Eindhoven, Leenderweg 135, Massagesalon Yu & Mi, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven, Leenderweg 135, Massagesalon Yu & Mi, Algemeen

Naam: Yu & Mi massagesalon

Adres: Leenderweg 135 te Eindhoven

Telefoonnummer: 040 - 212 56 69

Website: Http://www.yumi.nl

Aard: Massagesalon, maar in feite is het gewoon ook een privéhuis want 80% van de dames verleend er ook extra diensten als PMC, PZC en NMC. E.e.a. natuurlijk wel in overleg met de dame en tegen meerprijs.

Openingstijden:
    ma-zo 10.00-23.30

Prijzen:
    30 min xx euro
    45 min 100 euro
    60 min 110 euro
    Specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Zie website voor routebeschrijving en parkeren in de straat.

Inrichting:

Inrichting in de stijl van een Japanse massagesalon

Verzorging: primair massages

Algemeen:

Aanwezige dames qua schoonheid toch echt een stuk fraaier als wat er gemiddeld bij de betere privéhuizen in de stad rondloopt....

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Omega 7; 09-12-08, 17:31.

Re: Eindhoven, Leenderweg 135, Yu & Mi

Naam: Yu & Mi massagesalon

Adres: Leenderweg 135 te Eindhoven

Telefoonnummer: 040 - 212 56 69

Website: Http://www.yumi.nl

Aard: Massagesalon, maar in feite is het gewoon ook een privéhuis want 80% van de dames verleend er ook extra diensten als PMC, PZC en NMC. E.e.a. natuurlijk wel in overleg met de dame en tegen meerprijs.

Openingstijden:
    ma-zo 10.00-23.30

Prijzen:
    30 min xx euro
    45 min 100 euro
    60 min 110 euro
    Specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Zie website voor routebeschrijving en parkeren in de straat.

Inrichting:

Inrichting in de stijl van een Japanse massagesalon

Verzorging: primair massages

Algemeen:

Ik ben er nu 2x geweest. Ik vond de aanwezige dames qua schoonheid toch echt een stuk fraaier als wat er gemiddeld bij de betere privéhuizen in de stad rondloopt.

Ben naar de kamer geweest met Doebie (heeft bij YinYang gewerkt) en met Gina (charmant blond).
    Doebie was een doorsnee ervaring lijkt me, maar Gina was wel erg geweldig: een zeer opwindende sessie waarbij alle remmen losgingen. Een keer iets anders dan naar een privéhuis zo'n massage. Beide dames verlenen ook 'extra diensten'. Van beide dames staan overigens ook foto's (al dan niet herkenbaar) op de site.

Commentaar

Ik kom er vaker ...... en onderstreep de positieve berichtgeving. Soms kun je alleen pech hebben dat het er te druk is en je, of moet wachten of te weinig keuze hebt omdat het te druk is. Maar er lopen echt plaatjes rond.... complimenten!

Commentaar

Kom al enige jaren bij Yu & Mi. Moet zeggen dat er een aantal toppertjes zitten ,b.v. Gina, Christel, Shona, Doebie. Let wel, niet iedereen doet extraatjes. Zag trouwens op hun website weer een aantal nieuwe meiden, maar helaas (nog) geen foto's.

Al met al blijft het mijn favoriete place to be...

HH

Commentaar

Ben vandaag bij Yu&Mi geweest. Goede ontvangst en mooi accomodatie.
          Heb gekozen voor Shona.
          Erg leuke meid die een heel erg geile uitstraling heeft vind ik tenminste. En die tattoo's van haar geven haar zo een stoer randje.
          Omdat het de 1ste keer was heb ik voor een half uurtje gekozen. Daar had ik na 10 min spijt van. Maar kon niet verlengen omdat ze nog een afspraak had.
          Na die 10 min besloten om voor het volledige extra pakket te gaan, U know what I mean, en dat was lekker. Heel lekker zelfs. Na afloop weet gedoucht waarbij zij mijn rug heeft gewassen.
          Een nadeeltje wel is, dat het uiteindelijk dan toch vrij prijzig wordt maar ja, dat is mijn eigen schuld of juist haar schuld.:
          In ieder geval niet de laatste keer dat ik daar ben geweest.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door John_25
            Hey mick014

Wat is er dan allemaal extra mogelijk? "U know what I mean" kan dus echt van alles zijn. En wat zijn dan de extra kosten?
            Bedankt alvast.
            John_25

Het merendeel (80%) van de dames bij Yu & Mi neukt het liefst tegen de klippen op....m.a.w. ze kunnen er geen genoeg van krijgen en massage is meestal 'bijzaak'. Shona, Doebie en Gina hebben dat tenminste aangeboden bij mij, varierend van PZC, klaarkomen in de mond en neuken. Prijzen zijn door Yu en Mi aan banden gelegd tot max. € 100 extra. Voor de goede orde: voor € 50 kun je in de doorsnee saunaclub ook terrecht voor neuken en pzc. Ik moet wel toegeven dat dames als Shona en Gina zeer de moeite waard zijn qua optische verschijning en ook qua sex. Heb overigens geen gebruik gemaakt van het "extra pakket" of' "de stoute afdeling".

