Oss, Spoorlaan 20, Carpe Diem, Nooy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss, Spoorlaan 20, Carpe Diem, Nooy

http://nooymassage.nl/

Onlangs na een lange filerit even gezocht naar wat ontspanning en terecht gekomen in deze, voor mij nieuwe, massagesalon.
    Het interieur ziet er perfect uit evenals de dames die zich vriendelijk kwamen voorstellen.

Gekozen voor een uurtje met Nooy en geen spijt van.
    Op de kamer aangekomen ons ontdaan van onze kleding en samen onder de douche waar het spel al begon.
    Vervolgens op de matras een heerlijke body-to-body waarbij er een goed mix was tussen een kwaliteitsmassage en erotisch spel.
    Tijdens het tweede deel kwam Nooyop me zitten en bewoog zich zeer sensueel en voorzag me van wat kleine kusjes.. dit kan leiden tot een afknapper omdat je zin krijgt in meer maar als je weet dat er niet meer inzit kan dit op het juiste moment, mits goed uitgevoerd ook wel leiden tot een heerlijk moment.
    Aan het einde bewoog haar lichaam zodanig dat ze met haar hoofd tussen mijn benen kwam en mijn erogene zone begon te beroeren. .. Op dat moment had ik er nog voor kunnen kiezen om 50euro extra af te tikken om zodoende een pijpbeurt te krijgen maar ik had geen cash meer bij me.

Dit was zeker geen probleem want Nooy ging hierna gewoon verder met waar ze al 40 minuten mee bezig was, het geven van een heerlijke massage waarbij mijn hoogtepunt telkens op het laatste moment uitgesteld werd.
    Uiteindelijk na een uur werkelijk ontploft, lang geleden dat ik zo intens klaargekomen ben van een handmassage.

Ga er bij gelegenheid nog eens langs en zorg dat ik wat extra biljetten in mijn portefeuille heb.

SC
    Laatst gewijzigd door fanoti; 22-03-15, 18:04.

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nooy(uitstekend)

Na aanleiding van bovenstaande rec. ook maar eens bij deze verukkelijke thaise dame op bezoek geweest in hun vestiging in Oss.Als je bij haar op bezoek komt laat ze je geloven dat jij de enigste man voor haar op aarde bent.

Eerst heerlijk onder de douche waarbij ze ook lekker achter me kwam staan en zo lekker m'n pik waste en zachtjes aftrok.Echt heerlijk!

Nadat we onder de douche vandaan waren gekomen mocht ik (met m'n keiharde paal) op het bed gaan liggen,waar ze me lekker professioneel begon te masseren wat overging in een body to body.Na een tijdje mocht ik me omdraaien en begon het echte werk,waarbij ze haar perfecte lichaam heerlijk over dat (niet zo perfekte)lichaam van mij liet glijden.

Hierna begon ze met haar poes heerlijk langs m'n stamper heen en weer te glijden,waarbij ik echt zat te genieten.Heerlijk zo'n klein thais vrouwtje dat precies weet wat ze doet! Bijna aan het eind van het uurtje vroeg ze idd. ook of ik iets extras wilde en geloof me als je op dat moment nog geld op zak hebt,ga je geheid voor de bijl!

Ze deed er een cd. om en begon me snel en vakkundig af te zuigen waarbij het natuurlijk niet lang meer duurde (na al haar "geplaag")dat ik heerlijk klaarkwam.Enig minpuntje vond ik dus dat haar mondelinge massage zo snel ging en dat in tegenstelling tot de rest van haar massage die juist heel rustig en relaxed is.

Al met al dus een groot herhalingsgevaar!

Commentaar

Gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en naar Boxtel gescheurd voor een uurtje genieten.
      Vier meiden waren voor de VIP-massage en ik koos voor Nooy vanwege de recensies op die forum.

