Edegem, Mechelsesteenweg 224, Maison Privé, Sara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Steenokkerzeel, Keistraat 39A, Soraya's palace, Sarah De tweede keer bij Sarah en de tweede keer een top ervaring. Ze tracht aan de wensen van de klant tegemoet te komen en doet dit op een zeer gemoedelijke manier, is vriendelijk, lief, spreek wat Nederlands.... speelt het spel zeer goed, op het ogenblik zelf ben je er van overtuigd dat het echt je vriendin is die aan al je wens en tegemoet komt.... Heb al wat ervaring bij andere dames, maar tot nu toe de beste ervaring met deze Sarah. ga niet lang wachten om haar terug te bezoeken en het spel verder te zetten. ze was zelf even naar de achtergrond verdwenen omdat er nieuwe meisjes in het salon waren gestart.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 13:59. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Steenokkerzeel, Keistraat 39A, Soraya's palace, Sarah

We hadden mekaar al vaak gezien maar gisteren dan toch eens een afspraak gemaakt met deze zuiderse schone omdat de recensies zo lovend waren. Helaas, dit had ik al veel langer moeten doen, het was zalig, ik denk dat ik terug mijn een vast neukmaatje heb gevonden. haar aanrakingen zijn heel zacht, zowel met haar handen als met haar mond en daar word ik beregeil van. Zalig pijpen, speels aftrekken, af en toe afzkken naar mijn kleine gaatje en ook het neuken was lekker. Toen ik in doggy mijn duim richting haar sterretje bewoog, zei ze direct dat ik hem er in moest steken. Dan duurt het niet lang meer voor ik kom. Idd 3 standjes afgewerkt. Voor mij was de klik beter dan met haar zus dus ze ziet en voelt me zeker terug.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 14:00. Reden: RECFORM

Commentaar

Voorheen was ik reeds bij Lisa, Camille, Soraya en Gloria geweest. Vandaag was Soraya bezet dus voor Sarah gegaan. Afgaande op de recensies vermoedde ik dat Sarah me nog beter zou liggen dan haar zus en ... inderdaad. Zij die Soraya kennen houden het niet voor mogelijk. Soraya is onovertroffen - en ik zal haar nooit links laten staan - op één of andere manier heb ik toch een lichte voorkeur voor Sarah... Wat een vrouw!

Het was Sarah die op het afgesproken uur kwam opendoen en meteen was het raak. Een ondeugende verwelkoming. Eerst de badkamer met Soraya gedeeld - je dag kan slechter beginnen - en zij zag er opnieuw vrolijk, ondeugend en vol energie uit.

Op de kamer verder kort kennis gemaakt met Sarah. En al snel beginnen kussen, waarna ze me snel uitnodigde om met meer overgave te kussen. Hiermee was de verkenning onmiddellijk achter de rug. Op de één of andere manier heeft men in dit huis heel snel door waar je voorkeuren liggen, wat je zwakheden zijn. Zo ook Sarah en daar al was er een overeenkomst.
        Al snel werd ik gepijpt (dit doet ze zoals haar zus), maar ze dwaalde ook al snel af naar mijn sterretje. en vice versa. Ook ik kon haar in een 69 beffen en anaal likken. Waar zij wel duidelijk een boontje voor heeft.

Ondertussen had ik haar goed kunnen bestuderen (rechtstreeks of via de grote spiegel). Wat een perfect, mooi en lekker lijf heeft zij wel. Bovendien kust ze graag, maar ze heeft er ook heel zachte en wulpse lippen voor.

Al snel besloot ik haar eerst te verwennen. Ze genoot van het beffen en de anale stimulatie en al snel "sodomiseerde" ik haar met een vinger. En of ze dit leuk vond. Nu ze had er wel uitdrukkelijk om gevraagd :-). Dit leidde bij haar vrij snel tot een hoogtepunt. Waarna ze opnieuw de rollen omkeerde. En me vroeg of ze me ook een prosttatmassage mocht geven. Tuurlijk!

