Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole

Na alleen nog maar gelezen te hebben hier van de kenner ook een berichtje.

Vorige week bij Nicole geweest en wat was dat lekker. Die meid kan echt lekker masseren.
    Nicole is 37 jaar en ziet er lekker uit voor haar leeftijd. Ik heb in de loop der jaren al heel wat massages gehad en ik moet zeggen; ze weet het goed op te bouwen. Je gaat eerst lekker douchen en daarna mag je lekker gaan liggen. Nicole is er op gericht om het je naar de zin te maken, ze blijft maar teasen tot je er opgewonden van wordt. Met haar lekkere lijfje daarna een super heerlijke body to body, dat was echt smullen. Wat er daarna gebeurde heb ik van mijn levensdagen nog niet meegemaakt, maar was echt lekker. Uitstellen met een hoofdletter U. Nicole ik kom bij je terug!!!

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Nicole(uitstekend)

Woensdag weer naar Boxtel voor een uurtje bij Nicole. Eerst ff douchen en toen weer op mn buikje op de tafel. Ik had deze week ook al met haar gechat op de site van Carpe Diem, dus was de spanning al redelijk opgebouwd. Echt een aanrader als je wil gaan; eerst ff chatten met een meisje. Dus, met mn buikje op de tafel, gezicht richting de spiegel en lekker genieten van de massage en het uitzicht in de spiegel. Nicole speelt daar ook lekker op in, ik genoot alleen al van het kronkelende lichaam in de spiegel. Tussendoor nog een onverwacht plagend handje en het liggen op mn buik werd steeds lastiger. Eindelijk omdraaien. Na een lekkere spiermassage kwam ze nog ff met haar rug naar me toe op mijn buik zitten en begon het erogene gedeelte. Ze begon me te plagen met een onbeschrijfelijke techniek en ik kon ook niet zien wat ze deed. Toen draaide ze zich om en weer verraste ze me met heerlijke plagerijtjes. Ik kan het hier nu wel proberen te omschrijven maar is bijna niet te doen, moet je gewoon meemaken. Zelden zo een intens orgasme meegemaakt. Wordt zeker vervolgd, dank je Nicole

Commentaar

Nicole Carpe Diem uitstekend

ouwe Rocker weer on tour geweest naar Boxtel
      die ouwe ging naar Nicole
      en dat was weer volop genieten en nu is die Nicole morgen 4-10 jarig en zou het ni leuk zijn als we haar een drukke dag bezorgen
      Nicole is 100% hollands met alles erop en eraan
      en kinderachtig is zij ni in haar massages
      heerlijk lijf mooi koppie en gezellige babbel
      dus heren morgen is zij jarig en werkt dan in Oss
      dus gaan

Commentaar

Duo Rachelle/Nicole Uitstekend

jaja ouwe Rocker weer on tour geweest
        Daar het Nicole haar verjaardag was (32 jaar geworden)
        en moest ook hoog nodig eens met Jolanda kennis maken
        dus ik had weer een goede reden om langs te gaan
        dus afgesproken om eens een duo te doen met mijn toppertje Rachelle en Nicole
        onderweg in de trein gezellig zitten chatten op de chatbox http://www.carpediemmassage.nl/chat/
        wat de lange reis toch wel gezelliger maakt !!!!!
        in Oss aangekomen stond de deur al voor mij open eerst kennis gemaakt met Jolanda de lieftallige en strakke gastvrouw (echt een hele leuke gezellige dame )
        gezellig koffie gedronken met gebak uiteraard en met de meisjes zitten kletsen
        tja en toen met Nicole en Rachelle naar de kamer ik mij eerst uitgekleed en toen kreeg ik een striptease van Nicole en Rachelle
        en ik mocht gaan liggen op de lekkere brede tafel en het feest barste los
        mensen dit was zo super HOT (ik wist ni hoe ik het had ) dit was zo'n geile massage
        hoe die 2 dat samen zo doen is echt GEWELDIG en samenspel zoals je zelden meemaakt
        en omdat Nicole jarig was mocht zij ook gaan liggen en kreeg zij van die ouwe en Rachelle een geile massage
        wat ook super Hot was om te doen Rachelle met haar mooie volle borsten over haar rug en nek en ik nam de bilpartij voor mijn rekening
        toen mocht ze zich omdraaien en was haar voorkant aan de beurt ik op mijn knieen tussen haar benen en Rachelle nam haar bovenzijde onderhanden (pfffff wat een mooi gezicht ) dus ging ik haar onderkantje maar onderhanden nemen
        het zag er geweldig uit en het voelde geweldig
        nou daarna mocht ik weer gaan liggen en werd mijn voorzijde onderhanden genomen door deze 2 godinnen
        wie wat deed was ni te zeggen maar kan zeggen het voelde GEWELDIG
        ik kwam ogen en handen tekort 2 geweldige lichamen en 4 ervaren handen dus jullie snappen wel dat het een spetterend eind werd
        mooie Esmee en ondeugende Jolanda kwamen net iets te laat om mij ook te plagen
        ik werd op tafel nog ff lekker goed ingesopt door Nicole en daarna heerlijk met z'n drieen onder de douche als afsluiting
        Rachelle en Nicole dit gaan we zeker vaker doen
        Jolanda bedankt voor je gastvrijheid en Esmee voor je gezellige aanwezigheid en Nicole en Rachelle voor deze GEILE ervaring
        kuffels van die ouwe Rocker xxxxxxxxxxxxxx

