Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mystique Thai Thai, Nancy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mystique Thai Thai, Nancy

laatst weer op ''spreekuur'' geweest op dit vertrouwde adres wat nog steeds mij als klant tevreden steld sinds ik lid werd van hookers in 2006.
    nancy is een lieve aantrekkelijke dame waar ik me direct prettig bij voelde. waarschijnlijk rond de 30 jaartjes maar ze oogt meisjesachtig en pronkte met haar fraaie borsten.
    traditioneel gedeelte vond ik ruim voldoende en het bracht mij in de juiste ''modus''
    de body to body was prima en na een enkele aanwijzing omtrent de manuele afrondings techniek kwam ik tot een heerlijk hoogtepunt.

al met al ruim een uur genoten van deze sessie en is zeker voor herhaling vatbaar bij deze dame.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 17-12-15, 11:16.

Re: Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mistique Thai Thai, Nancy (onbekend)

Vorige week bij nancy geweest en zij is zeker de moeite waard. Ze kon mijn pijnlijke rug en schouders goed los masseren en na het omdraaien ook een ander stijf lichaamsdeel uitstekend onder handen nemen. Ook werd ik niet lastig gevallen met extra aanbiedingen.
    Dit blijft een prima adres.

Commentaar

ben vorige week ook is langs geweest bij Mistique en daar gekozen voor Nancy, was zeker geen verkeerde keus.
      ze vroeg mij eerst wat voor massage en heb gekozen voor middel, ik hou n.l. niet van dat harde gedoe, ze begon heerlijk de rug en nek te masseren waarna langzaam afgezonken naar het midden gedeelte oftewel de kont mensen dat was me toch lekker dan lig je al niet stil meer.
      daarna heb ik me maar snel omgedraaid, toen was het spel op de wagen een beetje bijbetaald en de rest moet je er maar bij fantaseren.
      al met al een geweldige ervaring en een absolute aanrader, al denk ik wel dat het ff moet klikken. Veel plezier!!

Commentaar

Ben gisteren ook bij Nancy geweest, en moet zeggen, traditionele massage goed....het betere tease en please werk top! Mij werd niks aangeboden/gevraagd qua extra's(wellicht miste de klik als ik onderstaand bericht mag geloven) maar heb een prima uurtje gehad....blijft toch een super adres dit Mistic thaithai

Oorspronkelijk geplaatst door streppel Bekijk bericht
        ben vorige week ook is langs geweest bij Mistique en daar gekozen voor Nancy, was zeker geen verkeerde keus.
        ze vroeg mij eerst wat voor massage en heb gekozen voor middel, ik hou n.l. niet van dat harde gedoe, ze begon heerlijk de rug en nek te masseren waarna langzaam afgezonken naar het midden gedeelte oftewel de kont mensen dat was me toch lekker dan lig je al niet stil meer.
        daarna heb ik me maar snel omgedraaid, toen was het spel op de wagen een beetje bijbetaald en de rest moet je er maar bij fantaseren.
        al met al een geweldige ervaring en een absolute aanrader, al denk ik wel dat het ff moet klikken. Veel plezier!!

Commentaar

Presto, zij bieden het niet zelf aan, je moet het zelf vragen of er meer mogelijk is.

Commentaar

Re: Den Haag, Rijswijkseweg,mistique thaithai

laatst weer voor de ''doorsmeerbeurt'' bij yenny/jane geweest op dit bekende adres.
            deze dame werkt er al wat jaartjes en heeft behoorlijk wat ervaring en dus was ik in vertrouwde [knijp]handen.
            het traditionele gedeelte was zeer goed te noemen wanwege die ervaring dus.
            de BTB is bij haar altijd een genot door haar ''royale anatomie''
            voor de rest was het een vruchtbare afronding en een prima uurtje in goede harmonie.
            al met al nog steeds tevreden op dit adres.

