Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim

http://www.salontemptation.nl/

Weer eens bij toch wel de mooiste massagesalon geweest. Werd daar door de allervriendelijkste receptioniste naar de discrete wacht gebracht en aan 7 dames voorgesteld. Nou is het altijd lastig om al die namen te onthouden maar ik ging dit keer voor de dame met de gespierde kuiten. Kim is een Thai van +/- 30 jaar denk ik, met een best wel gespierd lichaam en en die beschikt over een flinke dosis humor. Gekozen voor een uur (tantra) oliemassage in een werkelijk supermooie kamer Reflection genaamd. Wat een verschil is deze salon toch met andere massagesalons, hier is alles lekker ruim en schoon , ik kom regelmatig wel eens anders tegen. De massage was echt super , deze Thai is beter dan haar landgenoten in Thailand zelf. De tantra was echt goed evenals de body to body. Ze heeft veel kracht in haar vingers en kan daarom ook echt stevig masseren als je daarom vraagt. Ook deze keer weer zeer tevreden over de massage in deze salon; het lijkt wel of je hier blind kunt kiezen, een goede massage krijg je hier altijd. Kom hier binnenkort zeker weer terug!
    Laatst gewijzigd door fanoti; 16-09-13, 17:38.
    De mooiste tijd is de sexualiteit.

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim (onbekend)

Ben vandaag voor het eerst bij Temptation geweest. Het ziet er zeer netjes en luxueus uit. Voorgesteld aan 4 dames, waarvan Kim er meteen uitsprong. Ik ben een aantal keren in Azië geweest en ik heb iets met Aziatische vrouwen. Ik ben met haar naar een erg mooie kamer gegaan waar ik eerst ging douchen - en zij ook. Op bed een lekkere BtB-massage met warme olie. Kim gebruikt haar hele lichaam daarvoor, zowel voor als achter. Ze heeft mooie, stevige tieten en een gespierde kont waarmee ze je heerlijk masseert. Ik moest me een paar keer inhouden om niet klaar te komen, maar toen ze zachtjes met 2 duimen in m'n eikel kneep hield ik het niet meer en kwam geweldig klaar. Tot slot hebben we samen gedoucht en waste ze mijn rug.
    Ik ga zeker een keer terug

Commentaar

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim (uitstekend)

Afgelopen week op de terugweg uit Duitsland ook eens bij deze salon gaan kijken. De vele reacties hadden mij nieuwsgierig gemaakt. De tantra plus (anale stimulatie) wilde ik eens ervaren. Een vijftal dames werden mij door de overigens knappe blonde gastvrouw voorgesteld. Ik koos voor de exotische thaise Kim ......................Mmmmm
      Met water en zeep wist zij mij heerlijk te verwennen en vervolgens ook met een kleine/dunne en toen nog met een grotere dildo. Wat een apart gevoel en uiteindelijk een super ontlading.
      Kim levert een zeer opwindend spel met haar mooie lichaam en verleidelijke blik. Ik kon maar niet van haar afblijven. Dat laat ze ook tot duidelijke grenzen toe.
      Kim, het was heerlijk, wie weet nog eens.

xxx

Commentaar

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim(uitstekend)

Vandaag ook bij Kim geweest.
        1 uur tantra massage.
        Tevens kreeg ze hulp van een dame die ze moest inwerken.

Ik heb heerlijk genoten van 4 handen op mijn lijf die me uiteindelijk tot extase bracht.
        Vooal na een half uur nadat ik op mijn rug mocht liggen begon het geweldige teasen met uiteindelijk een geweldige climax.
        Ze wist mijn penis dusdanig te bewerken dat ik het wel uit kon schreeuwen om mij uiteindelijk maar te laten komen.
        Geweldig hoe ze dit weet op te bouwen.

Kortom een geweldige ervaring en zeker met 4 handen op je lichaam heel apart en dan ook nog voor de prijs van 1.

Heerlijk, mij zien ze hier zeker terug.

Commentaar

Vanmorgen ook bij Kim geweest. 1 uur tantra olie massage.

Kim weet wat ze doet, van het begin tot het eind... echt een topper!!!

Tot de volgende keer !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door benopzoek Bekijk bericht
            Vanmorgen ook bij Kim geweest. 1 uur tantra olie massage.

Kim weet wat ze doet, van het begin tot het eind... echt een topper!!!

Tot de volgende keer !
            Mijn vaste masseuse was er niet in deze perfekte salon. Mooi met veel klase. Kim gekozen en wat een top uur. Te snel voirbij en kom zeker eens terug bij kim. Aanrader. Deze salon geeft de dames een geode oplieding en dat merk je.

Commentaar

Vandaag een heerlijke nieuwe soort massage gehad van Kim, genaamd Nuru.
              Normaal gesproken ben ik alleen in voor tantra waar ze je hier in deze salon uitstekend mee kunnen verwennen.

