Steenokkerzeel, Keistraat 41A, Darling Thai Massage, Irin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Verhuisd naar Chok Dee Thai Massage, Aarschotsebaan 175, Kampenhout

http://www.chok-dee.be/irin

Commentaar

Kampenhout, Aarschotsebaan 175/1, Chok-Dee Thai Massage, Irin

Vandaag ben ik bij Irin geweest,slanke en mooie Thaise dame.
      Na de douche begint ze een zeer complete ontspannende oliemassage met een geweldig gelukkig einde dat bij een spectaculair blowjob zit.
      Ik zal zeker terugkomen.

http://www.chok-dee.be/irin
      Laatst gewijzigd door drwatson; 17-04-18, 21:46. Reden: titel

Commentaar

Hoort er ook een blowjob bij 30 minuten sessie?

Commentaar

Is en blijft een lekker ding maar ook een golddiggertje????

Commentaar

Wat bedoel je met golddigger?

Commentaar

Dat ze graag geld verdient, wat wil je, 't is hun job, en 'n appeltje voor de dorst later.

Commentaar

Kampenhout, Aarschotsebaan 175/1, Chok-Dee Thai Massage, Irin

Ik ben ook eens naar het nieuwe massagesalon in Kampenhout geweest. Mooie locatie, ruime parking aan de voorzijde. Wel tegen over een crèche en een vrij drukke baan op het moment dat ik er was. Wat ik persoonlijk als niet zo leuk ervaar. De eigenaar zelf deed open, een vriendelijke man, die me vroeg even te wachten in een kamertje apart. Wellicht om de vorige klant te laten vertrekken. Even later kwam Irin me halen. Ik herinnerde me ze helemaal anders.

De promotie van €70 loopt nog tot eind van de maand en dit vond ik wel de moeite om eens door te rijden tot Kampenhout. Als ik vorige keer een super-ervaring met Irin had, dan was het nu wel eentje in mineur. Hoewel ik zoals afgesproken mooi op tijd was, moest ik beneden nog even wachten om de vorige klant te laten vertrekken. Daar kan ik best in komen. Maar dat ik boven ook nog eens 15 minuten moet wachten omdat Irin nog van alles moet doen en zich vervolgens ook nog eens moet douchen, vind ik er toch wel over. Dan zetten ze de afspraak beter een kwartiertje later. De massage zelf was lang en saai. Ik vraag mij af of sommige van die masseuses wel weten waar ze mee bezig zijn. Daarom vraag ik meestal een zachte massage, nu dus niet. Het erotische deel begon ook laat en eenmaal omgedraaid probeerde ze me klaar te snokken. Op deze manier hoeft het voor mij niet, dan geniet ik er toch niet van. We zijn dan overeen gekomen dat ze me gewoon verder ging masseren. Dik 10 minuten voor het einde van het uur dat ik binnen was, werd mij een douche aangeboden. Dan blijft er van het uurtje waarvoor je betaald, niet zoveel tijd meer over. Vlug gedoucht en terwijl ik me aankleedde ging Irin douchen. Omdat ik niet veel zin had om op haar te blijven wachten ben ik dan maar naar beneden gegaan. Daar was niemand te zien, dus ben ik maar gewoon vertrokken.

Wie zelf Irin haar kunsten wil ervaren in Kampenhout, kan zich maar beter haasten. Volgende week vertrekt ze terug naar Mechelen.
                Laatst gewijzigd door drwatson; 17-04-18, 21:46. Reden: titel

Commentaar

Is dit Irin die nu bij Darling werkt?

Wil een recensie over haar schrijven maar weet niet dat die hier moet of ik een nieuwe moet starten.

Commentaar

Ja dit gaat inderdaad over Irin die nu bij Darling Thai werkt.

Links boven op de groene knop duwen om een recensie te schrijven.

Commentaar

Maandag langs geweest bij 1 van mijn favoriete massage salons, Darling Massage. Enkel Irin was beschikbaar. Was een beetje een tegenvaller, niet mijn favoriete masseuse daar. Toch maar een uurtje genomen. De massage was goed, eerste zacht daarna wat harder. Ook de b2b was goed waar ik zowel haar lekkere borsten en stevig kontje kon aanraken. De rest viel wel wat tegen. Geen teasen tijdens de massage en een vrij snelle afwerking. Al bij al een redelijk goede ervaring maar volgende keer ga ik toch voor iemand anders.
                      Laatst gewijzigd door drwatson; 17-04-18, 21:44. Reden: titel

Commentaar

Vrijdag ook bij Irin geweest en zoals bij Ben83 viel ze me ook wat tegen. Wel 50 € bijbetaald voor de "extra service" maar er was weinig enthousiasme van haar kant. Massage stelt eigenlijk niets voor en de tijd werd niet vol gemaakt.
                        Laatst gewijzigd door drwatson; 17-04-18, 21:44.

Commentaar

Vandaag langsgeweest bij Darling Thai massage. Ik had op voorhand een afspraak gemaakt met Fa, maar bij aankomst bleek ze nog minstens een kwartier bezig te zijn met een andere klant.. Dus stelde de madam me voor aan de nog vrije dame, via een foto op haar gsm. Aangezien ik niet veel tijd had, ben ik er dan maar mee akkoord gegaan.
                          Eerst een douche, in een zeer propere badkamer. Bij het uit de douche komen keek ik recht op een voorover gebukte naakte thaise dame, wat dus Irin bleek te zijn.Het aanblik was al zeer aangenaam. Terug naar het kamertje dan, Irin kwam iets erna binnen en begon met masseren van de rug, geen al te stevige massage, maar wel een leuke B2B. Na een tijdje omdraaien en dan stelde ze de vraag wat ik wou qua afwerking, handmassage gratis, blowjob 20€, meer 50€. Aangezien het de eerste keer was, de bj genomen. Om te beginnen nog een B2B waarbij je je handen gerust op alle plaatsen kan laten afdwalen en ontdekken. Dan daalde ze af naar men jongeheer en begon aan een niet te stevige pijpbeurt, wat na enige tijd meer een handjob werd, heb haar hoofd dan maar vastgenomen en terug naar de juiste plaats begeleid, waar ze zeker niet tegen protesteerde. Ik moest haar waarschuwen bij men hoogtepunt, dus zo gezegd zo gedaan. Erna nog even gedoucht om de overtollige olie wat weg te spoelen en op exact 30 min stond ik terug buiten.
                          Al bij al geen slechte ervaring, maar ik ben toch benieuwd naar Fa en Jenny op deze locatie. iemand ervaring mee?
                          Laatst gewijzigd door drwatson; 20-06-18, 15:37.

Commentaar

Aan het werk...
                          X