame die steeds mijn aandacht trekt. Deze dame is klein van stuk (zoals bijna elke Aziatische dame) en heeft nog steeds de aantrekkelijke glimlach van het leven. Moet jij je zelf eens voorstellen. Iedere dag en meerdere keren per dag een massage geven. Ik heb bij haar nog geen één keer gezien dat ze het vervelend vond. Altijd maar die bijzondere glimlach. We spreken af waarvoor ik kom. Na het betalen de douche en het plaats nemen op het bed. We beginnen altijd ff met een gesprek en soms een gebakje om wat te vieren van het leven. De massage cq de afgesproken diensten beginnen. Na eerst grondig met strelingen bewerkt te zijn komt de olie eraan te pas. Die wordt verdeeld over alle plekken waar het niet zit als je op je buik ligt. De intentie waar dit mee gebeurd geeft zoveel rust en energie dat je, je per minuut beter gaat voelen. En ja de erogene zones worden niet vergeten. Je kan en mag daar intens van genieten. Het is aan jou zelf hoe lang het duurt. Op een gegeven moment word je verzocht om de andere kant van jezelf te tonen. Bij het omdraaien steekt er altijd een vlaggenmastje de lucht in. Daar weten de masseuses altijd raad mee. Het wordt pas echt goed als jij zelf jouw gedachten of drang achter wege laat en de masseuse haar werk laat doen. Wat wij als man allemaal niet kunnen met ons vlaggenmastje wordt in het dagelijks leven iedere keer weer als een nieuwe bladzijde in het grote boek bijgeschreven. Dat zijn de bekende verhalen. Leuker wordt het en dat is mijn ervaring als je de dingen uit handen geeft. Eigenlijk is het leuker als jij je zelf over geeft aan de masseuse. Geloof mij nou die weet wel raad met dat mastje. Terug naar de ligging op mijn rug. De goedlachse dame met de naam Nie weet alles goed aandacht te geven. De B2B is niet zo aan mij besteed dus glijden haar handen van teen tot top over het lichaam. Je merkt dat als je met wederzijds respect met elkaar omgaat het net even wat lekkerder aanvoelt. Wat Nie bij mij naar boven brengt kan ik als volgt omschrijven. Je bent moe zit op een bankje aan het strand achter glas. Daar schijnt de zon op. Je voelt aan en weet dat je zit weg te dommelen door de warmte en de rust. Uit eindelijk wordt sloom wakker met de vraag waar ben ik. Kijk en dat weet Nie elke keer weer bij mij te bewerkstelligen. Zij heeft voor mij altijd die glimlach en is pas tevreden over haar werk als ze aan je kan zien dat jij tevreden bent. Hou er wel rekening mee dat de masseuse altijd bepaalt wat wel en wat er zeker niet gebeurd. Binnen kort keer ik wederom bij Nie aan om te mogen genieten van de aandacht.

Commentaar

Baan Mai Den Haag NIE

kan iemand me informeren waar deze bijzonder kundige masseuse is??
                      bij voorbaat dank

Commentaar

Had gebeld en ze zeiden dat ze gestopt was

Commentaar

ja, dat bericht had ik ook gekregen, maar misschien is ze elders aan het werk gegaan.en dat vertellen ze uiteraard niet.
                          als ze echt gestopt is wens ik haar het allerbeste en bedankt voor de fijne tijd.

Commentaar

Voor Den Haag werkte Ni in Leiden. Thaise massage, Oude Singel....Misschien teruggegaan?

Commentaar

Bestaat die salon nog in Leiden? Jaren geleden was dat mijn vaste adres, ik was er kind aan huis. ;-)

Commentaar

Gevonden de dame Nie die bij Baan Mai werkte aan de Schimmelweg is verhuisd naar Lila Thai in de Kempstraat te Den Haag. Gelukkig voor mij is dat nog dichter bij huis zodat ik de afstand lopend kan afleggen. Daar aan gekomen was ik verrast om Nie daaraan te treffen. Mijn keus uit de dames was dus zeer snel gemaakt. Ik besprak met haar de massage die ik wilde ondergaan. Ik kwam uit op de Tantra massage. Na het betalen en douchen begon de massage op de buik. Zij begon met de warme olie over mijn huid te verdelen. Het voordeel van de warmte is dat je op je gemak wordt gesteld. Dit geeft lichamelijk een extra dimensie van warmte en rust. Nie is een dame die dit uitstekend kan brengen. Zij heeft de rust en de kalmte over haar zelf om dit ook over te brengen. De tantra massage is ook iets van een opbouw. Nie zorgt ook voor die rustige opbouw. Nu kan je als vent daar liggen met de drang wanneer mag ik mij nu omdraaien om wat te lozen of je kan Nie haar gang laten gaan. Het laatste deed ik dus want ik weet wat Nie te weeg kan brengen. Zij weet jouw precies te brengen naar waar jij wil zijn. Echter de weg daarnaar toe is zeer belangrijk. Bij Nie merk ik dat de opbouw daarnaar toe het makkelijkste is als je alles over je heen laat komen. Zij brengt een gevoel over van dat je lekker in je luie stoel zit met een versnapering (biertje bij de hand) de tv aan waarvoor je bijna in slaap valt en dan wakker schrikt met het gevoel van bevrijding die uit je tenen komt als of je lichaam iets loslaat van bevredigging. Nie past perfect in dat plaatje. Laat haar de massage brengen. Zorg dat jij jezelf eigenlijk over draagt in haar handen. Als je kan genieten van wat zij brengt laat dan alle andere gedachten los. Zo kan je nog intenser genieten van wat zij voor elkaar krijgt. Ik ben blij dat ik haar weer gevonden heb. En nog dichter bij huis ook.

Commentaar

Hai, ja de salon bestaat nog. Heel vreemd dat er nooit een recensie wordt geschreven....Joy, Bo zijn nog steeds aanwezig.

Commentaar

verhuist naarDen Haag, Kempstraat 91-93, Lila Thai Massage

Commentaar

dat is niet duur een tantra massage voor 1 euro of s dat een foutje

Commentaar

goed opgemerkt thaisnoep wat denk jij nau zelf vele mensen kijken mee en je moet niet alles verraden

Commentaar

Aan het werk...
                                        X