Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy

Tida Thai Massage
    Dordtselaan 81C
    Rotterdam
    www.tidathaimassage.nl

Ga bepaald niet elke week naar de massage maar als ik naar dit adres ga kies ik er tot nu toe altijd voor Nancy. Deze week keer dacht ik naar aanleiding van eerdere goede recensies over 2 andere meiden een keer te veranderen (al ben je tevreden je wil toch wel is wat anders nietwaar?) en was ik van plan het met Mieuw of Kim te proberen maar die waren beiden op dat moment niet aanwezig. Dus werd het toch weer Nancy. Ik kan vertellen dat het bepaald geen straf was om weer met Nancy naar boven te gaan. Behalve dat ze een mooi figuur heeft en mooie borsten die prcies bij haar lichaam passen is ze ook nog eens lief en zet ze zich voor 100 procent in om het naar je zin te maken. Ik hou van lekker teasen en me helemaal gek te laten maken voor ik ontplof en dat is precies wat ze tot in de puntjes beheerst. Masseren kan ze ook goed maar eigenlijk is dat voor mij alleen maar bijzaak. Het was dus weer een prima ervaring met Nancy.
    Probleem: weet nu niet of ik volgende keer toch voor Kim of Mieuw ga kiezen.
    Laatst gewijzigd door fanoti; 17-07-09, 20:04.

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy (onbekend)

ook bij deze, bleek mij later, nancy geweest. Leuke rustige dame en geeft je al haar aandacht. nadat mijn pielemans in vuur en vlam was gezet heeft ze het vuur vol toewijding geblust.. daarna niet snel douchen, nee nog een heerlijke voetmassage gehad: leek of ik op wolkjes liep.
    helaas ligt rotterdam niet op mijn route maar ga nog wel eens terug als ik in de buurt ben.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy

Vandaag voor de 2e keer bij Tida Thai geweest. Eerste keer was bij Miew, bij haar was de massage ook goed maar het erotische gedeelte kwam wat later op gang. Nu bij NANCY geweest. Mooie meid, leeftijd moeilijk in te schatten: achter in de twintig? Prachtige borsten, alles op de goede plek, wel bijbetalen om borsten aan te raken, dus alleen de rest gestreeld! Ze vroeg: gewone massage of erotische massage? Lijkt me duidelijk! Gekozen voor de erotische versie. Het teasen was gelijk begonnen, geen gepruts aan tenen o.i.d. Man, man, man, wat kan ze dat heerlijk, ze voelt echt aan wanneer ze even gas terug moet geven. Super! Na een uur kwam het echt uit mijn tenen. Daarna nog lekker gedouched en na 3 kussen afscheid genomen. Ik heb haar nog een fooi gegeven want die had ze dik verdiend. Kom zeker bij haar terug.

Commentaar

Van de week voor de 3e keer bij deze dame geweest. Had de avond ervoor gebeld of ze aanwezig zou zijn. Heb wederom weer genoten. Massage was stevig en het teasen was zelfs beter dan de voorgaande keren. Voelde me na dit uur weer helemaal goed en ontspannen. Kan niet wachten tot de volgende keer.

Commentaar

met bovnstaande schrijvers helemaal eens, een aanrader.

Commentaar

Vanochtend bij Tida Thai geweest. Ik was toch in Rotterdam en met dit natte koude weer is het lekker je even te laten verwennen.

Ik was vroeg en er was maar één meisje. Dat bleek Nancy te zijn.

Na de douche en een drankje begon de erotische massage. Nancy is een heel mooie, zachte en lieve dame die haar best doet je te verwennen.

Over extra's zoals aanraken is niet gesproken. Ik weet niet of dat jammer is gezien het buitengewoon prettige verloop van de massage.

Wel mocht ik in het vuur van de (massage-) strijd haar terugmasseren en uiteindelijk haar billen en borsten aanraken en vastpakken, dit na enige (lieve) protesten van haar.

Na een hoogtepunt dat uit mijn tenen leek te komen werd mijn rug nog even lekker gemasseerd door Nancy. Ook dat doet ze geweldig.

Kortom, ik was helemaal opgewarmd.

