Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw

Tida Thai Massage
    Dordtselaan 81C
    Rotterdam
    www.tidathaimassage.nl

Vandaag na afloop van Bavaria City Racing even de metro genomen naar station Maashaven en van daaruit doorgelopen naar Dordtselaan 81C.

Ik had Tida Thai nog nooit bezocht, maar na bovenstaande positieve berichten (op de ervaringen met Ee na dan) vond ik het wel eens tijd om mijn "oude liefde" Mieuw weer eens met een bezoekje te vereeren. Ik ken Mieuw nog van Mistique Thai in Den Haag, sinds ze daar weg is (2.5 jaar geleden denk ik), heeft ze me nooit meer gemasseerd.

Toen ik binnenkwam was Mieuw nog bezig, ik mocht echter wachten (20 min werd mij verteld). Ik kreeg een cola'tje, een paar kranten en de afstandsbediening van de tv en voor ik het weet stond Mieuw ineens voor me. Had haar niet eens horen binnenkomen.

Ze was nog mooier dan in mijn herinnering, ze is er in 2.5 jaar tijd niet op achteruit gegaan. Wat een prachtig figuurtje in een prachtig strak jurkje.

De kamer waar ze me mee naar toenam was groot, met een mooi 2-persoonsbed en heel wat spiegels. Douchen kon op de kamer, en toen Mieuw zich na mijn douchebeurt uitkleede zei ze dat ik een bekend gezicht had, ze wist alleen niet waarvan ze me kende. Ze vond het leuk dat ik na 2.5 jaar speciaal voor haar naar Tida kwam.

De massage die volgde op deze nieuwe kennismaking was in 1 woord: GEWELDIG. In Mistique liep Mieuw altijd over mijn rug, dat deed ze deze keer niet, maar voor de rest was alles weer als vanouds. De massage was het eerste half uur traditioneel en heerlijk, mijn rug, nek, schouders kregen een zeer uitgebreide stevige massage. Toen Mieuw in de buurt van de "onderrug" kwam begon het teasen en ik was al snel zo G als B :-)

Nog even de benen gemasseerd en daarna snel omdraaien: heerlijke body-to-body, even russisch en daarna heerlijk toetje. Na consumptie van het toetje nog een heerlijke massage van het hoofd gekregen en daarna douchen.
    In totaal ruim een uur opd e kamer geweest, gewoon zoals het hoort.

Kortom: Tida Thai is een keurige salon, in elk geval de kamer die ik heb bezocht en verder ben ik blij Mieuw weer herontdekt te hebben. Deze hernieuwde kennismaking krijgt zeker een vervolg en er zal zeker niet WEER 2.5 jaar zitten tussen deze en de volgende massage.
    Laatst gewijzigd door fanoti; 17-08-09, 18:55.

Tida Thai, Dordtselaan 81c Rotterdam

Al maanden waren mijn vrouw (23) en ik (26) - onze leeftijden even voor de beeldvorming - van plan om een bezoek te brengen aan Tida Thai massage. De mooie website en de overwegend goede recensies op deze site hadden onze interesse gewekt. Bovendien krijgen Aziatische meisjes onze voorkeur en het is ook nog eens op loopafstand van ons huis.
    Gisteren kwam het er dan eindelijk van, nadat ik een avond eerder ons bezoek telefonisch had aangekondigd.
    We werden door de gastvrouw ontvangen in het keurige, sfeervolle huis aan de Dordtselaan en mochten even plaatsnemen in een gezellige wachtruimte. We maakten onze wensen duidelijk (1 uur, ieder apart, body to body) en al snel mochten we kiezen uit vier prachtige Thaise dames, in de leeftijd van (ik schat) 25 tot 35 jaar. Mijn oog viel op Miew, een prachtig slank meisje met een leuk gezicht, heel moeilijk op leeftijd te schatten. Mijn vrouw ging voor een iets vollere dame, ook erg leuk en vermoedelijk van ongeveer diezelfde, moeilijk schatbare leeftijd.

