Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Nana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Nana

Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkokmax Thai Massage, Nana

Ik had ernorm veel zin in een goeie Thai massage. Er is namelijk genoeg keuze in de buurt van Brussel maar na velen te hebben geprobeerd wou ik een nieuw meisje proberen. Dus gekozen voor Nana.

Na het geld te hebben overhandigd begon ze aan de gewoonlijk massage....na 20minuten vroeg ze of ik meer wou betalen voor sex. Ik heb gepast.
    Ze werd stil en ik probeerde wat met haar te praten, gelukkig lukte en begon ze aan de B2B. Na een tijdje was het ijs gebroken en begon ze te pijpen...ik mocht niet in haar mond klaarkomen.
    Vervolgens werd afgetrokken en werden mijn zwemmers bevrijd.

Matig pijpen en trekken.

Geen topper en geen herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door drwatson; 11-07-18, 10:56. Reden: titel

Re: Diegem, Watermolenstraat 1, Bangkokmax, Nana

Vandaag ook naar Bangkokmax geweest. Omdat ik dit nooit eerder heb gedaan koos ik voor de Nuru massage van een uur met Nana. Ik ga heel eerlijk zijn, dit is een leuke ervaring maar ik vind niet echt een meerwaarde tegenover de gewone massage. Je betaalt tenslotte €40 meer. Nana zelf vond ik anders wel geweldig. Ik heb al enorm veel verschillende dames gepasseerd en vaak krijg je iets enorm anders voorgeschoteld dan je van hun foto's kan maken op de website. Ze was zoals vele thaise een kleintje, maar ze heeft een mooi slank lichaam en een knap snoetje. De nuru zelf was voor haar ook de eerste keer wat verklaart waarom ik er al 15 minuten zat te wachten eer ze binnen kwam; ik denk dat ze instructies kreeg. De nuru gel is koud en begint na een tijdje te plakken ipv te schuiven. Het geeft echter wel wat nieuwe mogelijkheden (op en onder schuiven). Wel vind ik dat met gewone massageolie de spieren steviger kunnen gemasseerd worden. Na een goed half uur was het omdraaien en dan werd het echt wel genieten. Nana is echt wel hot en lief. Met een beetje likwerk kwam ik al een eind ver waardoor ze me daarna begon te bereiden zodat hij er elke keer net niet in gleed. Toen kwam wel de vraag om bij te betalen voor meer. Als je al €120 betaald hebt voor de nuru en nog een €50 moet neertellen is het er een beetje over, maar op dat moment had ze me op dat punt waar ik niet meer nee kon zeggen.
    Wat wel leuk is aan de nuru is dat je daarna samen in de douche gaat en ze echt wel elk centimetertje van je lichaam de gel afwast.
    Conclusie : €120 voor de nuru vind ik goed voor 1x maar volgende keer mag het gewone body2body zijn.
    Nana zelf daarentegen is zeker voor herhaling vatbaar. Dat zal zelfs geen week meer duren eer ik daar weer sta.

Commentaar

Nuru met koude gel ? Dat is geen nuru massage dan. Kan begrijpen dat je daar niet enthousiast over bent.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jangambit Bekijk bericht
        Nuru met koude gel ? Dat is geen nuru massage dan. Kan begrijpen dat je daar niet enthousiast over bent.
        ik dacht ook wel da da warm moest zijn. Maar de dame in kwestie maakte desondanks het toch een hete ervaring.
        Echt, krijg het ni uit mijn hoofd. Normaal doe ik 1, soms 2 x per maand maar nu moet ik me inhouden na 1 dag om al niet terug te keren.

