Apeldoorn, Molecatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Apeldoorn, Molecatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau

Hoewel de kwaliteit van Som nogal wisselend is, had de mamasan me gezegd dat er een nieuw jong meisje was, Dau. Ben intussen een paar keer bij haar geweest, omdat het me prima is bevallen. Ze is wat aan de mollige kant, met kleine, maar echte borstjes, en dat vind ik zelf veel prettiger dan grote siliconen.

Ze masseert lekker, niet zoals sommige anderen eindeloos alleen de benen , maar vooral de rug (het heeft me de eerste keer van een akelig beginnend RSI achtig gevoel in mijn schouder afgeholpen). Daarna gaat ze lekker teasen , eerst van achter, dan via de bilnaad wat uitstapjes naar voren, met veel gevoel.

Ze vond het niet erg als ik aan haar borstjes zat, of meer dan dat, al vroeg ze de eerste keer wel extra (de volgende keren niet, maar heb ik haar zelf wat gegeven). En een heeeel voorzichtig zoentje kon er ook wel af.

Het hoogtepunt deed ze voortreffelijk, goed kijken en luisteren wat ik lekker vind, en dan heel langzaam en voorzichtig afmaken .

Samengevat: lief meisje wat goed oplet en er iets moois van maakt.

Ze werkt alleen maandag en vrijdag, de rest van de week gaat ze naar school (en inderdaad kan haar nederlands nog wel wat bijgeschaafd worden).

de prijs is ex fooi.

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau (goed)

Met een zekere regelmaat beoek ik Dau nog steeds, en afgelopen week heeft ze het weer zo lekker gedaan, dat ik vind dat daar weer een recensie aan besteed mag worden. Eerst een omarming, ben tenslotte vaste bezoeker van haar. Douchen, en toen ik niet op mijn buik ging liggen, vatte Dau dat (terecht) op als teken dat ik eerst zin had in het erotische gedeelte. Daar ging ze dan ook volledig voor: met haar fijne zachte handjes over je strelen, die dan als bij ongeluk over de meeste gevoelige plekken dwalen. Onderwijl mocht ik Dau ook strelen, op verzoek kreeg ik daarvoor ook een spuit olie.

Na het onvermijdelijke (en diep uit de tenen komende) einde van dit onderdeel, ging ik op mijn buik liggen, en heeft ze de resterende tijd volgemaakt met een uitgebreide en grondige massage van rug, schouders, billen en benen.

Dau is gewoon een lief, toegewijd en vaardig meisje, waar ik altijd graag kom (nog steeds alleen op maandag en vrijdag trouwens).

Peter

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau (onbekend)

Ik ben ook een paar keer bij haar geweest volgens mij is ze de enige die daar nog kwaliteit kan leveren.
      Eerder had je daar Bi en bv Po.
      Of lopen er meer goeie dames daar momenteel?

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau (onbekend)

Ben afgelopen maandag (10-01) ook bij Dau geweest. Schitterend lichaam met mooie echte borsten (A) en heerlijke tepels . Mag haar borsten en sleufje aanraken maar niet te lang. Geeft een heerlijke massage, ook de billen inwendig wordt niet vergeten. Geeft een heerlijk hoogtepunt, zij kan je echt plagen door af en toe te stoppen en dan weer lekker doorgaan. Echt een aanrader!!!

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau (uitstekend)

Afgelopen dinsdag (11-01) voor het eerst bij Som geweest, er waren 4 dames aanwezig, gekozen voor Dau. Ik vind het jammer dat je alleen kunt kiezen voor een body-to-body massage en geen tantra of iets dergelijks. De massage was goed al had er meer spanning in mogen zitten. Dit gebeurde alleen de laatste 15min. Misschien bij een 2e keer beter.

Ik vondt de prijs/kwaliteit/ontspannings verhouding goed. Ga er nog wel een keer terug.
          Laatst gewijzigd door fanoti; 14-01-12, 16:24.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau(uitstekend)

Vorige week bij Dau geweest. Goede prijs/kwaliteitsverhouding naar mijn mening.
            Het etablissement is wat groezelig. Wat mij betreft kan de privacy bij het in- en uitgaan ook wel wat beter. Je loopt nu nogal plompverloren direct tussen het winkelend publiek van het dorp.
            Maar de core-business, om het zo maar eens te zeggen, is uitstekend.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bakels Bekijk bericht
              Vorige week bij Dau geweest. Goede prijs/kwaliteitsverhouding naar mijn mening.
              Het etablissement is wat groezelig. Wat mij betreft kan de privacy bij het in- en uitgaan ook wel wat beter. Je loopt nu nogal plompverloren direct tussen het winkelend publiek van het dorp.
              Maar de core-business, om het zo maar eens te zeggen, is uitstekend.
              Meerdere keren geweest, maar ik vind dat kwaliteit en service helaas minder is geworden.