Eerst lekker samen in het bubbelbad, maar vanwege de herrie hiervan is praten amper mogelijk. Dus op het matje voortgezet dmv een b-2-b massage.
      Ze was / werd zo geil als boter en bood diverse extra mogelijkheden aan. Pijpen voor 50 en intiem voor 100. Zoveel extra had ik niet bij me.
      Teasen kan ze enorm goed, ook met haar kutje over mijn pik glijden en zelf meer genieten dan ik doe
      Uiteindelijk mega kunnen spuiten omdat ik haar lekker vingerde en zij mij aftrok.

Samen nog lekker onder de douche gegaan, alle olie eraf gesopt met nog wat aftrekmomentjes
      Als laatste heb ik nog ruim 10 minuten in het bubbelbad een GFE-moment had met haar. Beetje zoenen, strelen, teasen etc.
      Opeens ging alles uit en was het einde van de werkdag. Afdrogen, haar nog bedanken met een overheerlijke kus en voldaan naar huis.

Commentaar

Gisterenavond ook maar eens naar Boxtel getogen om eens wat nieuws te proberen, en na het lezen van de recenties hier besloten dat de keuze op Nooy zou vallen. Ik maak echter nooit een afspraak zonder eerst de betreffende dame op zijn minst gezien te hebben, dus op de bonnefooi naar Boxtel, en kijken wie er beschikbaar was (wel eerst gekeken of Nooy er was natuurlijk).

Bij het voorstellen kwamen yoyo en nooy als laatste 2 voorbij, en daar begon ik toch een beetje te twijfelen, maar toch voor Nooy gekozen, en er tijdens de massage en het bad erna geen moment spijt van gehad.

Na het douchen eerst een lekkere massage, waar de edele delen al gauw bij betrokken werden, aangevuld met kleine kusjes over het lichaam, wat de spanning lekker opvoerde. Na het (toch altijd weer 'bevrijdende') omdraaien werd eea voortgezet en werd de geilheid verder opgevoerd doordat er ook kleine kusjes op de stam en eikel werden gegeven. Ook werd de stam 'gemasseerd' met de schaamlippen, zodat de boel al gauw op knappen stond. Het massagegedeelte werd afgerond terwijl zij zittend op mijn onderbuik mij naar een hoogtepunt bracht, waarbij mijn ontlading op haar billen terecht kwam.

Daarna even onder de douche en het bad in, waar zij haar handen niet thuis kon houden, en mij naar een tweede hoogtepunt bracht.

Al met al een zeer geslaagde ervaring, en mij zien ze daar zeker nog eens terug.

Grijsbeer.

ps. Ik denk dat de cupmaat eerder een 'A' is dan een 'B'

Commentaar

Staat genoeg over Nooy geschreven. Gekozen voor de VIP massage met bubbelbad. Ze geeft een hele geile massage met haar hele lichaam. Vervolgens kusjes over je hele lichaam en toen kwam het voorstel... Uiteindelijk het hele pakket voor wat extra's gekozen. Geen spijt van na eerste keer in het badje terrecht gekomen. Na het badje weer kusjes over hele lichaam, stam en scrotum. toen een heerlijke PZC gehad. Klasse vrouwtje.

Commentaar

Vanmiddag mijn vakantie goed begonnen door een massage door Nooy.Deze keer gekozen voor een VIP massage met extras.Ik voelde me echt een VIP toen ik door haar onder handen werd genomen.

Wat een heerlijkheid is die Nooy toch,onder de douche begon ze al lekker aan m'n pik te trekken.Gevolgd door een heerlijke body to body,waarbij ze,terwijl ze m'n kontgaatje masseerde ondertussen m'n ballen likte en met haar vrije hand me zachtjes aftrok.Let wel,dit allemaal terwijl ik nog op m'n buik lag!

Ik duwde m'n kont dus al snel omhoog,zodat ze er beter bij kon en dat beantwoorde ze al snel door me te pijpen zc (extra)Ik draaide me dus snel om en ze begon me heerlijk te nilfisken,waardoor ik al snel klaar dreigde te komen.
            Maar Nooy hield op tijd op,plaatste een rubbertje rond mijn stam en neukte me heerlijk in cowgirl.Heerlijk zo'n ranke,slanke thaise die je lekker mag neuken!

