Zaventem, Groenstraat 65, Labelle Thai Massage, Bell

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zaventem, Groenstraat 65, Labelle Thai Massage, Bell

Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela, Bell

Enkele weken terug bij Bell geweest; wat een tegenvaller; na 40 minuten stond ik terug buiten.

Iemand andere en hopelijk betere ervaringen?
    Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-18, 23:47.

Re: sterrebeek, Voskapelstraat 31, Bell

Yep, voor mij is een bezoekje aan Bell altijd top. Ze is lief, grappig en ze geeft een heel leuke massage met een heel goed erotisch einde. Een echt GFE-ervaring. Zo zie je maar dat het ook vaak erg verschillend is bij de dames. Als er de klik is, kan de ervaring zoveel beter worden.
    Laatst gewijzigd door Kenny Charisma; 08-08-16, 15:43.

Commentaar

Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela, Bell

Ik kan de reactie van Thaipro alleen maar beamen. Een aantal weken geleden haar ook eens bezocht en een heel goede massage en afwerking gekregen. Ze heeft niets meer voorgesteld. Ik weet niet of ze dit wel doet.

Commentaar

Mijn ervaring met Bell is dat mits vriendelijk zijn en vooraf goede afspraken, de sessie zeer aangenaam kan zijn.
        Bij het binnenkomen gevraagd naar 1u, met 2x klaarkomen

Dt was geen enkel probleem.
        Ze lijkt en is wat schuchter en onervaren, maar de massage op zich viel mee.
        De eerste maal ging ze voor een uitgebreid aftrekken en bleef ze wat afstandelijk.

Na de massage ging ze over tot body to body, je mag overal aankomen met de handen maar niet vingeren of beffen.
        Ze plaagde wat met haar kontje dicht bij het gezicht, maar gaat dan toch over tot afstrekken met beide handen en de tietjes in het gezicht.
        Qua prijs kwaliteit vond ik dit zeer correct, er zijn ergere masseuses die snel snel rukken zonder enige klik of reactie

Commentaar

Is er extra mogelijk bij deze dame?

Commentaar

Bell is een erg mooi, jong en leuk meisje met veel humor. Haar massage is prima en ze trekt prima af.
            Ze is terecht erg bezorgd om veiligheid. Dat heeft consequenties.
            Ze zal bij mijn weten nooit pijpen zonder condoom.
            Je mag haar niet vingeren of beffen.
            Je mag haar wel bij de borsten nemen of gewoon betasten.
            Tot slot kan je haar niet neuken. Ik heb het haar al een paar keer gevraagd maar ze deed het niet.
            Misschien stelt ze het zelfs soms voor als ze er zelf zin in heeft.
            ik heb daar uiteraard respect voor. Het is geen hoer maar een erotische maseuse en doet dat heel goed.

Commentaar

De kleine Bell is terug

http://leelathaimassage.be/bell.html

Commentaar

Ik ben er vandaag geweest en Bell (het meisje dat er tot voor enkele maanden nog was) is er in ieder geval (nog) niet. Haar foto's staan wel op de site, maar je kan ze niet boeken, ze is zogezegd nog steeds met vakantie, de volgende dag is ze ziek, de volgende bezet ... ik denk niet dat ze echt terug komt.
                Laatst gewijzigd door drwatson; 09-07-17, 10:14.

Commentaar

Ze begon vrijdag de 7e pas terug. Ik heb haar alleszins vrijdag 7 April bezocht.

Commentaar

Hallo iedereen. Kunnen de mannen die al bij Bell geweest zijn wat aangeven wat bij haar allemaal mogelijk is?
                    Bij mij is ze leuk en erg aangenaam, maar ze doet geen extra's of iets anders dan aftrekken.
                    Ergens is er iets dat me zegt dat ze het soms wel zou doen.
                    Zijn er mannen die die ervaring met haar gehad hebben dat ze extra's doet? En indien zo, welke?

Commentaar

Wat mij betreft leert de ervaring me dat ze bijna alles doet van extra's, zolang het veilig is (dus niet nzc), je er voldoende centjes voor neertelt en dat je ze met respect behandeld. Pzc, droogneuken, anaal mc, trio's, meerdere keren klaarkomen, golden shower, pijpen met klaarkomen in de mond is allemaal bespreekbaar zoals bij de meeste Thai, als je ze tenminste vriendelijk, grappig, ontspannen met nette hygiēne en voldoende cash benaderd.

Commentaar

Je hebt dus al anaal gedaan met kleine Bell?
                        Mag ik vragen wat je daarvoor betaalt?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ThaiHookerLover Bekijk bericht
                          Je hebt dus al anaal gedaan met kleine Bell?
                          Mag ik vragen wat je daarvoor betaalt?
                          Ik stuur je het antwoord in pb

Commentaar

Ik ben ook wel benieuwd anders

Commentaar

Ben een paar weken geleden nog eens bij Bell geweest, haar gevraagd om anaal te doen, maar vergeet het, ze doet dat niet.
                              Bell is een erg leuke ondeugende GFE-meid, maar niet voor anaal, golden shower etc.

Commentaar

Voor ik verhuisd ben naar een uithoek van het land was ik een regelmatige klant van Bell. Het is inderdaad een vriendelijk meisje van rond de 30.
                                Wat de extra's betreft was het zeer wisselend wat ze toeliet; ofwel liet ze bijna niets toe ofwel kon mits de nodige centjes bijna alles (heb haar in het verleden tweemaal anaal genomen en zo te horen genoot ze er ook van). Naar een Thais massagesalon gaan we toch voor iets meer dan wat gewrijf.

Commentaar

Ik zie Bell niet meer bij Leela. Op de site staat dat ze met vakantie is maar is al wel even weg. Weet iemand iets van dit pareltje?
                                  Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-18, 23:42. Reden: titel

Commentaar

Ze zit momenteel in Thailand, normaal komt ze volgende week terug naar België
                                    Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-18, 23:42. Reden: titel

Commentaar

Bell van Leela blijkt nu helemaal verdwenen van de site. Heeft iemand nog van dit hoertje gehoord? Is ze nooit meer van vakantie teruggekomen of zit ze ergens anders, of uit circuit gestapt?
                                      Dat zou pas jammer zijn! Was een van de beste die ik al gehad heb :-(
                                      Bij Leela laten ze niets los.

Commentaar

https://www.labelle-thaimassage.com/home
                                        Laatste keer dat ik bij haar ben geweest liet ze mij weten dat ze zelf een salon ging open doen, weet niet of het al open is
                                        Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-18, 23:46.

Commentaar

Oei, dat is het grote deel van leela dat daar gaat werken.
                                          Laatst gewijzigd door drwatson; 02-01-18, 23:46.

Commentaar