Commentaar

Re: Den Haag, Rijswijkseweg,mistique thaithai

Oorspronkelijk geplaatst door SATORI Bekijk bericht
              laatst weer voor de ''doorsmeerbeurt'' bij yenny/jane geweest op dit bekende adres.
              deze dame werkt er al wat jaartjes en heeft behoorlijk wat ervaring en dus was ik in vertrouwde [knijp]handen.
              het traditionele gedeelte was zeer goed te noemen wanwege die ervaring dus.
              de BTB is bij haar altijd een genot door haar ''royale anatomie''
              voor de rest was het een vruchtbare afronding en een prima uurtje in goede harmonie.
              al met al nog steeds tevreden op dit adres.
              Ook ik heb vorige week mogen genieten van de kwaliteiten van Jenny. Ik kom zeker bij haar terug

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door streppel Bekijk bericht
                Presto, zij bieden het niet zelf aan, je moet het zelf vragen of er meer mogelijk is.
                I beg to differ ....

Vandaag voor het eerst bij Nancy geweest. Gestart met fantastische massage: gekozen voor "hard" en de massage was inderdaad vrij stevig. Vrijwel automatisch ging de wat meer traditionele massage over in wat meer erotischer werk waarbij Nancy haar volledige lichaam gebruikte. Na het omdraaien ging dit onverminderd verder. Zonder verder in details te treden: het was een geweldig uurtje. Een van de betere uurtjes die ik bij Mystique heb doorgebracht.

Na afloop nog even een minuut of 5 a 10 geknuffeld en gekletst en zonder dat ze dingen beloofde of bij de naam noemde, maakte ze wel duidelijk dat er bij een volgende ontmoeting meer mogelijk is.

Denk dus dat het een kwestie is van een klik die er moet zijn en dat er 1 of meerdere ontmoetingen nodig zijn voordat er extra opties op tafel komen. Overigens zijn eventuele extra opties eigenlijk totaal niet nodig ..... ook een "gewone" massage van Nancy is heerlijk !

Overigens gaat Nancy in juli voor 2 maanden op vakantie, dus wie nog van haar wil genieten zal dat in de komende weken moeten doen, of geduld hebben en wachten tot september.

Commentaar

Al Tijden kom ik met enige regelmaat bij Nancy. Zij is echt mijn favoriet. Eerst met een lieve glimlach ontvangen worden. Lekker onder de douche en dan komt Nancy binnen met drinken. Zij kleedt zich langzaam uit en haar mooie figuur komt tot zijn recht. Flinke mooie borsten en een smal achterste. Na haar douche komt ze lief naast me liggen en geven we zachte kusjes (geen tongzoenen). Ik streel haar zachtjes over haar hele lichaam. Vervolgens op mijn buik en een heerlijke massage met af en toe een stout tikje tegen de klok. Een b2b waarbij haar goede vormen goed van pas komen. Tenslotte maakt ze mij helemmal gek als ze met haar handen voorzichtig mijn kleine heer achterlangs langzaam begint aan te raken. Ik til mijn billen op zodat ze er beter bij kan, wat ze dan ook heerlijk doet. Als ik zover omhoog kom dat ik naar beneden kan kijken en zie hoe zij met haar handen de massage op de kleine heer concentreerd moet ik mij op enig moment omdraaien om niet te vroeg te eindigen. Na omgedraaid te hebben begin ik aan Nancy. Eerst zacht strelen en kussen op haar welgevormde borsten. Dan langzaam naar beneden om heerlijk tussen haar benen te eindigen. Nancy speelt volledig mee en geeft alle mogelijkheden. Tenslotte ga ik op mijn knieën zitten met een been tussen haar benen en een been ernaast. Het hp komt als ik haar daar zo zie liggen te werken aan mijn jonge heer en met mijn rechter hand voel hoe nat zij van het likken is geworden. Tenslotte blijven we nog even ineengestrengeld liggen waarbij ik haar nog liefdevol op de goede plaatsen aanraak. Douchen en een kusje bij de deur en tot volgende keer schatje. Nancy is nu op vakantie maar is half september weer aanwezig.