Commentaar

Bonita doet ook extra's , zoals nmc, pzc en beffen tot maximaal 100 euro, heb toen in februari alleen gebruik gemaakt van de YUMI massage.

Commentaar

Ilona, Tara en Robin bieden geen extra's maar wel veel enthousiasme bij het masseren. Bij de meeste andere dames schijnt wel vanalles mogelijk te zijn.

Tot nogtoe valt de keuze steeds op een (of meer) van deze dames waarbij je een fantastische massage krijgt zonder extra's. Maar de verleiding om toch ook eens the full package te proberen is groot.

Commentaar

afgelopen week geweest en heb een heerlijke massage gehad.ondanks dat ik niet gastrij ontvangen was.
                  deze kleine blonde dame met opgeblazen lippen en nog meer..... liet me gewoon een half uur wachten terwijl ze druk bezig was met haar prive gesprekken
                  had een afspraak gemaakt ,en er was verder niemand. Ik vindt dit zeer bezwaarlijk ik maak tenslotte niet voor niets een afspraak.
                  dus dit vindt ik wel een behoorlijk minpuntje en hoop dat dit niet vaker voorkomt.Ben altijd erg tevreden bij yu&mi over de massages, dus moet niet de receptioniste dit
                  gaan verpesten.Ze zegt zelf ook te masseren,nou als ze dan ook zo bezig is met privedingen .........nou dan laat maar

verder was het prima groetjes harry

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ml Bekijk bericht
                    Ilona, Tara en Robin bieden geen extra's maar wel veel enthousiasme bij het masseren. Bij de meeste andere dames schijnt wel vanalles mogelijk te zijn.

Tot nogtoe valt de keuze steeds op een (of meer) van deze dames waarbij je een fantastische massage krijgt zonder extra's. Maar de verleiding om toch ook eens the full package te proberen is groot.
                    Alle meiden die hierboven genoemd zijn heb ik uitgeprobeerd, Tara,Ilona,Robin,Doebie,Gina,Shona,Sophie en Renee.
                    En ik moet zeggen dat ik ze allemaal geweldig vind.Ze zijn allemaal al lang bij yu=mi en dat zegt ook al iets.Van deze meiden zijn er sommige bij die wel en die geen extra diensten verlenen. Gelukkig ben je zelf degene die daar om vraagt.Ze masseren allemaal met veel enthousiasme en zeuren geen moment of je gebruik wil maken van extra diensten.Dus mensen die zeggen dat de meiden er alleen maar op los willen neuken, die hebben dan de verkeerde gekozen.Vaak de hele jonge meiden misschien, maar deze kanjers niet hoor.Vrijheid, blijheid...............je bent er zelf dus bij als je meer wil en is je eigen keuze.En al dat gelul dat het bij de saunaclubs goedkoper is dat zal allemaal wel, maar dan heb je ook geen klasse meiden zoals bij yu-mi.En nover de hygiene nog maar te zwijgen bij die saunaclubs en alle andere enge ziektes die daar rond zweven.Nee geef mij maar yu-mi, lekkere massage en als ik horney wordt dan is er altijd de mogelijkheid.En voor een beetje kwaliteit heb ik echt wel tussen de 50 en 100 euro meer over.
                    Dus van mij GEEN klachten

Commentaar

Gelijk heb je vind t wel jammer dat je niet juist weet wie wel extra wil en wie niet.
                      Je zou daar maar liggen met een broek vol goesting en dan de dame zeggen sorry ma ik hou t bij de massage.
                      Is natuurlijk ook wel een ervaring ma tis toch een vervelende zaak op dat moment.

