Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mystique Thai Thai, Nancy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Rijswijkseweg 574, Mystique Thai Thai, Nancy

Weer bij mijn favoriete thaise geweest...Nancy. Bezoek was al een paar weken geleden en was zoals je van Nancy kan verwachten...passievol, erotisch en hehe...geweldig wat massage betreft.
    Maar....dacht vandaag dat dit een vervolg moest krijgen en kreeg te horen dat Nancy GESTOPT is!!
    Kan het me niet voorstellen. Wat is er aan de hand? In het verleden ging dat ook zo met Linda...nooit meer gezien. Conflict met de baas? In december kondigde Nancy al aan met een korte vakantie te gaan in januari...maar dit is wel lang dan..
    Wie weet er meer? Waar werkt ze nu?

Ja, ik belde ook voor haar maar kreeg hetzelfde te horen. Mocht iemand weten of ze ergens nu ontvangt / aanwezig is, graag een reactie, mag ook via persoonlijk bericht. Ze was een topper !!!

Commentaar

Was in december ook geinteresseerd in sauna bij mijn woonplaats en in eventueel taalonderwijs...ging er niet op in, maar achterAf best opvallend dat ze contact zocht....maar niet zei wat er ging gebeuren...misteurieus allemaal...maar...ze duikt nog wel op...

Commentaar

Een voorval in de privesfeer trekt haar misschien naar Amsterdam....Bij MTT zei fe mamasan dat het wel tijd was voor haar om te vertrekken ...Ook de opmerking dat ze voldoende rijk was, geeft al aan dat het mogelijk een financieel geschil is....Foto van Nancy is verwijderd......dat zegt al genoeg...Heeft iemand een 06 van haar?

Commentaar

ik heb gehoort dat nancy een vriend heb en gaat trouwen is wel leuk voor haar ze is al 60 jaar

Commentaar

Mocht ze nog ergens anders gaan werken of misschien wel privé ontvangen dan ben ik ook zeer geïnteresseerd.

Commentaar

Lijkt me een sterk verhaal van 010thailand....60 jaar? Klopt niks van. En ook dat trouwen is uiterst onwaarschijnlijk.
              Ik zie dat je account kort bestaat en dat je een paar 1 regelige recensies hebt geschreven...Eentje over meisje in Moscou .....toemaar.......

Commentaar

Ik denk niet dat 010thailand er qua leeftijd ver vandaan zit. Via via bij MTT inderdaad gehoord dat de leeftijd van de (oudere) dames, zoals wordt gemeld op kinky meer dan 10-15 jaar hoger moet worden gelezen. Jammer dat er direct zo'n reactie van pasear komt. De dames zien er fantastisch uit en dan is de echte leeftijd voor mij niet heel belangrijk.

Commentaar

Leeftijd is voor mij irrevelant...IK begin er niet over. Het lijkt er sterk op dat 010thailand haar in een verkeerd daglicht wil stellen door haar leeftijd? te noemen.
                  Belangrijk in deze is dat de account maar heel kort bestaat en een status wil krijgen door 2 zeer korte " recensies" te schrijven die kant noch wal raken. Erg dubieus allemaal. Het is iemand met een dubbele agenda, dat is zeker.

Commentaar

Feit is dat Nancy is gestopt Pasear, `deal with it!!`. Deponeer je vraag in de rubriek 'Op zoek naar' en misschien krijg je antwoord op je vraag. Als ze interesse in je had gehad had ze zelf wel haar 06-nummer aan je gegeven, lijkt mij.

Commentaar

Je snapt er niets van. Het is geen feit...........dat is nou net de discussie. Zucht.

Commentaar

Ik belde vandaag naar MTT voor mijn jaarlijkse afspraakje met Nancy. Ik zag haar niet op de site dus vroeg aan de telefoon of ze er nog werkte. Ze werkt er niet meer.... Ik vroeg toen of ze elders werkt.... Nee, ze is gestopt, ze gaat trouwen. Jammer maar helaas! Mochten jullie een nummer van haar hebben, stuur het me. Ik wil nog even gedag zeggen.

Ik zit eigenlijk nooit op het forum, maar goed om te lezen dat Nancy ook bij anderen populair was. Weten jullie welke dame dezelfde inzet heeft als Nancy? Heb geen idee bij wie ik nu moet zijn voor een heerlijke massage+

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 010thailand Bekijk bericht
                          ik heb gehoort dat nancy een vriend heb en gaat trouwen is wel leuk voor haar ze is al 60 jaar
                          Gisteren kwam ik Nancy tegen bij DaraThai in Scheveningen.Ze vertelde dat ze 3 dgn per week daar werkt dus liefhebbers van Nancy..! Zij was weer top..!!

Commentaar

Weet je op welke dagen ze daar werkt?

Commentaar

Geweldig nieuws Thaiwalker. Ga direct afspraak plannen!

Commentaar

Ik ben een aantal malen (4, 5 maal) zonder afspraak bij dit salon geweest. Telkenmale werd er gezegd dat alle dames bezet waren. Kennelijk is het een zeer drukke salon. Ik vroeg mij af of medewandelaars zonder afspraak dit ook steeds te horen krijgen?

Ik vraag dit omdat ik laatst daar wederom werd weggestuurd (met de reden dat alle dames bezet waren of een afspraak hebben/krijgen), maar bij het aanbellen ging er net een klant weg. Ik ben van Aziatische afkomst en kreeg een sterk gevoel dat -om het netjes te zeggen- men selectief klanten uitkiest.

Bobbytje

Commentaar

Is mij ook wel eens overkomen als ik spontaan binnenliep.
                                  Zelfs als ik een afspraak heb moet ik wel eens wachten op een kamer danwel dame.
                                  Dus afhankelijk van het tijdstip van de dag zal he echt een afspraak moeten maken

Commentaar

Ok, klinkt niet best allemaal . Reden voor niet ontvangen is niet duidelijk allemaal. Heel vervelend! Maar..ben ook vele malen in de wacht gezet bij Mystique thai...en ook bij afspraak..zelfs toen ik afdpraak had gemaakt zonder naam op ye geven..was bij Linda. Ben wit/blanco haha...

Commentaar

Even nog ter aanvulling:
                                      -ook ik ben wel eens weggestuurd bij geen afspraak.
                                      -Al meerdere keren meegemaakt dat er een klant zat te wachten in een ander gedeelte ( scheiding met gordijn )
                                      - Er zijn maar relatief weinig kamers , dus dat kan ook de beperking zijn geweest.

Commentaar

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het kennelijk ligt aan de drukte. Overigens ben ik op alle mogelijke tijdstippen daar geweest: 's-morgens bij opening, 's-middags en 's-avonds. Ik ga volgende keer een afspraak maken.

Bobbytje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sanuk4u Bekijk bericht
                                          Feit is dat Nancy is gestopt Pasear, `deal with it!!`. Deponeer je vraag in de rubriek 'Op zoek naar' en misschien krijg je antwoord op je vraag. Als ze interesse in je had gehad had ze zelf wel haar 06-nummer aan je gegeven, lijkt mij.
                                          Dusss, gelukkig niet gestopt, maar blijkbaar probleem met de baasss....?