Zwolle, Willemskade 11, Massagesalon Kim, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zwolle, Willemskade 11, Massagesalon Kim, Algemeen

Open van maandag t/m zaterdag geopend van 11u tot 22u en zondag van 12u tot 22 u.
    J'aime La Vie is gelegen nabij het centraal station van Zwolle en op 5 minuten afstand van de Ijsselhallen.
    Het adres is : Willemskade 11. 8011 AC Zwolle .
    Alleen betaald parkeren maar tegen inlevering van het bonnetje worden de kosten vergoed.

Website http://www.massages.nu
    Laatst gewijzigd door Rodox; 07-03-16, 13:43.

Deze salon is niet meer actief?

Commentaar

Ja hoor nog steeds actief. Alleen niet meer onder de vlag van Kim Massages, maar nu met nieuwe eigenaar. Zie jaimelaviezwolle.com
      Veel plezier

Commentaar

[FONT=Calibri]Beste Mensen[/FONT]

[FONT=Calibri]Wil op deze manier mijn ervaring met jullie delen over J´aime la Vie te Zwolle.[/FONT]

[FONT=Calibri]Kom regelmatig daar en heb dan voor mij een aantal voorkeursdames, t.w. Rachel, Bianca en Natacha.[/FONT]

[FONT=Calibri]Jammer dat Samantha daar niet meer werkt.[/FONT]

[FONT=Calibri]Sinds er een nieuwe eigenaar is, is er een heleboel voor mij ten goede veranderd. Het is een luxere massagesalon geworden, zelfs met sauna en op de grote kamers zowel een bad als douche gelegenheid. Er zijn heerlijke bedden geplaatst en er worden ook VIP arrangementen gegeven, als je even meer de tijd hebt om langer van een massage te genieten.[/FONT]

[FONT=Calibri]Vroeger moest ik voor extra´s bij de dames vaak € 100,00 of meer neerleggen om seks en etc. te krijgen, dit heeft de nieuwe eigenaresse ondervangen door een maximum te betalen limiet bedrag in te stellen van € 50,00.[/FONT]

[FONT=Calibri]De nieuwe eigenaresse vind het ook belangrijk om te weten als het niet naar je zin gaat om dit dan persoonlijk of per email te melden, dit staat ook op elke kamer vermeld. Ze geeft ook aan dat er niet gezien kan worden, wat er op de kamers gebeurd, maar ze wil niet dat de dames haar ideeën hoe ze de zaak wil draaien niet uitvoeren. Ze wil tevreden klanten hebben en niet klanten die geldelijk worden uitgekleed. [/FONT]

[FONT=Calibri]De Erotische massages welke gegeven worden zijn ook echte massages met body to body en een uitstekend uitgebalanceerde Happy end, welke in prijs zijn verlaagd voor een uur tot € 100,00.[/FONT]

[FONT=Calibri]Bianca is een gezellige praatster en in de omgang een gezellige meid. Jammer dat ze niet meer dagen werkt en per week alleen 2 dagen op de zaak aanwezig is.[/FONT]

[FONT=Calibri]Bij haar afwezigheid ben ik nu ook een paar keer door Rachel en Natacha ontvangen , waarover ik persoonlijk ook prettige en mooie ervaringen aan heb over gehouden. Ja, voor mij is het elke keer een echte ontspanning als ik daar ben geweest en beveel het aan andere klanten ook aan om het hier eens te proberen.[/FONT]

[FONT=Calibri]Hopende mijn ervaring goed met anderen te hebben gedeeld, [/FONT]

[FONT=Calibri]Groetjes.[/FONT]

[FONT=Calibri][SIZE=3]Jan[/SIZE][/FONT]

[FONT=Calibri][/FONT]

Commentaar

Natacha is een leuke meid. Een beetje wereldvreemd en niet echt masseren. Meer kroelen, maar elke Euro waard

Commentaar

Aan het werk...
          X