Massagesalons algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Fabrizio69 Bekijk bericht
    Iemand nog pas geweest bij Yam Thai in Oostmalle?
    want Kola is daar weg, hoe zijn de andere dames daar?
    Tja, als je 'e keer bij Kola bent geweest...
    vroeg overlaatst naar Kola en heb toen extra pijp beurt je gekregen van andere dame, ben naam wel kwijt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Gallant Bekijk bericht
      Is er geen alternatief voor redlights.be afspraakjes.be , de dames blijven er na 10jaar nog steeds het zelfde dr uitzien.... en is jeg ook al afgezaagd
      Je ziet inderdaad amper nieuwe dames opduiken de laatste tijd...
      Want ik heb

Altijdwelzin

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Fik10 Bekijk bericht

Tja, als je 'e keer bij Kola bent geweest...
        vroeg overlaatst naar Kola en heb toen extra pijp beurt je gekregen van andere dame, ben naam wel kwijt.
        Voor diegene die Kola missen, ze ontvangt privé in Merksem (al een heel tijdje trouwens). Er zit ook soms een heel knappe, nieuwe, jonge Thaise die duidelijk uit Nederland komt, want ze spreekt uitstekend Nederlands, met het bijhorend accent. Wel nog erg nieuw, dus nog een beetje fragile. Ik weet dat veel wandelaars deze info voor zichzelf hebben gehouden, want Kola zit er nu al een hele tijd, maar ik doorbreek hier de stilte.

https://www.redlights.be/prive-ontva...y-to-body.html
        Laatst gewijzigd door drwatson; 24-03-19, 20:58.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door thaipro Bekijk bericht

Voor diegene die Kola missen, ze ontvangt privé in Merksem (al een heel tijdje trouwens). Er zit ook soms een heel knappe, nieuwe, jonge Thaise die duidelijk uit Nederland komt, want ze spreekt uitstekend Nederlands, met het bijhorend accent. Wel nog erg nieuw, dus nog een beetje fragile. Ik weet dat veel wandelaars deze info voor zichzelf hebben gehouden, want Kola zit er nu al een hele tijd, maar ik doorbreek hier de stilte.

https://www.redlights.be/prive-ontva...y-to-body.html
          Ontvangen ze alleen of zit er ook een man die de deuren opent
          :cool:

Commentaar

• Heeft een atypisch figuur voor een Thaise!

Commentaar

• Weet iemand een adres waar ze een ASMR-massage met hoogtepunt aanbieden ?

Beschrijving AMSR massage : https://www.massagetique.com/blog/ma...-asmr-massage/
              Clip AMSR massage : https://www.youtube.com/watch?v=69NZYrovMAQ
              http://www.bigtit-special.com

Commentaar

Ontvangen ze alleen of zit er ook een man die de deuren opent
                Voor zover ik weet, alleen.

Commentaar

• Heeft iemand reeds ervaring met Daw van Phattarapon in Londerzeel? Kan geen recensie vinden over haar. Alvast bedankt.
                  www.phattarapon.be/phattarapon/album.html

Commentaar

• de laatste tijd is iedereen zo schaars met info ze bewaren de beste enkel voor zich zelf

Commentaar

• over deze dame al iets geschreven ergens?
                      of iemand at er al is bij geweest
                      Ontspan al je zintuigen met Juliette, een body to body massage waar u nog lang aan zal terugdenken. Een

Commentaar

• Zoek een masseuse die niet vies is van tongzoenen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door RadioRebelde Bekijk bericht
                          Zoek een masseuse die niet vies is van tongzoenen.
                          dan moet je ook niet vies zijn van een extra 50€

Commentaar

dan moet je ook niet vies zijn van een extra 50€
                            Tuurlijk. Voor wat, hoort wat.

Commentaar

• Ben op zoek naar een massage in centrum Leuven. Iemand een goed adres? Mag via pm.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door nick007 Bekijk bericht
                                Ik heb mij hier kapot gelachen met deze recensie ??
                                Respect

??????Wel een plek om te mijden precies
                                Ja aub blijf daar weg.
                                Ben wel op zoek naar een massagesalon tussen Antwerpen en Gent dat wel de moeite is.
                                To sweethearts and wives. May they never meet.

Commentaar

• Probeer eens Nai Tai Massages aan Predikherenberg 34 in Winksele (vlakbij Leuven).
                                  Relatief makkelijk te bereiken.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Clittourist Bekijk bericht

Ben wel op zoek naar een massagesalon tussen Antwerpen en Gent dat wel de moeite is.
                                    Tussen Antwerpen en Gent ken ik alvast geen salon dat de moeite is.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaydeepee Bekijk bericht

Tussen Antwerpen en Gent ken ik alvast geen salon dat de moeite is.
                                      In Antwerpen of Gent is ook goed natuurlijk.
                                      To sweethearts and wives. May they never meet.

Commentaar

• Iemand ervaring met deze ? https://www.redlights.be/prive-ontva...m-sudarin.html grtz

Commentaar

• Heeft iemand onlangs nog een goede nuru-massage mogen genieten in massagesalon in Oost-Vlaanderen of Antwerpen ? Thanxs

Commentaar

• Weet er iemand wat er aan de hand is in Institut Florence in Laakdal? De website is offline en de meisjes duiken op op andere plaatsen... zou jammer zijn als het zou sluiten, want dit was wel een professioneel gerund huis.