Commentaar

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole(uitstekend)

Even getwijfeld of ik mijn comments in de vorm van een recensie zou doen of niet want ik hoop met het volgende ook wat vragen te beantwoorden die ikzelf niet duidelijk kon vinden over 'prostaatmassages'. Na deze alinea komen deze aan bod. Ik kies voor een recensie omdat Nicole een dik compliment verdient. Voor wie mijn relaas over de prostaatmassage niet wilt lezen: skip rustig door naar de volgende recensie maar weet dat Nicole een aantrekkelijke vrouw van inmiddels 38 is, een buikje maar niet dik en ze weet heel goed de plekjes van een man te vinden. Niet alleen masseert ze teder maar ook het body-to-body contact is super opwindend. Beregeil is het als ze bovenop ligt met je pik tussen haar bovenbenen geklemd en dan op en neer gaat. Zelfs een push-up kon er vanaf!

Bij binnenkomst heb ik aan de gastvrouw kenbaar gemaakt dat ik een prostaatmassage wilde proberen. Omdat niet iedereen dat beheerst kwamen twee dames zich voorstellen waaronder Nicole. Omdat ik er geen ervaring in heb dacht ik dat het wel zo fijn/hygiënisch (ook voor de dame) zou zijn als de massage met water en schuim wordt gegeven maar Nicole gaf aan dat dit niet zo praktisch is omdat een dame dan handen tekort komt: immers bij een aqua massage moet je als klant ook worden warm gehouden met water maar met 1 vinger in de kont en 1 hand rond de penis kom je een hand tekort. Logisch dus.

Een massage met een olie (Geurloos en op waterbasis) werd het dus. Ik mocht me vast gaan douchen en Nicole verzamelde de attributen (handdoeken, olie en vingercondooms). Toen alles klaar stond kon ik op mijn buik gaan liggen. Alles ging met plezier en met beleid en na een minuut of 5 werd mij gevraagd om wat hoger op het matras te gaan liggen zodat ik eventueel met mijn kont omhoog kon komen als ik dat lekker zou vinden. Een paar minuten later ging de vinger er voor de eerste keer in. Heel even maar voelde het onwennig maar de kunst is om toch te ontspannen en dat lukte vrijwel meteen. Wat er dan gebeurd is echt uniek. Nicole vond mijn prostaat en raakte 'm met een zachte streling aan en vanaf toen wist ik dat ik dit lekker vond. Al gauw kwam ik wat omhoog zodat ook mijn pik vrij kwam om aangepakt te worden en de combinatie van deze handelingen is echt heerlijk. Ik heb vandaag ook geleerd dat de binnenkant van mijn kringspier ook gevoel heeft en dat dus ook het in- en uitglijden van een vinger in mijn kont best aangenaam is.

na 20-25 minuten mocht ik omdraaien en de hele massage is er afgewisseld. Lekker glijden met body-to-body, enorm gevoelige massage van de penis, zachtjes blazen op de eikel, in mijn nek en in mijn oren en met enige regelmaat toverde Nicole een vingercondoom om haar wijsvinger en... tja... opwinding ten top!

Tijdens de massage is zij de baas op een goedaardige manier. Zij bepaald immers wanneer je klaar komt en als je te vroeg komt dan doet ze het eigenlijk verkeerd. Bij mij voelde ze het perfect aan en vanwege alle stimulans is het een wonder dat ik niet te vroeg ben klaar gekomen. Dus ook dat is perfect.