Nancy, als ik weer in de buurt ben kom ik zeker maar dan maak ik tevoren een afspraak.
            Laatst gewijzigd door fanoti; 02-12-10, 21:13.

Commentaar

Hallo weet iemand of en waar Nancy masseert?

Commentaar

Rotterdam, Tida Thai, Nancy

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een bezoekje had gebracht aan Tida Thai.
                Ik had deze week expres geen afspraak gemaakt omdat ik vrij wilde zijn in mijn keuze. Ik werd voorgesteld aan vijf dames.
                En of ik nu wilde of niet, mijn onderbuik gaf duidelijk aan dat het toch weer Nancy moest zijn. Zij sprong er voor mij duidelijk tussenuit. Strak jurkje, priemende borsten, verleidelijke glimlach.
                Eenmaal op de kamer kreeg ik een warme omhelzing en vroeg ze mij waarom ik zo lang weggebleven was. Ja, het kan nu eenmaal niet altijd feest zijn antwoordde ik.
                Na het douchen op mijn buik op het bed. Nancy weet dat ik niet voor een stevige massage kom maar voor een lekkere B2B. Na een paar minuten inmasseren begon dan ook snel het tease gedeelte. Dat is bij haar altijd zo geweldig dat ik nooit stil kan blijven liggen. Ik ga niet voor 2 keer hoogtepunt maar probeer het zo lang mogelijk vol te houden om niet klaar te komen en dan in één keer tot een enorme eruptie van mijn lava te komen. Ik kan je verzekeren dat het bij haar niet meevalt om niet vroegtijdig klaar te komen. Haar zachte vingers over mijn bilnaat maken mij bijna gek. Haar borsten glijden door de massageolie heerlijk over mijn rug en haar geschoren poesje dat over mijn lichaam schuurt doet me kreunen van genot. Er gaat voor mij niks boven een goede heerlijke b2b.
                Ik was blij dat ik me om mocht draaien. Ik verbaasde me erover dat ik het allemaal nog vol kon houden. Maar toen zij hem tussen haar borsten ging masseren en tegen die prachtige grote bruine tepels wreef moest ik me na een paar minuten toch gewonnen geven en volgde er een heerlijk orgasme waarbij ik mijn hand op mijn mond moest leggen om het niet uit te schreeuwen van genot. Nancy had het weer helemaal uit mijn tenen gehaald.
                Even bijkomen en daarna was er nog wel wat tijd over om hoofd en nek te masseren, een beetje na te babbelen om vervolgens heel voldaan weer op weg naar huis te gaan.

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy(goed)

Mmm.. kom regelmatig op dit adres, maar eigenlijk nog nooit de mogelijkheid gehad om een massage van Nancy te ondergaan... wordt tijd als ik dit zo lees...!

Iemand recent nog bij haar geweest?

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy(goed)

k ben gistermiddag even bij TT geweest, en had op aanraden van de telefoniste gekozen voor Nancy, die ik nog niet ontmoet had.

Ik zat in de auto onderweg toch nog wel te denken, er zal nu toch niet een of andere heks bovenaan de trap zou staan maar gelukkig bleek het om een leuk vrouwtje te gaan.

Op mijn verzoek heeft ze mij een harde massage voor rug en benen gegeven, welke perfect was.

Het verdere verloop houd ik voor mezelf, maar was geheel naar wens.

Conclusie: Leuke dame
                    goed figuur
                    Perfecte massage

Commentaar

Re: Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai Massage, Nancy(uitstekend)

was laatst ook hier geweest en best wel leuke dames moet ik zeggen. Heb dus gekozen voor Nancy en het was wel iets minder dan wat ik had verwacht.
                      Voordat ik daar naar toe ging heb ik eerst alles zitten lezen over de dames daar.

Maar goed misschien kunnen jullie mij adviseren. Ik ben op zoek naar een dame van hun Tida Thai, die ook recht op je komt liggen en je een body to body geeft. Je dan ook zo af en toe of in ieder geval een paar keer met haar kutje ook over je geslachtsdeel rij. Gewoon om dat gevoel te krijgen van body to body, wat ik op die filmpjes ziet.

