Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Thaise salons omgeving eindhoven

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thaise salons omgeving eindhoven

Goedendag medewandelaars,

ik ben op zoek naar Thaise massage salons in en rond Eindhoven waar ze meer doen als alleen masseren. Kan iemand mij misschien tips geven over waar heen te gaan en wat er word aangeboden eventueel. Dit mag ook in pb om de salons te beschermen van degene die proberen ons dit te ontnemen. Ik ben al wel een paar keer in Liempde geweest maar ben benieuwd naar wat er nog meer is.

Er zijn er verschillende in Eindhoven. Op thaisemassage.chinese-massage.net vind je de meeste wel. Een paar jaar gelden kon je je bij een aantal goed vermaken voor een redelijke prijs. Tegenwoordig zijn de prijzen vaak erg hoog en lijken wel onderling afgestemd. Ik ga er niet meer heen en zoek rustig door naar goede, betaalbare alternatieven. Zodra ik deze vind laat ik het hier weten.

Commentaar

ook op zoek naar een betaalbaar adres. Prijzen rond Eindhoven zitten erg hoog in vergelijking tot de randstad. PB over een betaalbaar adres omgeving Den-Bosch Eindhoven wordt op prijs gesteld

Commentaar

Hier sluit ik mij ook bij aan. Zou het erg op prijs stellen als een goed adres wordt gedeeld!

Commentaar

Ik ook graag een PB.

Commentaar

Ik ook graag een PB.

Commentaar

Ik ook graag?

Commentaar

Een PB voor iedereen individueel is wel erg omslachtig mannen. Als ik iets tegenkom plaats ik het hier en / of als recensie.

Commentaar

Kwaliteit is enorm terug gelopen in Eindhoven. Bijna alle dames boven de 30 of zelfs 40. Aantal jaren geleden was het veel en veel beter. Bij de meeste zit een hj er wel bij in. Meer hoef ik zelf niet bij een massage dus over meer dan dat weet ik het niet.

Commentaar

Aan het werk...
                  X