Commentaar

Re: Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mistique Thai Thai, Nancy(uitstekend)

Na een aantal maanden niet meer van de thaise massage genoten te hebben toch maar weer eens een keer richting Mistique vertroken. Aangezien ik nogal stijve spieren van het sporten had leek me dit een goed idee.
                    Door de positieve recensies op dit forum besloot ik met Nancy af te spreken. Nancy is een knappe vrouw met een niet zo strak lijf. Ze heeft grote borsten die ze op een fantastische manier gebruikt maar haar buik en billen zijn niet meer de mooiste. Aangezien ik een billen man ben...helaas.
                    Toch mocht dit de pret niet drukken want Nancy is een geile donder die, met veel teasewerk tussen de (matige) massage in, je hoofd compleet op hol jaagt. De massages zijn bij anderen vaak beter, maar haar erotische gedeelte is gewoon top. Met veel glijwerk met haar hele lijf, vele knuffels, beetje bijten in je oor wanneer ze op je rug ligt en veelvuldig plagend contact met het klokkenspel weet ze me meerdere keren in parate houding te krijgen. Wanneer ik me mag omdraaien staat mijn paal recht overeind en gaat Nancy met haar hele lijf nogmaals te werk waarbij mijn jongeheer door vele lichaamsdelen word verwend. Zonder dat ze haar mond of kutje gebruikt weet ze toch de indruk te wekken dat je voluit sex met haar hebt, heerlijk. Uiteindelijk trekt ze me lekker af terwijl ik met haar spleetje lig te spelen.

Bijelkaar genomen was het een heerlijke ervaring maar ik twijfel toch of ik nogmaals ga. Wie weet als ik weer eens geil ben en niet genoeg geld om echt sex te hebben

Commentaar

Voor het eerst bij Nancy geweest n.a.v. de positieve berichten. Lang leve dit forum!!!

Nancy is een lieve vrouw met een mooi lichaam. Aangezien ik niet hou van stevig masseren, gekozen voor de softe variant. Laat ik het kort houden: er is weinig gemasseerd.... Het is dat ik weet waar ik voor kom, anders denk je GFE te pakken te hebben.

Ze wist me de hele tijd te blijven teasen waarna het HP uit mijn tenen kwam. Na afloop nog even blijven liggen en beetje babbelen. Dat vind ik erg prettig. Bij sommige andere salons is het snel douchen maar hier was de "after-sales" goed voor elkaar.

Wat ik altijd zeer belangrijk vind: de hygiëne. Het was allemaal superschoon en ook Nancy zag er (met en zonder kleren) zeer verzorgd uit. Aan het einde nog een rondleiding gehad door het pand en na het achterlaten van een kleine fooi weer voldaan huiswaarts gegaan.

Prijs/kwaliteitsverhouding: optimaal. Zeker een aanrader.

Commentaar

Kan het zijn dat er nu 2 Nancy's werken op dit adres? Volgens mij zag ik Nancy die op de Schimmelweg werkte daar ook lopen. Weet iemand dit?

Commentaar

dat zou kunnen ja, maar de dames komen zo af en toe bij elkaar op bezoek.
                          dit is deels iets van de thaise cultuur en heeft mogelijk te maken met de loy krathong feesten van afgelopen zaterdag en komende zaterdag.

Commentaar

Ik ben nu al 2 keer bij haar geweest. Ze is een schat. Je mag lekker aan haar voelen en strelen. De 2e keer was al beter dan de 1e. Ik denk dat het elke keer zal opbouwen.

Commentaar

Ben al een paar keer bij Nancy geweest maar de laatste paar weken is ze er niet.
                              Weet iemand of ze er nog werkt? Volgens de salon wel mja dat zegt niet altijd iets...