Ik weet mag niet veel verwachten want het is een erotische massage, maar er was iemand die hier daarover schreef over met haar kutje over je lul begint te rijen

pas nog ergens hier gelezen

Commentaar

Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai, Nancy (uitstekend)

Afgelopen zondag had ik de kriebels in mijn onderbuik. Daarom spontaan op de fiets gestapt en naar Tida Thai gereden. Het is maar een paar kilometer van mijn huis en het is een vertrouwd adres.
                        Onderweg had ik eigenlijk al besloten om, als zij aanwezig was, voor Nancy te gaan maar bij Tida aangekomen toch om de line-up gevraagd. Altijd leuk om de dames te zien en je weet maar nooit of er een nieuwe ster bij is.
                        Kennelijk omdat het zondag was verschenen de dames niet in hun gebruikelijke "Thaise uniform" (waar overigens niks mis mee is) maar had de één zich nog sexyer uitgedost dan de ander. Ondanks dat ik ook zomaar met één van de andere dames mee had willen gaan sprong Nancy er voor mij weer uit in haar korte strakke blauwe jurkje en diepe décolletee. Wat een figuur, Dit kon gewoon geen foute keuze zijn.
                        Op de kamer en na het douchen eerst op mijn verzoek een minuut of tien een medium massage van mijn benen. Niet te hard en niet te zacht. Daarna begon het spel. Het was niet de eerste keer dat ik bij Nancy kwam dus ze kent mijn wensen.
                        Langzaam de spanning opbouwen. Teasen, vooral tussen de benen en de billen, heerlijk. Er is natuurlijk niks mis met een lekkere neukpartij maar op zijn tijd een erotische massage met b2b blijft elke keer toch weer een geweldige ervaring. Zeker door iemand als Nancy. Een rustige leuke meid die niet zeurt, zich volop inzet en ook nog eens een mooi figuur heeft met prachtige borsten. Haar lichaam dat over mee heen kronkelde maakte me helemaal gek. Het kostte mij na het omdraaien dan ook alle moeite om niet snel klaar te komen want ze voerde de spanning en mijn geilheid steeds verder op. Maar nadat ze hem een tijd langs en tussen haar borsten had laten glijden was er geen houden meer aan en kwam het tot een geweldig orgasme.
                        Ook dit keer was het een feest geweest en fietste ik dan ook heerlijk relaxex weer op weg naar huis.

Commentaar

mag je tijdens de massage ook aan haar zitten borsten billen ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door baszandpad Bekijk bericht
                            mag je tijdens de massage ook aan haar zitten borsten billen ?
                            Mag gelukkig wel heb ik gemerkt, maar je moet wel respect voor haar tonen (logisch) en het ook weer niet overdrijven. En het is een b2b dus ze houdt natuurlijk wel de regie over het hele spel.

Commentaar

Gisteren een bezoekje gebracht aan Nancy. Wat was dat heerlijk! Ik heb al van meerdere massages mogen genieten, maar soms heb je wel eens het gevoel dat het klikt. Nancy voelde mij dus prima aan. Ik heb genoten van de eerste tot de laatste minuut van een ontspannen, ongedwongen sfeer. Misschien is het inderdaad het respectvol behandelen. Daar krijg je veel voor terug. Dank je wel Nancy, tot een volgende keer. Jammer dat Zeeland zo ver weg ligt.

Commentaar

Beste,
                                Het lijkt me een keertje leuk om een massage salon te bezoeken met uiteraard een happy end,...
                                Nu ben ik benieuwd of je zo,n dame ook mag neuken?
                                Ik bedoel als zo,n naakte tante 60min aan me lichaam zit dan kan ik niet beloven om er verder van af te blijven.
                                grt
                                Nigel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nigel33 Bekijk bericht
                                  Beste,
                                  Het lijkt me een keertje leuk om een massage salon te bezoeken met uiteraard een happy end,...
                                  Nu ben ik benieuwd of je zo,n dame ook mag neuken?
                                  Ik bedoel als zo,n naakte tante 60min aan me lichaam zit dan kan ik niet beloven om er verder van af te blijven.
                                  grt
                                  Nigel
                                  Nigel33,

Bij Tida Thai wordt deze service door bijna niemand geboden, zeker Nancy niet.