Uiteindelijk haar gevraagd om me verder af te zuigen (ze doet dit echt voortreffelijk,veel beter dan de vorige keer!) en uiteindelijk als een fontein over haar borsten klaargekomen.Hierna nog even chillen in het bubbelbad,waar ze zelf niet zo'n fan van is trouwens,waar ze me weer heerlijk teasde en m'n pik ook af en toe in haar mondje liet glijden.Dit terwijl de deur van de kamer open stond! Stoute Nooy ,zei ze zelf.Maar wel errrrug lekker,voegde ik eraan toe.

Commentaar

Hallo medewandelaars,
              Afgelopen week maar eens bij Carpe Diem geweest en mijn oog laten vallen op een kleine Thaise masseuse.
              En ik moet zeggen dat het in een woord geweldig is geweest. Eerst lekker samen onder de douche waarbij ze mijn pik en kontgaatje niet oversloeg. Die kleine handjes van Nooy zitten overal aan je lichaam en ze weet precies de meest gevoelige plekjes te beroeren. En maar kusjes over je hele lijf geven, alsof jij de enige man op aarde bent. Na een heerlijke BtB hoorde ik terwijl ik nog op mijn buik lag iets achter me ritselen en voordat ik het wist gaf ze me een prostaatmassage waarmee ze een dode nog tot leven zou wekken en ondertussen werden mijn pik en ballen ook niet vergeten. Dat was een geweldige ervaring, hierna moest ik op mijn rug komen liggen en heeft ze me de zevende hemel in gepijpt terwijl ik haar lag te vingeren. En daarna met haar kale kutje over je been, onderbuik en pik heen wrijven. Toen nog een tijdje gemasseerd door haar en daarna weer samen onder de douche en heeft ze me heerlijk schoon gewassen.
              Carpe Diem is niet goedkoop: €150,- voor een uurtje, maar gezien de napret en de totale ontspanning achteraf. in een woord geweldig.
              Over een paar weken weer naar Oss
              Gerard

Commentaar

Afgelopen maandag mezelf maar een verjaardagcadeautje gegeven en dat was Nooy.

Deze geile opdonder maakt je helemaal gek met haar vingers (en mondje),zodanig dat je er bijna om gaat smeken dat ze je laat klaarkomen.Blijft een TOP ervaring bij Nooy!

Commentaar

Zaterdag 16-2 kwam ik toch langs Boxtel dus dacht ik even langs Carpe Diem
                  ik had wel zin om een massage van Nooy te krijgen (ken haar inmiddels zo lang ) maar massage had ik nog niet van haar gehad !'
                  dus dat werd eens tijd !!!
                  werd zoals altijd weer eer gastvrij ontvangen door Monika gezellig zitten kletsen en al snel kwam Rachelle erbij zitten
                  (ze zag er weer geweldig uit) was super gezellig ook even vluchtig Daniella gezien en de nieuwe Issabella (met haar mooie rondingen) maar ik kwam voor Nooy
                  maar Nooy had een afspraak staan en moest dus 1 1/2 uur geduld hebben
                  dus vroeg Monika wil je niet even in de jucuzzie wachten ? Nou ik was al vanaf 6 uur uit mijn bed (en dat is voor mij erg vroeg )
                  dus dat wilde ik wel en het bad werd gevuld ik werd er heen gebracht door Rachelle
                  en ik kleede mij uit en ging heerlijk languit na een tijdje kwam Rachelle even de kraan dicht draaien en de bubbels aanzetten
                  na een uur kwan Nooy mij halen voor de massage ik klom uit de jacuzzie en Nooy nam mijn kleren mee naar de kamer met de brede tafel en ik klom erop en daar begon Nooy zich uit te kleden pffff wat een mooi stak lijfje
                  en voor de rest van de massage ????
                  nou ik kan zeggen wat er over Nooy in voorgaande recensies is geschreven is allemaal waar
                  was heerlijk !!!!
                  Nooy ik heb genoten bedankt en gaan dit zeker in de herhaling gooien
                  Monika bedankt voor je gastvrijheid en gezelligheid en ook Rachelle natuurlijk bedankt voor je gezelligheid en ook jou blijf ik trouw hoor (graag tot snel) hihi
                  Nooy dikke knuffel

