Haarlem, Rijkstraatweg 86a, Sukhsant, Fah

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Haarlem, Rijkstraatweg 86a, Sukhsant, Fah

Vanavond voor het eerst naar een massagesalon gegaan.
    Wel vantevoren het een en ander opgezocht en gelezen en zodoende kwam ik terecht bij Thai Massage Sukhsant.
    Op de website staat al aangegeven dat er niet moeilijk gedaan wordt over happy endings, op welke wijze bepaalt echter jouw portemonnee.
    Afijn ik naar binnen en de deur is gewoon open gelukkig, eenmaal binnen wordt ik begroet door een vriendelijk en wat oudere thaise dame. Ze bied je een plek aan en geeft een tijd hoe lang het nog kan duren. Onder het genot van een drankje krijg je zowaar een menukaart in je handen waar je kan aangeven wat voor type massage je wilt ondergaan.
    keuze staat vrij..in feite komt het neer op wel of geen seks.
    Ik was niet voor niks een end gereden en ik wilde het weleens meemaken dus ik voor de b2b+extra.
    Toen werd ik voorgesteld aan de dame die mij ging masseren en ze leidde me naar een kamer die er heel netjes uitzag. Als eerst wordt er verzocht om te douche, weliswaar in een hele grote douchecabine en je krijgt een frisse en schone handdoek.
    na het douche moest ik op me buik komen liggen en begon de massage dit werd opgebouwd en na wat plagerig met haar vingers over je rug heen te gaan komen de borsten erbij, niet lang erna ging het condoom om en begon ze wat plagerig rond mn anus te kietelen en vroeg of ik dat lekker vond, nou voor alles een eerste keer dus ook dit toegelaten en met een handschoen begon ze lichtjes te drukken en penetreren terwijl ze me aan het pijpen was. Het condoom was nogal dik naar mijn gevoel want voelde weinig behalve die vingers in mn hol. Nadat het vervelend begon te worden overgegaan naar de seks..man wat een kracht zit daar beneden. Ik was op een gegeven moment al over mijn hoogtepunt heen maar ze bleef toch door proberen. Later met wat aanmoediging zelf maar afgemaakt maar dit was absoluut niet haar schuld.
    Nadat ze zelf gedoucht had mocht ik de olie en sappen van me afspoelen en kwam ze bij me zitten om wat na te kletsen terwijl ik me aan het afdrogen was. Nog even haar naam laten spellen en zo mijn exit gemaakt. Dankje voor een goede ervaring Fah!
    Laatst gewijzigd door Rodox; 08-04-16, 07:48.
Aan het werk...
X