Arnhem, Bloemstraat 53, Manora Thaise Massage, Noen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Bloemstraat 53, Manora Thaise Massage, Noen

Ben twee maal bij Kinnaree massage geweest in Arnhem voor ontspannen olie massage. Staat niets over sex op de site, dus ook niet mijn insteek. Twee uurtjes van te voren gebeld. Nette ontvangst, direct naar een kamertje. Ben 1,5 uur door werkelijk prachtige Noen helemaal gemasseerd met olie. Ik geheel naakt, zij geheel aangekleed. Geen erotische sfeer of uitdaging (zocht ik dus ook niet daar). Gewoon heerlijk professioneel het hele lijf laten masseren. Muziekje aan, kopje thee, kaarsje aan. Tegen einde van de uitstekende massage vroeg Noen of ik ook penis massage wilde voor € 50,- extra. Heeft ze heerlijk gedaan met beetje anale stimulatie, zonder er een al te (nep) geil feest van te maken. Was in deze setting eigenlijk logisch dat dat deel ook werd gemasseerd, want werkelijk alle andere delen van mijn lijf kregen ook royale aandacht. Niet aan haar gezeten (leek wat ongepast) en niet gevraagd om meer. Eigenlijk ging het allemaal in een respectvolle omgeving. Vond dat wel zo aangenaam op dat moment. Geen erotische massage-tent, maar leuke extra als je een goede thaise ontspanningsmassage kunt waarderen.

Zie ook: http://www.kinnareemassage.nl/

Re: Arnhem, Rijnkade 141, Noen

Heb me laatst ook door Noen laten masseren. Het is een heel mooi meisje. Ik wist dat ze ook wel een HP geeft terwijl het daar niet mag. Haar normale massage is echt goed. Voor het speciale werk vraagt ze €50 extra en dat is veel te veel. Ze begon onstuimig aan mijn penis te trekken. Niet echt fijn. Weinig sensueel. Als ik dat vergelijk met wat je voor die prijs bij Carpe Diem of Massagewereld krijgt, dan is dit een schande. Ze zien me voorstellen een normale Thaise massage wel terug. Maar happy endings laat ik liever aan de profs over.

Commentaar

Aan het werk...
    X