Groningen, Oliemuldersweg 6, Salon Delight, Renate

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Oliemuldersweg 6, Salon Delight, Renate

Afgelopen weekend op goed geluk binnen gelopen bij deze massagesalon in Groningen. Was er al eens eerder geweest en Lena is me toen heel goed bevallen. Deze keer was het Renate, een klein, knap meisje die mijn aandacht trok. Kan niet anders zeggen dan dat ik een heerlijke, spannende massage heb gehad van haar. Alles erop en eraan, fluisteren in het oor, alles goed in balans. Zeer de moeite waard! Ontvangst is keurig, salon is wel wat gehorig.

Re: Groningen, Vechtstraat 76, De Massagesalon, Renate (uitstekend)

Eergisteren na jaren weer eens de massagesalon aan de Vechtstraat in Groningen bezocht. Ik was nieuwsgierig of de dames nog steeds zoveel stijl en klasse hadden als enkele jaren geleden.
    Bij binnenkomst had ik de keuze uit 2 dames. Gekozen voor Renate, die mij meteen al opviel door haar jonge en onschuldig ogende verschijning. Precies het typje waar ik op val, een jonge slanke studente, ong. 1,65 lang met roodblond haar.
    Gekozen voor een uurtje waterbed tantra oliemassage. Eerst douchen waarbij ik haar prachtige lijfje kon inzepen en alvast een voorproefje van de body-to-body kreeg. Daarna oliemassage op het waterbed. Ik ben over het algemeen wat steviger massages gewend. Ik zou dit meer een kriebel en tease massage noemen..maar who cares!!! ik kon geweldig genieten van haar prachtig jonge intiem geschoren lijfje en ze wist mijn paal heel subtiel te bewerken en naar een hoogtepunt te brengen.
    We hadden nog 10 minuten over die ze netjes volmaakte door me nog even lekker na te masseren. Waar vind je dat nog!!!

Commentaar

Re: Groningen, Vechtstraat 76, De Massagesalon, Renate(goed)

Weet iemand of Renate nog werkt aan de Vechtstraat? Laatst zei iemand op de chat van hun, dat ik haar zeker eens moet opzoeken. Maar aangezien de profielen van de masseuses ook al in tijden niet meer zijn bijgewerkt en de namen in de chat vaak niet voorkomen in de lijst met masseuses weet ik het allemaal niet meer zo goed. Wie weet of ze er nog is en zo niet, of ze misschien ergens anders is gaan masseren?

Commentaar

groningen, Vechtstraat 76, Renate

Renate top !!

voor mijn werk altijd onderweg, en dan wil je nog wel eens de 'verkeerde' afslag nemen.... nou kom ik nooit in groningen maar ik was daar voor een keer in de buurt dus ik denk, hé. massagesalon op de vechtstraat, een paar dames aanwezig op het moment van binnenkomst, maar die ene kleine mooie lekkere, die kende ik al ! in zwolle massage salon kom ik veel vaker in de buurt voor de 'verkeerde' afslag en daar was ze ineens foetsie gelukkig teruggevonden en lekkerder dan ooit !! Renate wat ben je toch een heerlijke vrouw, girl next door type, mijn smaak dus een dikke 10+ een vrouw om bij weg te dromen, een echte stoute studente, slank maar niet te, babbelt lekker en die ogen !! en dan die wimpers en die mond ! als ik alleen al een uur naar dat koppie mag kijken word ik al rustig en blij. maar dan zet ze je onder de douche gaat er heeeeel dicht bijstaan en begint je jongeheer te masseren terwijl ze allemaal geils in mijn oor fluistert.... oh ja, en dan die lange nagels, niet van die opplak dingen maar gewoon alles puur natuur, zelfs haar voeten zijn sexy, kontje ook van het bovengemiddelde type gewoon van top tot teen overheerlijk lekker dus

gekozen voor de NURU versie, meer plakkerig spul en best lekker maar het gaat me toch om de dame hoor en in speciaal Renate, die maakt het plaatje toch compleet ! wat ik vooral heel leuk vind bij haar is dat ze zo gereserveerd en schuchter overkomt als ze eenmaal haar kleren uit heeft (omdat ze dan ineens klein maar fijn is ?) maar heel zelfverzekerd en stoer en sexy als ze haar lingerie aanheeft met een paar sexy hakken eronder (omdat ze dan nog steeds fijn is maar een stuk groter ?) of ze dat expres doet kan ik niet zeggen, als het gespeeld is dan verdient ze een oscar en als het echt zo is, dan is ze nog liever dan ik al dacht ! the best of both worlds zeg maar, ze is gewoon even van jou helemaal prive een echte GFE en ik vergeet ook altijd alles om me heen als ik in die ogen kijk. en ze blijft ook nog eens diep in je ogen kijken terwijl je spuit, niet zo'n vrouw die op voorhand al afstand neemt en met een tissue in 1 hand klaarstaat om het werkje af te maken en je eruit te schoppen. eigenlijk zou dat bij de deur bij alle dames op een bordje moeten staan, scheelt een hoop teleurstelling