Commentaar

ben 2 april langs carpe diem gegaan om te kijken of yoyo of nooy aanwezig waren
                    ben nooit eerder naar een echt massagesalon dus wilde het een keer proberen
                    bij binnenkomst de dames zichzelf voorgesteld, dan kwam er via de voordeur een kleine thaise dame volledig gekleed winterjas en alles, wilde ook zich voorstellen en dit was nooy.
                    geen yoyo gezien dus toch voor nooy gekozen en ik had er geen spijt van

op advies van de gastvrouw voor een tantramassage gekozen omdat dit de specialiteit van nooy is.

eenmal op de kamer zei ik tegen nooy dat ik nooit eerder bij zo'n massagesalon ben geweest. dus mijn eerste massage met body 2 body etc. ze vondt het heel spannend om iemand z'n eerste echte massage te geven

geweldige uur gehad, wat een mooi strak lijfje heeft nooy en die kont...wow

ik zal zeker een keer terug gaan ook al vond het duur voor wat het was

Commentaar

Onlangs ook naar Brabant getogen naar deze salon en dame vnl. door de meer als positieve recensies hier.
                      Voor vertrek toch maar even Nooy gereserveerd je zal zo een stuk maar voor niks rijden.
                      Want het is nu niet helemaal naast de deur het verkeer schoot lekker op en in de salon aangekomen was ook te zien waarom er hier niet een heel goedkoop prijskaartje aan een massage vast hangt.
                      Nooy is een meer als mooie dame dit soort dames die laten we maar zeggen publiek zijn kan je tegenwoordig zelfs in de toeristen plaatsen van Thailand moeilijk tegen komen tenzij je ook voor daar de hoofdprijs wil betalen.
                      Of je moet natuurlijk maar weer net geluk hebben als je deze kiest is de kans dat je lucky word heel groot.
                      Na de mooie bar naar een eveneens prachtige zeer luxe kamer getogen.
                      En over de massage kort maar krachtig die was perfect beter als de vele erotische massages die ik in Thailand nog heb mogen krijgen al met al een zeer goede ervaring.

Enige nadeel het stuk rijden en het gat in beurs na afloop

Commentaar

Boxtel, Stationstraat 52, Nooy

Woow!!!!

Zaterdag aan het begin van de middag toch maar eens richting Boxtel vertrokken.
                        Na al een hele tijd diverse verhalen gelezen te hebben nu ook echt gegaan.
                        Ik zag dat NOOY aanwezig was en dat ze nu ook NURU massage doen.

Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk te woord gestaan en koos ik voor de Nuru massage. De dames kwamen 1 voor 1 langs en als vierde kwam NOOY. Ik wist het meteen. Wat een mooie kleine verschijning. Ik wachten de andere dames niet meer af en ging meteen voor NOOY. Bij het betalen zei ze dat ze liever geen NURU deed, dit ivm hygiëne. Nou oke geen probleem zei ik. En we gingen naar boven. Eenmaal boven begon ze gezellig te kletsen en liet me vast onder de douch staan. Daar kwam ze... deze heerlijke mooie Thaise kleine vrouw, ze kwam heerlijk tegen me aan staan en begon me te wassen en warmde me meteen op!!!! mmmm

Na het wassen mocht ik op de grote tafel gaan liggen. Heerlijk om in de spiegels mee te kunnen kijken hoe ze begon met een heerlijke Thaise massage. Al snel prikkelde ze al mijn billen binnenbenen en mijn al hard geworden pik. Heerlijk gleed ze over mijn rug met haar lichaam. Evenlater gleed ze ook met haar kutje over mijn billen en onderrug. Ik zag in de spiegel dat ze er zelf ook van genoot.