De dames waren overigens gekleed in leuke "long-shirt" achtige jurkjes, verder alleen teenslippers. Het is permanent 27 graden in het hele pand, dus meer was ook niet nodig. Bovendien een leuke appetizer.

We volgden elk de dames naar een kamertje. Vanaf dat punt spitst mijn recensie zich toe op Miew, omdat ik er natuurlijk niet bij was in het kamertje van mijn vrouw en haar mooie masseuse. Maar ik kan melden dat het haar ook goed bevallen is.

Ik mocht een douche nemen (keurige douchekabine in de kamer) en toen ik gedoucht had mocht ik op mijn buik gaan liggen. Miew kleedde zich uit (even over mijn schouder gespiekt, het uitzicht beviel nog meer dan verwacht).
    Ze begon de massage als een "traditionele massage", na tien minuten werd het sensueler en nam zij ook het achterwerk onder handen. Na nog ongeveer vijf minuten begon het Body to Body gedeelte, waarbij ze haar bovenlijf insmeerde met olie en met haar borsten en haar doosje mijn achterkant begont te masseren, hangend/liggend op mijn rug. Onbeschrijflijk, een fantastisch glad, slank en ultiem strak lijfje. Toen mocht ik omkeren. Ze giechelde (het laat niet te raden over waarom), waarop ik te kennen gaf dat dat kwam omdat de massage erg goed beviel).
    Ze masseerde mijn voorkant met haar ge-oliede lichaam, en het meest essentiële stukje (laat ik het eens niet bij naam noemen) masseerde ze met de bovenkant van haar doos. Het hoogtepunt begon in zicht te komen (dat kon gewoon niet anders) en was geweldig. damn!
    Omdat de tijd nog niet verstreken was, maakte ze de boel weer netjes en masseerde ze nog mijn armen, handen en rug tot het volle uur om was. Daarna mocht ik nog een keer heerlijk douchen, en was een prachtig uurtje genot helaas al weer geschiedenis.

Miew, je krijgt een tien!

Overigens: eenmaal buiten besloten mijn vrouw en ik dat dit voor herhaling vatbaar is. Ook zij had de tijd van haar leven gehad.

Oja, de hygiëne is perfect, daar is ook al niets op aan te merken.
    ~ Monogamie is bedacht in een tijd dat mensen niet ouder dan 30 werden... ~

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw (onbekend)

Gisteravond, drie weken na mijn eerste bezoek aan Tida Thai, nog maar even genoten van een Erotische B2B massage om 2009 op een goede manier achter mij te laten.

Eergisteren eerst gebeld om een reservering bij Miew te maken.

Ditmaal in mijn eentje, vrouwlief gaat de volgende keer weer met me mee.

Miew herkende me nog, waardoor er wat meer gesprek op gang kwam.
      De massage was weer verbluffend goed, nog één tikje intiemer dan de vorige keer zelfs. Voor herhaling vatbaar. Een uur lang waar voor mijn geld, en geen minúút er af gesprokkeld. Well done!

Op de terugweg naar huis (te voet, nog geen 10 minuten lopen, lucky me) had ik een stuk minder last van de kou dan op de heenweg.

Commentaar

N.a.v. de positieve recensies een afspraak gemaakt met Mieuw. Geen spijt van gehad, was in een woord geweldig. Start met traditionele massage met koude olie, daarna begon het teasen en de B2B van de achterzijde. Daarna omdraaein en een heerlijk hp. Afsluiting met massage van schouders en nek. Zeker voor herhaling vatbaar! Een toppertje.
        Het leven is als een pijpkaneel, eenieder zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Couple8386
          Ja, echt wel de moeite waard hè?
          Ik ga één dezer dagen ook maar weer es langs
          Ik heb mij aan mijn woord gehouden.
          Mijn vrouw (23) is met mij mee geweest, voor haar de tweede keer Tida, ditmaal bij Rung.
          Ik, voor de derde keer heel vertrouwd bij Mieuw. Voor de derde keer een andere kamer, nog een stukje luxer dan de vorige keer. Ik heb een echte VIP treatment gehad en ging met een big (smile) op mijn gezicht na een fantastisch uur de deur uit.
          Lang leve Tida Thai, en wat zijn Thaise meisjes toch geweldig leuk

Commentaar

Vanmiddag mezelf ook maar eens laten verwennen door Mieuw.

