Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Zwolle, Korte Kamperstraat 29, Pepper's Massage, Yvon

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zwolle, Korte Kamperstraat 29, Pepper's Massage, Yvon

Dat was een plezierige verrassing. Yvon, een wat gereserveerd dametje beneden bij t voorstellen. Maar ze werd wild, super opgewonden en heerlijk sexy toen we even bezig waren. Vol overgave zoenen, ze liet zich gretig beffen en pijpte even gretig... Heerlijk een drietal standjes doorgenomen en nog prettig even na liggen praten. Ik kom haar nog wel eens opzoeken!

Re: Zwolle, Korte Kamperstraat 29, Pepper's Massage, Yvon

Vorige week naar Peppers getogen. Hoewel de verleiding groot was om een mooi slank jong meisje te kiezen toch gekozen voor een wat oudere dame genaamd Yvon(ne)
    Heb er geen spijt van gekregen. Zo rustig als ze is bij het voorstellen zo wild is ze op de kamer. Exact zoals Hagrid het omschrijft.
    Als ik in de buurt van Zwolle ben ga ik nog wel een keertje weer bij haar langs.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 14-04-17, 08:15.

Commentaar

Bij Peppers wel eens gekozen voor Yvon, geen spijt van, ze is op de kamer actief en in voor alle standjes en je krijgt waar voor je geld.

Pijpen, beffen, alle standjes geprobeerd en ze kan zelf ook lekker komen als je het treft.

Commentaar

is pijpen zonder condoom?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ggd Bekijk bericht
          nee, pijpen is met condoom.
          Je kunt het vragen maar denk dat zij het niet doet, is ook wel verstandig van haar en veiliger.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ggd Bekijk bericht
            Ze likt wel je ballen en de stam van de penis. Echt pijpen is inderdaad met condoom. Was vorige week weer eens in Zwolle, maar toen was Yvon helaas niet aanwezig. Weet iemand op welke dagen ze werkt? Op de website van Peppers wordt je niet veel wijzer wie wanneer werkt.

Commentaar

Aan het werk...
            X