Mol, Rozenberg 9, Thai massage Mol, Kim

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mol, Rozenberg 9, Thai massage Mol, Kim

Hasselt, Sint-Truidersteenweg 383, Phadee, Kim

Deze namiddag ben ik mijn verjaardag gaan vieren. Ik moest naar Hasselt gaan en had eerst ergens anders aangebeld, maar er kwam daar niemand open doen.
    Daarna kreeg ik het idee om eens naar Phadee Thai Massage te gaan. Ik was daar nog eens een keertje geweest en toen was het matig tot goed. Niet super, maar ook zeker niet slecht.

Deze keer was het in ieder geval toch beter. Bij binnenkomst was er 1 dame die me meteen meenam naar boven.
    Na afrekenen van 50 euro vroeg ze of ik echt niet meer wou, zoals pijpen en neuken. Daar heb ik dus voor bedankt. Eerst was ze wat teleurgesteld, maar uiteindelijk heb ik hier niets meer van gemerkt.

De dame in kwestie is niet de slankste van het huis, maar dat vind ik helemaal niet erg. Ze was een beetje gezet, maar helemaal niet dik of zo, ze had wel een buikje.

De service was goed. Eerst mocht ik het bad in en ondertussen ging zij zich in een andere kamer wassen en met een handdoek om haar middel kwam ze terug. De massage was wel zeer goed te noemen. Niet te hard, niet te zacht. Eerst de achterkant en daarna mocht ik me omdraaien. Zo kon ik haar C of was het toch D-cup bekijken. Mijn flieter werd niet gespaard. Ze heeft me heerlijk bewerkt met olie en me lekker doen klaarkomen.
    Al bij al meer dan geslaagd.

Later vroeg ik haar of zij er alleen was. Bleek dat ze met 4 waren, maar die werden dus niet aan mij voorgesteld. Is vaak zo heb ik al gemerkt in een Thais salon. Kim vertelde me nog dat ze 42 jaar is. Ik had haar trouwens iets jonger geschat.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 04-08-18, 11:15.

Mol, Rozenberg 9, Thai massage Mol, Kim

Na lang te proberen om een afspraak te maken op alle mogelijke manieren in dit salon, eindelijk vandaag toch binnen geraakt. In het Nederlands te woord gestaan telefonisch, maar binnen in het Engels. Kim, dacht ik, deed de deur open. Een iets wat oudere en volle Thaise dame die zei dat ze de beste masseuse van het salon was. Ik ermee de trap op en op de kamer mocht ik me uitkleden om te gaan douchen, alleen. Toen ik uit de douche kwam, kwam ze de kamer binnen met een ventilator. Super met dit weer. Ik mocht gaan liggen en kreeg een deugddoende massage met veel olie en waarbij ze haar lichaam goed gebruikte. Ik denk dat ze een kwartier zo is bezig geweest en toch maar 2 keer "per ongeluk" wat geplaag. Dit veranderde toen ik mocht omdraaien. Dan was het ech body to body met de melding "you can touch". Ik nam de borsten dus vast en kon hem er zelf even tussen duwen, waarbij ze goed mee deed. En toen kwam het "extra?". Op een moment dat ik echt niet veel meer nodig heb, en mijn half uur bijna om was. Uiteraard vraag ik dan wat de prijzen voor de extra's zijn. Ik koos toch voor nog wat bij te betalen voor oraal. En daar was ik zeer blij om. Zc werd mijn eikel geen moment gerust gelaten om af en toe diepe in de mond te gaan waarbij er enorm hard gezogen werd.. Super bj. Helaas moest ik zeggen dat ik ging komen, en werd het met de hand afgemaakt om een manier waarbij mijn benen gewoon begonnen te trillen. Daarna heeft ze het opgekuist en mocht ik terug douchen. Herhalingsgevaar groot, maar dan extra van in het begin.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 04-08-18, 11:08.

Commentaar

60 is basistarief voor30 min

Commentaar

Naam is inderdaad Kim. Pas aan de slag in Mol. Tot eind juli werkte ze als Joy in blue garden te Waarloos. Eerder werkte ze als Kim in phadee te Hasselt. Misschien zijn er topics om samen te voegen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Oudemaarnieuw Bekijk bericht
          Naam is inderdaad Kim. Pas aan de slag in Mol. Tot eind juli werkte ze als Joy in blue garden te Waarloos. Eerder werkte ze als Kim in phadee te Hasselt. Misschien zijn er topics om samen te voegen.
          Kim is niet te vinden op de site van molmassage helaas ....

Commentaar

Aan het werk...
          X