Toen we overschakelden tot het neuken, kon ik haar in alle posities nemen. Zij eerst on top, dan op z'n hondjes, klassiek ik bovenop en terug zij on top, maar achterste voren... wat een zicht opnieuw.

Vermits ze reeds klaar gekomen was, wisselde ze vrij snel de condomen teneinde alles vochtig te houden.
        Toen ze me dan terug aan het stimuleren was gaf ze me bewust zicht tussen haar benen...zalig. Je zou van minder.

Vervolgens waren we aan het naspel gekomen en het socializen. Naar gewoonte kreeg ik een massage. Toen ik ook hier de rollen omkeerde, liep de klok over het uur, maar op geen enkel moment liet ze dat merken. Ik heb een speciaal techniekje en ze wou dat absoluut leren. Dus opnieuw werden de rollen omgedraaid.
        Van een GFE gesproken!

Hopelijk blijft ze nog een tijdje actief, want ze had al plannen voor de volgende keer...
        En... dit Palace is toch een goudmijn.... Top!

Commentaar

Vrijdag voor de eerste keer een afspraak gemaakt in Soraya's P(a)lace, met Sarah. Ik had Sarah gekozen op basis van de reviews hier, maar aangezien er geen foto's van Sarah online staan op de nieuwe website, wist ik eigenlijk niet hoe ze er uit zag. Ik wist dus ook niet dat zij het was die de deur opendeed . Ik was in elk geval meteen tevreden met mijn keuze, want zoals hierboven reeds vaak geschreven is Sarah gezegend met een knap lichaam: mooi kleurtje, slank, mooie borsten. Leuke verschijning .

Sarah probeert je meteen op je gemak te stellen. Eerst wat zoenen, en al snel zakte ze af om uitgebreid te pijpen, regelmatig onderbroken voor wat verder zoenen. Alles gebeurt op een natuurlijke manier, wat het GFE gevoel geeft wat hier ook al zo vaak genoemd is. Ook meer zuidelijk heeft ze me even met haar tong komen verwennen (zalig, het had nog langer mogen duren van mij). Daarna drie standjes, het merendeel van de tijd in missionaris, en zo ook lekker in haar armen klaargekomen. Toen waren we weliswaar nog maar 35 minuten ver, en was er dus nog veel tijd over voor een massage.

Ik ga zeker nog terug!

Het was inderdaad druk. Op dat ene uur heb ik toch zeker 5 keer de bel horen gaan. Volgens Sarah is het rond de middag altijd wat drukker (ik was daar rond 13u).

Commentaar

Sara is terug. Ik heb gisteren al twee lekkere uurtjes met haar doorgebracht, superdesuper zoals altijd.

Soraya is pas een paar dagen geleden vertrokken, dus die blijft nog wel even weg.

Ik vraag me af waarom je niet gewoon even belt naar hen, dat kost echt geen fortuin.

Commentaar

Tweetal weken geleden op bonnefooi binnengestapt en keuze uit 4 dames, voor Sarah gekozen en geen spijt van. Service was echt GFE en ze nam goed initiatief, zelfs een beetje kontlikken (bij mij) wat onverwacht en erg geil was! Pijpen erg uitgebreid en prostaat massage, op zijn hondjes CD vol gespoten; wat te snel naar haar zin zei ze..!

Groot herhalingsgevaar vrees ik!
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 14:00. Reden: RECFORM

Commentaar

eerste ervaring met Sarah, eindelijk een eerste keer gekozen voor haar omwille van de vele positieve recensies hier.
                Toffe marokkaanse schone , van arabische afkomlst ( niet berbers )

zelfstandige , directe , zelfbewuste vrouw , met echte aandacht voor je en ongeremd , met dosis humor.

Ze tongzoent overtuigend , pijpt heel lekker zonder deepthroat , en heeft aandacht voor wat je graag hebt. Uitstekend halfuurtje , lekker afgewerkt in doggie , en cdtje volledig vol gespoten ;-)).
                Ze wordt zelf ook graag gelikt.