Renate het was helemaal top ! ik ben blij dat ik je teruggevonden heb herhalingsgevaar is weer groot, ik was al aan het afkicken maar dat hoeft nu dus niet meer, alleen jammer dat ik nu weer meer ga omrijden voor het werk en waarschijnlijk mijn maand nog niet op is aan het einde van het geld maar ja, die ogen hé, die zijn het zeker wel waard, en de rest ook !! dikke KUS van je weet wel wie

overigens staat ze ook op speurders: https://www.speurders.nl/overzicht/e...oningen+renate

Commentaar

Re: Groningen, Vechtstraat 76, De Massagesalon, Renate

2x keer bezoek voor mij aan massage salon.
          Renate is een mooie meid die de tijd voor je neemt. Heerlijk zacht en natuurlijk.
          Massage is uiterst lekker en ze zorgt voor een goed uitzicht :-) zodat je je niet hoeft te vervelen.

Een van de betere van deze salon samen met marjon

Commentaar

Ik heb ook goede ervaringen met Renate. Ze heeft een periode in Zwolle gewerkt (salon Willemskade), maar ze is al een tijdje terug in Groningen. Renate is een leuke meid en de massages zijn er alleen maar beter op geworden. In het verleden kwam ze soms wat afstandelijk over, maar nu zeker niet meer.

Commentaar

Helaas niet wat ik ervan verwacht had.

Qua postuur en figuur is Renate een toppertje. Niet te groot, niet te klein, alles erop en eraan. Helaas wel jammer dat je er bijna niet aan mag komen, want elke handeling is al snel te veel of (schijnbaar) ongepast. Je mag nog net de borsten aanraken en dat is het dan ook wel zo'n beetje. Voor de rest erg plichtmatig, klokkijker en vooral functioneel: snel aftrekken en wegwezen.

Commentaar

Een tijdje geleden voor het eerst op bezoek geweest bij deze salon. Waarom weet ik niet, maar ik had er niet zulke hoge verwachtingen van. Heeft ook wat met de website te maken, ik zou zeggen, wat meer foto's en zet je agenda online. Nu moet je eerst bellen of een advertentie van de dames zelf online tegenkomen waarin staat wanneer ze werken.

Nou had ik gekozen voor een nuru massage en ik moet zeggen dat de salon er gewoon prima uit zag, de massageruimte ook erg schoon. De eerdere recensies over Renate haalden me over om een afspraakje met haar te maken. Ze kwam me halen uit de ontvangstruimte en ik ook hier was ik weer blij verrast. Een mooie jonge blonde meid kwam me halen en nam me mee naar de kamer.

Heel even kennisgemaakt en we kregen het al gauw over wat wel en niet tot de diensten behoort. Mocht haar overal aanraken behalve tussen te benen, zoenen doet ze niet, maar knuffelen, strelen, voelen verder allemaal prima. Daarna mocht ik op mijn buik gaan liggen, langzaam bouwde ze de massage op met de juiste aanraking op het juiste moment.

Ze houd er van om telkens even te teasen. Kwam helemaal tot rust. Na een tijdje mocht ik me omdraaien, ook nu bouwde ze het feest weer langzaam op. Strelen en die gladde gel helpt ook echt wel mee bij het plezier. Steeds weer opbouwen en even weer tot rust komen, geweldig. Tegen het eind van de massage werd het steeds geiler en begon ze me ondeugend af trekken. Dat kan ze echt fantastisch, heerlijk klaargekomen met haar lijf om me heen. Heb er nog kippenvel van. Had niet het gevoel dat het een klokkijkster is, we hebben nadien nog rustig gedoucht.

Helaas is ze nu twee maanden op vakantie (september en oktober), maar daarna zoek ik haar zeker weer op. Ben nu ook heeeel erg nieuwsgierig naar de andere jongedames bij deze salon. Binnenkort wil ik Marjon eens bezoeken en hoorde dat er ook een nieuw meisje Iris (iemand al ervaring met deze meid?) is begonnen.

Commentaar

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Sofie

Renate werkt nu met de naam Sofie in Massagesalon Temptation, Staverenstraat 13, Deventer.

Fanoti, moderator
                  Laatst gewijzigd door fanoti; 02-04-17, 12:51.

Commentaar

Deze mooie dame is terug in Groningen. Ze werkt onder haar "oude" naam Renate bij Salon Delight, Oliemuldersweg 6, Groningen. Op Speurders staat een advertentie met haar werktijden.

Commentaar

Onlangs Renate maar weer eens bezocht in Groningen bij Salon Delight (voorheen Merody en later Massera). Renate werkt weer onder haar oude naam, maar het lukt mij niet om dit te wijzigen in de titel. De massage was zoals altijd top. De ontvangst bij Salon Delight is prima. Ruim opgezet en mooie nette kamers. Zeker een aanwinst voor de stad.

Commentaar

Aan het werk...
                      X