Nieuw-Vennep, Lireweg 22, Phuket City, Kai

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuw-Vennep, Lireweg 22, Phuket City, Kai

Recentelijk weer eens naar Phuket gereden in Nieuw Vennep.
    Hoewel op zoek naar nieuwe namen, toch weer bij Kai geeindigd. Het was weer geweldig. Dit keer maar eens de tobbe ingedoken, winterweer en bubbels is toch een uitstekende combinatie. Alle trucjes uit de kast, erotisch op en top, en de massage was prima.

Re: Nieuw Vennep, Lireweg 22, Phuket City, Kai (onbekend)

Gisteren ook Kai Bij Phuket City bezocht. Was wat moelijk te vinden en wilde bijna afhaken, maar gelukkig dit niet gedaan.

Massage was uitstekend en Kai voelde al snel aan wat lk lekker vond en heeft mij met haar vinger o.a. heerlijk anaal gemasseerd. Body to Body was ook prima. Ik kreeg de indruk dat er misschien meer mogelijk was. Is trouwens niet aangeboden. Na een geweldig hoogtepunt vertrooken na ca driekwart uur.

Zeker een adres om terug te komen.

Commentaar

Re: Nieuw-Vennep, Lireweg 22, Phuket City, Kai

Na lange tijd weer eens naar Phucket City getogen. Van tevoren gebeld en gevraagd of Kai aanwezig was. En dat was gelukkig het geval. Om een lang verhaal kort te maken: de massage was weer helemaal naar wens. Toen Kai onverhoeds doorglibberde, lagen wij allebei in een deuk. Mij ziet zij binnenkort weer.
      Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik heb een eigen mening.

Commentaar

Geen keuze uit dames. Allen (5) bezet of wachtend op afspraak. Kai, die kennelijk de salon runt,maakte zich vrij en ging met mij naar boven. Het is een vrouw van ruim in de veertig, vriendelijk en eerste oog niet erg sexy. Het begin van de massage was rommelig, omdat ze ook de logistiek van de andere dames en gasten moest regelen. Daana liep alles volgens patroon dat ik kende van andere salons. Gesproken over koetjes en kalfsjes en haar verre familie. Ze werkte rustig naar mijn hoogtepunt en had geen enkel bezwaar tegen aanraken en strelen. Verder geen voorstellen voor extra's. Na hoogtepunt nog een lekkere 'after' met penis massage. Het 2e hoogtepunt zat er gezien de tijd echter niet meer in.

Commentaar

Aan het werk...
        X