M-salon, Andelst, M Salon

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• M-salon, Andelst, M Salon

Prachtige Asian; Bai...

Letterlijk vandaag begonnen; ze is onervaren in het wereldje en via eigenaresse Kim op een snuffelstage om te kijken of ze dit kan. Daarom nu alleen Handmatig HE, B2B en met bijbetaling haar gebeft. Mannen; dit is echt een pareltje.
    Voor de extra services toch wel teveel betaald, maar wat een fraaie meid. Waanzinnig lijf, 27- jaar, superkontje en een gezicht als een Thaise prinses.
    Ik gun haar veel bezoek!! Hopelijk kan ze daardoor haar schroom afgooien en all the way gaan :-))

Vorige week ook bij M-salon geweest. Niet wetende wat wel of niet kan gekozen voor Thaise massage. Op dat moment met Linda maar ging collega erbij halen voor traditionele massage. Nou dat heb ik geweten. Niet meer dan gestreel en weinig massage. Meer ook niet mogelijk maar zou het ook niet hebben gevraagde verlegen volslanke Thaise met gebrekkig Nederlands. Gewoon lieve vrouw maar niet geschikt vind ik voor Thai massage. Deze week contact gezocht met Kim voor klacht en gevraagd of ze iets kunnen doen als compensatie. Nee, niet meer dan € 5 korting en weer bij dezelfde Thaise. Dat is niet wat ik wil. Jammer dat er geen coulance mogelijk is. Nee, geen goede ervaring en had ook twijfels bij review stagiaire en öre bevrediging daarbij. Wie nog meer ervaring ?

Commentaar

Jammer voor jullie dat het tegenviel.
      Massage-skills van Bai kunnen idd wel beter; voor mij was de rest meer dan aangenaam. En ja, ook het beffen.
      Ik heb geen belang bij een recensie die niet klopt.
      Het goede nieuws is dat ze er nog steeds werkt!

Commentaar

Mede wandelaars.ik heb besloten om vanaf nu ook recensies te plaatsen, dus dit is mn 1e? Ik had een fijne ervaring bij M salon.vorige week de massage salon bezocht. Voor € 100,00 kreeg ik uurlang een body to body massage met happy end. Ze was sinds 2 maandem in dienst. Volgens mij heette ze ook Bai.. (weet het niet meer zeker).
        Ze had een schattig kopje en lekkere borsten. Voor 100 euro meer mocht ik haar neuken en wilde ze me pijpen, maar dat vond ik te duur. Ik ga zeker terug. Want ik moet nog steeds denken aan haar kusjes en gestreel tijdens de massage....

Commentaar

Vorige week ook geweest bij bai en heb niks gemerkt van jullie verhalen.. ik vroeg om extra's maar dat deed ze niet voor de rest is ze aardig alleen erg saai wel genoten van de massage.

Commentaar

Zitten hier alleen Thaise dames, of ook meer Europese types?

Commentaar

Hoe werkt het hier voor extra? Ben hier pas ook geweest maar kon alleen traditionele Thaise massage krijgen. Zo zie je het ook op de website.

Commentaar

Dat is vreemd. Bij binnekomst vroeg ik hoeveel de massage nu kost. Bai zei meteen 100 euro. Ik zei ik neem aan dat je dan body to body bedoelt met een handmatige hoogtepunt? Toen zei ze ja dat klopt. Wellicht was er geen klik? En dat ze daarom niet meer aanbood? Ik ging juilist naar de M salon omdat zij het niet vermelden op hun website. M.a..w. dat het eigenlijk niet mag. Als ik dan via hookers lees dat ze daar toch wel meer.aambiden dan beginnen mn handen al te jeuken. Want daar kick ik juist op

Commentaar

Was dit weekend ook weer bij Bai. En inderdaad, nu was zij redelijk stellig; geen extra's. Ze gaf aan dat ze daarmee de vorige keer teveel heeft toegestaan....
                  Wel wat bijgelapt om haar lekker te kunnen betasten. Ook b2b gelijk laten aanvangen met lekker trekwerk.
                  Af en toe haar vageintje geplaagd en al kijkend naar lekkere billen en spleetje heerlijk klaargekomen. Daarna nog lekkere massage gehad, veel beter dan eerste keer!
                  Lekker gechilled; ik vind het een schatje.

