Den Haag, Rijswijkseweg 125, Dawrung, Tip

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Rijswijkseweg 125, Dawrung, Tip

Gistermiddag weer eens naar Purmerend afgereisd voor een massage. Ik werd verwelkomd door Tip en mij ook door haar laten masseren.
    Ze bouwde de massage lekker rutig op. Aangekomen bij het btb gedeelte wordt ze echt supersonisch. Wat een heerlijke ervaring. Kortom weer lekker relaxed op huis aan.

Purmerend Heaven Thai Netwerk 49 Tip

Hallo medewandelaars,

Afgelopen zaterdag naar Heaven Thai in Purmerend geweest.
    Gelukkig geen monteurs van de garage beneden op de stoep.
    Trap op en werd meteen welkom geheten door een vriendelijke dame.
    Het is een nette schone tent. Ruim van opzet.
    Ik kon kiezen uit 5 dames.
    Ik had al veel over Joy gelezen maar toch voor Tip gekozen.
    Een mooie lieve vrouw van rond de 36 jaar.
    Tip stelde mij meteen op mijn gemak. Spreekt goed Nederlands en lacht veel.
    De kamer was mooi en schoon. Luxe badkamer op de gang.
    Eerst op mijn buik een heerlijke goede massage gekregen die vlekkeloos overging in teasen.
    Daarna omdraaien. Tip heeft een heerlijk lichaam met twee grote mooie tieten.
    Dit aanblik was al genoeg voor mij om vanzelf te gaan steigeren.
    Haar massage daarna was meer dan heerlijk. Tip gebruikt handen en voeten tegelijk.
    Een HP liet dan ook niet snel op zich wachten. Daarna nog lekker gezichtsmassage gekregen en nog wat gebabbeld.
    Herhalingsgevaar zeer groot.
    Uur helemaal vol gemaakt.

Commentaar

Re: Purmerend, Netwerk 49, Heaven Thai, Tip(uitstekend)

het was gewoon goed

Commentaar

Is tip er alleen in het weekend ? Ik kom daar al een tijdje, maar heb haar nog nooit gezien ?

Commentaar

Ja, alleen in het weekend.

Commentaar

TIP
            ...is er normaal op vrijdag - zaterdag - zondag.

groeten en gegarandeerd veel plezier.

Commentaar

Ben ff geweest. Het was best ok, alleen Ann blijft hier toch op nummer 1 staan wat mij betreft.

Commentaar

Geen website, wel info bij bijvoorbeeld de firma google:

http://thaisemassage.chinese-massage...-thai-massage/

Commentaar

Op zaterdag voor het eerst naar dit massageadres geweest. Ik werd ontvangen door Tip. Andere dames werden niet voorgesteld. Haar gezicht is iets ouder dan de rest van haar lichaam. Dit is mooi, slank, zacht Gevraagd om een zachte massage. Het was een heerlijke ervaring. Ze besteed veel tijd aan de achterkant van het lijf en als ze eenmaal aan de voorkant begint gast de aandacht al snel uit naar de edele delen en deze aandacht werd zeer gewaardeerd.

Commentaar

Een paar weken geleden in het weekend naar Nederland gemoeten voor zaken en wilde wel eens de Nederlandse Thaise dames vergelijken met de Belgische. Op basis van de referenties even rond gereden naar Purmerend en voor Tip gekozen.

Prachtige en mooie dame, zeer goede massage, maar B2B en het erotische gedeelte waren subliem, waarbij het hoogtepunt zo lang mogelijk werd uitgesteld (zoals ik gevraagd had).

Bij het weggaan nog een mooie Tip aan Tip gegeven, die ze met een mooie glimlach in ontvangst nam. Ik mocht altijd terugkomen want ze was dat niet gewoon van haar Nederlandse klanten. Ik zou wel willen, maar het spijtig genoeg zo ver weg.