Enfin, ondanks het warme weer , volledig halfuurtje, volgemaakt met zalige korte massage. ( niet maar wat wrijven )
                ik heb zwak voor marokkaanse dames

ik keer tevreden terug
                pipe
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 14:01. Reden: RECFORM

Commentaar

Het wordt een gewoonte: Sarah. Gewoonte in de zin van bijna verslaving, geen zin meer in iemand anders.

Zij zorgt er wel voor dat er geen routine in komt. Vandaag werd ik lichtjes dwingend uitgenodigd me in de gyneacologische stoel te nestelen.
                  Ik had al wel eens gedacht daar wat mee te doen, maar dan met het meisje in de stoel, niet ik.
                  Uiteraard geeft zo een stoel gemakkelijk toegang tot bepaalde toe- en uitgangswegen :-) Man man wat heb ik afgezien :-)
                  De details verklap ik niet want dan verknoei ik de spanning voor anderen.

Alhoewel ze me soms vraagt waarom ik geen andere meisjes meer neem, spookt zij altijd weer andere dingen met me uit zodat ik nog meer zin heb haar weer te zien, zo snel mogelijk....

Commentaar

Gisteren nog eens Sarah geboekt. Bij aankomst werd ik ontvangen door Soraya. Er heerste nogal wat verwarring... Sarah was dubbel geboekt, maar Soraya bood haar diensten aan. Ja, hoewel ik Sarah prefereer, is Soraya geen slecht alternatief. Terwijl ik me aan het douchen was, kwam Sarah toch af en stond Soraya erop zich nog eens persoonlijk te verontschuldigen voor de verwarring.
                    Ondertussen Bracht Sarah me in verwarring. Onze eerste ontmoeting was nu bijna drie maand geleden (nog voor de ramadan) maar zij kende me nog perfect. Zowel mijn naam, beroepsactiviteit, mijn specialiteit als mijn voorkeuren flapte ze er uit als het gisteren was. Als je weet aaan welk ritme deze dames ontvangen, vond ik dit toch wel verrassend. Van een GFE gesproken!
                    Voor de rest werd het een zalig uurtje met een bijzonder mooie meid.
                    By the way. Sarah gebruikt nu ecotineplakkers op haar arm en is dus rookvrij!
                    Ook ik verkies Sarah als vaste partner in dit huis.
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 14:02. Reden: RECFORM

Commentaar

45 min op voorhand maak ik een afspraak. Sarah bevind zich onder de beschikbare meisjes, dus twijfel ik geen ogenblik.
                      Een GFE sessie zoals ik ze wil.
                      Tijdens de geboekte tijd gedraagt ze zich als m'n vriendinnetje. Plagend en kwaad-jaloers.
                      Hoe alles verloop tijds deze perfecte kamergang blijft .... tussen haar en mij;
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 14:02. Reden: RECFORM

Commentaar

Inderdaad, k'ben nieuw bij Soraya, gisterenmorgen eerste..goede keer, een voltreffer! Sarah een aanrader , ...weeral een goede ervaring rijker, warm, hartelijk, en lief, vooral dat ze me streelde met haar tong(en de rest;-) voor & tijdens. t'gaf me ook een extra boost bij het klaarkomen. Is ook een van de zeldzame meisjes die oa ook Nederlands spreken. Mij zien ze daar nog veel terug. Zolang de kassa voorziet...he

Commentaar

(Aan guynextdoor hierboven: inderdaad, Sarah staat niet op de website. Is al sinds de nieuwe website zo. Nuja, wat maakt het uit, de foto's op de site zijn toch redelijk vaag en al de bovenstaande recensies zeggen genoeg toch?)

Gisteren voor de tweede keer bij Sarah geweest (zie hogerop voor recensie van mijn eerdere bezoek).