Ze is een meisje van weinig woorden, maar weet wel hoe ze iemand kan verwennen.

Alleen is een uur bij haar maar 3 kwartier, maar goed, een kwartier minder betekende gewoon dat er geen fooi meer werd gegeven, of zouden jullie dat anders doen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door public Bekijk bericht
              Vanmiddag mezelf ook maar eens laten verwennen door Mieuw.

Ze is een meisje van weinig woorden, maar weet wel hoe ze iemand kan verwennen.

Alleen is een uur bij haar maar 3 kwartier, maar goed, een kwartier minder betekende gewoon dat er geen fooi meer werd gegeven, of zouden jullie dat anders doen?

Beste Public, wat een flauwekul. Als je eten in een restaurant koud is, zeg je er toch ook iets van? Of Mieuw heeft al haar energie in de 45 minuten gestopt en je bent tevreden, of je zegt tegen haar dat je voor 60 minuten hebt betaald. Door bewust geen fooi te geven geef je natuurlijk geen juist signaal af. Ze denkt bijv. dat je gierig bent of dat je niet tevreden bent, maar het zal mogelijk niet in haar opkomen dat ze geen fooi krijgt omdat ze te kort heeft gemasseerd.
              B.t.w. Public, je hebt gelijk als je stelt dat als je voor 60 minuten betaalt, je ook 60 minuten gemasseerd moet worden, echter weet je eigenlijk wel hoe zwaar het is om bijna 7 dagen per week meerdere personen per dag te moeten masseren? Ach soms is de energie na 45 minuten gewoon op! Gewoon lekker van Mieuw blijven genieten, het is een toppertje. Groet Exxonius.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Exxonius Bekijk bericht
                Beste Public, wat een flauwekul. Als je eten in een restaurant koud is, zeg je er toch ook iets van? Of Mieuw heeft al haar energie in de 45 minuten gestopt en je bent tevreden, of je zegt tegen haar dat je voor 60 minuten hebt betaald. Door bewust geen fooi te geven geef je natuurlijk geen juist signaal af. Ze denkt bijv. dat je gierig bent of dat je niet tevreden bent, maar het zal mogelijk niet in haar opkomen dat ze geen fooi krijgt omdat ze te kort heeft gemasseerd.
                B.t.w. Public, je hebt gelijk als je stelt dat als je voor 60 minuten betaalt, je ook 60 minuten gemasseerd moet worden, echter weet je eigenlijk wel hoe zwaar het is om bijna 7 dagen per week meerdere personen per dag te moeten masseren? Ach soms is de energie na 45 minuten gewoon op! Gewoon lekker van Mieuw blijven genieten, het is een toppertje. Groet Exxonius.
                Lijkt me dan ook logisch dat je voor 45 minuten betaald en niet voor 60 minuten als dat fysiek niet volgemaakt kan worden. Wij als klant dienen daar niet het slachtoffer van te zijn.

Commentaar

Het was alweer een tijdje geleden en daarom de hoogste tijd om deze topper weer eens te bezoeken.. En jawel, Miew stelt nooit teleur.. weer een geweldige massage gehad van die kleine lieve schat... Niet alleen is het traditionele deel van de massage altijd tot in alle drukpuntjes verzorgd maar ook aan het erotische viel letterlijk en figuurlijk weer een puntje te zuigen....

