Nijmegen, Voorstadslaan 4a, Massagewereld, Roos / Melinda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen, Voorstadslaan 4a, Massagewereld, Roos / Melinda

een maand geleden bij massagewereld een massage door twee dames gevraagd. Eerst kwam Melinda die mij heerlijk aftrok voordat we begonnen. Na een heerlijke massage van een half uur kwam mijn absolute favoriet Roos erbij. Heerlijk om door twee naakte dames, duo penottie gemasseerd te worden. Na een kwartier vertrok Melinda en was ik alleen mer Rooos. Roos is een prachtige meid met een lekker klein lichaam, perfecte billen en prachtige ogen en heel mooi weelderig haar. Ze liet me uiteindelijk weer heerlijk klaarkomen.

Re: Nijmegen, Voorbijlaan 4a, Massagewereld, Roos / Melinda

Gisteren voor het eerst afgereisd naar Nijmegen. Ik was nooit eerder bij de MassageWereld geweest.

Vooraf een afspraak gemaakt met Roos, zag er leuk uit op de website (en dat is ze ook). met een vermelding "Het liefst geef ik olie massages, de Nuru massage, de Body to Body Intensive met zelfs 2 hoogtepunten!" Dat sprak mij aan.

Bij het maken van de afspraak kreeg ik al te horen dat de Nuru massage niet mogelijk was en daarom gekozen voor de Body to Body Intensive.

Na uitgebreid gedouched (15min) te hebben gingen we op bed liggen. In afwachting wat er komen gaat... Na wat strelen en 15min met haar billen over mijn billen en bovenbenen gevreven te hebben mocht ik omdraaien en werd het iets spannender. De laatste 10min waren intens...

Al met al... 2e hoogte punt niet gekregen, massage viel mij tegen, zeker de meerprijs voor de "Intensive".
    Dit is een standaard tantra in Wenum-Wiesel.

Het was mijn eerste keer daar... en daar blijft het voorlopig bij.

Commentaar

Aan het werk...
    X