Dan kun je beter bij bijvoorbeeld Nana Thai op de Strevelsweg of Jagerslaan of Toythaiprive op de Pleinweg gaan. Nana biedt meer keuze omdat ze 2 zaken hebben bijna tegenover elkaar.
                                  Ook Golden Sun, Bodycontour e.d. bieden deze service maar hier ben ik nog niet geweest.

Je moet dus op zoek naar een prive huis (met of zonder Thaise dames) waar ze dan ook (body2body) massage bieden.

Commentaar

Ik heb net voor de 2e keer een massage van Nancy gehad.

Kan er dus kort over zijn. In een woord GEWELDIG!!!!!

Weer een zeer stevige massage van haar gehad, precies zo als ik het wil. En de rest was ook weer perfect.

Commentaar

Heb na een tijdje niet geweest te zijn ook Tida Thai weer bezocht. Voor de 2e keer was ik hier nu en afspraak met Nancy gemaakt. Moest wel een kwartiertje wachten, maar vond dat niet zo heel erg, toen ik Nancy eenmaal zag. Wat een leuke verschijning. Ik heb haar vooraf betaald, EUR 70,- en gezegd dat ze de 5 piek mocht houden.

Nancy is erg vriendelijk en geeft een goede stevige massage. Daar hou ik wel van. Na ruim een half uur gemasseerd te zijn begon het teasen.. ook prima. Mijn pik werd keihard. Op een gegeven moment gaf Nancy mij een lekkere body to body en kreunde ze lekker mee. Ook likte ze af en toe aan mijn oor en kuste ze me in mijn nek, wat mij nog meer deed op winden. Ze teasde nog wat meer; iedere keer kwam ze met haar gezicht boven mijn gezicht en deed ze net of ze me ging zoenen... heerlijk plagen was dat dus.

Een paar stevige borsten heeft Nancy met grote knoppen waar ik aan mocht zitten. Mijn pik heeft er ook heerlijk tussen gezeten. Op een gegeven moment was het moment van klaarkomen bijna daar.. Nancy trok mijn pik langzaam af en ik spoot veel... na schoongemaakt te zijn nog een minuut of 10 een voet -en kuitmassage gehad, daarna gedouched.

Ik kom zeker nog eens bij Nancy terug en zal haar dan vraag mijn kontje te vingeren...

Overigens gaat ze over 2,5 weken op vakantie en komt dan rond 20 augustus pas terug als ik het goed heb begrepen.

Commentaar

Rotterdam, Dordtselaan 81c, Tida Thai massage, Nancy (uitstekebd)

Net terug van Tida Thai.
                                        lange tijd niet langs geweest. Toch weer gekozen voor Nancy.
                                        Wat zag ze er weer heerlijk sexy uit: Hakjes, kort zwart rokje, rood topje met goed gevuld décolletee. Okee, ik kom natuurlijk voor de B2B maar als de masseuse er zo goed uitziet is dat toch mooi meegenomen en ga je al met een stijve onder de douche. Ze moest er wel om lachen.
                                        De B2B was in één woord weer geweldig. Langzaam teasend opgebouwd naar een heerlijk hoogtepunt. Nog ruim voldoende tijd voor een massage van rug en nek en een leuk praatje. Het uur werd netjes volgemaakt.
                                        Nancy is zonder meer een topper.

Commentaar

Daar degene waar ik eigenlijk voor belde op vakantie is, heb ik op basis van de recensies, gekozen voor Nancy.
                                          Ze vroeg me wat ik wilde ...euh erotische massage?
                                          Wat hebben de dames hier toch allemaal een eigen en verschillende stijl; ik heb hier weleens een echte stevige massage gehad, na het omdraaien direct een handmatig hoogtepunt en daarna verder met massage.
                                          Zo niet bij Nancy.
                                          Je kunt eigenlijk niet van een massage spreken, maar gelukkig kwam ik daar niet voor.
                                          Meer strelen, BtoB en teazen, erg opwindend, erg lekker.
                                          Prima uurtje gehad.