Lisa, Aken, Chinese Massage Li

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lisa, Aken, Chinese Massage Li

Uurtje met b2b gekozen.
    Begint met een reguliere maar goede rugmassage die overgaat in b2b waar ze heerlijk over je heen glijd.
    Na ca 20 minuten omdraaien en ze masseert zacht de voorkant. Dan komt de verrassing, ze spreekt maar een paar woorden duits maar wel een heel goed mondje frans, niet met een hard accent maar een zacht chinees. Ik krijg zelf ook de gelegenheid mijn frans in de praktijk te brengen.
    Onze franse conversatie duurt 20 tot 25 minuten en ik verwachtte eigenlijk dat hier alles eindigde, maar er was nog tijd over en die gebruikte ze voor een heerlijke voetmassage.
    Lisa, ik kom zeker terug!

Interessant, graag adres of linkje, mag ook via IM.
    Bij voorbaat dank
    Frenske

Commentaar

ik denk deze:
      http://www.chinamassage-li.de/

grtrs

Commentaar

helaas staan er bij de site geen namen, er zijn er 2 in de straat.... dus ook ik hou me aanbevolen. kan ook via prive bericht

Commentaar

Ja, Staat ook ik de beoordeling

Commentaar

hmmm interessant ben benieuwd

Commentaar

Ik ga morgen nog eens kijken. Houd jullie op de hoogte.

Commentaar

Top dat je gaat kijken! Ben namelijk ook zeer benieuwd. Fijn weekend allen.

Commentaar

De eerste keer was top! Ben benieuwd of er ook andere dames zijn en hoe hun service is.

Commentaar

Toch weer bij Lisa uitgekomen omdat ze de deur opende en ik na een warme welkomstzoen en knuffel niet aan die geile dondersteen voorbij wilde.
                    Ik wilde toch wat meer tijd om meer wederzijds te masseren en heb daar geen spijt van.
                    We hebben elkaar de zevende hemel in geholpen.
                    Alles bij elkaar genomen, en in vergelijk met de nl massage werelden, zeker veel meer waar voor je geld.
                    hier zeker geen mechanisch duracel aftrekken maar massage en pijpen met gevoel.
                    Ik ga zeker weer terug!

Commentaar

Was er vandaag ook en kan bovenstaande alleen maar bevestigen.
                      Wel een eind rijden vanaf Boxmeer maar voor een keer meer dan de moeite waard.
                      Prima service en nazorg.
                      Eigenlijk wel herhalingsgevaar maar gezien de afstand weet ik nog niet wanneer.
                      Groet Frenske

Commentaar

Hoe herken ik Lisa? Niet dat je daar binnrn staat en er staat een ander en degene stelt zich ook voor als Lisa?

Commentaar

Heb deze salon ook bezocht zonder afspraak te maken. De dame die opendeed stelde zich voor als Lisa, helaas spreekt ze maar een paar woorden duits en al helemaal geen engels. Ik vroeg welke dames er allemaal beschikbaar waren maar de communicatie was een drama, ze maakte me duidelijk dat zij tijd had. Geboekt voor een btb / massage van een uur voor 80 euro. Ze probeerde nog om me over te halen om voor 20 euro meer ook te laten 'blasen', maar dat heb ik afgeslagen.
                          In de kamer waar het allemaal zou gaan gebeuren waan je je in het Oost Europa van de jaren negentig, het ziet er niet uit.
                          De massage van Lisa was erg goed, soms iets te stevig maar dat kon ik dan ook aangeven. Na een kwartiertje kleedde ze zich uit om de btb uit te voeren. Ze heeft giga hangtieten en een hangbuik voor een aziatische van haar lengte. Ze is dan ook echt wel ouder dan de 25 jaar die in het formulier staat, eerder 35+. Ze begon me ook te zoenen en te tongen, nou ja, wat dat voor moest stellen dan. Ze duwde haar tong in mn mond en dat was dat, niet lekker. Ze vroeg ook een aantal keer of ik bij wilde betalen voor het pijpwerk.
                          De penismassage was ok, ze trok me af om tot een hoogtepunt te brengen maar ik vond het wel best zonder HE. Heb haar dat ook gezegd dat de massage goed was, het erotische deel stelde niet veel voor.
                          Voor de liefhebbers, ze heeft veel haar op de poes en grijpt ook je hand om haar te vingeren.

Commentaar

Alle beoordelingen uit Jülicherstrasse 130 zouden mss beter eens samengevoegd worden?
                            Ik ben er ook nog eens geweest. De dame die opende en vroeg wat/ hoe lang was waarschijnlijk de bazin, toen ze vroeg gewoon of B2B zei ik dat ik die 30 euro meer jammer vond als de B2B maar 5 minuutjes gedaan wordt, ze verzekerde me de helft van de tijd dus toch maar genomen.
                            Na mij op de tafel gelegd te hebben komt er iemand binnen en bleek het ineens een andere te zijn...soit, we wachten af.
                            Goeie stevige massage maar ook veel aandacht voor billen en bilspleet. Lekker. Dan kleedje uit en met het echte werk begonnen. Voelde slappe natuurlijke borstje over mijn rug wrijven maar voor de rest niet veel. Omdraaien.
                            Nu kon ik ze eens goed bekijken. Gezicht best OK, nog vrij jong, buikje, bijna geen poep (maar dikwijls zo bij Aziaten), borsten denk toch kleine C cup maar niet zo stevig. Gewoon dus, niks meer. Ze deed haar best maar body to body kan veel beter. Dan maar beginnen met het aftrekken, waarbij ik veel mocht en ze zelfs heel nat kwam te staan. Mooi einde. Haar naam was klinkend als Ma-Li.

Commentaar

Aan het werk...
                            X