Luna , Deventer, Massagesalon Temptation

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Luna , Deventer, Massagesalon Temptation

Vorige week voor het eerst een bezoek gebracht aan een massagesalon ipv van een club of privehuis.
    Gekozen voor Temptation in Deventer, De locatie op zich is mooi, maar voor mij zelf een beetje lastig te bereiken vanuit mijn huidige woonplaats. maar zeker de moeite waard.
    Eenmaal in Deventer gemakkelijk te vinden op een bedrijventerrein wat de privacy ten goede komt.
    Binnen ziet het er ook ruim en netjes uit, ook veel privacy door scheidingswandjes in de ontvangst ruimte,en aandacht daarvoor tijdens het van en naar de kamer lopen.
    Er waren drie dames beschikbaar waarbij ik koos voor Luna een mooie spontane blonde ik schat dertiger.
    Gekozen voor een tantra aqua massage van 60 min.
    De massage was heerlijk ontspannen en ook erg opwindend, Luna begon met het met masseren van mn rug, billen en voeten met haar handen, waarbij één hand af en toe tussen mn billen verdween om mijn manlijkheid sensueel aan te raken en te prikkelen, vervolgens ging ze over tot body to body met eerst haar borsten en haar billen, halverwege mocht ik me omdraaien en begon het feest aan de voorkant van vooraf aan waarbij de aandacht voor mijn manlijkheid de boventoon voerde, mocht haar overal aanraken behalve tussen haar benen, waar ik ook gretig gebruik van gemaakt heb,ze wist me zeker te prikkelen door op een gegeven moment met haar billen en benen wijd over mijn borst te glijden tot vlak bij mijn gezicht zodat ik close up haar mooie poesje kon bewonderen, en blijf er dan maar eens van af tot slot heeft ze mee handmatig tot een heerlijk hoogtepunt gebracht.
    Herhalingsgevaar is 100 %
    time flies when you're having fun

Ik kan mij grotendeels in het verhaal van Marc70 vinden.

Uitstekende locatie, privacy is top, net zoals de kamers en voorzieningen.

De massage was goed. Aanvankelijk erg erotisch en prikkelend. Naar mate de massage vordert begint ze te plagen en hangt Luna vaak boven je gezicht.. ( Mooi uitzicht ) Het handwerk is voldoende, niet geweldig. En dan begint het boven je hangen een beetje op een gimmick te lijken.

Ruim op tijd geeft Luna aan wat wel en niet mag, fijn om te weten, wat minder om de beperkingen voor de sessie aan te horen. Bij een erotische massage is het ietwat afstandig.

Ik was met een lange trip bezig deze betreffende dag. Mocht ik weer eens in de buurt zijn en echt goesting hebben, dan zou ik weer binnenlopen, Omrijden doe ik niet voor haar. En nu ik dit schrijf realiseer ik mij dat ik dan toch voor een andere dame zou gaan.. .De spanning van het nieuwe trekt dan meer.

Commentaar

Is dat Luna die ook in Apeldoorn en Enschede werkt ? Slank en licht getint mooie vrouw, heel rustig en relaxt? Hoop dat zij dat is dan heb ik meerdere plekken om naar uit te wijken

Commentaar

Nederlandse (blanke) dame die in het hoge noorden van NL woont en (normaal) alleen op vrijdag bij Temptation werkt.

Commentaar

Ze is idd blank en een beetje zonnebank getint, ze vertelde mij dat ze normaliter op woensdag en vrijdag aanwezig is, en soms op zaterdag.
          time flies when you're having fun

Commentaar

Is dat Luna die ook in Apeldoorn en Enschede werkt ? Slank en licht getint mooie vrouw, heel rustig en relaxt? Hoop dat zij dat is dan heb ik meerdere plekken om naar uit te wijken.

Nee, dat is zeker niet dezelfde Luna.

Commentaar

Zijn op dit adres ook Aziatische dames aanwezig?

Commentaar

Ik ben al een paar maanden niet meer in deze salon geweest, maar Luna is een prachtige dame, ze weet je te teasen met haar poesje, dat je er haast een lik aan gaat geven..
                de opbouw is goed/gemiddeld zoals de meeste masseuses het daar wel doen. Mijn enigste “aanmerking” of opmerking is dat je merkt wanneer je uur ten einde loopt. Wat het handwerk aangaat sluit ik me aan bij rukkert. De salon zelf is altijd hygiënisch en de ontvangst is vriendelijk!

Commentaar

zaterdag ook bij deze kanjer geweest
                  deze aardige dame met een twenths accent gaf mij een heerlijke tantra massage.
                  we hadden eerst samen gedoucht waar het heerlijke teasen al begon en om daarna op bed te belanden
                  waar de rug benen en billen een beurt kregen en ondertussen mijn ballen en lul een streling kregen
                  daarna omdraaien en waar ze heerlijk dicht met haar kutje bij mij kwam en mijn pik veel aandacht kreeg en ze het eikel gedeelte goed onderhanden nam
                  dus hij stond snoeihard omhoog dus een zaadlozing kon niet lang
                  uitblijven,ze kwam naast mij liggen en hijgde en fliusterde heerlijk dingen in mijn oor en ik fors klaarkwam.ze haalde de laatste druppel er uit dus geen half werk.

luna het was weer top.

greetz double38

Commentaar

heerlijke leuke meid
                    lekkere tantra massage van haar gehad waarbij je pik echt niet met rust gelaten wordt zo als het hoort,
                    bij hoogtepunt geen half werk je wordt tot de laatste druppel uitgeperst.

heerlijke dame

greetz double38

Commentaar

geweldige meid die mij zaterdag een tantrs massage gaf en het voorspel tijdens het douchen was super erotisch en tot slot liet ze mij zwaar klaarkomen.

toppie luna
                      greetz double38

Commentaar

Aan het werk...
                      X