Draai je maar om zei ze en dat hoefde ze geen 2 keer te zeggen.
                        Ze kwam tussen mijn benen zitten en begon eerst met mijn benen. Langzaam gleed ze naar bovenmet haar bovenlichaam. Haar heerlijke kleine borsten over mijn buik. zacht kussend over mijn buik en borst. Met haar handen plaagde ze ondertussen mijn harde pik en balen. Mmmm ik ontplofte bijna maar merkte dat ik door haar sensuele aanrakingen het niet meer kon houden. Ze hielp me heerlijk en ik ontplofte onder het genot van haar handen aan mijn harde pik.

Ze verontschuldigde zich omdat ze me zo gek had gemaakt. Ze friste zich even op en begon aan een heerlijke hoofd massage. Na een paar minuten vroeg ze of ik nog een keer wilde. Ja natuurlijk zei ik en ze klop weer bovenop mij.
                        Nu volgde een weergaloze massage ze gaf zich voor 200% en al snel kwam er weer wat leven in mijn slappe pik.
                        Ze haalde alles uit de kast zo gedreven en geil dat ze bezig was. Helaas moest ik haar zeggen dat het niet meer ging lukken. Maar daar nam ze geen genoegen mee. Zelf was ze ook erg opgewonden geworden. ze begon mijn pik heerlijk te bewerken en haar mond kwam ook in aktie! Woow.
                        Ze ging nu boven op me zitten. Mijn pik hield ze naar achteren terwijl ze met haar natte gladde kutje over mijn buik en pik begon te bewegen. Mmmm Ze raakte zelf zo opgewonden dat ze tekeer ging als een gek. Dit was zo geil, ze begon te kreunen en te zuchten. Door haar geile verschijning werd mijn pik ineens weer behoorlijk hard.
                        Ze liet hem los en gleed nog steeds over mijn pik en ballen heen tot ik kreunend en spuitend klaar kwam.
                        Gewoon in een woord WOOW. Ik ben nog nooit zo heerlijk klaargekomen.

NOOY bedankt, en je zult me nog vaak gaan zien....

John
                        xxx

Commentaar

Re: Boxtel, Stationsstraat 52, Carpe Diem, Nooy

Dag Luitjes

Vorige week woensdag naar Oss gegaan en was van plan om een massage te nemen van Nienke, (der foto op de site ziet er heerlijk uit), echter was Nienke bezet en de juffrouw an de balie stelde Nooij voor met in mijn achterhoofd de recensies van hier , dus voor Nooij gekozen.
                          Het was een heerlijke massage, wat kan Nooij Teasen en je verwennen, het feest begint al met samen douchen vooraf, als ik er aan terugdenk 'daarna de massage waarbij die eindige met heerlijk mijn stamper tegen der grotje aan gemasseerd werd en ik heerlijk klaar kwam.
                          Daarna nog lekker gedouched waarbij Noij mij helemaal waste en "stiekum" de stamper nog even heerlijk beroerde.
                          Over extra,s is niet gesproken of aangeboden, maar was op dat moment ook niet nodig voor mij ;-)
                          Het enige kleine minpuntje was dat ik een kleine 10 minuten op de kamer moest wachten , waarbij Nooij na een minuut of 7 terugkwam en even teasde, daarna gingen we naar een andere kamer waarbij het spel echt begon. Nadat ik buiten kwam zag ik dat alles samen 45 minuten geduurd had inclusief het wachten dat is mijn minpuntje waarom het geen 10 was maar een 8, ik ga zeker terug en hoop dan wel de "volle" tijd te krijgen.