Commentaar

kom net bij tip vandaan en wat hiervoor verteld wordt is gewoon waar de massage is echt goed en ook het erotische gedeelte is prima verzorgd ik ga hier zeker vaker naar toe alleen moet ik dan kiezen tussen tip en joy en dat is wel lastig het zijn allebei heerlijke dames
                      poeltje

Commentaar

Na een regenachtige dag mijzelf beloond op een massage....eerder al keer bij Amy geweest en na de verhalen hier had ik Jo en Tip op mijn lijstje staan. Joy werkte niet in het weekend maar Tip wel. Werd ontvangen door een dame die geen Tip was gevraagd naar Tip na een minuutje kwam ze in mooi zwart jurkje bracht ze me naar de kamer. Gezicht ziet er wat ouder uit maar vroeg naar me wensen, slowly on the end

Uitgekleed en mocht even wachten voor ze weer terug kwam, dat duurde wel even maar hopelijk de moeite waard...

op me rug lekkere massage, waar ze zich na 20 minuten van haar kleding onttrok en met haar borsten en billen over me heen gleed, na half uur omgekeerd en kon eindelijk haar lichaam zien! wat een mooie (siliconen) tieten, stevig!!!

wat kan Tip ontzettend tease, me lul steeds langs haar poesje, en mag overal aanzitte, vraag me haar lekker te beffen en dus gedaan....na 15 minuten uitstellen heerlijk tussen haar borsten gekomen....mmm wat was da t geil!

ze ziet er wat ouder uit maar massage was top!

Commentaar

Afgelopen week weer naar Thai Heaven geweest.
                          Weer voor Tip gekozen omdat ik eerder bij haar was en dat maakt het dan ook weer echt "Thai Heaven".
                          Ze herkende mij meteen en begroette mij met een dikke zoen.
                          Tip is iets ouder dan de andere meisjes maar heeft een goddelijk mooi lichaam en veel ervaring.
                          Ze stelt je snel op je gemak en is heel lief. Ze was weer heerlijk
                          Zeurt niet om extra geld en maakt het hele uur vol.
                          Veel teasen en humor. Ondertussen een echt goede massage.
                          Geleidelijk naar een spetterend HP.
                          Na afloop samen gedoucht.
                          Als je Tip met respect behandelt krijg je veel terug
                          Na Tip weer met een happy smile naar huis.
                          Aanrader

Commentaar

Mijn ervaring toch echt slechter dan bovenstaande verhalen
                            afgaand op de recensies een afspraak voor Tip gemaakt. Ze heeft inderdaad een heel mooi lichaam, maar de massage vond ik erg oppervlakkig en ik kreeg geen klik met haar.
                            waarschijnlijk heb ik haar op een minder goed moment getroffen.
                            Maar ik denk niet dat het nog eens probeer of ze volgende keer beter haar best wil doen

Commentaar

Re: Purmerend, Netwerk 49, Heaven Thai, Tip

Vandaag na lang afwezig te zijn weer eens naar Heaven Thai geweest.
                              Werd ontvangen door Tip,en dat was een fijne kennismaking.

Afgesproken een massage,die stevig uitgevoerd werd.
                              Daarbij werden mijn uitstekende onderdelen weer heel prettig behandeld.
                              Na 15 min. kwam de vraag voor meer.
                              Dat was netjes want mijn ervaring daar is dat de opties aangeboden worden als er een half uur of meer voorbij is.
                              Gekozen voor n orale verknettering voor de meerprijs van 30 euri waarbij ze op mijn verzoek tussen mijn benen bleef liggen.
                              Ik vindt het supergeil om haar bezig te zien.

Pijpen doet ze heel lekker en vergeet zeker de ballen niet in haar enthousiasme. Ik moest haar even waarschuwen want anders kwam de proteïnelading in haar mond terecht,en dat was niet afgesproken.

Dit was weer een ervaring om niet te vergeten.