Deze nuru massage heb ik als zeer heftige bodymassage ondervonden waar ik nu ik deze recensie schrijf na 2 uur nog van onder de indruk ben. Deze olieachtige substantie (zeewier) waar Kim zich met haar body mij ieder gedeelte van het lichaam intens van laat genieten. Zij krioelt in alle standjes over je lichaam spekglad als een aal, masseert ze heerlijk stevig alle delen van je lichaam.
              Met normale olie heb ik dit nog niet meegemaakt.
              In combinatie met de tantra die ze normaal uitvoert beleef je een geweldige sensatie.
              Ik raad ieder aan om zelf eens uit te proberen wat dit met je lichaam te weeg brengt. Het is zeer moeilijk te omschrijven.
              Wel heb ik zeer veel bewondering voor in deze, t.a.v. Kim. Het is fysiek voor de dames zwaar om deze massage uit te voeren.

Prijs voor deze massage is wel vrij pittig. (140 euro - 1 uur)
              Het blijkt dat deze Nuru-olie vrij duur is.
              Ik moet wel eerlijk zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed genoemd mag worden.
              Maar dat was ook al zo t.a.v. de tantramassages die hier gegeven worden. Je weet in ieder geval dat je waar krijgt voor je geld. Dat heb ik elders wel eens anders meegemaakt.
              Prachtige salon, goede hygiene en dames die zich 100% inzetten om het naar je zin te maken.

Zeker voor herhalingsgevaar vatbaar.

Commentaar

L.S.,

Een aantal weken geleden bij Kim geweest. Wat kan ik zeggen....
                Een onvoorstelbare ervaring. Een geweldige sensatie.
                Wat een oprechte vriendelijkheid, wat een zorg en aandacht.
                Zit absoluut in mijn toplijstje. Heb om eerlijk te zijn nog dagen nagenoten van dit bezoek.
                Extra bonus is de geweldige entourage. Alles is schoon en fris en oogt tamelijk nieuw ook.
                Het herhalingsgevaar gaat over in herhalingszekerheid.
                Kim je bent de beste!

XXX,

KB

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bakels Bekijk bericht
                  L.S.,

Een aantal weken geleden bij Kim geweest. Wat kan ik zeggen....
                  Een onvoorstelbare ervaring. Een geweldige sensatie.
                  Wat een oprechte vriendelijkheid, wat een zorg en aandacht.
                  Zit absoluut in mijn toplijstje. Heb om eerlijk te zijn nog dagen nagenoten van dit bezoek.
                  Extra bonus is de geweldige entourage. Alles is schoon en fris en oogt tamelijk nieuw ook.
                  Het herhalingsgevaar gaat over in herhalingszekerheid.
                  Kim je bent de beste!

XXX,

KB
                  Enkele weken terug, ook geweest, vriendelijke dames, maar prijs is te hoog in verhouding met service/kwaliteit.

Commentaar

Maandagmorgen 11u op naar Deventer voor een heerlijke massage.
                    Dames waren net binnen, waren 4 dames aanwezig waaronder Kim. Was al een keer eerder bij haar geweest en weer voor haar gekozen. Wederom van het begin tot het eind geweldig. Kim heeft een gezellige babbel, was net weer begonnen na een weekje vrij en heeft in de winter een winterstop van 3 maanden om gezellig haar ouders te bezoeken.

Ondanks de €115 voor 60min olie is zij het elke euro waard.

@Kim bedankt en tot gauw.

Commentaar

Vandaag 3 uurtjes met Kim doorgebracht. Voor de helft olie tantra en een natte tantra. Prachtige lieve vrouw, die je heel relaxt en geraffineerd naar meerdere hoogtepunten brengt. Aanraken mag, maar duidelijk binnen haar eigen grenzen. Kom regelmatig bij haar en kan haar zeer zeker aanbevelen. Ook voor een uurtje goede keus, met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kim past perfect in de prettige mooie uitstraling van de salon. Al met al een terugkomer!

Commentaar

Re: Deventer, Staverenstraat 13, Massagesalon Temptation, Kim

Kim had nog een recensie tegoed! Meer dan verdient.

Commentaar

Kim heeft een geraffineerde opbouw van massage en erotiek. Als ze met haar onderlijf heerlijk over je lichaam glijdt en als je dan in de spiegel kijkt heb je bijna geen handmatig hoogtepunt meer nodig! Ook de aanblik van de gespierde benen en mooie borsten is een genot om naar te kijken. Aftrekken is niet afraffelen, maar een erg subtiel spel waarbij ze zich volledig op jouw genot focust. Heb dan ook heerlijk genoten en kom zeker weer terug bij één van de beste erotische masseuses die ik heb ervaren! Schitterende salon ook met een ambiance waar deze mooie Thaise vrouw goed in past. Dank je wel Kim, tot de volgende keer!