Commentaar

LledzLEn zoals te verwachten kon ik echt niet wachten. Voor de 2de x deze week terug bij Nana geweest. Ik had een afspraak gemaakt om 11:30 en tot mijn groot ongenoegen was er een dubbele boeking. Dan wilde ze me iemand anders aansmeren maar dat wilde ik dan weer niet. Dan ben ik een uur later mogen terugkomen en dus eerst gaan eten maar zelfs daarna moest ik nog 15 minuten wachten. Dan boven gekomen en werd ik gewassen. Dat miste ik maandag met de nuru massage wel. De hygiene. Gelukkig neem ik altijd thuis nog een douche voor ik ga. Dan de massage waar ze wel zeer speels te werk ging. Eigenlijk is dit een vrolijk meisje met gevoel voor humor. En na de turn around was ze dan nog speelser. Geloof me, als je haar respecteert en haar ook laat genieten krijg je dit dubbel en dik terug. Na wat tongwerk beneden een beetje een beschamende schreeuw (beschamend omwille van de dunne muren) was ze alleszins enorm nat en liet ze plots zowat alles toe. Ik heb vandaag ervoor gekozen om niks extra te betalen maar dit was hier echt niet meer nodig. Na haar pleziertje ging ze zelfs over tot concluderen. Echt waar dit meisje is een echte aanrader.
          Laat je ook niet afschrikken als hier iemand op dit forum via privé berichten beweert dat ze gedwongen word om dit te doen en dat ze minderjarig zou zijn want dit is absoluut niet waar zegt ze en dat straalt ze ook niet uit. Ik denk als je daar gedwongen zit dat je er trouwens ook niet zo speels zou zitten lollen. Dus mensen zeker de moeite waard zolang je haar goed behandelt. Ik hoop alleszins dat ze hier nog een tijdje blijft zitten want vaak als ik een perfect meisje heb gevonden zijn ze plots weg en moet ik weer op zoek naar een andere

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kwari Bekijk bericht
            Dan boven gekomen en werd ik gewassen. Dat miste ik maandag met de nuru massage wel.
            Weer een fout dus, nuru gel moet aangebracht worden op een natte huid.

Commentaar

Wat bedoel je met "Na haar pleziertje ging ze zelfs over tot concluderen."?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wandelaar1967 Bekijk bericht
                Wat bedoel je met "Na haar pleziertje ging ze zelfs over tot concluderen."?
                Denk een autocorrect foutje van de iPad. Het exacte woord weet ik niet meer

Commentaar

Ik denk dat over deze recensies een luchtje hangt dat mij totaal niet aanstaat, meer kan ik daar niet over zeggen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wandelaar1967 Bekijk bericht
                    Ik denk dat over deze recensies een luchtje hangt dat mij totaal niet aanstaat, meer kan ik daar niet over zeggen.
                    Ik denk dat je een punt hebt hier..... Een google translate foutje denk ik eerder....

Commentaar

Mijn eerste ervaring bij bangkok max was 1 jaar geleden,
                      Nana werkt nog altijd daar zie ik . Ik had ook andere dingen bij voorgesteld tijdens nuru, waarschijnlijk had ze nog te weinig ervaring met dit soort zaken. Het blijft bij erotische teasing niks speciaal eigenlijk.

Vorige week woensdag bij Som Strombeeklinde was toch een heel aangename ervaring.
                      ik zal iedereen nuru aanraden maar het moet wel gebeuren door iemand die met haar vak bezig is.

nieuwe avonturen binnenkort loon wordt volgende week gestort.

Commentaar

je zegt: "Nana werkt nog altijd daar zie ik"...nog altijd???Ze is pas een week of 2 aan de slag daar...of is ze daar al langer of onder een andere naam??
                        Laatst gewijzigd door drwatson; 03-05-15, 09:11. Reden: quote eruit
                        ge leeft maar één keer....daarom!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thai4love Bekijk bericht
                          je zegt: "Nana werkt nog altijd daar zie ik"...nog altijd???Ze is pas een week of 2 aan de slag daar...of is ze daar al langer of onder een andere naam??
                          Dan heeft ze zich toch serieus laten ombouwen op dat jaar hoor

Commentaar

Is ni noodzakelijk dezelfde he. Die meisjes schuiven constant door en veranderen vaker van naam dan van onderbroek.

Commentaar

Bedankt voor de tip. Ben vanmorgen terug geweest, heb direct gevraagd om te mogen douchen en om de gel warm te maken en dat was al veel aangenamer. En ze was nu de 2 de keer ook minder onwennig. Ik vond het alleszins geweldig. Die geur doet iets met me waardoor alles een intenser effect heeft. alleen spijtig dat de massage weer geen vol uur duurde, maar daar staat wel tegenover da ge nog 10-15 minuten samen onder de douche moogt tot ze elk cmtje huid gelvrij heeft gemaakt.