Wat een zachte en warme vrouw! Ze wil echt dat je tevreden buitengaat en doet haar werk met enthousiasme. Uit wat ze deed en vertelde blijkt ook dat ze het belangrijk vindt om 'correct' te zijn met de klanten. Dat geldt oa ook voor het volmaken van de tijd. Sarah was weliswaar 10 minuutjes te laat omdat ze nog bezet was, maar die tijd is er op het einde netjes bijgevoegd. (Qua 'correctheid' en enthousiasme scoort ze in elk geval ruimschoots beter dan de gemiddelde dame in Thaise salons die ik vaker frequenteer.)

Het viel mij ook weer op wat een mooi lichaam ze toch heeft .

Ik had een uurtje geboekt, en dat was een lekkere aaneenschakeling van zoenen, pijpen waarbij ze ook nabijgelegen regionen niet overslaat, dan twee vingertjes binnen bij mij en ondertussen lekker verder pijpen, en dan sex in een paar standjes. Ben snel klaar gekomen, maar daar wist Sarah wel raad mee. Beetje massage, die ze dan zachtjes liet overgaan in het begin van een tweede ronde. Toen die tweede ronde er op zat, dacht ik dat dat het tijd was om te douchen, maar er bleek nog wat tijd over voor nog wat massage.

Die twee keer bij Sarah zijn tot nu toe mijn enige ervaring in dit huis, en Sarah raadde mij aan de andere dames ook eens te proberen. Ze leek zelfs 'verbaasd' dat ik Soraya nog niet had geprobeerd. Hmm, ik denk dat de volgende keer de verleiding groot zal zijn om toch weer Sarah te kiezen ... .

Als ik toch 1 minpuntje moet noemen: het was gisteren moeilijk om binnen en buiten te lopen zonder een medewandelaar van ver of nabij te kruisen. Nuja, ik kan die medewandelaars geen ongelijk geven natuurlijk .
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 13:51. Reden: RECFORM

Commentaar

Had dinsdag getracht telefonisch voor woensdag een afspraak te maken met Soraya, maar dit ging niet. Als alternatief werden mij andere dames per telefoon vernoemd, gezien ik goede recensies had gelezen over Sarah, dus geopteerd voor Sarah. Weet niet wie ik aan telefoon heb gehad maar de dame was zeer kordaat, wat mij deed twijfelen voor de afspraak, maar dan toch maar op woensdag langsgegaan.

Daar aangekomen deed Soraya de deur open en vroeg of ik een afspraak had, en bevestigde dat ik afspraak had met Sarah. Doch mijn bevestiging werden de andere dames in line up voorgesteld. Vond dit voor de dames in feite een beetje oneerbiedig. Aan de andere dames had ik niet zo veel aandacht geschonken waren niet echt mijn type denk ik. Dus bij keuze gebleven namelijk Sarah. Sarah knappe uitstraling mooi figuurtje. NA het betalen en opfrissen kwam Sarah terug op de kamer en wat daarna volgde wow wat een feest heeft die dame mij gegeven, zalig was lang geleden dat ik nog zo een fantastisch uurtje heb mogen beleven. Bij het beffen hield ze mijn hoofd vast terwijl ze haar poesje zalig over mijn tongetje wreef mmmmmmm zalig tot ze lekker kwam, nadien heeft ze mij alle hoeken van de kamer laten zien in verschillende standjes afwisselend zacht en dan eens stevig. Ze heeft me fantastisch laten genieten en nog een massage gegeven. Volgende keer ga ik zeker terug voor haar, dit hoop ik opnieuw te mogen beleven echt voldaan het huis mogen verlaten.

Commentaar

Ik had via deze site een tip gekregen van een medewandelaar over dit privéhuis. Omdat het binnen een uur pendelen van bij mij thuis ligt, een perfect alternatief voor mijn langere verplaatsingen met trein en bus.