Commentaar

alles is al gezegd over tip het is en blijft gewoon een heerlijke vrouw waar je voor terug komt ze laat je lekker genieten en doet precies waar je voor komt gewoon even alles vergeten dit is echt een topper
                                groet poeltje

Commentaar

Purmerend, Netwerk, Tip

Vandaag deze salon weer eens bezocht,en gekozen voor Tip.
                                  Wilde eigenlijk Nana weer zien maar die was er niet,en het was onduidelijk of zij al weer terug was.
                                  Tip is echter altijd een goede keus.
                                  Ze deed haar massage met veel aandacht en heeft er altíjd
                                  plezier in.
                                  Je mag haar aanraken en met de vingers naar binnen is geen extra optie bij haar.
                                  Haar zachte hand zorgde voor een ontlading over haar lichaam.

Commentaar

Vandaag een bezoek gebracht in de nieuwe salon in zwanenburg,
                                    er was maar 1 dame beschikbaar en dat was Tip.
                                    Tip is een lieve vrolijke verschijning die half nederlands, half engels spreekt. het is een mooie dame met een prettig lichaam met mooie grote borsten (volgens mij met een beetje hulp van een dokter)

de nieuwe salon ziet er prima uit op een rustige locatie aan een industrieterrein er is volop gratis parkeergelegenheid voor de deur en in de buurt. je moet aanbellen bij de voordeur (aan de achterkant van het gebouw zit nog een ingang maar dat is van een zaagbladenbedrijf)
                                    bij binnenkomst keurig een glaasje drinken gekregen en gelegenheid voor een frisse douche. Tip wil graag vooraf afrekenen 50 Euro. (is volgens mij goedkoper als het destijds in Purmerend was). vervolgens zet ze een ipad neer met een rustgevend muziekje en begint ze aan de massage. ze liet in eerste instantie slipje en bh'tje aan, maar na een paar minuten deed ze die ook uit (ik had er niet over gevraagd ze deed dat uit eigen initiatief) ze vraagt netjes of je een harde of een zachte massage wil en waarschuwde ook dat de harde massage als pijnlijk kan worden ervaren. ik koos toch voor de hare massage en ik vond het een prima massage. toen ze vroeg om me om te draaien was kleine Nick al redelijk opgewarmd. dit maakte zij vervolgens prima af. na de rommel te hebben opgeruimd vervolgde ze de massage en kon ik nog even douchen om de olie af te spoelen.
                                    al met al een prima ervaring en voor herhaling vatbaar.
                                    (nieuwe adres is al eerder gecommuniceerd (volgens mij zwanenburgerdijk 381))

Nick

Commentaar

Ben vaak bij Tip geweest. Heerlijke dame die onwijs goed masseert. Ze masseert niet alleen
                                      je rug en benen maar neemt ook de tijd voor billen en bilspleet.
                                      In het begin heeft ze nog haar kleren aan maar halverwege heeft ze dat toch stiekem uitgedaan.
                                      Bij de voorkant is ze lekker plagerig en is ze niet bang om haar over te geven.
                                      Ze laat zich net zo makkelijk likken en doet dat hetzelfde bij degene die ze masseert.

Hoogtepunt is altijd geweldig bij haar, helemaal naar toe gewerkt.

Ook een paar keer intiem geweest en niets is dan te dol. Houdt van stevig vrijen en lijkt
                                      het zelf ook lekker te vinden. Tijdje nu niet bij haar geweest maar werkt alleen in het weekend.

Hoop haar snel te zien of anders Joy. Misschien een keer met beide maar weet niet of ze dat doen.

Commentaar

Ze is al goed beschreven door mijn voorgangers, dus, om kort te zijn,

Gewone massage, gemiddeld
                                        Erotische massage, goed en plagerig opgebouwd
                                        Intiem, het was wel erg lekker, ik ben zelden zo lekker bereden, en ze melkte me gewoon leeg!

Herhalingsgevaar = groot!

Commentaar

Re: Zwanenburg, Zwanenburgerdijk 318, Heaven Thai, Tip

Oorspronkelijk geplaatst door skrpina
                                          Weet iemand misschien waar Tip terecht is gekomen, na sluiting salon in Zwanenburg?
                                          Ik las pas dat alle dames van Siam Smile naar hun tweede vestiging zijn verhuisd:

Lotus Thai
                                          Aalsmeerderweg 477
                                          1432 ED Aalsmeer
                                          06-27377377