Tja, sommige meisjes daar heb je totaal niets mee, met anderen heb je meteen een klik en dat was bij Miew vanaf het begin al het geval toen ik haar nog bezocht toen ze nog in Den Haag werkte. Sindsdien plan ik haar minimaal een keer per maand in mijn drukke schema.. En hoewel ik graag buiten de deur snoep, zal ik bij Miew altijd terugkeren. Zij verveelt mij in ieder geval nooit..

Ruim een uur binnen geweest en natuurlijk de gebruikelijke tip gegeven..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door david73 Bekijk bericht
                    Het was alweer een tijdje geleden en daarom de hoogste tijd om deze topper weer eens te bezoeken.. En jawel, Miew stelt nooit teleur.. weer een geweldige massage gehad van die kleine lieve schat... Niet alleen is het traditionele deel van de massage altijd tot in alle drukpuntjes verzorgd maar ook aan het erotische viel letterlijk en figuurlijk weer een puntje te zuigen....

Tja, sommige meisjes daar heb je totaal niets mee, met anderen heb je meteen een klik en dat was bij Miew vanaf het begin al het geval toen ik haar nog bezocht toen ze nog in Den Haag werkte. Sindsdien plan ik haar minimaal een keer per maand in mijn drukke schema.. En hoewel ik graag buiten de deur snoep, zal ik bij Miew altijd terugkeren. Zij verveelt mij in ieder geval nooit..

Ruim een uur binnen geweest en natuurlijk de gebruikelijke tip gegeven..
                    even een vraag.....hoeveel bedraagt de gebruikelijke tip ? Ik wil ook een keer langs gaan en geen verkeerde indruk achter laten.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw(goed)

Hangt er een beetje van af.

Normaal gesproken tip ik het meisje met 5 of soms 10 euro, maar alleen als de massage meer dan gemiddeld was. Als het een standaard massage is vind ik een tip niet op zijn plaats.

Met sommige meisjes waar ik vaste bezoeker ben, tip ik wel eens meer. Het is namelijk ook zo, althans dat is mijn ervaring, dat als je vaak bij hetzelfde meisje komt er al snel meer mogelijk wordt en dat niet altijd tegen meerprijs (niet alle meisjes zijn er op uit om zoveel mogelijk geld uit je zak te kloppen)...En Miew is zo'n pareltje waarbij ik wel eens meer tip omdat zij mij bovengemiddelde massages levert.. ..

Maar let wel, een tip>10 euro moet naar mijn mening over het algemeen uitzondering blijven, anders raken de dames te verwend en prijzen we ons zelf de markt uit. En onthoud, een tip is ook helemaal NIET verplicht. Op het moment dat een meisje gaat zeuren om een tip, is me namelijk ook wel eens gebeurd, dan kom ik bij zo'n meisje ook niet terug want dan weet je het wel voor de volgende keer als je haar de keer daarvoor niet hebt getipt. Een tip moet je verdienen!

Commentaar

Normaal gesproken tip ik het meisje met 5 of soms 10 euro, maar alleen als de massage meer dan gemiddeld was. Als het een standaard massage is vind ik een tip niet op zijn plaats.

Met sommige meisjes waar ik vaste bezoeker ben, tip ik wel eens meer. Het is namelijk ook zo, althans dat is mijn ervaring, dat als je vaak bij hetzelfde meisje komt er al snel meer mogelijk wordt en dat niet altijd tegen meerprijs (niet alle meisjes zijn er op uit om zoveel mogelijk geld uit je zak te kloppen)...En Miew is zo'n pareltje waarbij ik wel eens meer tip omdat zij mij bovengemiddelde massages levert.. ..