Daags tevoren eens gebeld en ik mocht al om 9 uur komen, er zouden verschillende meisjes zijn dan. Op hun site staan niet alle dames en de foto's zijn wel sentimenteel maar min of meer onherkenbaar, wat begrijpelijk is. Ik had hier de recensies op voorhand doorgenomen, maar het aanbod was te fel. Ik had gevraagd om panty's te dragen, ook gevraagd via een berichtje op de website, maar ik kreeg daar geen reactie op.

Daags nadien om 09 uur aangebeld, een kleine knappe dame kwam opendoen, dit bleek later Soraya zelf te zijn. Er waren 5 meisjes, ik twijfelde tussen twee, een blonde en een zo goed al perfecte dame met zuiderse looks, twee minuten later waren we al boven. Dit was dus Sarah . Ze vroeg of we samen wilde douchen, dat doe ik altijd graag, zo leer je elkaar ook onmiddellijk beter kennen (zowel binnen als buitenkant, spreekwoordelijk).

Zij vroeg wat mijn wensen waren: TZ, tepelzuigen (wat heeft ze prachtige lange tepels) en bijten bij mij, panty's dragen (was waarschijnlijk vergeten door te geven). Maar ik heb er altijd bij, dus die had ze dan ook direct aan, ik geef de voorkeur aan dunne panty's, die kan je dan gemakkelijk openscheuren om er gaten in te maken (ik voel namelijk graag nylon op de billen en lenden, ook rond de gaatjes, met stay-ups heb je dat niet natuurlijk).

Wat er toen gebeurde heb ik nog maar enkele keren meegemaakt (o.a. bij mijn rebelse Estelle ). Ik kom niet gauw klaar (ouderdomserectieproblemen), maar zij slaagt daar in zonder probleem. Ook wederzijds nemen met strapon en dildo waren heerlijk. Sarah weet je wensen perfect om te zetten in daden . Mijn tepels werden goed bewerkt, ik voelde de tandjes 's avonds nog altijd!

Ik kon die ochtend maar een uur blijven, maar de volgende date zal zeker langer duren.

Ik zit nog altijd met de leegte na mijn huidig toppertje Estelle the Rebel , daarom was ik wat op de "dool", maar ik zal de volgende weken zeker meermaals afzakken naar Steenokkerzeel bij deze knappe dames.

By the way: ook een prima locatie, ik ben ook van de rand waar iedereen in de straat iedereen kent, dus ik neem aan dat de buren daar ook alles in het oog houden, maar toch voelde ik dat begluren niet zo meteen en de kamer en badkamer: spic en span in orde!

Met dank aan mijn collega wandelaar voor deze prima tip!

Ik hoop dat op de site meer info komt over de meisjes aldaar, ik weet graag op voorhand wie en wat, maar verrassingen zijn ook tof natuurlijk!

Na een te lange zoektocht naar een nieuw toppertje was dit een opluchting van formaat!

Commentaar

Vandaag ben ik rond de middag, omstreeks 12.35u gestopt aan Soraya's Palace. Ik kreeg keuze uit 5 à 6 dames, maar namen weet ik niet meer precies. De laatste was nogal een grote en nieuwe dame.
                                Sarah deed de deur open en ook zij was beschikbaar en ik koos voor haar. Ik dacht dat zij de zus van Soraya was, maar ze blijken gewoon goede vriendinnen te zijn, maar velen denken dat dus, zei ze mij.

De ervaring met dit huis is voor mij zeer geslaagd en dat na 5 dates. Alleen jammer dat ik er niet in de buurt woon. Maar als je in Vilvoorde moet zijn kun je wel eens stoppen in Steenokkerzeel hé.
                                Eerst zaten we op een verkeerde kamer die gereserveerd was, daar stond een TV met porno op.

Na het wassen naar de juiste kamer en ze begon al meteen te tongzoenen. Daarna wat pijpen zonder condoom en ik mocht niet klaarkomen, maar daar heb ik begrip voor. Ze is wel een erg straffe pijpster. Sarah vroeg of ik verder gepijpt wou worden, maar ik koos voor het neuken met die sympathieke dame.
                                Zij kwam on top en na wat stoten kwam ik klaar.

