Ahaus, Wullenerstrasse 5, Eva (onbekend)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ahaus, Wullenerstrasse 5, Eva (onbekend)

Al een paar keer in Ahaus geweest bij Estefania Winter. Zij zit bij de Lidobar aan de Wullenerstrasse (via een tuinpoort aan de rechterzijde)
    Telkens gekozen voor een erotische massage maar meer is mogelijk.
    De dames:
    Diana: slank en lekker. Massage is redelijk goed, mag iets meer gebruik maken van haar lichaam. Je mag vingeren,maar niet erin. Ze gaat wel zo liggen dat je overal makkelijk bij kan en kunt zien. Over borsten spuiten geen probleem. (op vakantie tot eind augustus)
    XXX: Is niet meer werkzaam. Hier een keer voor een franse massage gekozen. Viel tegen.
    Eva: is volgens mij wat ouder dan de 31 die op de website staat (www.estefania-winter.de), zie je voornamelijk aan haar gezicht. Verder een prima lijf. Tijdens de massage veel borsten gebruikt, erg lekker. De piercing zit in der navel. Je mag haar lekker vingeren en nat dat ze wordt, super gewoon. Over borsten spuiten geen probleem.
    Dan is er ook nog Katja maar daar heb ik geen ervaring mee.

50 euro voor een massage van 30 minuten. Mogelijkheid tot douchen.

Re: Ahaus, Wullenerstrasse 5, Eva (matig)

Er staat matig maar dat was voor degene die er niet meer werkt. Eva is GOED

Commentaar

Re: Ahaus, Wullenerstrasse, Estefania Winter

Oorspronkelijk geplaatst door Joja Bekijk bericht
      Eva: is volgens mij wat ouder dan de 31 die op de website staat
      Momenteel staat op de website dat ze 36 jaar oud is
      http://www.estefania-winter.de/eva.html

Commentaar

Re: Ahaus, Wullenerstrasse 5, Eva (onbekend)

Website is volgens mij niet helemaal compleet/up to date.
        Ben hier laatst namelijk heerlijk verwend, maar zie haar niet op de website.
        Zal de volgende keer wel vragen om haar naam en een recensie plaatsen, was namelijk wel voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Aan het werk...
        X