Merelbeke, Waterstraat, Amy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Merelbeke, Waterstraat, Amy

Blijkbaar nog geen recensie te vinden van haar

Ze ontvangt in Merelbeke, in een huis waar vroeger nog een massage-salon gevestigd was.
    Ze werkt alleen.

Haar advertentie: http://www.redlights.be/prive-ontvan...massage-1.html

Massage was goed, ze weet hoe iemand naar zijn hoogtepunt te brengen!

Minpuntje: ze babbelt heel graag, soms wel storend

Re: Merelbeke, Waterstraat, Amy

Vandaag eens langsgeweest en totaal niet tevreden ,je mag nauwelijks aan de tepels komen,kussen ook al niet en vingeren al evenmin en voor 150euro,neen mij ziet ze niet meer.[
    Laatst gewijzigd door drwatson; 10-03-16, 21:02. Reden: quote eruit

Commentaar

Ik had de advertenties van deze Thaise schoonheid al vaker gezien op afspraakjes en op redlights, en voelde me behoorlijk geprikkeld om daar eens heen te gaan, echt qua looks het soort Thaise waar ik helemaal warm voor loop, mooier dan onze Thaise vriendinnen Nana, Luna en Maya. Maar ze adverteert enkel met Thaise of erotische massage en niks anders, en dat hield me tegen want als ik zo een stoot van een vrouw voor me neus zou hebben en dan enkel zou mogen genieten van een massage met manueel hoogtepunt en niks anders, dan zou me dat behoorlijk frustreren. Enfin, vorige week kon ik het niet meer houden, heb ik me stoute schoenen aangetrokken en haar gewoon gebeld en gezegd dat ik maar wat graag eens zou langskomen maar dat ik echt wel sex met haar wou hebben (zonder veel details te geven wat precies) en dus niet ging komen voor alleen een massage. En tot mijn stomme verbazing zei ze dat dat okee was (ook zonder enige details te geven over wat wel en wat niet), gewoon okee, je komt maar langs .... Ik daar begin deze week dus naartoe. Hèhè, dat ging als verhoopt en ik geniet nu enkele dagen later nog na van dat uitstapje.

Locatie is dik in orde, het is een deel van een vrijstaande tweewoonst in een rustige straat in Merelbeke. Parkeren gaat er vlot, stipt op tijd aangebeld en ze deed de deur open in een shortje en een topje, meer had ze niet aan. Gelijk naar boven en geïnstalleerd in haar werkkamer. Ze woont er nu ook (vroeger moet ze dat adres gebruikt hebben als werkadres met een paar andere Thaise meisjes samen, en was daar dus een echt Thais massagesalon gevestigd). In elk geval nu is het privé-ontvangst en kan de moderatie daarom de straatnaam misschien verwijderen, maar zijzelf heb ik tot voor kort nog weten adverteren met straatnaam en huisnummer en al, dus wakker zal ze er niet van liggen denk ik. Het is overigens in mijn ogen een erg zelfbewuste dame die erg stevig in haar schoenen staat, echt geen onnozele tuttebel.

De badkamer heb ik niet gezien, zij ging douchen zei ze en intussen kon ik me installeren. Vijf minuten later was ze weer terug met enkel een handdoek rond haar heupen en haar mooie grote borsten bloot (mjammie, zucht, kreun, verdorie ik kreeg het bijna, een dubbele d zo bleek later en licht gesiliconeerd, maar daar merk je geen zak van, heel stevig en heel mooi van vorm, top hoor, en dan mooie grote tepels erop, gewoonweg schitterend). En ze had ook een teiltje met warm water bij en een washandje en een handdoekje, en dan moest de jongeheer even gewassen zei ze. Nu ben ik daar niet zo aan dat een meisje dat bij mij doet want mijn eikel is erg gevoelig en irriteert heel snel, maar "tuut-tuut" zei ze "als ik je hier moet pijpen dan moet ie proper zijn. Ik had niks vooraf gevraagd en mijn fantasie sloeg gelijk op hol want als ze dat zo al van in het begin aanpakte kon dat daar nog wel eens heel leuk gaan worden. Ikke haar dus maar laten doen.

