Maria, Den Haag, Warie Thai Massage

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria, Den Haag, Warie Thai Massage

ongeïnteresseerde massage, met onderarmen over de rug rollen, geen plagerijtjes, van massage was eigenlijk geen sprake. Niet erotisch, niet Thais, gewoon 3 x niks
    Na het omdraaien pijpen met condoom voor €25 zonder enig gevoel voor erotiek. Stond binnen 1 uur weer buiten. Teleurstellende ervaring.

Vandaag naar Warie geweest aanbieding 55 euro voor een heel uur met aftrekken , ik had de keuze uit vijf goed uitziende dames van verschillende leeftijden .
    Drie dames schatte ik tussen de twintig en dertig de andere wat ouder.
    Daar ik zelf niet meer tot de jongste behoor koos ik voor Maria een mooie vrouw uit de Dominicaanse republiek van rond de vijf en dertig , zij vroeg of ik hard of zacht wilde gemasseerd worden ik koos voor zacht , Zij begon bij mijn voeten en onderbenen daarna langzaam naar boven ,vakkundig masseerde zij mijn rug ,schouders en nek ,daarna draaien en kwam de voorkant aan de beurt met de zachte muziek voelde ik mij loom worden, tot zij aan het erotische deel begon en mij een heerlijk hoogtepunt bezorgde .
    Ik voelde mij erg bij haar op mijn gemak en na de massage van meer dan een uur voelde ik mij als herboren .
    Voor herhaling vatbaar , tot snel Maria

Commentaar

Aan het werk...
    X