Maar let wel, een tip>10 euro moet naar mijn mening over het algemeen uitzondering blijven, anders raken de dames te verwend en prijzen we ons zelf de markt uit. En onthoud, een tip is ook helemaal NIET verplicht. Op het moment dat een meisje gaat zeuren om een tip, is me namelijk ook wel eens gebeurd, dan kom ik bij zo'n meisje ook niet terug want dan weet je het wel voor de volgende keer als je haar de keer daarvoor niet hebt getipt. Een tip moet je verdienen!
                        OK David, bedankt voor je waardevolle informatie.
                        Ben trouwens benieuwd of dit dezelfde Mieuw is die vorig jaar op de Lange Hilleweg in Rotterdam werkte. Daar bewaar ik nog steeds mooie herinneringen aan. Gr. spuit elf

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spuit elf Bekijk bericht
                          OK David, bedankt voor je waardevolle informatie.
                          Ben trouwens benieuwd of dit dezelfde Mieuw is die vorig jaar op de Lange Hilleweg in Rotterdam werkte. Daar bewaar ik nog steeds mooie herinneringen aan. Gr. spuit elf
                          Nog een tweede vraag.......zijn de hp uitsluitend handmatig ? Ik heb namelijk gebeld en toen werd mij verteld dat intiem en/of p niet mogelijk zijn. Maar wanneer ik de recensies hier lees krijg ik een andere (verkeerde ?) indruk.

Commentaar

Nog een tweede vraag.......zijn de hp uitsluitend handmatig ? Ik heb namelijk gebeld en toen werd mij verteld dat intiem en/of p niet mogelijk zijn. Maar wanneer ik de recensies hier lees krijg ik een andere (verkeerde ?) indruk.
                            Raar, want als je goed leest staat er iets anders.

Het is namelijk ook zo, althans dat is mijn ervaring, dat als je vaak bij hetzelfde meisje komt er al snel meer mogelijk wordt en dat niet altijd tegen meerprijs (niet alle meisjes zijn er op uit om zoveel mogelijk geld uit je zak te kloppen)...En Miew is zo'n pareltje waarbij ik wel eens meer tip omdat zij mij bovengemiddelde massages levert.. ..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Eddie1968 Bekijk bericht
                              Raar, want als je goed leest staat er iets anders.
                              OK Eddie, dan bedoel je waarschijnlijk dat er toch meer mogelijkheden zijn dan alleen een handmatig h.p.
                              Inderdaad raar dat mij door de telefoon iets anders werd verteld.

Commentaar

Inderdaad raar dat mij door de telefoon iets anders werd verteld.[/QUOTE]

Discussie is al meerdere malen gevoerd, komt door de vergunning van het huis of de dame wil niet dat haar (con)collega's
                                weten dat ze verder als regulier gaat. Gewoon zelf ondervinden is voor mij altijd het kriterium. Een dame gaat bij de een toch verder als bij de ander en bij de een moet je erom vragen en bij de ander wordt het spontaan aangeboden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door phans Bekijk bericht
                                  Inderdaad raar dat mij door de telefoon iets anders werd verteld.
                                  Discussie is al meerdere malen gevoerd, komt door de vergunning van het huis of de dame wil niet dat haar (con)collega's
                                  weten dat ze verder als regulier gaat. Gewoon zelf ondervinden is voor mij altijd het kriterium. Een dame gaat bij de een toch verder als bij de ander en bij de een moet je erom vragen en bij de ander wordt het spontaan aangeboden.[/QUOTE]
                                  Ik denk dat je gelijk hebt Phans. Het zal misschien ook met "de klik" te maken hebben. Ik ga het binnenkort zelf eens ondervinden.

Commentaar

weten dat ze verder als regulier gaat. Gewoon zelf ondervinden is voor mij altijd het kriterium. Een dame gaat bij de een toch verder als bij de ander en bij de een moet je erom vragen en bij de ander wordt het spontaan aangeboden.
                                    Ik denk dat je gelijk hebt Phans. Het zal misschien ook met "de klik" te maken hebben. Ik ga het binnenkort zelf eens ondervinden.[/QUOTE]
                                    Van de andere kant, nadere bestudering van diverse recensie formulieren zie ik uitsluitend handwerk staan.