En het werd heel leuk. Ik ga jullie al te veel details besparen want ze adverteert enkel met massage, maar in mijn geval kon er behoorlijk wat meer dan dat. Voluit pijpen zc, tussendoor wat aftrekken, heel rustig, en uiteindelijk klaargekomen half in haar mond en half over haar handjes. Verder strelen op alle mogelijke manieren, zacht vingeren (erg nat werd ze daar zo wel niet meteen van), een flinke 69 (en daar werd ze dan wel gelijk heel wat natter van), en zo nog wat van die toestanden (een klein subtiel masturbatieshowtje, wat frotting/schijnneuken met haar lekkere blote kut langs me lul), ik denk dat ze me gewoon leuk vond en zich op haar gemak voelde met mij. Lucky me, maar ik heb me dan ook echt heel hoffelijk en heel rustig gedragen, want ik ging dat daar nu niet verbrodden hé, en heb de dingen gewoon laten gebeuren zoals ze gingen, en dat heb ik mij getuige dit rapportje hoegenaamd niet beklaagd.

Dus, wie deze meid links laat liggen omdat ze enkel adverteert met massage, weet dus dat er meer kan dan dat. Vraag het gewoon. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar de enige zou zijn die er toch sex van gedaan krijgt, want zo bijzonder ben ik nu ook weer niet, maar het hangt wel af denk ik van het moment en de affiniteit die ze met je heeft, ga er dus niet van uit dat je dat hier gelijk van de eerste keer ook voor elkaar krijgt. En zwijg in godsnaam over het rapportje dat ik hier net heb geschreven, want anders heb ik daar naderhand geheid ambras mee en ik wil ze later graag nog eens bezoeken hé.

PS Haar fiche hier was maar half ingevuld en heb ik vervolledigd. Postuur is nog steeds als normaal aan te merken maar ze is intussen wel wat steviger dan de 48 kg waarmee ze nog op redlights staat. Ze is dus nu wat gezetter, een kleine +10 kg toch wel denk ik, en dat zie je aan haar lichaamsbouw en de vetrolletjes op haar buik, maar mij stoorde het absoluut niet, al zeker niet voor haar lengte, alles lekker stevig en strak, maar dus geen superslank poppemieke maar een echte vrouw met wat meer pak aan dan al die andere vederlichte Aziaatjes.

https://www.redlights.be/prive-ontva...massage-1.html

Commentaar

Vanochtend om 11u afspraak bij Amy. Zeer aangename ontvangst, kamer lekker voorverwarmd met dit weer. Geboekt voor een uur, maar 1u30 pas later naar buiten. Ze kijkt niet op de klok, en ik vermoed als ze er zin in heeft ze zich niets van tijd aantrekt.
        Veruit één der beste massages ooit van mijn leven beleefd, ondertussen een prostaatmassage van jewelste, gewoon fantastisch van begin tot einde.
        Amy heeft een zeer mooi gezicht, een lekker lijf, en ja, misschien wat kilo's erbij, maar dit stoorde me totaal niet.
        Toen het ongeveer gedaan was, stond mijn jongeheer weer recht van de deugddoende massage, en ja, ze vond dat ik zo niet kon vertrekken, dus...

Deze schitterende dame ziet mij zeker terug. Een echt GFE gevoel, deugdelijk werk, en no way bandwerk. Ik heb al zoveel andere salonnekes gedaan, maar zij overtrof mijn stoutste droom;

Thank you very much Amy, hope you read this.
        Als ik eraan denk, begin ik weer te bibberen.