Daarna nog een uitgebreide massage gekregen, met olie. Was niet echt erotisch, maar op het einde kwam ze wel even met haar borsten naar me toe. Ze zouden hier beter ook gewoon massage tussen moeten zetten, want dit kan ook prettig zijn.
                                Lieve dame met Frans-Marokkaanse roots, maar ze zei wel dat ze Belgische is en ze spreekt zeer behoorlijk Nederlands.

Commentaar

Ik heb eergisteren een eerste (maar zeker niet laatste) keer plezier gemaakt met Frans-Marokkaanse Sarah.

Sarah is een vrouw, ergens mid in de 30 schat ik, met een leuk, typisch Marokkaans gezicht, expressieve bruine ogen en halflang, zwart haar. Ze heeft een mooi lichaam, waarbij een lekker kontje en 2 mooie borsten (B-cup) met fiere tepeltjes niet mochten ontbreken. Sarah heeft geen piercings of tattoos.

De kamergang met Sarah was van heel hoog niveau [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/undecided.gif[/IMG]. Sarah doet het rustig aan, maar weet perfect hoe de spanning op te bouwen en hoe je steeds geiler en geiler te maken. Daarvoor smijt ze alles in de strijd: tongzoenen, je lichaam overvloedig strelen en zoenen, droogneuken, pussysliden en lekker PZC.

Uiteindelijk, na een lange opbouw, hield ik het echt niet meer en wou ik neuken. Sarah voorzag kleine Piet daarop van een plastiekje en besteeg hem.

Ik stond al zo geil en Sarah voelde zooooo lekker strak, terwijl ze me lekker bereed, dat ik voelde dat ik het niet heel lang ging kunnen volhouden. Ik heb Sarah daarom gewoon laten doen en na enkele minuten was daar inderdaad al dat orgasme [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG]. Lang geleden dat ik zo snel en al na 1 standje, cowgirl dan nog [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/shocked.gif[/IMG], klaargekomen ben. En dat was enkel en alleen de verdienste van Sarah. Top [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG]!

Kleine Piet werd even proper gemaakt en daarna heeft Sarah me nog een uitstekende massage gegeven. Ondertussen hebben we een leuk gesprekje gehad, onder andere over haar Frans-Marokkaanse roots (maar Belgische nationaliteit, waar ze duidelijk trots op is).

Na exact een half uur samen, was het tijd om afscheid te nemen. We moesten even wachten, omdat er net een andere klant aan de voordeur stond, maar eens die verdwenen was, gingen we naar beneden en namen we afscheid.

Ik heb oprecht beloofd binnenkort eens voor haar terug te keren, want het herhalingsgevaar met Sarah is groot! [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG]
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-12-16, 13:52. Reden: RECFORM
                                  Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Op bezoek bij Soraya medio december.
                                    Gezien ik de tijd niet had om op voorhand een afspraak te maken, hoop ik een vrij meisje te vinden dat me bevalt.
                                    Ik bel aan en een mooi klein zwartje opent de deur.
                                    Of ik gereserveerd heb? Nee. Geen probleem.
                                    Ik wordt voorgesteld aan Sarah… een ander knap meisje, en de kleine zwarte Shana die de deur opendeed.
                                    Zonder aarzelen kies ik voor Sarah, die me herkent. Zij vraagt me of ik OK ben voor trio met Shana.
                                    Voor mij een ‘déjà-vu’ ervaring. Ik aarzel geen ogenblik.
                                    In kamer, kleed ik me uit en ga douchen.
                                    Nadien komen mijn 2 prinsessen eraan.
                                    Ze knuffelen me, tongzoenen, pijpen-eierlikken met 2. Beffen met de éne terwijl de ander me pijpt.
                                    Omwisselen Terwijl mijn tong het klitje van Sarah herontdekt, heeft Shana me gecondoompt en schuift ze zich op mij. Sensationeel.
                                    Ik sta recht, en neem Shana op z’n hondjes, terwijl ik Sarah tongzoen.
                                    Of ik ook Sarah wil neuken. Natuurlijk.
                                    Veranderen van condoom en Sarah houdt zich open om mij binnen te laten.
                                    Wanneer ik van positie verander, speelt ze met haar kontgaatje.
                                    Het zicht is zo opwindend, dat ik gelijk klaarkom.
                                    Of ze ook aan kontneuken doet? Nee antwoordt ze, maar wat ik deed, was om je op te winden.
                                    Wat een meid die Sarah.
                                    De kamergang wordt afgerond met een 4-handen massage
                                    Ze zien me zeker terug.
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-12-16, 13:34. Reden: RECFORM