Commentaar

Ik heb toevallig afgelopen zondag gebeld, en op mijn vraag of Nancy aanwezig was volgde een bits "Nee". Niet meer gevraagd of ze nog terugkomt.

Commentaar

Ben vorige week week bij Nancy geweest, dus ze werkt er nog gewoon.
                                  Ze vertelde dat ze een weekje vrij was geweest en niet meer op zaterdag en zondag werkt. Wel op vrijdag wat tot voorkort altijd haar vrije dag was.

Commentaar

vandaag bij MTT geweest en bij nieuwe dam.... was altijd bij linda..............zie mijn recensies, maar het is ivoorbij....zij gaat voor zeker 5 maanden naar thailand en dan naar een thais restaurant in de omgeving.......jammer voor de hele sector, maar.......................................

dan is er nog NANCY.

een fantastische vervanging met alle ingredienten die het bezoek aan linda zo succesvol maakten...................prachtig lichaam, lekkere tieten, heel gericht op klantvriendelijkheid, uitgebreid voorspel met de nodige uitstapjes naar lichamelijkheid en affectie.............

Voor mij een perfecte vervanging van linda.............jammer dat ze er niet meer is......maar een goede stand-in, als ze niet meer is...................................

zeker herhalingsgevaar, lees mijn ervaringen met linda maar dan weet je het wel.

groet, pasear.

Commentaar

VANMIDDAG NANCY WEER BEZOCHT................IN 1 WOORD GEWELDIG.......

Nancy is mooi, lief en professioneel.Ze ziet er goed uit met c-borsten en verder een atletisch en heel zacht lichaam. Zij is zo betrokken dat je je direct op je gemak voelt. Uitgebreid masseren met veel olie en niets overslaand. Je moet het zelf ervaren om een en ander op waarde te kunnen schatten....................
                                      De verbouwing gaat nog steeds door en dat zorgt ervoor dat de sfeer op de kamers steeds luxueuzer wordt. Nu wordt de gezamenlijke douche geupdated. Maar de kamers die al verbouwd zijn zien er nu nog beter uit met vooral mooie douches.
                                      Na een uur stond ik weer enigszins onwerkelijk in de wereld van de Rijswijkse weg...........................

Commentaar

Naar aanleiding van de positieve reacties over Nancy maar eens een afspraak met haar gemaakt. Ik was al meer dan een jaar niet geweest na meerdere teleurstellende ervaringen met andere meiden op dat adres. Ik belde vandaag om 12 uur en kon half 1 terecht. Aangezien ze nog aan het eten waren werd het 10 minuutjes later maar dat was geen probleem.

Toen Nancy binnenkwam waren er gemengde gevoelens. Niet de beauty waarop ik gehoopt had maar wel een lieve lach. Die lach is trouwens het hele uur niet verdwenen en dat was heel positief. Ik zei dat ik last had van nek en rug en daar heeft ze zich op geconcentreerd, een stevige massage tegen de pijngrens aan. Wat minder aandacht voor de benen maar dat hoeft van mij ook niet zo. Toen ik verwachtte dat ze met de B2B zou beginnen zei ze "omdraaien"..... Was dat even een tegenvaller! Maar de resterende 20 minuten hebben alles goedgemaakt. Wat een heerlijk mens en wat een heerlijk lichaam heeft ze, ik mocht overal aankomen ondanks dat het de eerste keer met haar was. En net als hiervoor al is gemeld: ze fluisterde me toe dat een volgende keer meer mogelijk is.....

Ze is wat moeilijk te verstaan maar toch was het gezellig. Ik ga zeker nog eens naar haar terug, misschien dat ze in combinatie met een wat zachtere massage, wat meer B2B en teasen, en wat extra's, haar "uitstekende" beoordeling volledig verdient!

Commentaar

hai

kreeg een opmerking over mijn recensie van nancy over frans zonder............
                                          dat is en vergissing, heb dit soort service bij nancy niet meegemaakt. overige info klopt helmaal!

groet, pasear.