Oorspronkelijk geplaatst door BoerMike Bekijk bericht
                              Weer een fout dus, nuru gel moet aangebracht worden op een natte huid.

Commentaar

Vandaag Nana eens bezocht.Weet niet hoeveel ervaring Kwari heeft in het massagewereldje maar zijn recensie was nogal positief ten opzichte van wat ik meegemaakt heb.Ze is 22 jaar,het is nog een echt meisje,met voorlopig géén vrouwelijke kenmerken.Ok, 22 jaar,laat ze nog maar even meisje zijn denk ik dan.Maar,wij wandelaars komen nu eenmaal naar deze massagesalons om van onze stress af te raken,allé ikke toch!En dan wil je voor je centen toch wel een beetje kwaliteit dacht ik zo.Ik ga proberen mijn manieren te houden maar de eerste 40 minuten trokken op de ballen....een beetje gewrijf met veel te weinig olie,totaal geen teasing,geen enkele interactie,geen plagerige bewegingen,geen geile woordjes,gewoon wat gewrijf.Toch raar dat ze bij Bangkok Max dit meisje op die manier laten starten als masseuse.Het is zo precies van allé kom doe maar wat...Haar aanraken mocht niet,ze houdt niet van vingers aan haar lijf...haar beffen,nee,mag niet,next time.
                                Moest ik nu een vent zijn die er niet uitzag en stonk naar het zweet en niet verzorgd was zou ik zeggen,ok,i understand maar hey komaan!
                                Wéér 80 euro naar de bom...terwijl ik een 5-tal meisjes ken die me de hemel op aarde laten zien,waarom doe ik het toch,op zoek gaan naar nieuw vlees,afgaan op kut-recensies van enkelen hier op het forum...pfff...m'n eigen schuld natuurlijk!

Commentaar

Wel, Thai4Love, nu moet ik u hier toch tegenspreken hoor, want bij mij is het een van mijn toppertjes voor het moment.
                                  Ze ziet er idd nog een "meisje" uit en is eigenlijk nog totaal maar dan totaal onervaren. Ze komt zelfs nog niet aan je penis met haar handen. Maar dat is nu juist wat mij aantrekt in de thaise massagesalons als ik zo een type vindt. De ene heeft graag dat de meisjes ervaring hebben, de andere (zoals ik) zijn daar niet zo gek van. Dus alles is relatief. Ik ga ze morgen nog eens opzoeken, en als ze er niet is schakel in New in, die je ook gek wel maakt.

Commentaar

Heb New gezien...die is van een ander kaliber,dat zie ik op zicht...en wat Nana betreft...tja,het zit er wel in maar ik zal binnen een jaar nog eens teruggaan!
                                    Laatst gewijzigd door drwatson; 19-05-15, 20:29. Reden: quote eruit

Commentaar

Ja jong, dan vrees ik dat ge haar op een slechte dag hebt getroffen. Bij mij liet ze zo goed als alles toe. zeker vanaf de 2de keer. Beffen, vingeren zelfs aan haar tepels bijten. Da mag ik nog ni bij mijn eigen vrouw doen. Heb alleszins een 15 jaar ervaring met Thaise salons en kan u wel zeggen dat dit vaker voorkomt dat ze pas echt moeite doen voor de terugkomers. Hoewel dat stom is want als de eerste ontmoeting tegenvalt ga je ni meer terug.
                                      Haha, misschien de tijd van de maand ofzo.
                                      Laatst gewijzigd door drwatson; 20-05-15, 20:35.

Commentaar

Heb haar deze week voor de 4de keer ontmoet sinds een maand en ze is met een grote harde smak van haar piedestal op de grond gevallen bij mij. Dus van terugkomers en alles toelaten was er totaal geen sprake van. Ze heeft ondertussen de knepen van het vak geleerd om vakkundig alles af te houden. Het was een boring uur geworden waarbij ze gewoon geen fluit meer deed behalve moe te zijn en slapen. Over en Out voor mij. Next time terug de enige hoop New. dus Thai4Love, je hebt gelijk voor wat haar prestaties vandaag betreft.

Commentaar

Strombeek, Beverlindestraat 29, Phaitong, Nana

Nana duikt weer op bij Phaitong Thai Massage in Strombeek.