Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Aken, Löhrergrabe 4, Thai Paradies

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Löhrergrabe 4, Thai Paradies

Kan warm aanbevelen Thai Paradies op de Löhrergrabe 4 in Aachen / Aken.
    Wel tamelijk eenvoudige inrichting met bedden naast mekaar afgescheiden door gordijnen. Luid en veel geklets van de dames, nauwelijks privcy vanwege de wat krap bemeten gordijnen. Af en toe praten de dames van de verschillende klanten met mekaar tijdens het masseren. Tv, Thaise programma´s staat aan. Kortom, voor mij dus heel typisch Aziatisch. Beetje rommeltje. ook met de telefoon. Website is niet bijgewerkt, het duitse 06 nummer (beginnend met 15) bestaat niet meer. Je hebt nu dus het vaste nummer nodig. Alles dus echt Asiotic Chaotic. Hou je van meer privacy, wat meer nivo qua aankleding, ga dan naar China massage op de Jülicherweg ook in Aken. Hierboven beschreven door mij twee bijdrages terug op 32 mei 2016.

In Thai Paradies best een heel goede service gehad. Prima olie massage van kop tot teen en alles between. Ik had echt spierpijn toen ik ging en die was over, maar ook in mijn hoofd was het een stuk rustiger, zo relaxed! Grote mok thee achteraf, uur bijna vol gemaakt (iets meer dan 50 minuten). dames ouder en geen echte mooie. Ik had een massage van een kleine wat flinkere die echt goed masseerde en ook haar best deed.
    Nu nog een aardig iets; de prijs.
    Een massage kost 48 euro per uur. Echter er zijn 2 akties: 4 massages voor 100 euro, deze aanbieding loopt altijd. En momenteel bij social deal Aachen kun je een voucher kopen voor een massage voor de helft, dus 24 euro, dus voor een uur. De toch wel verwachte standaard tip is dan 20 euro, maar dan doen ze ook hun best een goede en ook complete olie massage te geven. Dus voor minder dan 50 euro incl. parkeren is Haan het haasje, incl. een lekkere mok thee.
    Open vanaf 09.00 dagelijks, zondag echter (in de praktijk, volgens internet al vroeger open) vanaf 11.00. Natuurlijk ook op afspraak.

https://www.socialdeal.de/deals/aach...n/?a=ontdekken

Re: Aken+omgeving erotische massage gezocht.

Ben weer geweest, nu op zondag. Was rustiger dan vorige keer, een vrijdagmiddag.
    Heb het er op "gewaagd" en een 4 rittenkaart gekocht voor 100 euro. kreeg een wel heel fijne, ontspannende massage met aandacht aan de plekjes waar ik weleens pijn heb (heup) het koud heb (voeten) enzovoort !!
    De bazin, kwam, ik was de enige klant, vragen of ik niet een 4 handen massage wilde, met de andere masseuse erbij die daar was. Maar ik kende beiden nog niet, dan doe ik dat liever niet.
    Tja, echt Aziatisch. Veel "platen" in hun koeterwaals taaltje. Veel lachen, luid. Gelukkig niet praten tijdens de massage. Indien wel dan zeg ik wel dat ze stil moeten zijn. Later kwam een koppeltje binnen die beiden een oliemassage namen. Nu, de masseuses kwebbelen gewoon met mekaar in het Thai. Tja, "plivacy" en Azie ... Na afloop werd ik met warm water af "gewassen" vanwege de gebrukte olie. Aangekleed, mok verse thee gekregen en nog 15 minuutjes met de masseuse gekletst. Heb je kinderen, ja al gloot en zo. Tv staat aan, een of andere Thaise drama film met huilende vrouwen.
    Grapjes gemaakt, ze lachen altijd, of ze ze nou begrijpen of niet. Haar verteld dat alle mooie vrouwen inTthailand shemales zijn. Dat woord kende ze niet. Dus zeg katoi. Ja, dat begreep ze. Geef haar dan een compliment: ik vraag (lachend natuurlijk) of zij ook een katoi is.
    Heb een leuke tip gegeven want met zo een fijne massage, service, vriendelijkheid, praatje maken en thee met mij drinken vond ik dat wel op zijn plaats. Volgende keer neem ik wat lekkers mee, en voor allemaal dus. Share (delen). Dat is de cultuur, dat past bij hen.
    Overigens, ze spreken gebroken tot vergruizeld duits, weinig Engels.

