Jenny, essen, Kangxi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jenny, essen, Kangxi

Eerste keer hier na lezen op massageforum en Rheinforum. Goed gelegen net aan afrit en parking geen probleem. Let op, rechts van winkel met huisnummer 173 is de ingang! Oudere dame ontving me vriendelijk en vroeg direct of ik iets wou drinken. Bedankte vriendelijk en vroeg wie beschikbaar was, ze riep dus Jenny. Zag er goed uit in haar leuke blauwe kleedje, stuk beter gekleed dan de Chinezen hier in de Belgische salons ;-) Met de lift naar boven, verscheidene mooie kamertjes en propere badkamer. Gewoon gezegd één uur en dacht zie wel wat komt. Vrij goede en aangename massage van de rug, al vroeg aandacht voor de poep. Na de rug gedaan te hebben afgezakt dacht al ben benieuwd, en ja hoor nog voor het omdraaien stak ze haar hand tussen de billen en vroeg "hier ook"? Natuurlijk.
    Omdraaien dan, en onmiddelijk olie op de piemel en zachtjes beginnen masseren en de streek errond. Ik begon haar ook te strelen en ineens zegt ze "wil je dat ik alles uittrek"? euhm ja maar...80 euro zegt ze 1u B2B. Ik zeg ja OK maar goeie B2B en niet Schnell Schnell?? Neen beloofd zegt ze zal goed zijn. En ja hoor het was heel goed. Ze kwam bovenop me zitten en begon een ganse tijd te schijnneuken wat ze blijkbaar zelf ook leuk vond. dacht soms ai nu schuift hij er in maar neen ze wist wat ze deed. Overal aanraken, vingeren, geen probleem. Ook toen ze me afwerkte kwam ze heel dicht en ik begon haar clitoris te stimuleren, ze gaf aan om het sneller te doen...hmm lekker geil. Gevolg; spetterend einde met complimenten van haar kant. Nog 10 min naakt verder gemasseerd en dan douchen. Heel tevreden buitengegaan en als ik nog eens in de buurt ben zeker terug.

Heb je een adres?
    pijpen ook mogelijk?

Commentaar

[QUOTE=DrGiggles;n1993942]Heb je een adres?

ik neem aan deze:https://www.kangxin-massage.com/

Commentaar

Aan het werk...
      X