Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw

ben nu een aantal malen bij deze massage salon geweest en ik moet zeggen, prima. 2 x de zelfde dame gekozen t.w. SAW
    deze dame geeft een perfecte B2B en eindigen met een heerlijke erotische massage om het af te maken en dat kan ze Jezus, wat lekker. een aanrader!!
    Denk erom, geen enkele sex in de vorm van Pijpen of Intiem, het is echt alleen massage.

Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw

Vandaag bij Saw geweest. Had al massages gehad van Miew en Nancy. Net als deze dames was ik bij Saw in goede handen. Haar leeftijd is moeilijk in te schatten, ik denk tegen de 30 (hoop niet dat ik nu vijanden heb gemaakt)Vriendelijke dame die erg haar best doet het je naar de zin te maken. Ze weet alle plekjes bij je te vinden en bouwt de spanning heerlijk op. Kijkt niet de klok (andere dames ook niet) en omdat het zo heerlijk was, is ze nog heel even doorgegaan. Het hoogtepunt kwam uit mijn tenen en daarna heeft ze mijn handen ook nog heerlijk gemasseerd. Dit vind ik het leuke aan TidaThai: niet gelijk inpakken en wegwezen, maar nog even lekker bijkomen. Tot nu toe bij alle dames een goede massage gehad. De gebruikelijke fooi nog aan haar gegeven en met 3 kusjes weer huiswaarts gegaan.

Saw is zeker een aanrader!

Commentaar

Rotterdam, Dordtselaan 81C, Saw (goed)

Via citygirl op deze dame en salon gestuit.
      Wilde ik ook welles proberen. hoewel ik in utrecht woon,
      voor prijs hoef je het hier niet te late. is een uur voor 65.
      Nette vriendelijke dame. eind 20 (denk ik). slank, mooie volle kontje en lekker bruin kleurtje.
      klokkenspel kreeg meer dan genoeg aandacht en dat is natuurlijk ook waar ik voor kwam. lukte mij zelfs nog voor een 2e keer.

conclusie is::: leuke dame, leuk prijsje.

minpuntje: is dat samen douchen er niet in zat maar dat is volgens mij standaard zo als ik de berichtjes hier lees. mischien dat dat wel kan als je vaste klant bent.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw (onbekend)

Ik ben nu 2 keer bij deze massage salon geweest en ik moet zeggen dat het prima in orde was. Alle 2 keer heb ik dezelfde dame gekozen, genaamd SAW.
        Een leuk uitziende jonge dame van ongeveer 25 jaar. Deze jonge dame heeft het goed geleerd en geeft een fantastische B2B en laat het eindigen met een heerlijke erotische massage om het af te maken en dat kan ze geweldig, wat lekker. Zij is echt om aan te raden!!
        Bij mijn volgende bezoek zal ik zeker weer voor deze dame kiezen.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw (onbekend)

Ik had zin en waar kun je dan het beste heengaan? Even nagedacht en ja hoor ik moest gelijk denken aan Tida Thai in Rotterdam. Maar ja, welke dame zou het beste bij mij passen? Even gebeld en toen maar voor Saw gekozen.

Nou ik heb geen spijt van mijn keuze gehad, wat een energie geeft deze vriendelijke en vrolijke meid. Van de eerste tot de laatste minuut deed ze haar best om me te verwennen. Na de daad werd ik onder de douche door Saw nog lekker ingesopt. Na een kus ging ik tevreden naar huis.

Er was eigenlijk maar een nadeel en dat was dat ik van tevoren moest betalen . Heel vreemd dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Misschien mag ik de volgende keer achteraf betalen, dan kan ik haar ook een goede fooi geven.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw(goed)

Gisteren even naar Tida geweest, het was superdruk op de vrijdagmiddag.

Er liep een mooie thaise rond in een groen jurkje, maar ze was helaas bezet, weet iemand wie zij is? Lang zwart haar, jong en best lang.

Ik ging met een meisje met kort zwart haar, leuke meid.

Verrassend kon ik voor 50 euro mijzelf afsluitend laten pijpen (wel met condoom natuurlijk) en dit was een bonusafsluiting. Ik wist niet dat dit ook kon bij Tida. Voor 130 euro kan je ook neuken, maar hier had ik geen behoefte aan.

De zaak is zoals gewoonlijk zeer hygiënisch en altijd mooie schone lakens. Douches kunnen iets beter.

Groet Patrick

Commentaar

Ik ben ook wel eens bij Saw geweest, maar zij heeft volgens mij zeker geen kort haar, maar lang en donker.

Is dit eigenlijk wel Saw die je beschrijft?

Commentaar

Saw is toch al wat ouder, maar bij Thaise dames is dat zowiezo lastiger te zien. Ik ben vaste klant bij Saw en met reden! Ze is een altijd vrolijke, lieve dame, ze spreekt goed nederlands, ze geeft een goede Thaise massage, een lekkere body to body, en eindigt met een super erotische massage, waarbij ze alle plekjes weet te vinden! Ik ga wel eens ergens anders kijken maar Saw blijft mijn vast adresje.