Commentaar

Allemaal goed en wel maar betreft dit een ero massage met een happy end?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dhr. Haan Bekijk bericht
        Was er nu in totaal 3 x. Bijzonder is het allemaal niet daar. Ik raad iedereen aan niet meer dan een half uur te nemen.
        Ook de prijzen, ze vragen soms MINDER !! dan op de lijst staat.
        De rug willen ze nog wel serieus goed masseren, maar als je je om draait dan niet meer. Ook dus qua tijd, na 40 minuten "mag" je naar huis, ook als je een uur betaald hebt. Hun "programma" loopt gewoon 40 minuten. Neem je een half uur dan denk ik doen ze het ietsje sneller. Heb altijd een uur genomen.
        Wil je je uur volkrijgen dan moet je hen even helpen, zo zei ik dat ik zo een last van koude voeten had, toen werden die nog eens goed gemasseerd en warm gewreven tot het uurtje bijna vol was.

Het is echt verschillend welke masseuse je krijgt, de een doet het zo, de ander zo. Ene was Jenna, de andere Chi Chi. jong, resp. 25 en 30. Ik zie echter dat het niet helemaal duidelijk is, daarom: ik heb het hier over China Massage in de Jülicherstrasse in Aachen. Vanuit het centrum aan de rechterkant tamelijk vooraan, aan een ventweg. Op deze korte ventweg (met parkeerplaatsen) ligt oa een Thai restorant, een Toko (aziatische levensmiddelen winkel). Tis op het einde van de ventweg bij de voorlaatste parkeerplaats.

De kosten zijn 60 euro (1 uur incl. tip) in totaal kwijt. Wel een groot voordeel is dat in de Jülicherstrasse er kamers zijn met een massage tafel. Je kunt dus vrijuit praten en heb je er volledige privacy. Mooie ruimtes, oa grote klok en spiegel, kapstok.

Commentaar

Voor de derde keer geweest met mijn kortingskaart 4 x voor 100 euro (excl. tip) naar Thai Paradies aan de Löhrergraben 4 in Aken.
          Het was er wat chaotisch. Er waren maar 2 masseuses, wat later een derde, en de klanten stonden echt te dringen. Was helaas ook merkbaar tijdens de massage.
          Dit keer kan ik niet meer waarderen als redelijk.
          Toch beter een afspraak te maken.
          Stel je in op soms wat langer wachten voordat men opneemt, want niet allen nemen de telefoon aan want daar zijn ze het Duits niet machtig genoeg voor.
          Dus tel, nr 0049 241 95157677

Commentaar

Re: Aken, Löhrergrabe 4, Thai Paradies

Volgende van mijn "rittenkaart":
            weer net redelijk. Was eigenlijk gesloten (tijdens de openingsuren) maar de meiden waren zich an het verzamelen want ze hadden een avondje uit eten vanwege kerst. Men masseerde mij wel, (vaste klant hehe) maar eerst kwartiertje de ene en toen 3 kwartiertjes de andere. Ook alweer wat rommelig. Vaste tip 20 euro.
            Heb nog een keer te gaan van mijn 4 rittenkaart. Als het dan weer maar net redelijk is dan hou ik het erbij, ga ik toch elders kijken.

Commentaar

Voorheen gold de 4 rittenkaart voor 100 euro een jaar. Nu is ze slechts nog 3 maanden geldig.
              Inclusief thee, exclusief de tip van 20 euro als je extra tevreden bent ..........

Commentaar

Dhr. Haan schrijft van alles maar geeft weinig info. De link leidt naar een social deal en de vraag is of het dan überhaupt om een erotische massage gaat. Zo niet, dan kan het hele item weg hier. Gezien de prijs is het een normale thaise massage, die kun je op zat plaatsen krijgen ook in een privé kamer.

Commentaar

Ik hou mij gewoon aan de regels van Hookers dat wij bij salons die niet duidelijk een vergunning hebben voor sexuele handelingen niet schrijven over of er wel of niet "extra´s" mogelijk of zelfs al inclusief zijn. Deze regel is er, zover ik weet, om te voorkomen dat wij de gemeentes in NL / B / Dld tippen over waar ze kunnen binnen vallen en de tent kunnen sluiten.

Commentaar

Aan het werk...
                  X