Commentaar

De massage bij Amy was mijn eerste kennismaking met een Thai. Tot zover de objectieve feiten.
          Amy is lang geen 34-37 meer zoals in de recensie staat, maar ik niet kan aanpassen. Ze leunt eerder tegen de vijftig aan, en liegt daar niet eens over. Dus 't wordt tijd dat dit item in die zin aangepast wordt.
          Dat gezegd zijnde weet ze wel wat ze doet Ze staat sterk in haar schoenen, doet niets tegen haar zin en dat merk je. Amy is een goedlachse vrouw met uitstraling. Haar massage is stevig! Zoals ik aangaf, weet ik niet of het typisch Thais is, maar het was écht stevig. Ik ben wat gewend, maar ik voel het nu nog. Het is intussen ruim 36 uur geleden. Echt erotisch of sensueel kan je het dus niet noemen, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet van genoten heb. Ik geniet wel eens van stevig handenwerk.
          Dat stevig handenwerk miste ik dan weer in de handjob. Daar leek het eerder een verplicht nummer. De blowjob was gemiddeld tot goed. Het was in ieder geval met goesting en dat maakt al zeer veel goed
          Amy heeft een schoon lijfje. De leeftijd heeft er wat aan geknaagd, maar er lopen andere modellen rond die jonger zijn en er veel erger aan toe zijn.
          Achteraf kan je douchen en Amy zeept je nog lekker in ook. 't Is best een lieve dame. Wellicht ziet ze mij nog terug. Ze bevindt zich op een ideale locatie en haar 'service' is alles bij elkaar bijlange na niet slecht.

Commentaar

Ik ben er in 2016 en 2017 een paar keren heen geweest toen ik in Merelbeke werkte. En ik heb alleen maar een positieve ervaring met haar. Zowel kussen, aanraken, neuken, masseren, .... . Ik ging wel telkens voor een half uur (100 euro). Een zeer warme sympathieke en spontane vrouw. Ook hygienisch. Ze wast je jongeheer in het begin en na de daad kan je een douche nemen bij haar.

Een aanrader.
            Laatst gewijzigd door drwatson; 21-01-17, 00:36. Reden: quote eruit

Commentaar

en ja, vandaag weer bij Amy geweest. Zoals eerder gezegd, een aanrader.
              Ze heeft me weer de massage van mijn leven bezorgt, lekker stevig, ondanks haar pijnlijke pink, maar toch kweet ze zich van haar taak als een echte profi;

Binnenkort weer naar daar!

Commentaar

Vorige week langs geweest bij Amy

Mooie dame die zeer goed kan masseren zoals hard als sensueel.
                Ik mocht haar ook lekker likken en vingeren en ze bracht me tot een zalig
                hoogtepunt met een lekkere pijp beurt.

Commentaar

Wat was de kostprijs van dit alles aub ?
                  Laatst gewijzigd door drwatson; 07-03-17, 18:39. Reden: quote eruit

Commentaar

Ikheb100€betaald

Beter commentaar geven met een recensie(formulier). Dan moet u achteraf geen vragen beantwoorden.
                    drwatson
                    Laatst gewijzigd door drwatson; 30-03-17, 21:13. Reden: toevoeging

Commentaar

Kan iemand me haar nr bezorgen in privebericht? Ik was haar onlangs tegengekomen op redlights, maar haar nummer nog niet bewaard. En nu staat ze er niet meer op. Zou haar graag een bezoekje brengen.
                      The Gentle Walker

Commentaar

Beetje gelijkaardige vraag als hierboven: weet iemand nog of Amy werkzaam is? Ik heb haar een tijdje geleden bezocht, maar kan haar nu niet meer contacteren.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ghostplay Bekijk bericht
                          Beetje gelijkaardige vraag als hierboven: weet iemand nog of Amy werkzaam is? Ik heb haar een tijdje geleden bezocht, maar kan haar nu niet meer contacteren.
                          Dag Ghostplay,

Ik heb Amy in het verleden verschillende malen bezocht. Een echte top meid als je het mij vraagt. Nu, af en toe trekt ze er ook eens op uit. Groot gelijk heeft ze. Ik vermoed dus dat ze voor enkele weken op vakantie zal zijn. Meestal als ze terugkomt verschijnt haar profiel weer op Redlights. Een beetje wachten dus.

Groetjes
                          Graag.Pegging

Commentaar

Ze is gewoon aan het werk, heb haar woensdag nog gezien.

Commentaar

Aan het werk...
                            X