Vooraf twijfelde ik of het wat voor mij is en had ik, op een eenmalig vingertje voor 2 seconden onder de douche na, nog nooit iets in mijn poeperd gehad. Ik heb geen bi of gay gevoelens maar ik was wel erg benieuwd naar wat er nog meer aan mijn lichaam te ontdekken valt. Ik kan nu achteraf bevestigen dat het écht niet verkeerd is. Ik voel me meer mans dan ooit en ik heb er weer een trucje bij! Mijn anus en prostaat zijn deel van mijn lichaam en het is OK om ook daarvan te genieten.

Wat ik me voorafgaand aan de massage afvroeg is of het wel schoon is etc.? Het is aan te raden om in de uren voorafgaand aan de prostaatmassage te poepen. Panisch dat ik was om ook de dame niet onnodig tot last te zijn, heb ik van te voren thuis ook onder de douche zo goed mogelijk proberen schoon te maken maar tenzij je echt een klysma doet heeft dat weinig zin. De dame houdt er een stinkend vingercondoompje aan over en tegen het einde van de massage is het onmogelijk dat nog steeds al je ontlasting hoog in je dikke darm zit. Een wit laken zou daarom niet smetteloos wit blijven maar ik heb gedurende de massage geen drang gehad en alles binnen gehouden. Ondanks mijn vermoedens is het intiem, lekker en niet heel vies of zo. Als ik moest kiezen tussen een vinger in mn hol of een ongewassen poes likken dan ga ik zeker voor de vinger in mn hol

Moet je ervaring hebben om er van te kunnen genieten? Nee. Dat heb ik ook niet gehad en toch heb ik genoten. Wat wel belangrijk is, is dat je op je gemak bent bij een dame van plezier en dat je goed blijft communiceren met de dame. Ik kan me voorstellen dat een gebrek aan communicatie of teveel spanning maakt dat het geen plezierige ervaring zal worden. Nicole is hartstikke lief en open dus ik heb het getroffen vandaag.

Kun je klaarkomen door prostaatmassage alleen? Ik denk dat het mij (nog) niet zou lukken maar als ik andere ervaringen lees dan is het wel mogelijk en na vandaag wil ik dat ook wel geloven. Heeft iemand tips (via pm) om de mogelijkheden van de prostaat verder te verkennen?

Hoe is het orgasme? Heel intens. Ik had een lange aanloop nodig omdat het voor mij de eerste keer was dat ik klaar kwam met een vinger in mijn kont maar ik ben er van overtuigd dat het alleen maar fijner wordt. Opvallend is ook dat ik me 'leeg' voelde nadien maar niet overbelast. Bij een gewone b2b massage verlies je al je energie in het klaarkomen en als het echt intens is dan is mijn pik ook wel eens gevoelig nadien maar dat ervaar ik nu niet. Ik kan nog wel een keer maar ik ben zo bevredigd dat ik er geen behoefte aan heb. Geweldig!
          Laatst gewijzigd door fanoti; 14-11-12, 21:44.

Commentaar

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole(uitstekend)

Onlangs bij Nicole geweest......
            Kwam er als geboren er vandaan!
            COMPLIMENTEN

Commentaar

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole /Weert Massagewereld Melanie

Afgelopen donderdag zin in een lekkere massage. Weer eens bij mijn favoriete salon in Weert langs geweest. Daar kwam ik dit toppertje tegen die me een jaartje terug eens in Boxtel gemasseerd had.
              Na de verrassing/herkenning uitgekleed, en onder de douche. En toen, ja, het uur was als gewoonlijk veel te kort. Wat een heerlijke massage kan deze dame geven. Ondertussen heerlijk gebabbeld.
              Ik liep als herboren de deur uit, echt een topvrouw!!!!

Commentaar

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nicole

Een week of wat terug toevallig weer eens in Boxtel beland. Wilde eigenlijk een aqua maar werd toch een oliemassage. Bij het voorstellen had ik zoiets van OK en zei dan ook gelijk van " jij mag blijven ". Dit bleek dus Nicole te zijn en heb er geen spijt van gehad. Ze attendeerde de gastvrouw er ook nog op om mij wat geld terug te geven daar ik reeds voor een aqua betaald had. Ze is zo"n dame die je eigenlijk mee wil nemen, niet superknap maar gewoon een leuke gezellige meid..

Commentaar

Aan het werk...
                X