groetjes
                          EL G

Commentaar

Heeft nu blijkbaar ook een eigen site;

http://nooymassage.wordpress.com/

Commentaar

FANTASTISCH!!
                              Voor het eerst na ruim 2 jaar (zie ik nu pas) weer eens bij die verukkelijke Nooy geweest.Nooy ontvangst sinds kort niet meer bij Carpe Diem,maar is voor haar eigen begonnen in Oss.
                              Als vanouds begonnen met een lekkere douchebeurt waar je al helemaal opgegeild wordt.Dan op het matras waar het feest kan beginnen
                              Als dan eenmaal de voorkant aan de beurt komt,lijkt het of al je dromen uitkomen.God,wat lekker kan ze dat toch! Als ze je uiteindelijk laat klaarkomen lijkt het wel of het zaad zich uit je tenen omhoog perst!
                              Als je weer een beetje aan het bijkomen bent van al dat lekkers,word je lekker schoongemaakt en krijg je wat te drinken en wat te eten toe (lekkere hapjes,Nooy!).
                              Waar maak je dat nou nog mee? Uiteindelijk,toen het uur al lang voorbij was,weer onder de douche waar je van top tot teen afgesopt wordt en daarna afgedroogt.
                              Na nog een paar kussen met een big smile de deur weer uitgegaan.Ik had nog steeds een grijns op m'n gezicht toen ik naar huis toe reed.

Haar actuele site is trouwens;http://nooymassage.nl/
                              Laatst gewijzigd door fanoti; 22-03-15, 18:01.

Commentaar

Re: Oss, Nooy

Oorspronkelijk geplaatst door 300tdt Bekijk bericht
                                FANTASTISCH!!!!
                                ......
                                Ik ben ook bij haar geweest op d'r nieuwe locatie.
                                De recensie van 300tdt geldt ook voor mij.
                                Precies zoals omschreven is het bij mij ook verlopen.
                                Je voelt je er erg gewaardeerd.
                                Kortom voor mij ook een big smile!!!

Grtz,
                                Laatst gewijzigd door AnalFist; 30-04-15, 18:06. Reden: Quote verkleint

Commentaar

Re: Oss, Privé massage, Nooy

Prima massage gehad bij Nooy. Ze is erg lief en gastvrij. Haar 'vriend' ontvangt je en hem betaal je ook. Ik vond 125 Euro niet echt goedkoop. Zeker als ik het vergelijk met de luxere massagesalons. Maar Nooy verwent je echt. Alleen al het samen douchen is een feestje. Ze kan ook echt masseren en dat voel je. Wel iets te lang bij benen en voeten. Maar als ze over je heen gaat glijden wordt het super. Ze geeft ook een goede anaal massage en gaat daarbij ver. Het HP was leuk maar niet zo super als ik wel eens gehad heb.
                                  Het is goed, maar prijs is te hoog.

Commentaar

Ik kan alleen maar onderschrijven wat mijn voorgangers hebben genoteerd....
                                    Nooy is een schat en weet perfect hoe ze me kan verwennen. Ook ik ben met een *hele* dikke smile naar huis gereden.

Nu ze prive ontvangt is de sfeer nog wat ontspannener dan voorheen (in de club) wat mij betreft.
                                    Niets dan lof, dus...

Commentaar

Volgens de website werkt Nooy weer bij Carpe Diem.

Commentaar

Re: Oss, Spoorlaan 20, Carpe Diem, Nooy

Ben er vorige week eens geweest, vond het helemaal niets...
                                        en niet dat de massage slecht is of zo, maar haar gedrag.. schatje dit schatje dat.. zo overdreven vriendelijk... niet mijn ding.. sorry...
                                        maar massage was goed en geil, niets van te zeggen.

Commentaar

Re: Oss, Spoorlaan 20, Carpe Diem, Nooy

Me weer eens door Nooy laten verwennen. In één woord: Fantastisch!
                                          Ik kan me volledig aan haar kundige handen overgeven en kom als een 'balletje' buiten.

Toch is er géén herhalingsgevaar zolang ze bij deze salon werkt.
                                          De inrichting is als een badhuis, het lijkt wel een sanitaire showroom. Dit is natuurlijk nog altijd een kwestie van smaak, maar op mij kwam het erg ongezellig over. Tegelijk geeft de gastvrouw me niet het gevoel een 'gewaardeerde klant' te zijn. Het lijkt er op dat zij is aangesteld om de masseuses in het gareel te houden, en daarbij krijgt de klant het gevoel een last te zijn.

Jammer.