Commentaar

Gisteren nog een keer bij Dau geweest.
                Prima bevallen, ik was haar eerste klant en daarom kreeg ik een hele speciale massage.
                Vooraf en tijdens ook nog wat gepraat, als er dan een klik is wordt de massage ook beter, is mijn ervaring.

Ik ga zeker nog een keer bij haar terug.

Commentaar

Onlangs een uurtje bij deze Thaise dame geweest.
                  Heerlijk gemasseerd door deze lieve dame en zelfs 2 hoogtepunten mogen beleven.
                  Is ook een erg lieve dame

Commentaar

Op een vrijdag bij de massagesalon in Apeldoorn binnengelopen. 1 dame (Dau) stond te wachten en samen zijn we naar een kleine kamer gegaan. Gekozen voor een massage van 1 uur. (De prijzen lijken vanaf 2006 niet meer gewijzigd te zijn).
                    Een heerlijke ontspannen en erotische massage waarbij eerst mijn rug/benen onder handen zijn genomen. Vervolgens heerlijk plagend van achteren mij verwennen. Uiteindelijk omgedraaid om de andere kant te masseren en heerlijk toe te werken naar een hoogtepunt.
                    Een leuke masseuse, spreekt redelijk Nederlands, maar de massage is goed.

Commentaar

Tijdje geleden een massage van Dau gekregen. Dau is zeer vriendelijk en ze doet haar best. Massage was redelijk tot goed. Masseren is een vak en daar heb je bepaalde technieken voor geleerd. Haar leerschool is vooral de praktijk geweest. Toch een aanrader, want een goede masseuse voor een redelijke prijs, ik weet ze niet te vinden.

Commentaar

Vorige week een heerlijke massage gehad van deze dame, waarin ze weer heel erg plagerig was. Mocht zelfs aan haar borsten komen.

Commentaar

Gisteren bij som massagesalon geweest naar altijd zeer goede ervaringen gehad te hebben.
                          Weer vol plezier een bezoekje gebracht kon kiezen uit 3dames gekozen voor de nieuwe jenny werkte er nu 3 maanden
                          ze heeft een lekker figuur maar daar houd ook alles op. Masseren bestond uit 1 min de rug toen een half uur aan je benen aaien. Na een opmerking of ze meer mijn rug wilde doen deed ze dit maar van massage is totaal geen sprake ze aait wat en klaar. Het body body gedeelte was snel met haar buik over de rug 30 sec en toen omdraaien. Ze begon mijn jonge heer te kneden en toen ik vroeg of ik haar mocht aanraken vroeg je extra dit is bij alle dames daar zo dus geen probleem ik stemde toe met die 30 extra zoals altijd. Maar normaal mag je aan haar poesje of borsten zitten. Bij jenny was dat niet ze gaat naast je liggen als een diepvrieskip en ik mocht even snel aan haar borsten zitten eraan likken mocht niet en haar poesje was verboden om aan te raken. Sorry hoor ik betaal geen 30 euro extra om een keertje in een borst te moge knijpen.
                          Heb de eer aan me zelf gehouden ben gaan douchen en heb netjes betaald en ben weg gegaan. Dus wandelaars pas op voor deze dame jenny kies liever voor lin of dauw of Linda dan krijg je ook een goeie massage en waar voor je extra,s

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molencatenlaan 8b, Thaise massagesalon Som, Dau

Top massage gehad, wat een lieve dame

Commentaar

Nog iemand tips welke dame te kiezen hier.
                              Wil er donderdag even langs gaan : aanwezig zijn dan Nana
                              Wande en Nim (vast verkeerd geschreven hier).

Iemand ervaring?

Commentaar

Ik had eerder nogal slechte ervaringen met deze salon.
                                Op basis van deze recensies nog maar eens geprobeerd.
                                Prijzen zijn sinds jan 2015 enigszins verhoogd, maar nog steeds goed:€75,= voor een uurtje.

