Anna, Aken, China Massage

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna, Aken, China Massage

Was in Aken en dacht waarom hier niet eens een massage meepikken? Beetje opzoekwerk bracht me naar twee Chinese salons in dezelfde straat, eerst binnengestapt bij nr24. Een wat oudere dame vroeg me direct of ik happy ending wou (hand entspannung) en dat zou me 65 kosten. Is niet mijn eerste keer in Duitsland en vond het iets teveel, zeker met een oudere dame. Terug buiten en op naar de volgende op nr130. Begon al beter want de dame was een stuk jonger en zag er niet slecht uit en was goedlachs en speels ook...Grote verrassing: hetzelfde kostte hier maar 50! En body to body was ook mogelijk en was dan 80. Zelfs BJ kon, 30 extra. Niets van dat alles, dacht ga eens zien wat ik krijg voor die 50 euro. Wel, degelijke massage, goede opbouw, komt overal en ik kon makkelijk onder haar kleedje haar betasten. Probeerde me nog wel te overtuigen voor meer maar hield het hoofd koel, al was het niet makkelijk (en vraag ik me nu af hoe zou het geweest zijn)...
    Ondertussen was een collega naast mij wel heel veelplezier aan het maken en niet alleen massage ;-) Deze dame kwam nadien eens binnen in de kamer en wauw zag er nog beter uit! Zal nog eens terug moeten gaan.

Ben vorige week voor de tweede keer bij deze massage salon geweest. Je moet gewoon aanbellen. De deur wordt door een mooie jonge vrouw (met een heel goed figuur) open gemaakt, die redelijk Duits/Engels spreekt. Zij vraag wat je wilt, loopt met je een kamertje in en daar moet je meteen met haar afrekenen en vertrekt ze. Vervolgens komt er een andere jonge Chinese dame binnen. Ze ziet er ook aantrekkelijk uit, maar is voor mijn smaak wat dunnetjes. Maar omdat ik voor de "standaard" massage gekozen had, maakt dat verder niet uit.
    Ze geeft je de eerste twintig minuten een aardige massage, maar omdat ze zelf maar zo'n 50 kilo weegt zit er weinig kracht achter. Ze bouwt de massage langzaam op. Ze begint op je rug, naar je armen en dan naar je binnen. Eerst gewoon de achterkant van je binnen en dan langzaam de binnenkant, waarbij ze de bilspleet ook goed onder handen neemt. Terwijl ze daarmee bezig is, geeft ze de familiejuwelen ook een heerlijke massage.
    Na deze twintig minuten kan je je omdraaien en inmiddels staat je jongeheer toch al behoorlijk op knappen. Ze gaat eerst plagend nog eens je armen en buik masseren en gaat dan weer verder met de familiejuwelen. Het lijkt er op of ze er zelf ook van geniet, althans ze blijft er gewoon naar kijken en kijkt niet weg naar de muur (zoals meestal in dergelijke salons) en ze doet het rustig aan tot je het echt niet meer houd. Je mag haar ook overal aanraken en evt gaat ze nog over tot B2B, maar dan moet je extra betalen.
    Daarna maakt ze alles weer goed schoon en gaat ze verder met de massage tot de rest van de tijd op is. Helaas spreekt ze geen woord Duits of Engels, maar dat mag de pret niet drukken.
    Al met al twee heerlijke massages gehad van deze dame en ik ga zeker nog terug om de andere varianten uit te proberen.

Commentaar

24 december in deze salon geweest voor de derde keer. Normaal is drie keer scheepsrecht maar deze keer echt niet. Meisje of vrouw sprak bijna geen Duits of Engels. Ook naam niet bekend, massage van 50 gekozen. Ze had spijkerbroek en truitje aan dus dat betekende al niet veel goeds. Tijdens massage op de buik ging regelmatig de bel en liep ze telkens weg, wist op gegeven moment niet meer aan welk geen ze bezig was. Wel aandacht voor ballen en kont. Teveel aandacht op gegeven moment, mijn kleine grote man was zo onder de indruk dat het na het omdraaien even duurde voor hij in actie kwam. Voorkant bijna meteen hieraan aan het spelen. Kreunen erbij waar ik niet van hou als het niet echt is en haar aanraken was een no go. Helemaal nergens aan mogen komen,zelfs niet aan haar rug of zo. Beetje jammer. Na twee super ervaringen nu deze waardoor ik wellicht een andere ga uitproberen.

Commentaar

Aan het werk...
      X