Commentaar

Van de week uit bittere noodzaak naar mijn fijne massagesalon gereden in Deventer. Was daar een speciale reden daarvoor? Nou... jazeker... overmatige stress door werk, privé, buiten, wereldnieuws, ellende ellende... Zodanig merkbaar last van stress, dat ik niet eens meer kon nadenken en dat ik zomaar spontane trillingen/schrik/stuiptrekkingen kreeg...dat is niet goed! Dus! Geen smoezen meer -> acute noodzaak voor een goede erotische massage!!

Aldaar aangekomen door prachtige receptioniste Ilona ontvangen en op m'n gemak gesteld...Daardoor voel je je ook echt welkom daar. En stilletjes hoopte ik, dat Kim beschikbaar zou zijn - want ik heb haar al een paar keer tijdens een voorstellingsronde gezien - en mijn innerlijke stem zei: "Je hebt zo iemand als Kim nodig! Een echte vakkundige Thaise masseuse!"

Kim was nog even bezig, maar dat geeft niet... ik had geen haast - integendeel! Ik had juist teveel haast! Gaf me de gelegenheid om voor een keertje de discrete zithoek zeer nauwkeurig te bestuderen. Het mag best gezegd worden hoe tof discretie geregeld is hier: Verschillende kleine zithoekjes waardoor de kans klein is dat je andere klanten ziet. (Ja, horen kun je *mekaar* nog wel - dus hehehe... tenzij je een hele kenmerkende (piep)stem en/of accent hebt, is discretie hier echt boven gemiddeld goed. Zelfs 20 minuten in je eentje wachten is geen straf - prachtige muziek (heb ik vaker over geschreven hier - uit *grote* Magnat luidsprekers - ook in de zithoek; toepasselijk repertoire met suggestieve teksten: "Michael Bublé" ), frisse geurtjes, waaierpatronen zichtbaar op het tapijt - duidend dat iemand heel grondig en hard heeft lopen stofzuigen; iets verderop een plant die nét op juiste hoogte reikt (niet hoger - niet lager, precies goed) en metalen onderzettertjes voor drinkwaren, vlekkeloze tafels - keurig gewoon!

En toen kwam Kim mij ophalen, met een *stapel* handdoeken van hier tot daar (Ja, hygiene en logistiek is ook prima geregeld hier). Met een baddoek doet ze nog wel wat verrassend mee - eigenlijk is haar hele sessie heel bevrijdend en verrassend! Vakkundig en minutieus zoekt ze mijn plekjes op. En ik had het *echt* nodig... Mijn lichaam trilde als een fiets waarvan de wielen aangereden zijn, zo erg was dat!

Maar Kim wist het allemaal liefdevol weer recht te zetten... Massage en Tantra gehalte was hoog! En ik had het ook echt nodig... de aangename warme trillingen die ze mij gaf, tegen de slechte koude stress stuipen die ik al had... Na afloop voelde ik me echt beter! Geen vervelende stuipjes of schrikreacties meer ... de wielen van de fiets hebben als het ware weer hun juiste middelpunt gevonden. *Gelukkig maar!*

Dank je wel, Kim! Dank je wel Salon Temptation! Tot gauw weer!

Commentaar

heerlijk uurtje doorgebracht met Kim. Blijft een prachtige vrouw met een lief karakter. Heb een tantra massage gehad die spannend was van opbouw en met een spetterend einde. Kim heeft mij de sterren van de hemel laten zien. En zij daar tussen in zwevend als een prachtige Thaise engel. Dank je wel Kim voor al dat lekkers. Ik hoop gauw weer bij je te komen! En wie weet dan een half uurtje langer!

Commentaar

Kan het niet laten bij deze prachtige exotische vrouw langs te gaan. Ze werkt verslavend. Combinatie gedaan van olie en schuim. Spannende opbouw van de tantra waardoor een ontlading die vanuit je tenen komt. Kim heeft een mooi lichaam en gespierde benen die je tijdens de massage beide kunt bewonderen in de spiegels. Keurige salon ook. Iets boven de prijs van een thaise salon, maar een stuk betere kwaliteit. Kortom een hoog herhalingsgevaar op een afspraak, die er zeker binnenkort weer zal komen!

Commentaar

Iemand Kim gezien de laatste tijd? Heb gehoord dat ze niet meer bij Temptation werkt na haar vakantie .
                                  Jammer, graag een tip per im als iemand haar ergens anders ziet of weet hoe ik met haar af kan spreken.

Commentaar

Na een bezoek in deventer begrepen dat Kim hier niet meer werkt maar die werkt nou in Apeldoorn op Maandag en Dinsdag of bellen

Commentaar

Bericht ontvangen dat Kim nu bij massagesalon Apeldoorn werkt Goede keus in een mooie salon. Ga er snel langs om weer van haar te genieten!

Commentaar

Kim werkt nu in Amersfoort bij House of Dreams: http://www.privehuishod.nl/lila/ (geen 30-tiger, dichter bij de 50)

Zie ook haar recensies: https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...of-dreams-lila

Commentaar

Aan het werk...
                                        X