Commentaar

och */-*/- je kan het ook zo zien teminste dat vind ik alle dames zijn erg mooi en zien er ook nog lekker uit en de meeste dames doen erg haar best met de massage en de meeste zijn ook erg geil, wat wil je nog meer
                        ik ga teminste wel lachend de deur uit

gr. Ritchie

Commentaar

nou Jva ik ga wel eens met Gina mee
                          maar je weet niet wat je mist
                          ze komt inderdaad van de massagesalon
                          en niet van de massagesalon DenBosch ofzo
                          maar zoals ik al zei niks mis mee

gr. Ritchie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Adriaan_38 Bekijk bericht
                            John_25

Het merendeel (80%) van de dames bij Yu & Mi neukt het liefst tegen de klippen op....m.a.w. ze kunnen er geen genoeg van krijgen en massage is meestal 'bijzaak'. Shona, Doebie en Gina hebben dat tenminste aangeboden bij mij, varierend van PZC, klaarkomen in de mond en neuken. Prijzen zijn door Yu en Mi aan banden gelegd tot max. € 100 extra. Voor de goede orde: voor € 50 kun je in de doorsnee saunaclub ook terrecht voor neuken en pzc. Ik moet wel toegeven dat dames als Shona en Gina zeer de moeite waard zijn qua optische verschijning en ook qua sex. Heb overigens geen gebruik gemaakt van het "extra pakket" of' "de stoute afdeling".

Lijkt me sterk dat de dames die toch al genoeg verdienen in dat wereldje zich in hun mond laten spuiten voor die paar tientjes.
                            Zal denk ik wel een of andere geile fantasie van je geweest zijn.
                            Maar ja fantaseren mag altijd he!!!!!!

Met vriendelijke groet een erotische masseuse.......

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door poison Bekijk bericht
                              Alle meiden die hierboven genoemd zijn heb ik uitgeprobeerd, Tara,Ilona,Robin,Doebie,Gina,Shona,Sophie en Renee.
                              En ik moet zeggen dat ik ze allemaal geweldig vind.Ze zijn allemaal al lang bij yu=mi en dat zegt ook al iets.Van deze meiden zijn er sommige bij die wel en die geen extra diensten verlenen. Gelukkig ben je zelf degene die daar om vraagt.Ze masseren allemaal met veel enthousiasme en zeuren geen moment of je gebruik wil maken van extra diensten.Dus mensen die zeggen dat de meiden er alleen maar op los willen neuken, die hebben dan de verkeerde gekozen.Vaak de hele jonge meiden misschien, maar deze kanjers niet hoor.Vrijheid, blijheid...............je bent er zelf dus bij als je meer wil en is je eigen keuze.En al dat gelul dat het bij de saunaclubs goedkoper is dat zal allemaal wel, maar dan heb je ook geen klasse meiden zoals bij yu-mi.En nover de hygiene nog maar te zwijgen bij die saunaclubs en alle andere enge ziektes die daar rond zweven.Nee geef mij maar yu-mi, lekkere massage en als ik horney wordt dan is er altijd de mogelijkheid.En voor een beetje kwaliteit heb ik echt wel tussen de 50 en 100 euro meer over.
                              Dus van mij GEEN klachten
                              Je hebt helemaal gelijk, de meiden bij Yu-Mi zijn top en dus ga ik (nog) niet naar saunaclubs. Ik wil echter ook wel eens wat meer en juist de dames waar ik zulke goede ervaringen mee heb, doen dat niet....
                              Voordat ik iemand anders kies zou het dus wel handig zijn welke dames wel meer doen. Van Doubi, Shona en Gina is me dat nu wel duidelijk maar wie nog meer?
                              Heeft iemand meer informatie hierover?