Commentaar

Ik ben benieuwd hoe de andere 2 3 medewerkers zijn. Iemand ervaring?

Commentaar

Wat was je nu dan in totaal kwijt,@Stiffer?

Commentaar

Was hier afgelopen zondagavond weer langs.Weet alleen niet of we het nou steeds over dezelfde hebben.Ze lijkt van werknaam gewisseld te hebben,ben naam nu vergeten.In iedergeval is ze erg klein en tenger,ziet er stuk jonger uit als dat ze is en spreekt perfect NL.Wat ik dan weer vreemd vind is dat ik wel meer mocht dan voorheen,ik mocht nu wel overal aan zitten.Dit weekend maar weer langs na mijn werk en kijken wat de extra’s dit keer zijn!!
                        Is er al overigens iemand die met haar all the way is gegaan of haar heeft kunnen overhalen tot privé afspraak of thuis bezoek?Ik ben benieuwd want tot nu toe zegt ze dit niet te willen.....en ik wél!!!?

Commentaar

Hoe oud ziet ze er uit ongeveer?

Commentaar

Nou,ze is 30,dus ziet er een stuk jonger uit,zeker met dat kale kutje....?.....reken maar uit dan....nog niet mee geneukt dit weekend,maar ze doet alles al volgens velen...denk dat het een geld kwestie is,of een juist moment van paringsdrift???....alle Asians buigen tenslotte toch voor harde knaken??????.....massage stelt verder niks voor,maar dat snap ik wel als je bent gefocust op sex???.
                            volgende keer maar meer knaken menemen om haar te neuken....

Commentaar

Ha superbassie. En ben je al verder gekomen?

Ik ben nu 2x bij haar geweest, maar verder dan alleen aanraken en spelen kom ik niet .

Schat van een meid en ziet er echt super uit. Haar massage techniek is niet alles, maar maakt dat met haar looks meer dan goed. Zal er binnenkort nog een keer heengaan!

Commentaar

Goedenavond,

Afgelopen maandag hier geweest.
                                Er was maar 1 masseuse ter plekke genaamd Linda.

Gevraagd om een body to body van 1 uur, 100 euro afgerekend en onder de douche gestapt.

Inmiddels op bed waar ze begon met de massage. Heerlijk gevoel als zo'n strakke Thaise over je lichaam heen glijd.
                                Ik mocht omdraaien en was inmiddels al goed hard. Ze was al lekker aan het spelen met mijn lul en ik met haar, mocht haar ondertussen beffen en vingeren.

Op gegeven moment vroeg ze of ik extra wou met onder andere intiem en dat zag ik wel zitten. Moest 70 euro bijbetalen en dus kwam het totaal op 170. Is wel prijzig maar was het zeker waard. Ze deed het condoom om mijn lul met haar mond en begon lekker te pijpen en mijn ballen te zuigen. Bij het neuken kwam ik al vrij snel klaar. Ze vroeg om een tweede keer en ik vond dat prima en hoefde niet meer bij te betalen. Tweede keer helaas niet klaar gekomen maar heb haar wel in diverse standjes mogen neuken. Nog zelf ook even geprobeerd terwijl zij mijn ballen aan het zuigen was maar het mocht niet baten.

Het is echt een zeer wilde meid die er zelf ook veel plezier in heeft en dat ook uit.
                                zeer prettige ervaring gehad daar, wel wat prijzig maar was het zeker waard.

binnenkort wellicht weer terug.
                                groet PuntOo

Commentaar

Aan het werk...
                                X