massagewereld Den Haag

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• massagewereld Den Haag

ik ben ter afleiding en voor ontspanning nu al een keer of 4 bij massagewereld geweest
    en kan dit zeker aanbevelen er werken hele lieve dames die echt met passie hun werk doen
    ik ging ook nog wel een naar thaise massage salons maar dit is vele malen beter
    het enige is je betaald ook 40 euro meer maar het is het zeker waard
    de dame die mij masserde was heel open en echt super lief
    ik kom zeker terug bij deze lieve dame

Welke dame?

Commentaar

ik zoek de beste erotische massage in Den Haag..

Commentaar

ik wil uit bescherming en anonimiteit liever nog geen namen noemen
        ik vraag het aan de dame of zij het goed vind dat ik het op deze site vermeld
        maar als je gaat en de dames stellen zich voor weet je genoeg
        ik maak zelf een keuze waar ik een goed gevoel bij heb en dat is vrijwel altijd ok

Commentaar

Ze staan ook gewoon op de site vermeld hoor en zijn werknamen. Dus hoezo annonimiteit?

Commentaar

Bij Massagewereld willen de masseuses nog wel eens van locatie wisselen. Plus per locatie zijn er bijna dagelijks andere dames aan het werk. Dus als je geen namen wil geven, heeft deze recensie ook absoluut geen nut.

Beetje OT, de prijzen zijn (weer) eens omhoog gegaan.... van €110 naar €120 per uur. 45 Minuten is met €5 omhoog gegaan.. (Weet die prijs niet uit mijn hoofd, ga altijd een uurtje.)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rukkert Bekijk bericht
              Bij Massagewereld willen de masseuses nog wel eens van locatie wisselen. Plus per locatie zijn er bijna dagelijks andere dames aan het werk. Dus als je geen namen wil geven, heeft deze recensie ook absoluut geen nut.

Beetje OT, de prijzen zijn (weer) eens omhoog gegaan.... van €110 naar €120 per uur. 45 Minuten is met €5 omhoog gegaan.. (Weet die prijs niet uit mijn hoofd, ga altijd een uurtje.)
              Zo zeg, dat zijn eigenlijk best absurde prijzen. 150 euro voor een uurtje tantra?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ILPM Bekijk bericht

Zo zeg, dat zijn eigenlijk best absurde prijzen. 150 euro voor een uurtje tantra?
                Inderdaad, voor dat geld kun je beter naar ‘n privehuis gaan, zit er tongzoenen en pijpen zc nog bij

Commentaar

Heb vandaag begrepen, van een anonieme bron, dat de dames ook nog eens minder per uur krijgen betaald... Iets met belastingen, alles digitaal etc... En wat ze minder krijgen is meer dan de prijsverhogingen... Het zal mij benieuwen hoe dit zich zal ontwikkelen. Voor die prijzen verwachten klanten waarschijnlijk meer, en voor het geld wat de dames nu per uur krijgen (Ca €15-20 minder per uur) Zal dat er absoluut niet inzitten. Anyways, Zondag de prijsverhogingen, vandaag het andere nieuws er nog eens overheen.. Ben benieuwd, zeker met de recente investeringen in Eindhoven hoe dit zal aflopen. (Wel mooi geworden zeg!)

Commentaar

ik mag me weer gelukkig prijzen een nieuwe vriendin er bij
                    op korte termijn hoop ik even met haar te kunnen relaxen ze heeft er net als ik zin in
                    we kijken uit naar ons dagje relaxen samen
                    ik zal eens voorzichtig polsen wat zij per uur krijgt
                    ik betaalde vandaag 120 euro voor 1 uur body to body niet voor intensief betaald want dat is het toch wel
                    was wel weer heel erg lekker met haar op de kamer

Commentaar

Ik vind dit ook een vreemde recensie. Zonder namen heeft dit weinig nut, want bij elke salon is de kwaliteit toch redelijk afhankelijk van de dame die je hebt.

Commentaar

dat ben ik met je of jullie eens
                        maar met mijn vorige vaste dame waren er forumleden aan het vissen wie het was en daar is zij achter gekomen dat ik over haar schreef op deze site dat is mij niet in dank afgenomen en dus zodanig de sfeer verpest dat ik geen naam zal vermelden
                        de kan is groot dat zij geconfronteerd wordt met de resensie
                        dames waar ik minder mee heb schrijf ik wel uitgebreid alles op

Commentaar

Ik kan mij dat heel goed voorstellen, zelf schrijf ik ook niet over mijn vaste dames met extra's. Wel over de andere normale contacten. Dat gezegd hebbende, waarom ben je dan deze recensie gestart? Had je niet veel beter een algemaan topic over Massagewereld kunnen openen? Het is een grote keten met een bepaald niveau. Vind het raar dat ze nog geen algemaan topic hebben zoals sommige clubs e.d.

Commentaar

ik kon weinig resensies vinden op deze site en vind het een correct bedrijf alleen inderdaad wel erg prijzig
                            voor minder of het zelfde geld zou je een andere club kunnen bezoeken
                            maar ik ben en voel me gekwetst door een dame uit de doublet dus ik heb even tijd nodig om daar van te herstellen van daar deze keuze en gelukkig een hele lieve meid leren kennen waar het goed mee klikt
                            ik zal nog een keer afspreken met mijn vorige vaste dame om gerechtigheid te laten zegevieren

Commentaar

Met enige regelmaat bezoek ik locatie Den Haag. De laatste tijd wel wat minder, omdat ik merk dat de doorloop toch wel aan de hoge kant is daar. Op zich geen groot probleem, alleen merk ik dat het tweede bezoek aan dezelfde dame standaard veel beter is. Dit is niet zo gek, maar om zo'n €250,- neer te leggen voor een massage met cijfer 6,5 á 7 en de tweede keer een 9 vind ik iets te gek.

Bij de thai is het toch heel anders. Daar kun je ook een uurtje terecht en de diensten zijn echt wel vergelijkbaar in kwaliteit. kosten €75,- en ik betaal €100,- dan heb ik standaard een uurtje plezier.

Bij MW is het wel keurig geregeld allemaal maar om het beste/meeste eruit te halen, moet je volgens mijn ervaringen echt minimaal twee keer langsgaan.
                              Daarnaast weet je van te voren ook dat er in principe niet gezoend, niet gepijpt en niet geneukt wordt.

ps. Begrijpelijk dat je de werknaam van je 'vaste' masseuse niet prijsgeeft.

Commentaar

Ik ben er van de week even naar binnen gelopen, wat een aanfluiting kwa dames en toen ik de prijzen hoorde ben ik maar richting mijn vertrouwde adresjes in Den Haag gegaan. Mij zien ze hier niet meer, jammer dat ECW weg is, ik kreeg gelijk een glimlach aan de mooie herinneringen daar toen ik binnen stapte.

Commentaar

ik begrijp de reactie voor de prijs mag je wel iets terug verwachten en ze zijn niet allemaal heel mooi of mooi slank en dan vind ik het persoonlijk te duur
                                  ik ben nu 5 x geweest gister voor de 5 de keer
                                  en was gister weer erg lekker en je moet een persoonlijke klik en een goed gevoel hebben als je dat niet hebt of er zijn op dat moment geen juiste dames dan zou ik zelf ook weg gaan
                                  maar persoonlijk vind ik het voor eens per maand ok zou niet vaker gaan want dan gaat de lol er af

Commentaar

Aan het werk...
                                  X