Commentaar

Naast de meiden die je zegt al te kennen en geen xtras doen zijn Gina, Doeby en Shona echt wel de toppers.Zij geven zo ie zo een geweldige massage die heeeeeel erotisch is en met veel enthousoasme.Ze zijn in voor xtra diensten,maar zeker niet bij iedereen.Ze zijn zelfs best kieskeurig en willen er zelf ook wel een beetje van genieten.Het is dus echt niet zo van ik zwaai even met wat flappen en ze doen alles.Echt niet!
                                En of er nu wel of geen xtra diesten worden gedaan, dat maakt hun niet uit.De massage is en blijft super.
                                En om voor eens en altijd die eeuwige discussie weg te halen over wel of geen xtra diensten:
                                Persoonlijk denk ik dat iedere dame wel wat meer doet, mijn ervaring is wel zo in ieder geval.En mannen denk nou eens na .....Als je een auto koopt en je wil er airco,velgen,schuifdakje en spoiler op ,dan zul je toch ECHT meer moeten betalen( maar dat is het dan ook waard)En degene die daar hun geld aan uit geven, willen dit dan ook zelf en is meerwaarde voor hun.Iedere garagehouder zal een meerprijs rekenen.Zo ook dus deze meiden, voor hun is dit ook hun handel en wij mannen kunnen toch niet verwachten dat alles naast de massage allemaal voor een prikkie moet of gratis..En dat sommige dames zich meer laten betasten dan anderen dat staat ook bekend. Maar ben eerlijk, daar word de massage niet beter van of wel?? Tja of je moet zo'n goedkope zijn die alles wil zonder te betalen.En de meiden die dat toelaten hebben naar mijn mening geen respect voor hun lichaam en maken de handel kapot voor de anderen.Want als je alles voor nop weggeeft dan word het vanzelf wel druk. Zo ook bij die garage die alles er gratis bij doet.Maar dat wil niet zeggen dat deze garage beter is dan anderen.Zeker niet.En wij mannen moeten eens niet zo zeiken over de poen, als je wat lekkers wil moet je ervoor betalen en anders GEWOON THUISBLIJVEN.Ik kom er graag en ken veel dames en hoor ook geregeld hun verhalen over al die goedkope mannen die alles gratis willen en het leifst hun vingers overal instoppen, lekker dan.En wat je er allemaal niet van kunt krijgen als die olie,zeep en vieze vingers in je muts! Dus met een beetje respect kom je echt heel ver bij Yu&Mi en de prijs voor de xtra diensten is het waard.En dat er dames zijn die helemaal niks doen vind ik een fabeltje. OF je moet ook nog in sinterklaas geloven, dan snap ik het wel.

Een ouwe,trouwe tevreden klant

Commentaar

Poison had het niet beter kunnen verwoorden. Yu&Mi is een zaak met mooie dames die er inderdaad allang werken. Als je goed verzorgt bent, ook je gebit etc, kun je er heel veel mee maken. Ik heb er een aantal mooie uurtjes gehad! Waar ik nog steeds van nageniet en dat is ook wat waard. Wat betreft de massages, die zijn van een goed niveau. Belangrijk blijft altijd wel dat het inprincipe een massagesalon is.

Commentaar

afgelopen vrijdag voor de zoveelste keer een afspraak gemaakt met Jeanet voor een YUMI massage maar na 1o minuten eens gevraagd of ze ook wat extra's doet.
                                    En wat denk je wat ze zei? Wil je neuken of pijpen vroeg ze mij? Voor 50 euro pijp ik jou en normaal neuk ik voor 100 euro extra maar voor jou doe ik het voor 75 euro.
                                    Na even na te denken heb ik gekozen voor het volle extra programma.
                                    Dus voor 75 euro eerst nog even lekker masseren na de bubbel bad. En toen PMC en daarna NMC in alle posities en ze kwam eerder klaar dan ik.
                                    Beslist voor herhaling vatbaar deze blonde Wit Russische dame.

Deze dame is pas terug van vakantie en had zin om te neuken maar ze is geen opdringerige dame en ziet er ook goed uit en zeer vriendelijk.
                                    Ze neukt niet met iedereen volgens haar en ze zal je nooit vragen voor extra's.
                                    Alles bij elkaar toch maar 180 euro betaald voor 1uur massage en pijpen en neuken. Voor minder kun je al bij de ****en maar die zijn ook niet altijd fraai en lekker.
                                    Jeanet is zeker voor herhaling vatbaar maar de volgende keer zal het alleen masseren zijn of ze wil neuken gratis aanbieden?

Een keer meegemaakt in een massage salon in Heerlen: een dame begon te neuken zonder condoom zonder extra te hoeven te betalen.
                                    Heerlijk maar helaas was dit eenmalig en die dame heb ik daarna niet meer gezien in dit salon. Ik weet niet waar ze nu werkt.

Commentaar

Zaterdag en zondag zijn de prijzen voor een vol uur altijd maar €100,00 en op andere dagen tussen 17.00 en 19.00 uur eveneens €100,00.
                                      Inderdaad zijn er altijd veel mooie jonge dames aanwezig maar ook een paar wat meer ervaren dames voor de wat ouderen onder ons.
                                      Prima salon ik kom er graag en veel en dat zal wel zo blijven.
                                      Laatst gewijzigd door Omega 7; 17-11-09, 20:40.

Commentaar

hallo

iemand ervaring met nikki uit deze salon?

hoor het graag

groeten

Commentaar

Hey Martiniboy ik heb er ervaring mee gehad
                                          en dat was me prima bevallen, dus gewoon gaan
                                          wel van te voren bellen voor un afspraak

gr. Midnightoil