Zaventem, Marktstraat 1c, Phet Sayaam, Da

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zaventem, Marktstraat 1c, Phet Sayaam, Da

Deze week 's avonds eens binnen gesprongen bij dit salon.

Ik had Da in de deuropening zien staan bij het voorbij rijden. Direct gebeld dat ik een afspraak wou met het meisje dat ik zonet gezien had. Hoewel het al na sluitingsuur was, was dit geen probleem.

Ik werd vriendelijk ontvangen door een ander meisje. Da kwam mij even later halen. In de kelder is een mooi afgemaakte kamer. Daar hebben we even kennis gemaakt en even later mocht ik mij boven douchen, terwijl Da zich opfriste. De algemene hygiëne lijkt mij hier dik ok.

Terug in de kelder kreeg ik een deftige massage. Degelijk, niet zomaar wat gewrijf om de tijd te doden. Da weet wat ze doet. Ik denk dat ze vertelde dat ze tot voor kort enkel thaise massages gaf, zonder erotische afwerking. Het begin was met de kamerjas aan, maar na een tijdje ging deze gelukkig uit. Op het einde van de rugmassage kwam ze lekker met haar borsten in mijn gezicht wrijven.

Na het omdraaien werd er geen plekje overgeslagen. Da vertelt wel graag, maar gelijk doet ze wel verder met het masseren. Dus stoort mij dit eigenlijk niet. Geleidelijk ging de massage over in het erotische, waarbij Da lekker over mij kwam wrijven met haar ganse lichaam. Ondertussen enkele kusjes die algauw uitdraaiden tot lekker tongzoenen. Een beetje schijnneuken en vervolgens een beetje pijpen. Ik mocht haar lekker beffen en vingeren en haar kontgaatje mocht ik ook even bespelen. Wanneer ik zie dat ze daarvan genieten, maakt dit me extra geil. Even later heeft ze me lekker klaar getrokken, waarbij ze verschoot van de hoeveelheid(die op haar terecht was gekomen).

Na het opkuisen heeft ze me nog lekker verder gemasseerd en om af te sluiten heeft ze me nog proper gewassen en afgedroogd.

Een leuke en verrassende ervaring. En een mooi alternatief voor Leelathai.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-04-16, 01:18. Reden: Links info verwijderd op vraag van recensent

Re: Zaventem, Marktstraat 1c, Phet Sayaam, Da

Nog eens langs geweest bij Phet Sayaam om Da een bezoekje te brengen.

Net voor sluitingsuur gebeld. Eerst was het te laat om nog langs te komen. 2 minuten later werd ik terug gebeld (Dit heb ik niet zo graag). Ik mocht toch komen en uitdrukkelijk voor Da gevraagd. Da was geen probleem. Vlug naar ginder.

Er werd open gedaan door iemand anders. Eerst werd er geprobeerd om haar de massage te laten geven, omdat Da al slapen was. Niet echt mijn ding. Gezegd dat ik dan wel een ander keertje terug kwam, ... "Daaa!" En plots stond Da daar.

Toch een beetje schrik want de vorige keer was zo goed mee gevallen. De verwachting was dan ook hoog, en dan kan het al eens tegen vallen.

Maar niks daarvan.

Douchke en Da laten beginnen met een rugmassage. Weer één van de betere en niet te lang. Dan lekker komen wrijven met die b-cup. Mij mogen omdraaien en dan begon het beter werk. Lekker komen wrijven, likken, zoenen, zuigen, beetje pijpen en vervolgens een beetje komen rijden. Ondertussen lekker diep tongzoenen. Dan heb ik haar klaar gelikt en gevingerd en vervolgens elkaar al rijdend zitten opgeilen. Gevraagd voor intiem, hoewel we beiden op springen stonden, doet ze dit niet. Da gaf voorheen enkel niet-erotische massages. Tegen het einde van het uur heeft ze me lekker klaar getrokken. Na de opkuis nog even in elkaars armen gelegen, waardoor er nog een echte gfe wordt gecreëerd.

Douchke genomen en voor het buiten gaan, aan de deur elkaar nog lekker binnen gedraaid en met een glimlach vertrokken.

Hier gaan ze mij ongetwijfeld nog terug zien, zolang Da daar werkt.

http://phetsayaamthaimassage.be/phetsayaam/da.html

Commentaar

Bon, ik kan niet geloven dat ik de enige ben dat hier langs komt als lid van Hookers.nl. Telkens als ik naar dit salon ga, kruis ik volk dat net buiten komt...

Als je echt een goede massage wil, moet je bij Da zijn. De massage voelt echt goed en professioneel. Niets wordt overgeslagen en ik heb ook niet de indruk dat ze op de klok kijkt.

Tegen het einde van de massage voel je al eens een hand passeren. FF schuren met die naturel borstjes en dan mag je je omdraaien. Bij mij is er dan niet veel sprake meer van massage. Hier heb ik toch steeds mijn betere erotische momenten en tegen het einde kom ik ook steeds vrij explosief klaar. Voor mij is dit zeker een aanrader.

Nieuwe link: http://phetnareethaimassage.be/ladies.html

De zaak heet nu Phetnaree ipv Phetsayaam.

Commentaar

Da is naar haar thuisland voor 5 weken....

Commentaar

Aan het werk...
        X