Commentaar

Kan iemand mij vertellen of er hier ook jongere dames zijn, t.w. 20-25 jaar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Singh Bekijk bericht
                    Kan iemand mij vertellen of er hier ook jongere dames zijn, t.w. 20-25 jaar?
                    Ha Singh, van de oudere dames krijg je vaak de beste massages hoor
                    Maar volgens mij lopen hier wel meiden van rond die leeftijd.
                    Stuur anders eens een mailtje naar Tida Thai met je vraag, ik heb de ervaring dat je altijd gewoon antwoord krijgt, dan weet je ook gelijk wie er wanneer aanwezig is

Commentaar

Stuur anders eens een mailtje naar Tida Thai met je vraag, ik heb de ervaring dat je altijd gewoon antwoord krijgt
                      Klopt, dat is ook mijn ervaring.
                      Je krijgt zeer snel een antwoord.

Nu ik dit schrijf begint het ergens weer te kriebelen.
                      Ik moet snel weer eens naar Kim, zodat ik daar een recensie over kan schrijven.

Grijze man.

Commentaar

zag bij mijn laatste bezoek een mooie mollige dame, ze stelde zich wel voor maar kon het niet verstaan. heeft grote borsten en half lang haar ik schat haar ongeveer 35 weet iemand hoe zij heet en of zij goed is? ik kan hier niets over haar vinden.

Commentaar

Vorige week deze dame bezocht in 1 woord,geweldig!!
                          Heerlijk hoe ze je masseert,streelt erg gewillig ook.
                          Ik mocht aan haar welgevormde kont en borsten zitten en masseren.
                          Nog gevraagd of ik haar mocht zoenen en beffen maar dit mocht helaas niet wel te begrijpen.

Heren nog een vraag,want masseren de dames hier altijd helemaal bloot of houden ze soms hun kleding gewoon aan?Want de vorige had ik som bezocht en die hield haar kleding gewoon aan??

Commentaar

ik geloof er niks van ,saw laat niet aan haar kont of borsten zitten truus

Commentaar

Saw is niet mollig hoor.. of ze moet de laatste tijd goed zijn aangekomen.
                              Laatste keer dat ik haar bezocht was een maand of 2 terug. Volgens mij lopen de rescensies hier door elkaar heen...

Commentaar

[QUOTE=deboyki;1425263]Vorige week deze dame bezocht in 1 woord,geweldig!!
                                Heerlijk hoe ze je masseert,streelt erg gewillig ook.
                                Ik mocht aan haar welgevormde kont en borsten zitten en masseren.
                                Nog gevraagd of ik haar mocht zoenen en beffen maar dit mocht helaas niet wel te begrijpen.

Bedoel je deze? Dit is niet Saw.

http://www.eromarkt.nl/show/aid/1208...t_massage.html

Commentaar

Vandaag weer eens naar de Dordtselaan getogen, had geen afspraak, uit de 4 aanwezige dames gekozen voor Saw.
                                  Bleek goede keus, de beste massage die ik hier tot nog toe heb gehad.
                                  Saw wordt mijn vaste keuze bij Tida Thai.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Saw(uitstekend)

ik ben daar ook een paar keer geweest en de b2b is zo fijn daar alleen bij sommige meiden. Mijn vraag is het daar mogelijk om
                                    bv bij saw of kim om haar achterwerk te likken meer niet alleen haar anaal te likken en te beffen of 1 van de twee.

Dan kan zij verder gaan met masseren van mn staaf.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door trout Bekijk bericht
                                      Stuur anders eens een mailtje naar Tida Thai met je vraag, ik heb de ervaring dat je altijd gewoon antwoord krijgt, dan weet je ook gelijk wie er wanneer aanwezig is

klopt voor mijn eerste bezoek naar het verre rotterdam (2 uur trein) heb ik toen ook gemaild. telkens netjes antwooord gekregen. op veel adresjes wordt een mailer niet serieus genomen, maar hier wel.

Commentaar

Vorige keer ook hier geweest en had toen een uitstekende massage gehad van Mioe.
                                        Vanmiddag weer naar deze salon gegaan, maar nu voor Saw gekozen.
                                        Ik kan alleen maar bevestigen, wat in de voorgaande recensies ook al vermeld staat, dat Saw tot de top behoort wat massage geven betreft.
                                        Mijn idee is eigenlijk om haar zelf te laten bepalen wat het beste is, maar omdat ze mij gevraagd heeft een keuze te maken, heb ik gekozen voor een stevige massage met btb van zowel rug en buik en tenslotte handmatig klaarkomen.
                                        Veel bewondering heb ik voor de wijze waarop ze dat doet; ze begint eerst bij de voeten en eindigt tenslotte bij de nek en schouders, zonder iets over te slaan en binnen de afgesproken tijd (1 uur).
                                        Om haar niet af te leiden, heb ik tijdens de massage niet veel met haar gesproken, wel tegen het einde.

Prijs per uur is 65 euro, afgerond 70 euro.
                                        Ruime nette kamer met douche.
                                        Relaxte sfeer.
                                        Meerdere uitstekende masseuses.
                                        Afspraken worden nagekomen.
                                        Goed bereikbaar.

Commentaar

Als ik dit zo lees zou ik ook wel eens langs willen gaan, alleen de keren dat ik door deze straat ben gereden was het er altijd druk, ziet iedereen je dan in en uit lopen ?