Dau is inderdaad heel goed, met name in de erotische massage. Hemelse handjes..
                                Is voor mij een reden om wat vaker naar deze salon te gaan en wellicht ook eens de andere dames te proberen.

Dau gaf me nog een tip (voor degenen die dat nog niet wisten): je kunt ook parkeren op het terrein achter de locatie en daar schijnt ook een achteringang te zijn. Is veel discreter dan langs het Chinese restaurant te moeten..

Commentaar

Ik had eerder nogal slechte ervaringen met deze salon.
                                  Op basis van deze recensies nog maar eens geprobeerd.
                                  Prijzen zijn sinds jan 2015 enigszins verhoogd, maar nog steeds goed:€75,= voor een uurtje.

Dau is inderdaad heel goed, met name in de erotische massage. Hemelse handjes..
                                  Is voor mij een reden om wat vaker naar deze salon te gaan en wellicht ook eens de andere dames te proberen.

Dau gaf me nog een tip (voor degenen die dat nog niet wisten): je kunt ook parkeren op het terrein achter de locatie en daar schijnt ook een achteringang te zijn. Is veel discreter dan langs het Chinese restaurant te moeten..

Commentaar

De 'gewone' massage kan nog wel beter.. Maar het erotisch gedeelte is fantastisch

Commentaar

De proef op de Som genomen. Voor €75 een erotisch is niet duur. Had voor Dau gekozen op grond van de andere recensies. Daar werd ze beschreven met een mooi figuur. Dat vond ik wel tegenvallen. Ze is best wel mollig met kleine tietjes. Ze kan wel goed masseren. Ook lekker stevig als je dat wilt. Maar ook het erotische gedeelte is prima. Alleen het btb-deel was niet super. Na het HP ging ze nog lekker door met de massage.

Ik zal er nog wel eens terugkomen om een van de andere dames te proberen.

Commentaar

Afgelopen week weer eens bij deze massagesalon geweest. Dit keer -mede door goed resenties- voor Dau gekozen. Prima thaise massage gehad, waarbij het erotische gedeelte wel iets meer aandacht mocht hebben. Het BtB deel heb ik bv elders wel eens beter gehad. Maar als je prijs / kwaliteit verhouding neemt, dan kom je tot de conclusie dat die aan de Molencate steeds goed is. En zoals hierboven al is aangegeven, ze gaat nog even flink door met de massage ook na het hoogtepunt.
                                        Alleen schat ik de leeftijd ondertussen toch wat hoger in dan hier is aangegeven (denk toch wel in de 30 nu).
                                        WN

Discreet naar binnen?
                                        Parkeren bij AH en dan om leegstaande pand tegenover ingang of tussen 2 panden door kom je bij zandpad en deze loopt naar zij-/voorkant van salon.

Commentaar

vandaag bij de massage geweest.
                                          eerst gebeld voor afspraak. kon de dame nauwelijks verstaan maar ik was welkom.
                                          eenmaal aangekomen stond Nancy voor me klaar. samen een kamer in. in kon betalen 75 euro voor uurtje. ze ging weg en ik kon me douchen. na het douchen kon ik op mn buik gaan liggen. ze kleedde zich uit en begon rustig met mn benen., richting mn billen en door naar mn rug. na ongeveer er. half uur begon ze met een B2B...ik heb ze stukken beter gehad. hierna begin ze met streken, beetje de bilnaad, de balzak werd af en toe geraakt. was lekker! toen omdraaien. ze begon beetje bovenbenen. af en toe kreeg kleine jan ook de aandacht. toen weer de B2B. oké doe dan niets. Voor 30 euro mocht ik haar aanraken en ging ze me pijpen. oké zei ik. eerst betalen!
                                          het viel me op dat ze best lekkere tietjes had met best grote tepels ...die ik nu dus mocht aanraken! bij de eerste aanraken van haar tepels....not to hard, or hurts. die nippels waren dus kneiter gevoelig! heb ik weer.
                                          hup condoom er om en pijpen maar. volgens mij was het meer handwerk dan zuigwerk maar goed het rubbertje zat snel vol. ik ging voorzichtig met mn hand richting haar pussy......dont put in! zij ze ineens! Dus ik: betaal ik hier extra voor?

voor mij geen Nancy meer.
                                          volgende keer vraag ik naar andere meisjes
                                          het was er wel schoon en hygiënisch!