Commentaar

Na mijn bittere teleurstelling van enkele dagen terug met Simone in Breda, had ik letterlijk en figuurlijk een onbevredigend gevoel. Maar om na de 150 euro in Breda in 1 week nogeens veel geld uit te geven vond ik te dol worden. Ik had Mieuw al enkele weken op de korrel, of beter gezegd op mijn verlanglijstje, en 65 euro voor een uur was ideaal om in elk geval het gemiddelde van mijn uitgaven wat omlaag bij te stellen. Afspraak gemaakt om 19.15, maar ik was er al iets eerder. Kreeg keurig iets te drinken aangeboden van de gastvrouw, wat even later door Mieuw persoonlijk gebracht werd. Samen naar de kamer gelopen,alwaar ik van Mieuw een handdoek kreeg zodat ik eerst even lekker kon douchen. Toen ik klaar was kleede Mieuw zich uit, om op haar beurt ook even een douche te nemen. Toen ze hiermee klaar was vroeg ze mij om op m'n buik op bed te gaan liggen. De traditionale massage was goed en rustgevend. Na ongeveer een half uur, ik lag nog steeds op mijn buik, begon het teasen. Met de ene hand bleef Mieuw rustig door masseren, terwijl ze met enkele vingers van de andere hand mijn balzak en penis begon te stimuleren. Allemachtig, wat werd ik hier geil van. Tranen van geiligheid (of was het van geluk ??) kreeg ik er bijna van in mijn ogen. Het verzoek tot omdraaien klonk. Het was voor mij de eerste keer trouwens dat ik een massagesalon bezocht. Daarom wist ik nog niet echt wat wel en niet kan of mag. Mieuw ging lekker door met masseren, ook haar borstjes en de bovenkant van haar poes werden nu in de strijd gegooid. Vervolgens werd pielemans weer handmatig bewerkt. Mijn leeftijd is 50+, heb (dacht ik) af en toe erectie problemen maar Mieuw kreeg het voor elkaar om hem haast buitenaardse vormen aan te laten nemen. Ik werd hier bloedgeil van, en gewillig liet ze haar billen en borsten door mij betasten en strelen. Alleen haar poes was (nog ?) verboden terrein. Mieuw had trouwens nog een primeur........het was nog nooit een dame gelukt mij handmatig klaar te laten komen. Maar op een gegeven moment was het nu toch echt....BINGO !! Hierna nog een lekkere hoofdmassage gehad.
                                      We hebben afgesproken dat ik de volgende keer 2 uur blijf, om op mijn beurt Mieuw ook eens te masseren. LEKKER.....antwoorde ze veelbetekenend. Na afloop haar ook nog een tip (fooi) gegeven.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw(uitstekend)

Ik kom al enkele jaren bij Mieuw en zij is ongetwijfeld de topper in massageland. Haar massage is elke keer weer een heerlijke belevenis. Daarnaast is het gewoon een hele mooie en lieve meid. Omdat ook ik wel eens behoefte heb aan iets meer dan alleen een handmatig hoogtepunt, heb ik haar naar meer mogelijkheden gevraagd. Ze reageerde nogal verlegen en afhoudend. Waarschijnlijk omdat ik een vaste klant ben, durfde ze ook geen nee te zeggen. Ze klaarde helemaal op toen ik toch maar van de extra(orale) diensten afzag. De massage daarna was weer helemaal top en ik had spijt dat ik meer gevraagd had. Goed dat zij haar grenzen bewaakt en ik ga niet meer proberen daar overheen te gaan. Dus, beste mensen, ga voor extra diensten naar een andere dame. Als je er wat extra geld voor over hebt, zijn die er echt wel.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Mieuw(uitstekend)

Gisteren eindelijk weer eens in Rotterdam. Vooraf gemaild. Naar aanleiding van de rescensies gekozen voor Mieuw. Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm heb genoten. Heerlijke massage, langzaam overgaand op teasen en heerlijk afgemaakt met de hand.
                                          Nadien nog een tiental minuten over waar ze mijn nekspieren lekker los heeft gemaakt. Zeer happy naar buiten gegaan. Dank je wel Mieuw tot een volgende keer.