Commentaar

Na de recensies hier te hebben gelezen, aspraakje gemaakt met Sarah.
                                      Een super lijfje met mooie tietjes en zacht in de omgang.
                                      Ik was eerder benieuwd dan geil, maar dit veranderde snel...
                                      Wat is ze goed!
                                      Langzaam opbouwen, verschillende lekkere trucjes, tot ik het niet meer kon houden...
                                      Haar omgedraaid en doggie genomen, lekker kijkend op haar geil kontje.
                                      Enkele stoten later was het condoompje al vol.
                                      In de rustpauze haar plezier gedaan, tot ze plots boven op me kroop.
                                      Die fijne tietjes vielen lekker voor mijn ogen. Superlijf
                                      Om af te sluiten haar in reverse genomen met weer een mooi zicht.
                                      Zeer lekker uurtje, netjes verzorgd en met de nodige humor.
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-12-16, 14:07.

Commentaar

Heb na 7j nog eens met haar afgesproken (vorige keer was bij All in).
                                        Wederom ueber-lekkere date. Pijpt perfect, heeft heerlijke zuigtietjes en is op mijn tong klaargekomen.
                                        Daarna neuken in doggy, ik was zo geil dat ik na 3 stoten klaar was *schaam*.
                                        Wat een lekkere meid zeg!
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-01-17, 17:43. Reden: RECFORM

Commentaar

Edegem, Mechelsesteenweg 224B, Zenzation, Sarah

Wat een weerzien. Zodra ik wist waar Sarah nu werkte, moest ik daar wel naartoe. Ze had me verwittigd dat de prijsjes er wat hoger liggen, en ik had me verwacht aan de hoge prijzen zoals in Athena e.d. maar dat viel goed mee.
                                          Een uur 'oliemassage' 150, een uur met jacuzzi 180.

Wat kan ik over Sarah schrijven dat al niet geschreven is? Ze is mooi, lief, sexy, grappig, geeft je het gevoel dat je de vrouw van je leven hebt gevonden.

Wat raar dat hier zo weinig over Zenzation wordt geschreven. Discreet gelegen (beetje achterin, met tamelijk veel parkeermogelijkheid). Zowel de gewone kamers als die met jacuzzi zijn zeer mooi ingericht, een beetje oosters, mooie warme kleuren. Ook de gewone kamer heeft een mooie douche, je moet dus niet naar een badkamer lopen.

De ontvangst gebeurde door een grote slanke blondine, die super hoog scoort wat betreft vriendelijk onthaal. Ook achteraf nog een warm babbeltje gehad met haar.
                                          Als je zoals ik een uur bijneemt is het geen probleem om achteraf te betalen, dat kom je weinig tegen.

Komaan mannen, door hier niets te schrijven hou je die meisjes echt niet voor jezelf. Doe ze een plezier door hier wat positiefs te schrijven, dat zou voor dit huis moeten kunnen zonder liegen...
                                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-02-17, 17:08. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Edegem, Mechelsesteenweg 224B, Zenzation, Sarah

Niet alleen mijn recensie form was om zeep maar ik dacht dat ik toch ook een linkje had gezet:

http://www.zenzationdeluxe.be